Дағдылар
тізбесі: Физикалық қасиеттер,
коммуникативтік дағдылар, танымдық және зияткерлік дағдылары,
шығармашылық дағдыларын зерттеу іс-әрекетінің дамуы, әлеуметтік
эмоциональды дағдыларды қалыптастыру.
Бөлімі: сөйлеуді дамыту, сенсорика,
қоршаған ортамен танысу, дене шынықтыру, сурет
салу
Мақсат: балалардың бойындағы ұлттық
құндылықты жаңғырту, тіл байлығын, еліне, жеріне және достарына
сүйіспеншілікті дамыту, бағалау,ойлау, қабілеттерін арттыру, ірі
және ұсақ моторикасын дамыту, үйренген білімін
көрсету
Әдіс
тәсілдері: көрсету, түсіндіру, мақтау,
сұрақ-жауап
Ұйымдастырылған іс
әрекеттің барысы:
Тәрбиеші: саламатсыздарма балалар!
Бүгінгі оқу іс – әрекетімізге қош келдіңіздер! Қәне қонақтарымызбен
амандасайық!
Шаттық
шеңбер:
Қайырлы таң ашық
аспан
Қайырлы таң нұрлы
жер
Амансызба
?
Есенсізбе
достарым?!
Тәрбиеші: Балалар қазір қандай мезгіл? –
қыс мезгілі
Қыс мезгілінің қандай
ерекшеліктері бар? – қар жауады, күн суық аяз
болады
Қыс айларын атайықшы? –
Желтоқсан, қаңтар, ақпан
Тәрбиеші: Ал енді балалар біз саяхатқа
шығайық. Онда біз сонау әтно-ауылда тұратын достарымыз Ая мен
Саятқа қонаққа барайық.
Тәрбиеші: Балалар қазір қыс мезгіліғой
сол себепті жылы киініп жолға шығайық. Астымызға комбинзон,
үстімізге күртеше, басымызға баскиім, аяғымызға етік, қолымызға
қолғап киіп, жолға шығайық.
Біз аялдамаға барып, автобусқа
мінейік
Тәрбиеші: балалар әтно – ауылдағы
достарымыздың үйіне де келіп жеттік, қане түсейік. Ой, Ая мен
Саятқа не болған олар қатып қалыптығой
Қыс
ханшайымы: Сендер кімсіңдер мында не
істеп жүрсіңдер?
Тәрбиеші: Саламатсызба, Қыс ханшайымы
біз Ая мен Саят достарымыз. Біз достарымызға қонаққа келіп едік.
Олар неге қимылдамайды, оларға не болған?
Қыс
ханшайымы: Бұлар менің тапсырымаларымды
орындай алмады. Сол себепті оларды қатырып тастадым. Оларды
ерітесіңдерма?
Тәрбиеші: Балалар достарымызға
көмектесемізбе? – Ия
1 –
тапсырма
Қыс
ханшайымы: мына киіз үйге қарыңыз, оның
оюлары бар. Солар суықтан сынып қалған соны құрастырып
беріңдер!
Д-ойын : «оюды
құрастыр»
Мақсат: қазақтың ұлттық оюларымен
таныстыру,атап үйрету, қол моторикасын
дамыту
2 –
тапсырма
Қыс
ханшайымы: Достарыңның үй құстары жабайы
құстармен адасып кетіпті. Соларды орындарына
жайғастырыңдар
Д – ойын «Үй және жабайы
құстар»
Мақсат: үй және жабайы құстарды
ажыратып, атап, үйрену. Қайда өмір сүретіні туралы мағлұмат
алу
Сергіту сәті (Көңілді
әуенмен қимылдар жасау)
3 –
тапсырма
Қыс
ханшайымы: Менің сарайымдағы сиқырлы
кілемшем жыртылып қалыпты. Соны жамап
беріңдер!
Д – ойын: «Адасқан
пішіндер»
Мақсат: пішіндерді ажыратып үйрену,
жер бетінде бағдарлау дағдыларын, есте сақтау, ойлау қабілеттерін
дамыту
4 –
тапсырма
Қыс
ханшайымы: Менің мына жануарларымның
суретін салып беріңдер (Әр түрлі жануарлардың суретін дәстүрлі емес
сурет салу арқылы көрсету)
Қыс
ханшайымы: Жарайсыңдар балалар сендер өте
ақылды, тапқыр екенсіңдер! Мен уәде бергендей достарыңды ерітейін.
(Сиқырлы музыка қосылып, екі бала қимылдайды, балаларға келіп
рақмет айтады). Сау болыңыздар!
Қорытынды:
Тәрбиеші: Балалар біз қайда бардық?
Кімді кездестірдік? Достарыңа қалай көмектестіңдер? - Балалар
жауаптары
Тәрбиеші: Балалар жарайсыңдар,
осымен барлығымен қоштасайық
Бекітемін:
№44 «Шаттық»
бөбекжайы
жедел басқару құқығындағы
МКҚК
директоры
м.а.________Кошмурзаева А.А.
Ұйымдастырылған іс –
әрекеті
«Ая мен Саятқа қонаққа
барамыз»
Тәрбиеші: Арманд Эльвира
Жақсыбековна
Ақтау
қаласы