Қорытындылау

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қорытындылау

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ өткен тарауды қорытындылайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Білім беру ұйымының атауы

«Матақ ауылы №15 мектебі» КММ



Пәні

математика



Бөлім:

Қозғалысқа, түсімділікке берілген есептер



Педагогтің аты-жөні:

Хызай Г




Күні:

11.02.2025


Сынып: 4

Қатысқандар:10,; Қатыспағандар:0



Сабақтың тақырыбы

Қорытындылау



Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.4.4.1 "таңдап алу" әдісімен комбинаторлық есептерді шығару



Сабақтың мақсаты

«Таңдап алу» әдісімен комбинаторлық есептерді шығарады.



Құндылықтар

Құрмет көрсету.



Сабақтың барысы



Сабақ

тың кезең

дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Сабақ

тың басы


8 мин


1.Ұйымдастыру кезеңі.Топқа бөлу.

1 12 2 23 3 42 4 13 5 52 сандарын өздері таңдап алған сандарды мұғалім көрсетіп, топқа қалай бөліну керектігін сұрау.


2.Үй тапсырмасын сәйкестендіру арқылы тексеру. Дәптерден «Таңдау» ойыны арқылы 1-1 оқушыға оқыту.

3.Бағалау парағын тарату.



4.Сабақ мақсаты, тақырыбымен таныстыру.

Өзіне ұнаған санды таңдап алады.

2 топқа бөлінеді.

1 және 2 таңбалы сандар.Топ басшысын сайлау.Ереже құрау.


Сәйкестендіру . Берілген жауаппен.


Танысу, топ басшысы аттарын жазады.

Танысады.



Ауызша мадақтау

Кеспе сандар, топ аттары,

Слайд.1

Qaz

Match

Плат

Форма

сы




Слайд.2



Сабақ

тың ортасы

27 мин




























2 мин

Жаңа сабақ

(2 топқа да беріледі)

5.1-тапсырма.Ерекше өсімдіктің 4 түрі бар.Екі түрін таңдап алу қажет.Қанша тәсіл болады?

жусан

арша

Орамжапырақ

терек

Ж: Барлығы екі суретті таңдаудың 6 тәсілі бар.
ЕБҚ. Суретті атайды.

6.Оқулықпен жұмыс.№3 .78-бет

4,79-бет.ЕБҚ: сандарды оқиды.








7.Сергіту сәті



8.Тақта, дәптермен жұмыс.

79-бет,№5

І топ: бөлуді

ІІ топ: көбейтуді орындайды.ЕБҚ:тақтадан көшіреді.







9.Қорытындылау: Жұппен жұмыс

2 топта 0,1,2,3 цифрларынан тұратын барлық 2 таңбалы сандарды жазу.

сан бар.

Комбинаторлық есепті талдап, шығарып үйренеді.

Оқушылар «таңдап алу» тәсілімен орындайды. Өсімдікке, табиғатқа жанашырлықпен қарау керектігін айтады.



1.Жусан,арша

2. Жусан,орамжапырақ

3. Жусан,терек

4. Арша,орамжапырақ,

5. Арша, терек

6. Орамжапырақ,терек






Дескриптор:


Оқулықтан оқиды, кез келген 4 таңбалы 1 сан жазады . Олардан барлық 2 таңбалы сандарды құрастырып жазады.



Әуен ырғағымен шариктерді 2 реттен орналастырады.


Дескриптор:

Өрнек құрады, Амал ретін анықтайды. Мәнін табады

Тақтаға 2 топтан бірнеше оқушы шығарады.




0,1,2,3 цифрларынан тұратын барлық 2 таңбалы сандарды жазады.

Дескрип

тор:

Комбинаторлық есепті талдап, 6 тәсілін табады.





Өздерін бағалай

ды

2 б





4 таңбалы 1 сан жазады.

Олардан 12 түрлі 2 таңбалы сан жазады. 2б.





Өрнек құрады

-1б

-Амал ретін анықтай

ды.1б

-Мәнін табады.1б


Барлық 2 таңбалы сандарды жазады.

2 б


Оқу

лық



Түсті сурет

тер,

Слайд.2














Оқу

лық,







шариктер. https://youtu.be/xyS4WWbtttM?t=26


Оқу

лық, бор, дәптер

тақта.




Сабақ

тың соңы

8 мин


Үй тапсырмасы: 80-бет,№10

Кері байланыс: «Алма ағашы» әдісі.


Кері байланыс жасайды.

Алған балдары

на сәйкес бағалана

ды.


Күнде

лік

1-10 ұпай

Өз-өзде

рін баға

лау пара

ғы



Стикер

Ағаш суреті


























































5

Өрнек құрып, мәнін тап.


Бөлінгіш

78965+774220

741 255

580 000

Бөлгіш

69

490:98

1 725:69






----------------------------------------------------------------------------------------

5


Көбейткіш

17

10 143:69

98

Көбейткіш

58 021-7 875

65 000-64 902

11856:26















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.02.2025
185
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі