Күні | 09.02.2018 ж |
Сыныбы | 3 «а» |
Пәні | Әдебиеттік оқу |
Тақырыбы | "Қош келдің, Наурыз" |
Мақсаты | Жаңа сабақтың мазмұнын меңгерту, оқушылардың сөздік қорын молайту, Наурыз мейрамы туралы білімдерін молайту; Оқушылардың тіл байлығын кеңейту. Есте сақтау қабілетін дамыту, ұлттық дәстүрімізді танып - білуге тәрбиелеу. |
Оқыту нәтижесі | Оқушылардың наурызға байланысты білімдері кеңейеді;Наурыз мейрамына байланысты мәліметпен танысады. |
Сілтеме | 3-сынып әдебиеттік оқулығы, интернеттен мағлұмат алу, қосымша материалдар. |
Блум таксаномиясы | 7 модуль | Ресурстар | Сабақтың мазмұны |
|
|
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау |
2 мин | Жас ерекшеліктеріне қарай білім беру | Оқулықтақта | Ұйымдастыру кезеңі
| Оқушылар сабаққа қажетті оқу-құралдарын дайындайды |
|
2 мин | Психологиялық дайындық |
|
|
|
|
Білу3мин | Сыни ойлау | Ой шақыру стратегиясы
| Бір жылда неше мезгіл бар?Қазір қандай мезгіл?Қыс мезгілінен кейінқандай мезгіл келеді?Наурыз айындақандай мерекелер бар?Тақырыпты ашу.Тақырыптың авторы туралы мәліметпен таныстыру.Наурыз туралы бейне жазбаны көрсету. | Оқушылар сұрақтарға жауап бередіТапсырманы орындай отырып, әрбір жауапқа сыни ойлай отырып жауап береді.Оқушылар сұрақ-жауап арқылы сабақтың тақырыбын ашады.Наурыз –жыл бас. Наурыз - жаңа жыл. Қазақстанда Наурыз мейрамын 22 наурыз күні тойлайды. 22 наурызда күн мен түн теңеледі. Адамдар мейрамға дайындалады. Әжелер мен аналар ұлттық тағам наурыз көже әзірлейді, жастар үлкендерге көмектеседі, аула тазалайды.Ұлттық ойындар ойналады. Наурыз мейрамында адамдар бір - бірін құттықтап, қонаққа барады. Аталар мен әжелер бата береді. Оқушылар наурызға байланысты бейнежазбаны тыңдайды. |
Оқушыларды жеміс пен көккөніс суреттерімен марапаттау
|
Түсіну
5 мин.
| Тапсырманы орындап болғаннан кейін:Сұрақ-жауап жұмыстары
| Оқулық 165-167 беттегі тапсырма | Мәтінді мәнерлеп оқу (диктофонмен)Мәтінге байланысты сұрақтар қойылады- Наурыз қандай мейрамға жатады?-Біздің елімізден басқа қандай елдерде тойлайды екен?-Біздің халқымыз қай кезде тойлайды?-Тіршіліктің арқауы не?Наурызға байланысты мәліметтермен таныстырады | Мәтінді тыңдайды Мәтіннің мағынасын айтадыСұраққа жауап беру арқылы өздерінің ойын білдіреді | Сабаққа белсенді қатысып отырған оқушылар жеміс пен көкөніс суреттерімен марапатталды |
ҚолдануТалдау
20 мин
| Оқытудағы жаңа тәсілдер. Көзбен көру арқылы СТО.Бұл жерде мұғалім пайдаланады.Топтық жұмыс.
Сыни ойлау жұмысы.
| Көзбен көру арқылы СТО
Оқулықты пайдалану.Сөздікті пайдалану.
| Мұғалім оқушыларға оқулықтағы «Қош келдің, Наурыз» тақырыбына байланысты сұрақ қояды.Сөздік жұмысы жүргізіледі.Жоспар құруОқушылар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбына байланысты сұрақтарға жауап берейік:Сұрақ: -Мәтіндегі 4 тапсырма бойынша ой өрбітуді сұрау?- Наурыз мерекесінде қандай ас пісіріледі? -Қандай балаларға қатысты салт-дәстүрлерді білесіңдер?-Қандай ұлттық ойындар бар? | Оқушылар тақырыпты зейін қойып тыңдайдыСөздік жұмысының мағынасын айтады. Қай сөзбен байланысын табады. Дәптерлеріне сөздікті жазадыТақырыптың мағынасына қарай жоспар құрадыОқушылар мәтінді оқып, қорытынды шығарып, оқушылардың пікірі тыңдаладыОқушылар сұраққа жауап береді
| Әр топтан 1-2 оқушы шығып құрған постерлерін қорғайдыТоптық бағалау. Әр топ басшысы топ мүшелерін бағалайды
|
Жинақтау7 мин |
Сын тұрғысынан ойлаудың әдісі
| Оқушылардың білімін жинақтау.Бағытталған оқу стратегиясы | -Оқушылар, сонымен бүгін қандай тақырыпты өттік?Сабақты бата арқылы бекіту | Мәтіннен алған білімдерін пайдалана отырып, өз ойларымен бөліседі.Бейнежазбадағы бата тыңдайды | Өзін-өзі бағалауМұғалім жауабын көрсетеді. |
Бағалау5 мин | Жас ерекшеліктеріне қарай білім беру | Кері байланыс стратегиясы | Мұғалім кері байланысты ұйымдастырады.
| Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша нені жақсы түсінді, қайсы тапсырмалар қиын болды,сондай сұрақтарға жауап береді. |
Кері байланысЖиынтық бағалау |