Материалдар / "Қош келдің, Наурыз"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Қош келдің, Наурыз"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қош келдің, Наурыз" тақырыбында ашық сабақ өттім. Бұл сабақ жоспары жас манадарға өте қажет деп ойлаймын. Өйткені қазіргі оқу барысында өзгерістер көп. Бұрынғы сабақ жоспары мен қазіргі сабақ жоспарында айырмашылық бар. Ұзақ мерзімді жоспар, орта мерзімді жоспар, қысқа мерзімді жоспарларды бір-бірінен ажырата білу қажет. Қысқа мерзімді жоспар үлгісінде жазылған жоспар кез келген мұғалімге қажет деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2019
459
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қарағанды облысыПриозерск қаласы«Приозерск қаласының №1Жалпы орта білім беретін мектебі»КММБастауыш сынып мұғалімі Сарсенбаева Асылгул Мусаевна
Күні09.02.2018 ж
Сыныбы3 «а»
ПәніӘдебиеттік оқу
Тақырыбы"Қош келдің, Наурыз"
МақсатыЖаңа сабақтың мазмұнын меңгерту, оқушылардың сөздік қорын молайту, Наурыз мейрамы туралы білімдерін молайту; Оқушылардың тіл байлығын кеңейту. Есте сақтау қабілетін дамыту, ұлттық дәстүрімізді танып - білуге тәрбиелеу.
Оқыту нәтижесіОқушылардың наурызға байланысты білімдері кеңейеді;Наурыз мейрамына байланысты мәліметпен танысады.
Сілтеме 3-сынып әдебиеттік оқулығы, интернеттен мағлұмат алу, қосымша материалдар.
Блум таксаномиясы7 модульРесурстарСабақтың мазмұны






Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалау
2 минЖас ерекшеліктеріне қарай білім беруОқулықтақтаҰйымдастыру кезеңі

Оқушылар сабаққа қажетті оқу-құралдарын дайындайды

2 минПсихологиялық дайындық







Білу3минСыни ойлауОй шақыру стратегиясы









  • Бір жылда неше мезгіл бар?
  • Қазір қандай мезгіл?
  • Қыс мезгілінен кейін
  • қандай мезгіл келеді?
  • Наурыз айында
  • қандай мерекелер бар?Тақырыпты ашу.Тақырыптың авторы туралы мәліметпен таныстыру.Наурыз туралы бейне жазбаны көрсету.
    Оқушылар сұрақтарға жауап бередіТапсырманы орындай отырып, әрбір жауапқа сыни ойлай отырып жауап береді.Оқушылар сұрақ-жауап арқылы сабақтың тақырыбын ашады.Наурызжыл бас. Наурыз - жаңа жыл. Қазақстанда Наурыз мейрамын 22 наурыз күні тойлайды. 22 наурызда күн мен түн теңеледі. Адамдар мейрамға дайындалады. Әжелер мен аналар ұлттық тағам наурыз көже әзірлейді, жастар үлкендерге көмектеседі, аула тазалайды.Ұлттық ойындар ойналады. Наурыз мейрамында адамдар бір - бірін құттықтап, қонаққа барады. Аталар мен әжелер бата береді. Оқушылар наурызға байланысты бейнежазбаны тыңдайды.

    Оқушыларды жеміс пен көккөніс суреттерімен марапаттау



















    Түсіну



    5 мин.

    Тапсырманы орындап болғаннан кейін:Сұрақ-жауап жұмыстары

    Оқулық 165-167 беттегі тапсырмаМәтінді мәнерлеп оқу (диктофонмен)Мәтінге байланысты сұрақтар қойылады- Наурыз қандай мейрамға жатады?-Біздің елімізден басқа қандай елдерде тойлайды екен?-Біздің халқымыз қай кезде тойлайды?-Тіршіліктің арқауы не?Наурызға байланысты мәліметтермен таныстырадыМәтінді тыңдайды Мәтіннің мағынасын айтадыСұраққа жауап беру арқылы өздерінің ойын білдіредіСабаққа белсенді қатысып отырған оқушылар жеміс пен көкөніс суреттерімен марапатталды
    ҚолдануТалдау

    20 мин



    Оқытудағы жаңа тәсілдер. Көзбен көру арқылы СТО.Бұл жерде мұғалім пайдаланады.Топтық жұмыс.

    Сыни ойлау жұмысы.

    Көзбен көру арқылы СТО

    Оқулықты пайдалану.Сөздікті пайдалану.

    Мұғалім оқушыларға оқулықтағы «Қош келдің, Наурыз» тақырыбына байланысты сұрақ қояды.Сөздік жұмысы жүргізіледі.Жоспар құруОқушылар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбына байланысты сұрақтарға жауап берейік:Сұрақ: -Мәтіндегі 4 тапсырма бойынша ой өрбітуді сұрау?- Наурыз мерекесінде қандай ас пісіріледі? -Қандай балаларға қатысты салт-дәстүрлерді білесіңдер?-Қандай ұлттық ойындар бар? Оқушылар тақырыпты зейін қойып тыңдайдыСөздік жұмысының мағынасын айтады. Қай сөзбен байланысын табады. Дәптерлеріне сөздікті жазадыТақырыптың мағынасына қарай жоспар құрадыОқушылар мәтінді оқып, қорытынды шығарып, оқушылардың пікірі тыңдаладыОқушылар сұраққа жауап береді

    Әр топтан 1-2 оқушы шығып құрған постерлерін қорғайдыТоптық бағалау. Әр топ басшысы топ мүшелерін бағалайды



    Жинақтау7 мин

    Сын тұрғысынан ойлаудың әдісі

    Оқушылардың білімін жинақтау.Бағытталған оқу стратегиясы-Оқушылар, сонымен бүгін қандай тақырыпты өттік?Сабақты бата арқылы бекітуМәтіннен алған білімдерін пайдалана отырып, өз ойларымен бөліседі.Бейнежазбадағы бата тыңдайдыӨзін-өзі бағалауМұғалім жауабын көрсетеді.


    Бағалау5 мин
    Жас ерекшеліктеріне қарай білім беру Кері байланыс стратегиясы Мұғалім кері байланысты ұйымдастырады.

    Оқушылар бүгінгі тақырып бойынша нені жақсы түсінді, қайсы тапсырмалар қиын болды,сондай сұрақтарға жауап береді.

    Кері байланысЖиынтық бағалау


























    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!