Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
5 мин
|
С
Туған тілде сыры терең
жаным бар, Туған тілде әнім менен сәнім бар. Туған тілім тіл болудан
қалса егер Жүрегімді суырып - ақ
алыңдар.
абақтың дәйек
сөзі:
-
-
-
-
-
«Таңдау» әдісімен
топқа бөліп
отырғызу.
- Топ
басшысын сайлау.
- Топ
ережесін еске түсіріңдер.
Өткен сабаққа
шолу:
«Мен дайынмын»
әдісі.
-Біріккен сөздің ережесін
сұрау.
-Екі не оданкөп түбірден
құралған сөздерді біріккен сөздер деп атайды. Олар бірігіп
жазылады.Мысалы: алабота,
балқарағай.
-Бүгінгі сабақта күрделі
сөздердің бір түрі- қос сөзді ажыратуға арналған тапсырмалар
орындайтын боламыз.
Сабақ
мақсатын хабарлау.
|
Өлең жолдарын
оқиды.
Таңдау
жасайды.
Топқа
бірігеді.
Топ басшысын
сайлайды.
Топ ережесін еске
түсіреді.
Анықтаманы
айтады.
Тақырыпты, сабақ
мақсатын анықтайды.
|
Дескриптор:
Біріккен сөздің анықтамасын
айтады-1балл
|
Қима
қағаздар
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
5 мин
10
мин
5мин
Қорытынды
|
Жаңа
сабақ. imektep.kz
(Ұ) 1-тапсырма
- «Тыңдалым»
40-жаттығу.
Мәтінді мұқият тыңдаңдар.
Мәтін бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар
құрастырыңдар.
-Әңгімедегі бала санауды қалай
үйренді? Оның әке-шешесі кім?
-Мәтіннен күрделі сөздері бар
сөйлемдерді теріп жазыңдар. Күрделі сөздердің астын
сызыңдар.
41-жаттығу.
Өлеңді
оқыңдар.
Күрделі сөздерді табыңдар.
Мағынасын түсіндіріңдер.
Сергіту
сәті:жаттығу
жасау.
2-тапсырма –
Жазылым
42-жаттығу.
Мақалды оқып, жатқа жазыңдар.
Қос сөздердің астын сызыңдар. Қос сөздің бірін алып тастаса, сөйлем
мағынасында қандай өзгеріс болады?
(Ұ) 3-тапсырма -«Сөмкеге
сал» ойыны.
(Біріккен сөздер мен қос
сөздерді сөмкеге орналастыру)
Саралау
тапсырмасы:
-«Білім депозиті»
ойыны.(Деңгейлік тапсырмалар орындау)
https://learningapps.org/watch?v=piya64kej22
|
Тапсырмамен жұмыс
жасайды.
Жаттығу
жасайды.
Тапсырманы
орындайды
|
Дескриптор:
- Мәтін бойынша пікір
білдіруге бағытталған сұрақтар
құрастырады-1балл.
Кейіпкер туралы сұраққа жауап
береді -1балл.
Мәтіннен күрделі сөздері бар
сөйлемдерді теріп жазады,
астын
сызады-1балл.
Күрделі сөздерді тауып,
мағынасын анықтайды-1балл.
Мақалды оқып, жатқа жазады,қос
сөздердің астын сызады-1балл.
- Берілген сөздерді тиісті
сөмкеге орналастырады-1 балл
-Деңгейлік тапсырманы
орындайды-2 балл
-Платформа
тапсырмасын орындайды-1 балл
|
Қазақ тілі 4 сынып
оқулығы
1-бөлім
|
Қорытынды
3 мин
|
Кері байланыс - «Білім
попкорны» әдісі.
Үй
тапсырмасы: 45-жаттығу. Ереже
жаттау,119-бет.
|
Өзінің сабақтағы жұмысын
бағалайды.
Бағалау
парағы.
Күнделікке тапсырма жазып
алады.
|
ҚБ
қойылады.
|
|