Материалдар / Қос сөздер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қос сөздер

Материал туралы қысқаша түсінік
4-сыныпқа қазақ тілі пәнінен өткізілген сабақ жоспары. тақырыбы :Қос сөздер.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2023
291
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

«Ж.Бәрібаев атындағы орта мектебі МДШО» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

Қазақ тілі 56-сабақ

Бөлім:

Мамандықтар әлемі

Мұғалімнің аты-жөні

Тойбаева Г.К.

Күні:

14.12.22ж

Сынып: 4

Қатысушылар саны:14

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қос сөздер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.2.1* күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз)

Сабақтың мақсаты


  • күрделі сөздердің түрлерін, қос сөздің құрылымдық ерекшелігін ажыратады.


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру


Өткен білімді еске түсіру

5 мин







СShape1

Туған тілде сыры терең жаным бар,
Туған тілде әнім менен сәнім бар.
Туған тілім тіл болудан қалса егер
Жүрегімді суырып - ақ алыңдар.

абақтың дәйек сөзі:


  1. «Таңдау» әдісімен топқа бөліп отырғызу.

- Топ басшысын сайлау.

- Топ ережесін еске түсіріңдер.

Өткен сабаққа шолу:

«Мен дайынмын» әдісі.

-Біріккен сөздің ережесін сұрау.

-Екі не оданкөп түбірден құралған сөздерді біріккен сөздер деп атайды. Олар бірігіп жазылады.Мысалы: алабота, балқарағай.


-Бүгінгі сабақта күрделі сөздердің бір түрі- қос сөзді ажыратуға арналған тапсырмалар орындайтын боламыз.

Сабақ мақсатын хабарлау.


Өлең жолдарын оқиды.




Таңдау жасайды.

Топқа бірігеді.

Топ басшысын сайлайды.

Топ ережесін еске түсіреді.

Анықтаманы айтады.

Тақырыпты, сабақ мақсатын анықтайды.










Дескриптор:

Біріккен сөздің анықтамасын айтады-1балл






Қима қағаздар










Жаңа білім

15 мин



















2 мин


5 мин






10 мин






5мин

Қорытынды



Жаңа сабақ. imektep.kz

(Ұ) 1-тапсырма - «Тыңдалым»

40-жаттығу.

Мәтінді мұқият тыңдаңдар. Мәтін бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырыңдар.

-Әңгімедегі бала санауды қалай үйренді? Оның әке-шешесі кім?

-Мәтіннен күрделі сөздері бар сөйлемдерді теріп жазыңдар. Күрделі сөздердің астын сызыңдар.

41-жаттығу.

Өлеңді оқыңдар.

Күрделі сөздерді табыңдар. Мағынасын түсіндіріңдер.


Сергіту сәті:жаттығу жасау.

2-тапсырма – Жазылым

42-жаттығу.

Мақалды оқып, жатқа жазыңдар. Қос сөздердің астын сызыңдар. Қос сөздің бірін алып тастаса, сөйлем мағынасында қандай өзгеріс болады?

(Ұ) 3-тапсырма -«Сөмкеге сал» ойыны.

(Біріккен сөздер мен қос сөздерді сөмкеге орналастыру)

Саралау тапсырмасы:

-«Білім депозиті» ойыны.(Деңгейлік тапсырмалар орындау)

Shape2

https://learningapps.org/watch?v=piya64kej22







Тапсырмамен жұмыс жасайды.












Жаттығу жасайды.





Тапсырманы орындайды









Дескриптор:

- Мәтін бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастырады-1балл.

Кейіпкер туралы сұраққа жауап береді -1балл.

Мәтіннен күрделі сөздері бар сөйлемдерді теріп жазады,

астын сызады-1балл.

Күрделі сөздерді тауып, мағынасын анықтайды-1балл.

Мақалды оқып, жатқа жазады,қос сөздердің астын сызады-1балл.

- Берілген сөздерді тиісті сөмкеге орналастырады-1 балл

-Деңгейлік тапсырманы орындайды-2 балл

-Платформа тапсырмасын орындайды-1 балл

Қазақ тілі 4 сынып оқулығы

1-бөлім

































Қорытынды

3 мин


Кері байланыс - «Білім попкорны» әдісі.

  • Шарты: Сабақты меңгеру дәржесіне қарай стикер жапсырады.

  • - Бүгінгі сабақтан алған білімдеріңді бағалаңдар. Оқушыларға ҚБ қояды.

Үй тапсырмасы: 45-жаттығу. Ереже жаттау,119-бет.

Өзінің сабақтағы жұмысын бағалайды.

Бағалау парағы.

Күнделікке тапсырма жазып алады.

ҚБ қойылады.


Shape3



























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!