Пәні МАТЕМАТИКА |
Күні: Сынып: 1 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Қосу кестесі |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.2.4. бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады, біледі және қолданады;“+”, “–”, “=” таңбасын қолдану;қосу мен азайту амалдарының компоненттері атауын өрнектерді оқу мен жазуда қолданады. |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Бір таңбалы сандарды қосу, азайту кестесін құрады.Есептеулер жүргізеді. Көптеген оқушы: Қосу кестесінің заңдылығын анықтайды,кестені қосу компоненттерін пайдалану арқылы толықтырады. Кейбір оқушы: Логикалық есептердің шешімін табады. |
Бағалау критерийлері | Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады.Есептеу барысында қосу кестесін дұрыс қолданады. |
Тілдік мақсаттарТермин енгізу | Заңдылықтардың құрылуы реттілік,тізбек,біріктіру, қосу. Қосылғыш,қосындының мәні |
Құндылықтарды дамыту | Шеңберге тұру арқылы достыққа және айналадағыларға қамқорлық көрсету;Қарым-қатынас жасау қабілеті; жауапкершілік Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Денсаулық сақтау техноогиялары және қауіпсіздік техникасын сақтау | Сергіту сәті. Қауіпсіздік ережесін сақтайды. |
Пәнаралық байланыс | көркем еңбек- сандарды қырқады, жапсырады.дүниетану,бейнелеу – бояйды. |
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта |
Алдыңғы оқу | 1-10 дейінгі сандарды тура және кері санау,есептеу |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы5 минут | Ертеңгілік шеңберіСанамақ айту 1 дегенім –білім,2 дегенім- елім3дегенім –үмітім10 дегенім –ОтанымОтанға мен «Ботамын» Бүгінгі күнге сендерге сәттілік тілеймін!1-4 дейін санау арқылы топқа бөліну(ЭКСПО -2017 туралы айту) Ой қозғау. Қосу деген не? Өмірде оны қалай пайдаланамыз?Сандар кеспесі таратылып беріледі.Осы сандарды пайдалану арқылы не істеуге болады?-Бүгінгі сабағымыз «Қосу кестесі» . Біз сандарды қосуды, өрнектер құруды үйренеміз.Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту. |
Шаттық шебері
кеспе сандар,тілек ағашы ,жапырақтар,бояу қарандаштары
|
Сабақтың ортасы30 минут
| Тапсырма №1ТЖ: Әр топ кестені мұқият қарап ондағы заңдылықты түсіндіреді.1+1 1+2 1+3 1+42+1 2+2 2+3 2+43+1 3+2 3+3 3+4ҚБ: Бас бармақ арқылы бағалау. Тапсырма №2 ЖЖ: Қосу кестесін құру.(Оқушылар өздеріне берілген ресурстары арқылы кеспе сандар қырқып,картонға жапсырып ,қосу кестесін құрады)ҚБ: Шапалақ арқылы бағалау.СЕРГІТУ СӘТІ.Орнымыздан тұрайықҮлкен шеңбер құрайық.Қолымызды көтеріп,Саусақты ашып-жұмайық.Сонан соң төмен түсіріп,Алақанды соғайық.Йықты артқа ысырып,Басты төмен салайық.Жаттығу жасап осылай,Үлкен болып шығайық!Тапсырма №3 Өзіндік жұмыс.Кестедегі нүктелермен берілген бос орындарға тиісті санды жазып толтыр.2 + ... =4 6 + … = 8 3 + … = 6 4 + … =5… + 3 = 5 … + 4 = 8 2 + … = 5Жауаптары бірдей ұяшықтарды бір түске бояҚБ: Бағдаршаммен бағалауТапсырма №4 Топпен жұмысЛогикалық тапсырма (постер қорғау)Үйлерде қандай сандар тұратынын айт
Қалыптастырушы бағалау парағы |
АКТ дан сандарды қосу кестесі беріледі (ашық сұрақ)
қайшы,қағаз,желім,қарандаш
музыкалық әуен
Сергіту сәті
таратпалар,түрлі-түсті қалам
бағдаршам
логикалық тапсырма
қалыптастырушы бағалау парағы |
Сабақтың соңы5 минут
| РефлексияБіртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрды.Есептеу барысында қосу кестесін дұрыс қолданды. |
«Доп лақтыру» ойыны доп |