ҚОНЫСТАНУ БАЛАЛАР ӨНЕР
МЕКТЕБІ
ҚР Білім және ғылым
министрлігінің
2011 жылғы 29
желтоқсанындағы
№ 543 бұйрығымен
бекітілген
Көркемөнер мектептеріне
арналған
типтік бағдарламаға сәйкес
құрылды
«Бекітемін»«Келісемін»
Мектеп
директоры:____________________М.Тулеуов.Оқу ісінің
орынбасары:_____________Ж.Мукашева
«_____» «_________________»
2019 жыл
Бейнелеу өнерінің
тарихы,мүсін өнері, станокты,қолданбалы композиция пәндері бойынша
2019-2020 оқу жылына арналған жылдық күнтізбелік
жоспары
Пән мұғалімі:
Жалжанова.А
Сыныбы:3
Педагогикалық
кеңестің
_______ жылғы
_____күнгі____
№_____хаттамасының
шешімімен
3
сынып
|
Рет
саны
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Сағат
саны
|
Күні
|
Сабақтың
түрі
|
Өз бетімен
жұмыс
|
Көрнекілік
|
Үйге
тапсырма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мүсін өнері- 34 сағат 16
сағат I жарты жылдық
|
|
|
|
|
1
|
Кіріспе
сабақ
|
2
|
|
Жаңа
сабақ
|
|
Мүсін Қаз.
суретшілер
|
Танысу
|
|
|
|
2
|
Жалпы мүсін туралы
түсінік.
|
2
|
|
Түсіндіру,
көрсету
|
Пайдаланылатынматериалдарменжәнетехникаларментанысу
|
Құрал-жабдықтар
|
Қол
жаттықтыру
|
|
|
|
3
|
Мүсін өнерінің түрлері және
шығу тарихы
|
4
|
|
Жаңа сабақ.өз бетімен
жұмыс
|
Ермексазбен жұмыс
жасау
|
Құрал
жабдықтар
|
Қол
жатт.
|
|
|
|
4
|
Мүсін өнерінің жасалу
технологиялары
|
4
|
|
Корсету
|
Ермексазбен жұмыс істеу
техникасының ерекшеліктерін
түсіндіру
|
Үлгі
суреттер
|
Ермексаз
әкелу
|
|
|
|
5
|
Мүсіншілердің көркем
шығармаларын талдау.
|
4
|
|
Уйрету
|
|
|
Қайталау
|
|
|
|
|
Мүсін өнері . 18 сағат .
II жарты жылдық
|
|
|
|
|
6
|
Мүсін өнерінің маңызы және
қоғамда алатын орны
|
6
|
|
Түсіндіру
,көрсету
|
Іздену
|
Суреттер
|
Жұмысты
аяқтау
|
|
|
|
7
|
Жан-жануар,құстарды
мүсіндеу
|
6
|
|
Көрсету
|
Жұмысты
аяқтау
|
Пластилинмен
жұмыс
|
Қол.жаттықтыру.
|
|
|
|
8
|
Шығармашылық
жұмыс
|
4
|
|
Жаңа сабақ.өз бетімен
жұмыс
|
Аяқталмаған жұмыстарды
аяқтау
|
Суреттер
|
|
|
|
|
9
|
Емтихан
жұмыстары
|
2
|
|
|
Жасаған жұмыстарын
көрсету
|
|
|
|
|
|
|
Бейнелеу өнер тарихы-34
сағат . 16 сағат. I жарты
жылдық
|
|
|
|
|
1
|
Кіріспе.
Бейнелеу өнерінің шығу
тарихы
|
1
|
4.09
|
Жаңа
сабақ
|
Өз ойларын жинақтап
айту
|
|
|
|
|
|
2
|
Ұлттық бейнелеу өнерінің шығу
тарихы
|
1
|
11.09
18.09
|
конспект
|
Сабаққа дайындық
жасау
|
Сурет
шығар
|
Түс.
айту
|
|
|
|
3
|
Бейнелеу өнерінің
сөздігі
|
2
|
25.09
2.10
|
Жаңа
сабақ
|
Сөздіктерді
жаттау
|
Оқушы
суреттері
|
Сабаққа
дай.келу
|
|
|
|
4
|
Кәсіби сурет өнерінің пайда
болуы
|
2
|
9.10
16.10
|
конспект
|
Қосымша материал
жинау
|
Тастады
суреттер
|
Түсінігін
айту
|
|
|
|
5
|
Кәсіби қазақ кескіндемесінің
тууы мен қалыптасуы
|
2
|
23.10
30.10
|
конспекті
|
Конспектіден
оқу
|
Слайдтар
|
Түс.
айту
|
|
|
|
6
|
Графика өнерінің қалыптасуы
мен дамуы
|
2
|
6.11
13.11
|
конспекті
|
Материалдар
дайындау
|
Слайдтар
|
Тест жұмысына
дайындық
|
|
|
|
7
|
Қазақстанның қазіргі заманғы
бейнелеу өнері
|
2
|
20.11
27.11
|
Жаңа
сабақ
|
|
Тест
жұмысы
|
Қайталау
|
|
|
|
8
|
Бейнелеу өнері сабағында бояу
түсін қабылдауды дамытудың кейбір
ерекшеліктері
|
2
|
4.12
11.12
|
конспекті
|