Материалдар / Қозғалмалы ойындар 2 сынып

Қозғалмалы ойындар 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Осы жарияланған ашық сабақ жас мамандарға сабақ өтуде көмекші құрал болып табылады деген сенімдемін
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Білім беретін ұйым атауы : «Ахмет Байтұрсынұлы атындғы орта мектебі»коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Қысқа мерзімді сабақ жоспары № 41

Сабақтың тақырыбы : Қозғалмалы ойындар .

Бөлім

3-бөлім Гимнастика арқылы денені дамыту

Педагогтың аты-жөні

Абибуллаева Кунсулу

Күні

8.12.2022 ж

Сынып

2 «Ә» Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Қозғалмалы ойындар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.2.2.1 Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істей бастайды және өзіндік жұмыс жөніндегі білімді нығайтады

Сабақтың мақсаты

Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істей бастайды және өзіндік жұмыс жөніндегі білімді нығайтады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы 10-мин

Сапқа тұрғызу. Амандасу. Түгендеу. Саптағы жаттығулар:

Оңға,солға,артқа бұрылу Ынтымақтастық, құрмет құндылықтарын

бала бойына дарыту үшін

«Шаттық шеңберін» жасап бір біріне ізгі тілек тілеуден бастауды

жөн көрдім.

Оқушылардың оқу мақсатына бағалау критерийлеріне жетуі үшін

сабақта мына белсенді тәсілді қолданамын

..«Нұсқау беру және айту» тәсілін пайдаланамын Мақсатым

оқушыларға оқу мақсатын ,

бағалау критерийлерін хабарлап не істеу керектігіне ерекше назар аударту .

Қауіпсіздік ережесімен таныстыру.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қарапайым іс қимылдарды орындау барысында

қауіпсіздік ережесінің сақталуын қатаң бақлаймын

Жалпы жүру, жүгіру жатығуларыДем алу, дем басу

Жалпы дамыту жатығулары

1.Бас және мойынға арналған жаттығулар

2.Қол және кеуде тұсына арналған жаттығулар

3.Белге арналған жаттығулар

4.Аяқ және оның буындарына арналған жаттығулар

Демді қалыпқа келтіру жаттығулары


Сапқа тұру ,амандасу.Саптық жаттығуларды орындайды .Бір біріне ізгі тілек тілеп шаттық шеңберін жасайды .Жүру ,жүгіру жаттығуларын,жалпы дамыту жаттығуларын орындайды .


Қол шапалақ










Үлкен бос кеңістік

Сабақтың ортасы 20-мин

«Көрсету модельдеу тәсілі » мақсатым анық ,жақсы құрылған көрсетілім ұсыну .

Суретке мұқият қараңыз. Эстафетада жеңіске жету үшін

оқушылардың бойында қандай қасиеттер болу керек? Оған кеңістік пен ресурстарды бөлісудің тигізетін әсері бар ма? Болса қандай? Әңгімелеңіз. .


1

Оқушыларды математикалық фигуралар арқылы екі топқа бөлемін.
Таспырма
Көрсетілген жаттығуларды орында. Жаттығудың негізгі талабы дененің бұлшық етін дамыту. Оған қалай жетуге болады жұбыңмен анықта.     Командалық іс-әрекетке қатыс. Қимыл-қозғалыс мақсаттарына қол жеткізуге қатысты негізгі талапты анықта

«Эстафеталық ойын» ойнатамын

1.Жүгіріп барып қайту .

2. Гимнастикалық сәкі үстімен жүріп өту .

3. 3. Жүгіріп барып кубикті себетке салу

р Дескриптор

- 1.Көрсетілген жаттығуларды орындайды; дененің бұлшық етін дамыту жолдарын тобымен талқылайды; командалық іс-әрекетке қатысады; қимыл-қозғалыс мақсатына жетуге болатын талаптарды анықтайды.  

Қ.б«Жұлдызым жансын»әдісін пайдаланамын. Тапсырманың орындалу деңгейіне қарай оқушыларға қызыл ,сары ,көк түстегі жұлдызшалар беріп отырамын.

«БеБекіту және қолданысқа енгізу» тәсілінде жаңадан меңгерілген дағдыларды оқушылар бір бірімен топта немесе жұпта талқылауы арқылы олардың өз идеяларының ауқымын кеңейтуді жоспарладым және өзін өзіне бағалаттым.

Суреттен тақырыпқа сай берілген тапсырмаларды таладайды .

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді

Топ белсендісі анықталып, топ басшысы болып тағайындалуы


Білім алушылардың оқу мақсатына қол жеткізгендігін

бақылау, көру ,сұрақтар қою арқылы «Жұлдызым жансын» әдісімен бағалаймын






Үлкен бос кеңістік.

ысқырық, конустар.гимнастикалық сәкі ,себет ,кубиктер

Сабақтың соңы 5-мин


Кері байланыс Оқушылардың ішкі уәждерін арттыру білім деңгейін анықтау мақсатында кері байланыс ретінде «Таңдау әдісін» алдым .

Әрбір қатардан оқушы бір сөзді таңдайды да көп нүктенің орнына қояды .

1

Мен сабақ...... болды деп ойлаймын

Қызықты ,қызықсыз

2

Мен сабақта......... үйрендім

Көп нәрсені ,үйренгенім аз болды

3

Менің көңіл күйім ....

Көтерілді ,түсіп кетті .

4

Маған сабақтағы тапсырмалар ...... болды

Оңай ,қиын

5

Мен сабақтағы жетістіктеріме .....

Ризамын ,риза емеспін

Құрал-жабдықтарды жинау. Бүгінгі сабақты қорытындылау.

Үй тапсырмасы - дене қаблеттерін дамыту жаттығулары

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы


































1


Мен сабақ...... болды деп ойлаймын

Қызықты ,қызықсыз

2


Мен сабақта......... үйрендім

Көп нәрсені ,үйренгенім аз болды

3


Менің көңіл күйім ....

Көтерілді ,түсіп кетті .

4

Маған сабақтағы тапсырмалар ...... болды

Оңай ,қиын

5

Мен сабақтағы жетістіктеріме .....

Ризамын ,риза емеспін

Таңдау әдісі





































Қызықты ,қызықсыз

Көп нәрсені ,үйренгенім аз болды

Көтерілді ,түсіп кетті .

Оңай ,қиын

Ризамын ,риза емеспін



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі