|
Бөлім: |
Қозғалмалы ойындар арқылы қимыл-тірек аппаратын дамыту |
|||||
|
Мектеп: |
|
|||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Пән: |
Дене шынықтыру |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Секіртпемен орындалатын ойындар мен жаттығулар. Екі адамдық секіру |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
1. 2. 1. 1 дене қызметін орындау және оған қатысу кезінде қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларын білу және түсіну |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Қолайлы оқу-үйрену ортасын қалыптастыруға қажет бірқатар тиімді дағдыларды көрсету |
|||||
|
Сабақтың барысы: |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті: |
Оқушының әрекеті: |
Бағалау: |
Ресурстар: |
||
|
Сабақтың басы: Сабақтың ортасы: Сабақтың соңы: |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. Шығармашылық қабілеттерді қалыптастыру кезінде оқушылардың алдында оларды жаңа, өзіндік шешу жолдарын іздеуге итермелейтін міндеттер қою керек. Оқушылар бір-бірімен физикалық байланысқа түспей, көрсету үшін дене тілін пайдалана алады. Сұрақ қойыңыз: Сендердің топтарын қалай орындады? Олар өзара жақсы әрекеттесті ме? Олар алты бағыт бойынша сөздерді есте сақтады ма? Олар топта түсінісумен байланысты проблемаларды қалай шешті? Қалау бойынша: трассадан сынақтан өткен әр ретте гидті ауыстыру. Баламалы нұсқа: гид ауысқан кезде трассаны өзгерту немесе осы топтың трасса бойынша басқа гидпен жүруі Баскетбол ойынында допты қағып алу, ұстау, беру/лақтыруды орындаңыз және ойынның жүргізілу ережесін талқылап, өзгерістер енгізіңіз. Екі командаға бөлініңіз. Спорт алаңының бір жартысына екі команда қатысып, жарысыңыз |
Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. Қызықты ойындар құру үшін шығармашылық қабілеттер (Т, К, Ф) Оқушылар 4-5 адамнан шағын топтарда жұмыс істейді және өз қалауларынша секірмелер мен белгілеуші таңбалардан трасса құрады. Осы тапсырманың мақсаты-олар трасса бойымен жүруі тиіс, ал қалған топ ойдан шығарылған қалада адасып кеткен шетелдік туристер рөлін ойнайды. Топ, алдымен, алты бағыттаушы сөзді анықтайды: «тоқтау», «жүру», «оңға», «солға», «артқа», «алға» (яғни, олар қазір оқып жатқан тіл (сөз тіркестері), үш тілдің бірінде). Оқушылардың бірі-алты бағытты дауыстап айқайлайтын гид, ал қалғандары көздері таңулы күйде ақырғы пунктке қарай жылжиды. Гид бір орында қалып, топтың барлық мүшелерінің бірге қалатындығына және алты бағытты мұқият тыңдайтындығына көз жеткізуі тиіс. Дескриптор - допты беру/лақтыруды орындайды; - допты қағып алу/ұстап алуды орындайды; - топта ойнауға қолайлы орта құрады; - бірігіп тиімді жұмыс жасайды; - ойынды жүргізудің жаңа элементтерін ұсынады |
Жарайсыңдар! Тамаша! Жарайсыңдар! |
Әрбір тапсырма үшін үлкен бос Доп |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қозғалмалы ойындар арқылы қимыл-тірек аппаратын дамыту
Қозғалмалы ойындар арқылы қимыл-тірек аппаратын дамыту
|
Бөлім: |
Қозғалмалы ойындар арқылы қимыл-тірек аппаратын дамыту |
|||||
|
Мектеп: |
|
|||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
|
Пән: |
Дене шынықтыру |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Секіртпемен орындалатын ойындар мен жаттығулар. Екі адамдық секіру |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
1. 2. 1. 1 дене қызметін орындау және оған қатысу кезінде қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларын білу және түсіну |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Қолайлы оқу-үйрену ортасын қалыптастыруға қажет бірқатар тиімді дағдыларды көрсету |
|||||
|
Сабақтың барысы: |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті: |
Оқушының әрекеті: |
Бағалау: |
Ресурстар: |
||
|
Сабақтың басы: Сабақтың ортасы: Сабақтың соңы: |
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. Шығармашылық қабілеттерді қалыптастыру кезінде оқушылардың алдында оларды жаңа, өзіндік шешу жолдарын іздеуге итермелейтін міндеттер қою керек. Оқушылар бір-бірімен физикалық байланысқа түспей, көрсету үшін дене тілін пайдалана алады. Сұрақ қойыңыз: Сендердің топтарын қалай орындады? Олар өзара жақсы әрекеттесті ме? Олар алты бағыт бойынша сөздерді есте сақтады ма? Олар топта түсінісумен байланысты проблемаларды қалай шешті? Қалау бойынша: трассадан сынақтан өткен әр ретте гидті ауыстыру. Баламалы нұсқа: гид ауысқан кезде трассаны өзгерту немесе осы топтың трасса бойынша басқа гидпен жүруі Баскетбол ойынында допты қағып алу, ұстау, беру/лақтыруды орындаңыз және ойынның жүргізілу ережесін талқылап, өзгерістер енгізіңіз. Екі командаға бөлініңіз. Спорт алаңының бір жартысына екі команда қатысып, жарысыңыз |
Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. Қызықты ойындар құру үшін шығармашылық қабілеттер (Т, К, Ф) Оқушылар 4-5 адамнан шағын топтарда жұмыс істейді және өз қалауларынша секірмелер мен белгілеуші таңбалардан трасса құрады. Осы тапсырманың мақсаты-олар трасса бойымен жүруі тиіс, ал қалған топ ойдан шығарылған қалада адасып кеткен шетелдік туристер рөлін ойнайды. Топ, алдымен, алты бағыттаушы сөзді анықтайды: «тоқтау», «жүру», «оңға», «солға», «артқа», «алға» (яғни, олар қазір оқып жатқан тіл (сөз тіркестері), үш тілдің бірінде). Оқушылардың бірі-алты бағытты дауыстап айқайлайтын гид, ал қалғандары көздері таңулы күйде ақырғы пунктке қарай жылжиды. Гид бір орында қалып, топтың барлық мүшелерінің бірге қалатындығына және алты бағытты мұқият тыңдайтындығына көз жеткізуі тиіс. Дескриптор - допты беру/лақтыруды орындайды; - допты қағып алу/ұстап алуды орындайды; - топта ойнауға қолайлы орта құрады; - бірігіп тиімді жұмыс жасайды; - ойынды жүргізудің жаңа элементтерін ұсынады |
Жарайсыңдар! Тамаша! Жарайсыңдар! |
Әрбір тапсырма үшін үлкен бос Доп |
||
шағым қалдыра аласыз













