Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету

Тақырып бойынша 30 материал табылды

Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету

Материал туралы қысқаша түсінік
Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

5-бөлім. Шаңғы

Педагогтің тегі,аты,әкесінің аты

Темиров Ғабит

Күні

22.01.2025

Сынып: 5 «Б»

Қатысушылардың саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қауіпсіздік ережесі.
Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.5.2.5 Қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу және анықтау

Сабақтың мақсаттары

Дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді бағалау

Сабақ барысы

Сабақ кезеңі

уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі 5 мин

- Оқушыларды сабаққа дайындау
- Сәлемдесу
- Қауіпсіздік ережелерін түсіндіру

Қауіпсіздік Ережелері:

  • Жүгіру алаңының таза болуын қадағалау.

  • Жүгіру алдында жақсы қыздыру жаттығуларын жасау.

  • Ара қашықтықты сақтау, бір-біріне кедергі жасамау.

  • Өз денсаулық жағдайын қадағалау, шаршаған жағдайда жаттығуды тоқтату.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

Оқушылар сабаққа дайын, күн тәртібін түсінеді, қауіпсіздік ережелерін біледi

Дайындық бөлімі: Оқушыларды қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

Қол шапалақ



Негізгі бөлім

35 мин

Шабуылдаушы команда бір-біріне допты қалай беретіндігін шешеді және ережелерді таңдайды (мысалы, дриблингсіз, егер қорғаныс допты қағып алса, онда олар шабуылдау сызығынан қайта бастайды және т.б.).

Сұрақ қойыңыз: Сендер мақсатқа жету үшін командадағы мінез-құлықты қалай өзгерттіңдер? Команданың барлық мүшелерінің қатысуын қамтамасыз ету үшін, сендер тұрақты байланыс жүргіздіңдер ме?

Баскетбол ойынындағы допты алып жүру техникаларын қолданып, тиімді тәсілдерін анықтаңыз. Екі қатар саппен сапты қайтадан түзеу (доппен жаттығу)

1. Допты бел деңгейінде айналдырып, серіктесіне пасс беру (10-15 рет орындау).

2. Баскетбол добын серіктесіне оң жақ қолымен айналдырып, сол жақ аяқтың астымен беру (10-15 рет орындау).

3. Допты сол аяқтың және оң аяқтың астымен «сегіздік» қылып өткізіп пасс беру (10-15 рет орындау).

4. Допты оң қолмен және сол қолмен бір орында жүргізіп, серіктесіне пасс беру (10-15 рет орындау).

Дескриптор

- допты алып жүру техникаларын орындайды;

- допты алып жүрудің тиімді тәсілдерін анықтайды.

(Т, Ж, К, Ф) 5 адамнан тұратын топтарда басқа командаға қарсы оқушылар қоршалған учаскеде нетбол ойынын ойнайды. Шабуылдаушылардың қоршалған учаскенің басқа соңындағы қарсыластың қақпасына гол соғу үшін үш мүмкіндігі болады (лақтырып, нысанаға тигізу орнына ойыншы допты қарсылас қақпасының сызығында қағып ала алады). Ойыншы барлық үш мүмкіндікті пайдаланғаннан кейін шабуылдаушы мен қорғаушының рөлдерін ауыстырыңыз. Командаға жекелеген ойыншылардың ойынын және олар командалық ойында өз мінез-құлқын қалай жақсарта алатындығын бағалаңыз.

Смайликтер арқылы



Қорытынды кезеңі

5 мин

1. Сабақты қорытындылау:
- Оқушылардан бүгінгі сабақта не ұнағанын және қандай қиындықтар болғанын сұрау.
-Оқушылардың жетістіктерін мадақтау.
2.
Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.


Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.

Қол шапалақ







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2025
126
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі