Ұйымдастыру кезеңі 5
мин
|
- Оқушыларды сабаққа
дайындау
- Сәлемдесу
- Қауіпсіздік ережелерін
түсіндіру
Қауіпсіздік
Ережелері:
-
Жүгіру алаңының таза болуын
қадағалау.
-
Жүгіру алдында жақсы қыздыру
жаттығуларын жасау.
-
Ара қашықтықты сақтау, бір-біріне
кедергі жасамау.
-
Өз денсаулық жағдайын қадағалау,
шаршаған жағдайда жаттығуды
тоқтату.
Оқушылардың қатарда түзу
тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың
сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу
жаттығуларын ережеге сай орындалуын
қадағалау.
|
Оқушылар сабаққа дайын, күн тәртібін түсінеді, қауіпсіздік
ережелерін біледi
Дайындық бөлімі: Оқушыларды
қатарға тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық
киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен
таныстыру. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін
ескерту. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына
келтіру.
|
Қол
шапалақ
|
|
Негізгі
бөлім
35
мин
|
Шабуылдаушы команда бір-біріне допты қалай беретіндігін
шешеді және ережелерді таңдайды (мысалы, дриблингсіз, егер қорғаныс
допты қағып алса, онда олар шабуылдау сызығынан қайта бастайды және
т.б.).
Сұрақ қойыңыз:
Сендер мақсатқа жету үшін командадағы мінез-құлықты қалай
өзгерттіңдер? Команданың барлық мүшелерінің қатысуын қамтамасыз ету
үшін, сендер тұрақты байланыс жүргіздіңдер
ме?
Баскетбол ойынындағы
допты алып жүру техникаларын қолданып, тиімді тәсілдерін анықтаңыз.
Екі қатар саппен сапты қайтадан түзеу (доппен
жаттығу)
1. Допты бел
деңгейінде айналдырып, серіктесіне пасс беру (10-15 рет
орындау).
2. Баскетбол добын
серіктесіне оң жақ қолымен айналдырып, сол жақ аяқтың астымен беру
(10-15 рет орындау).
3. Допты сол аяқтың
және оң аяқтың астымен «сегіздік» қылып өткізіп пасс беру (10-15
рет орындау).
4. Допты оң қолмен
және сол қолмен бір орында жүргізіп, серіктесіне пасс беру (10-15
рет орындау).
Дескриптор
- допты алып жүру
техникаларын орындайды;
- допты алып жүрудің тиімді
тәсілдерін анықтайды.
|
(Т, Ж,
К, Ф) 5 адамнан тұратын топтарда басқа командаға қарсы оқушылар
қоршалған учаскеде нетбол ойынын ойнайды. Шабуылдаушылардың
қоршалған учаскенің басқа соңындағы қарсыластың қақпасына гол соғу
үшін үш мүмкіндігі болады (лақтырып, нысанаға тигізу орнына ойыншы
допты қарсылас қақпасының сызығында қағып ала алады). Ойыншы барлық
үш мүмкіндікті пайдаланғаннан кейін шабуылдаушы мен қорғаушының
рөлдерін ауыстырыңыз. Командаға жекелеген ойыншылардың ойынын және
олар командалық ойында өз мінез-құлқын қалай жақсарта алатындығын
бағалаңыз.
|
Смайликтер
арқылы
|
|
Қорытынды кезеңі
5
мин
|
1. Сабақты
қорытындылау:
- Оқушылардан бүгінгі сабақта не ұнағанын және қандай қиындықтар
болғанын сұрау.
-Оқушылардың жетістіктерін мадақтау.
2. Қол жеткен нәтижелер туралы
ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру
деңгейін анықтау.
|
Оқушылар өз
беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен
тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды,
оқушылар ауызша жауап
береді.
Қиын болған немесе жүзеге
асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету
үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына
жауап береді.
|
Қол
шапалақ
|
|