Онлайн сабақтың
жоспары (синхронды
оқыту)
|
Сынып: 7
|
Оқу
мақсаты: 7.1.6.1 ағзалардың
тіршілігіндегі қозғалыстың маңызын
сипаттау
|
Сабақтың
мақсаты: (саралап оқытуды
ойластыру):
-
Барлық оқушылар: локомоция,
таксис, тропизм ұғымына анықтама бере
алады.
-
Оқушылардың көбі:
өсімдіктердің тіршілігіндегі қозғалыстың маңызын сипаттай
алады.
-
Кейбір оқушылар: жануарларды
олардың қозғалыс мүшелерімен сәйкестендіре
алады.
|
Сабақтың нәтижесі
(материалдық артефакт –
дәлелдемелер):
|
Білім
индикаторлары:
|
Дағды
индикаторлары:
|
Ақпараттық мәтіндер, тапсырма
парағы, бейнематериалдар, оқулық,
PowerPoint презентациясы.
|
Ағзалардың тіршілігіндегі
қозғалыстың маңызын сипаттау
|
|
Уақыты (минут)
|
Мен не істеймін және не
айтамын
|
Оқушылар не істейді және не
айтады
|
Оқыту
құралдары
|
1-кезең. Ұйымдастыру-ынталандыру:
|
1-2
мин
|
Оқушыларды
түгендеу
Тақтаға өсідіктің өсіп өнген
суреті мен әр түрлі жануарлардың қозғалысын
шығарылады.
Оқушылардан бұл тірі ағзаларды
қандай ұқсастық бары
сұралады
-Сабақтың тақырыбын, оқу
мақсатына сай сабақтың мақсаттары мен бағалау критерийлерін
оқушылармен бірге анықтау.
|
2-ші сабағы
болғандықтан оқушылар Teams қосымшасында қолды көтеру батырмасын
басу арқылы түгенделеді.
1 минут ойланып, өз ойларын
ортаға тастайды
Сабақтың тақырыбын анықтап,
дәптерлеріне жазып алады және сабақтың мақсаттарын
құрастырады.
|
PowerPoint презентациясы 1-2
слайд
|
2-кезең. Теориялық-практикалық:
|
3-9
мин
9-10
мин
10-14
мин
14-18
мин
|
Презентациядан
Тірі ағзаларда қозғалуының
себептері?
Өсімдіктер мен жануарлар
тіршілігінде қозғалыстың
маңызы?
Өсімдіктің қозғалыс мүшелері
бар ма? Сынды сұрақтар қойылады.Оған жауап
ретінде
Мұғалімнің қысқаша
түсіндірмесі жүреді
1.Тапсырма:
•Терминге сәйкес
келетін анықтаманы табыңыз.
2.
Тапсырма:
Берілген өсімдіктен қандай
құбылысты байқадыңыз? Өсімдіктердің тіршілігіндегі бұл құбылыстың
маңыздылығын сипаттаңыз
3.
Тапсырма:
Кестені
толтырырыңыз. Кестеде берілген ағзалардың мекен ету ортасы мен
қозғалу мүшелерін анықтаңыз.
|
Мұғалімді мұқият тыңдайды,
қажет ақпараттарды дәптерге жазып
алады.
1.Тапсырманы жұмыс парағында
орындап, беседаға скрин жұмыстарын
жібереді
2.Тапсырмада Әр оқушы
тапсырманы жеке орындап, презентациядан өз жауаптарын
тексереді
3. Тапсырмада сәйкес онлайн
кесте толтырады.
|
PowerPoint
презентациясы 3-6
PowerPoint презентациясы
7
Ақпараттық
мәтін,
PowerPoint
презентациясы 8
PowerPoint презентациясы
9
|
3-кезең.
Рефлексиялық-қорытындылау:
|
19-20
мин
|
Кері
байланыс
•Білемін
•Білдім
•Білгім
келеді....
Сабақтың мақсатына
оралу
Үйге тапсырма
беру
|
Оқушылар смайлик арқылы кері
байланыс береді.
|
PowerPoint презентациясы 10
|
Өткізілген сабаққа талдауым
(сабақ жоспарында нені өзгертуге болатыны туралы
түсініктеме)
|
Уақыт белдеуін қатаң түрде
сақтап отыру;
|
|