Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Қызым – жағадағы құндызым, Ұлым – аспандағы жұлдызым.

    "Қозы Көрпеш – Баян сұлу" жыры (үзінді)

    Мектеп: №4 Х.Досмұхамедов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп КММ


    Күні:.

    Мұғалімнің аты-жөні: Алибаева Ақмарал Апсаттарқызы


    Сынып: 8 Т2

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры - махаббат символы


    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    8.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру

    8.4.3.1 жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу


    Сабақтың мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: поэзиялық шығарманың композициялық құрылымын анықтайды , кейіпкердің іс-әрекетін немесе лирикалық кейіпкердің образын талқылайды, жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін пайдаланады



    Оқушылардың көпшілігі: кейіпкердің іс-әрекетін немесе лирикалық кейіпкердің образын талдайды, жазба жұмыстарында символмен кейіптеу түрлерін қолданады


    Оқушылардың кейбірі: , кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға береді, жазба жұмыстарында символ мен кейіптеуді қолданып жазады


    ЕБҚ

    -лирикалық образға сипаттама береді

    - шағын мәтін құрастырып жазады


    Бағалау критерийлері

    - поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтайды;

    - кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға береді;

    -жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазады

    ЕБҚ

    -лирикалық образға сипаттама береді

    - шағын мәтін құрастырып жазады



    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    қолдану, талдау, бағалау




    Жоспар


    Жоспарланатын уақыт

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    1 мин



    2 мин
















    6 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Ыстық лебіз»


    «Мозаика» әдісі арқылы 2 топқа бөлінеді.

    1-топ: «Қозы Көрпеш»

    2-топ: «Баян сұлу»



    Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру



    Үй тапсырмасын сұрау

    Жеке жұмыс «Блум түймедағы»
    Блум жүйесіне негізделген деңгейлік сұрақтарға жауап беріңдер
    1. Қарапайым сұрақтар: Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жырының қанша нұсқасы бар?

    2. Анықтаушы сұрақ. .«Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры қандай жанрға жатады?

    3. Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ. Неліктен Қодар Қозы Көрпешті өлтірді?

    4. Шығармашылық сұрақтар: Егер де Қозы Көрпешті Қодар өлтірмегенде оқиға қалай жалғасар еді?

    5. Бағалау сұрақтары. Неліктен «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры махаббат символы деп аталады?

    6. Тәжірибелік сұрақтар. Қозы Көрпеш пен Баян сұлудың орнында болсаң не істер едің?


    Оқушылар бір-біріне ыстық лебіздерін білдіреді

    Оқушылар «Мозаика» әдісі арқылы 2 топқа бөлінеді.











    Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен танысады



    Үй тапсырмасын сұрау:

    Оқушылар үй тапсырмасына «Блум түймедағы» әдісімен
    Блум жүйесіне негізделген әртүрлі деңгейдегі сұрақтарды әрбір оқушы өз мүмкіндіктері мен қабілеттеріне қарай сұрақтарға жауап береді



    Қолпаштау


    Мадақтау





    Суреттер https://yandex.kz/images/search?pos=0&img_url=https%3A%2F%2Fcrosti.ru%2Fpatterns%2F00%2F1e%2F66%2F7e6890ebfb%2Fpreview.jpg&text=қозы%20көрпеш%20–%20баян%20сұлу»%20сурет%20картинки&lr=221&rpt=simage&source=serp

    1-слайд



    https://yandex.kz/images/search?pos=3&img_url=https%3A%2F%2Fcf.ppt-online.org%2Ffiles%2Fslide%2Fg%2FGhtcaPRg2bAEsO0SyqIWzjMD3iZUC7BlneHXrT%2Fslide-8.jpg&text=блум%20сұрақтарының%20түймедағы&lr=221&rpt=simage&source=serp

    2-слайд



    Сабақтың ортасы



    2 мин












    6 мин



























































    6 мин




























    10 мин




































































    10 мин

    Топтық жұмыс

    «Ой қозғау» әдісі

    Сұрақтардың жауап беріңдер

    1. Сюжет пен композиция дегеніміз не?

    2. Символды қалай түсінесің?

    3. Кейіптеу қандай тәсіл?


    ҚБ Басбармақ










    1-тапсырма

    Жеке жұмыс Оқылым тапсырмасы

    «Композициялық талдау»

    «Қозы Көрпеш - Баян сұлу» жырының қысқаша мазмұнын оқып, шығарманы құрылысына қарай талдаңдар.


    Ноғайлы жұртында Қарабай мен Сарыбай дейтін екі бай болады. Екеуі де перзентсіз екен. Аңда жүріп дос болады. "Үйдегі кісіміз жүкті" деп, екеуі де буаз маралды атпайды. Әйелдері жүкті екенін біліскен соң, бала тумастан бұрын іштегі балаға ежеқабыл ретімен белқұда болысады. Ұзамай сүйіншіге екі адам келіп, Сарыбайдың әйелі Мамабикеден ұл туғанын, Қарабайдың әйелі Қарагөзден қыз туғанын хабарлайды. Екі әке серттесіп, ұл мен қызды қоспақ болады. Бірақ Сарыбай үйіне жетпей, аттан құлап өледі. Қарабай антын бұзып, "қызымды жетім ұлға бермеймін" деп, Өлеңтінің аяғын өрлей Аягөзге көшеді

    Қозы Көрпеш батыр жігіт болып өседі. Баянның жайын естиді. Баянның аты-жөнін сұрап біледі.  Қозы Көрпеш Аягөзге тартады. Қозы Қарабайдың ауылына келіп малын бағады. Қозы Көрпеш қой шетінде жүріп, Баянмен кездесіп, бір-біріне ғашық болады. Қодар да Баянға ғашық болады. Қос ғашықтың арасына тосқауыл болған Қодар, айласын асырып, зұлымдықпен Қозының басын алады.

    Қайғыдан қабырғасы қайысқан Баян, өш алу үшін қулыққа көшеді. Ол Қодарға өзіне құдықтан су алып берсе, күйеуге шығатынын айтады. Алданған Қодар Баянның шашынан ұстап, құдықтың түбіне түсе бергенде, айлакер қыз бұрымын кесіп тастайды. Қодар түпсіз тұңғиыққа құлап қаза табады. Сөйтіп Қозының кегі қайтарылады. Батыр қыз ғашығының күмбезіне келіп, өзіне қанжар салып қол жұмсайды...


    Дескриптор: 1 балл

    1. шығарманы құрылысына қарай талдайды






    2-тапсырма

    Жұптық жұмыс. Мәтін мазмұны бойынша кейіпкерлердің іс-әрекетіне «Концептуальді кесте» арқылы

    баға беріңдер


    Кейіпкерлер

    Өмірге қызығушылығы

    Адамгершілік қасиеті

    Кейіпкерге баға

    Қарабай




    Сарыбай




    Қодар






    Дескриптор: 3 балл

    1. Кейіпкерлердің өмірге қызығушылығын анықтайды

    2. Кейіпкерлердің адамгершілік қасиеттерін айқындайды

    3. Кейіпкерлерге баға береді












    3-тапсырма

    Топтық жұмыс. Оқылым мәтіні негізінде «GROW" әдісі арқылы лирикалық кейіпкерлердің образына, Қозы Көрпеш, Баян сұлу образына, символ мен кейіптеуді қолданып баға беріңдер.




    G-мақсат: Қозы Көрпештің, Баян сұлудың алдына қойған мақсаты қандай?

    R-қазіргі жағдай: Қазіргі кезде Қозы Көрпеш пен Баян сұлу секілді сөзіне берік, антына адал жігіттер мен қыздар кездесе ме?

    O-қолдағы мүмкіндіктер: Қозы Көрпеш пен Баян сұлу қандай мүмкіндікті пайдаланды?

    W-іс-әрекет: Қозы Көрпеш пен Баян сұлу мақсатына қол жеткізіу үшін қандай іс-әрекет жасады?



















    Дескриптор: 3 балл


    1. Лирикалық кейіпкерлер образын жан-жақты ашады, баға береді

    2. Лирикалық образды бүгінгі күнмен байланыстырады

    3. символ ме

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Алибаева Ақмарал Апсаттаровна
      15 Мамыр 2023
      752
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры - махаббат символы. Ашық сабақ

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры - махаббат символы. Ашық сабақ

      Материал туралы қысқаша түсінік
      8-сынып Қазақ тілі мен әдебиеті Т2
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Қысқа мерзімді сабақ жоспары

      Қызым – жағадағы құндызым, Ұлым – аспандағы жұлдызым.

      "Қозы Көрпеш – Баян сұлу" жыры (үзінді)

      Мектеп: №4 Х.Досмұхамедов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп КММ


      Күні:.

      Мұғалімнің аты-жөні: Алибаева Ақмарал Апсаттарқызы


      Сынып: 8 Т2

      Қатысқан оқушылар саны:

      Қатыспағандар:

      Сабақтың тақырыбы

      «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры - махаббат символы


      Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

      8.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру

      8.4.3.1 жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу


      Сабақтың мақсаттары

      Оқушылардың барлығы: поэзиялық шығарманың композициялық құрылымын анықтайды , кейіпкердің іс-әрекетін немесе лирикалық кейіпкердің образын талқылайды, жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін пайдаланады



      Оқушылардың көпшілігі: кейіпкердің іс-әрекетін немесе лирикалық кейіпкердің образын талдайды, жазба жұмыстарында символмен кейіптеу түрлерін қолданады


      Оқушылардың кейбірі: , кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға береді, жазба жұмыстарында символ мен кейіптеуді қолданып жазады


      ЕБҚ

      -лирикалық образға сипаттама береді

      - шағын мәтін құрастырып жазады


      Бағалау критерийлері

      - поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтайды;

      - кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға береді;

      -жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазады

      ЕБҚ

      -лирикалық образға сипаттама береді

      - шағын мәтін құрастырып жазады



      Ойлау дағдыларының деңгейлері

      қолдану, талдау, бағалау




      Жоспар


      Жоспарланатын уақыт

      Педагогтің іс-әрекеті

      Оқушының іс-әрекеті

      Бағалау

      Ресурстар


      Сабақтың басы

      1 мин



      2 мин
















      6 мин

      Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Ыстық лебіз»


      «Мозаика» әдісі арқылы 2 топқа бөлінеді.

      1-топ: «Қозы Көрпеш»

      2-топ: «Баян сұлу»



      Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру



      Үй тапсырмасын сұрау

      Жеке жұмыс «Блум түймедағы»
      Блум жүйесіне негізделген деңгейлік сұрақтарға жауап беріңдер
      1. Қарапайым сұрақтар: Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жырының қанша нұсқасы бар?

      2. Анықтаушы сұрақ. .«Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры қандай жанрға жатады?

      3. Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ. Неліктен Қодар Қозы Көрпешті өлтірді?

      4. Шығармашылық сұрақтар: Егер де Қозы Көрпешті Қодар өлтірмегенде оқиға қалай жалғасар еді?

      5. Бағалау сұрақтары. Неліктен «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры махаббат символы деп аталады?

      6. Тәжірибелік сұрақтар. Қозы Көрпеш пен Баян сұлудың орнында болсаң не істер едің?


      Оқушылар бір-біріне ыстық лебіздерін білдіреді

      Оқушылар «Мозаика» әдісі арқылы 2 топқа бөлінеді.











      Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен танысады



      Үй тапсырмасын сұрау:

      Оқушылар үй тапсырмасына «Блум түймедағы» әдісімен
      Блум жүйесіне негізделген әртүрлі деңгейдегі сұрақтарды әрбір оқушы өз мүмкіндіктері мен қабілеттеріне қарай сұрақтарға жауап береді



      Қолпаштау


      Мадақтау





      Суреттер https://yandex.kz/images/search?pos=0&img_url=https%3A%2F%2Fcrosti.ru%2Fpatterns%2F00%2F1e%2F66%2F7e6890ebfb%2Fpreview.jpg&text=қозы%20көрпеш%20–%20баян%20сұлу»%20сурет%20картинки&lr=221&rpt=simage&source=serp

      1-слайд



      https://yandex.kz/images/search?pos=3&img_url=https%3A%2F%2Fcf.ppt-online.org%2Ffiles%2Fslide%2Fg%2FGhtcaPRg2bAEsO0SyqIWzjMD3iZUC7BlneHXrT%2Fslide-8.jpg&text=блум%20сұрақтарының%20түймедағы&lr=221&rpt=simage&source=serp

      2-слайд



      Сабақтың ортасы



      2 мин












      6 мин



























































      6 мин




























      10 мин




































































      10 мин

      Топтық жұмыс

      «Ой қозғау» әдісі

      Сұрақтардың жауап беріңдер

      1. Сюжет пен композиция дегеніміз не?

      2. Символды қалай түсінесің?

      3. Кейіптеу қандай тәсіл?


      ҚБ Басбармақ










      1-тапсырма

      Жеке жұмыс Оқылым тапсырмасы

      «Композициялық талдау»

      «Қозы Көрпеш - Баян сұлу» жырының қысқаша мазмұнын оқып, шығарманы құрылысына қарай талдаңдар.


      Ноғайлы жұртында Қарабай мен Сарыбай дейтін екі бай болады. Екеуі де перзентсіз екен. Аңда жүріп дос болады. "Үйдегі кісіміз жүкті" деп, екеуі де буаз маралды атпайды. Әйелдері жүкті екенін біліскен соң, бала тумастан бұрын іштегі балаға ежеқабыл ретімен белқұда болысады. Ұзамай сүйіншіге екі адам келіп, Сарыбайдың әйелі Мамабикеден ұл туғанын, Қарабайдың әйелі Қарагөзден қыз туғанын хабарлайды. Екі әке серттесіп, ұл мен қызды қоспақ болады. Бірақ Сарыбай үйіне жетпей, аттан құлап өледі. Қарабай антын бұзып, "қызымды жетім ұлға бермеймін" деп, Өлеңтінің аяғын өрлей Аягөзге көшеді

      Қозы Көрпеш батыр жігіт болып өседі. Баянның жайын естиді. Баянның аты-жөнін сұрап біледі.  Қозы Көрпеш Аягөзге тартады. Қозы Қарабайдың ауылына келіп малын бағады. Қозы Көрпеш қой шетінде жүріп, Баянмен кездесіп, бір-біріне ғашық болады. Қодар да Баянға ғашық болады. Қос ғашықтың арасына тосқауыл болған Қодар, айласын асырып, зұлымдықпен Қозының басын алады.

      Қайғыдан қабырғасы қайысқан Баян, өш алу үшін қулыққа көшеді. Ол Қодарға өзіне құдықтан су алып берсе, күйеуге шығатынын айтады. Алданған Қодар Баянның шашынан ұстап, құдықтың түбіне түсе бергенде, айлакер қыз бұрымын кесіп тастайды. Қодар түпсіз тұңғиыққа құлап қаза табады. Сөйтіп Қозының кегі қайтарылады. Батыр қыз ғашығының күмбезіне келіп, өзіне қанжар салып қол жұмсайды...


      Дескриптор: 1 балл

      1. шығарманы құрылысына қарай талдайды






      2-тапсырма

      Жұптық жұмыс. Мәтін мазмұны бойынша кейіпкерлердің іс-әрекетіне «Концептуальді кесте» арқылы

      баға беріңдер


      Кейіпкерлер

      Өмірге қызығушылығы

      Адамгершілік қасиеті

      Кейіпкерге баға

      Қарабай




      Сарыбай




      Қодар






      Дескриптор: 3 балл

      1. Кейіпкерлердің өмірге қызығушылығын анықтайды

      2. Кейіпкерлердің адамгершілік қасиеттерін айқындайды

      3. Кейіпкерлерге баға береді












      3-тапсырма

      Топтық жұмыс. Оқылым мәтіні негізінде «GROW" әдісі арқылы лирикалық кейіпкерлердің образына, Қозы Көрпеш, Баян сұлу образына, символ мен кейіптеуді қолданып баға беріңдер.




      G-мақсат: Қозы Көрпештің, Баян сұлудың алдына қойған мақсаты қандай?

      R-қазіргі жағдай: Қазіргі кезде Қозы Көрпеш пен Баян сұлу секілді сөзіне берік, антына адал жігіттер мен қыздар кездесе ме?

      O-қолдағы мүмкіндіктер: Қозы Көрпеш пен Баян сұлу қандай мүмкіндікті пайдаланды?

      W-іс-әрекет: Қозы Көрпеш пен Баян сұлу мақсатына қол жеткізіу үшін қандай іс-әрекет жасады?



















      Дескриптор: 3 балл


      1. Лирикалық кейіпкерлер образын жан-жақты ашады, баға береді

      2. Лирикалық образды бүгінгі күнмен байланыстырады

      3. символ ме

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        doc
        Қазақ әдебиеті Тест 9 сынып
        15.05.2023
        752
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Алибаева Ақмарал Апсаттаровна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации