Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры - махаббат символы. Ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қызым – жағадағы құндызым, Ұлым – аспандағы жұлдызым. "Қозы Көрпеш – Баян сұлу" жыры (үзінді) |
Мектеп: №4 Х.Досмұхамедов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп КММ |
|
||||||||||||||||||||||
Күні:. |
Мұғалімнің аты-жөні: Алибаева Ақмарал Апсаттарқызы |
|
||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 Т2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
«Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры - махаббат символы |
|
||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
8.3.3.1 прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру 8.4.3.1 жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу |
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Оқушылардың барлығы: поэзиялық шығарманың композициялық құрылымын анықтайды , кейіпкердің іс-әрекетін немесе лирикалық кейіпкердің образын талқылайды, жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін пайдаланады |
|
||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі: кейіпкердің іс-әрекетін немесе лирикалық кейіпкердің образын талдайды, жазба жұмыстарында символмен кейіптеу түрлерін қолданады |
|
|||||||||||||||||||||||
Оқушылардың кейбірі: , кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға береді, жазба жұмыстарында символ мен кейіптеуді қолданып жазады |
|
|||||||||||||||||||||||
ЕБҚ -лирикалық образға сипаттама береді - шағын мәтін құрастырып жазады |
|
|||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
- поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтайды; - кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға береді; -жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазады ЕБҚ -лирикалық образға сипаттама береді - шағын мәтін құрастырып жазады |
|
||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
қолдану, талдау, бағалау |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Жоспар |
|
|||||||||||||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|||||||||||||||||||
Сабақтың басы 1 мин 2 мин 6 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Ыстық лебіз» «Мозаика» әдісі арқылы 2 топқа бөлінеді. 1-топ: «Қозы Көрпеш» 2-топ: «Баян сұлу»
Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру Үй тапсырмасын сұрау Жеке жұмыс
«Блум
түймедағы» 2. Анықтаушы сұрақ. .«Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры қандай жанрға жатады? 3. Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ. Неліктен Қодар Қозы Көрпешті өлтірді? 4. Шығармашылық сұрақтар: Егер де Қозы Көрпешті Қодар өлтірмегенде оқиға қалай жалғасар еді? 5. Бағалау сұрақтары. Неліктен «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры махаббат символы деп аталады? 6. Тәжірибелік сұрақтар. Қозы Көрпеш пен Баян сұлудың орнында болсаң не істер едің? |
Оқушылар бір-біріне ыстық лебіздерін білдіреді Оқушылар «Мозаика» әдісі арқылы 2 топқа бөлінеді. Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен танысады Үй тапсырмасын сұрау: Оқушылар үй тапсырмасына «Блум түймедағы»
әдісімен |
Қолпаштау Мадақтау |
1-слайд 2-слайд |
|
|||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 2 мин 6 мин 6 мин 10 мин 10 мин |
Топтық жұмыс «Ой қозғау» әдісі Сұрақтардың жауап беріңдер
ҚБ Басбармақ 1-тапсырма Жеке жұмыс Оқылым тапсырмасы «Композициялық талдау» «Қозы Көрпеш - Баян сұлу» жырының қысқаша мазмұнын оқып, шығарманы құрылысына қарай талдаңдар. Ноғайлы жұртында Қарабай мен Сарыбай дейтін екі бай болады. Екеуі де перзентсіз екен. Аңда жүріп дос болады. "Үйдегі кісіміз жүкті" деп, екеуі де буаз маралды атпайды. Әйелдері жүкті екенін біліскен соң, бала тумастан бұрын іштегі балаға ежеқабыл ретімен белқұда болысады. Ұзамай сүйіншіге екі адам келіп, Сарыбайдың әйелі Мамабикеден ұл туғанын, Қарабайдың әйелі Қарагөзден қыз туғанын хабарлайды. Екі әке серттесіп, ұл мен қызды қоспақ болады. Бірақ Сарыбай үйіне жетпей, аттан құлап өледі. Қарабай антын бұзып, "қызымды жетім ұлға бермеймін" деп, Өлеңтінің аяғын өрлей Аягөзге көшеді Қозы Көрпеш батыр жігіт болып өседі. Баянның жайын естиді. Баянның аты-жөнін сұрап біледі. Қозы Көрпеш Аягөзге тартады. Қозы Қарабайдың ауылына келіп малын бағады. Қозы Көрпеш қой шетінде жүріп, Баянмен кездесіп, бір-біріне ғашық болады. Қодар да Баянға ғашық болады. Қос ғашықтың арасына тосқауыл болған Қодар, айласын асырып, зұлымдықпен Қозының басын алады. Қайғыдан қабырғасы қайысқан Баян, өш алу үшін қулыққа көшеді. Ол Қодарға өзіне құдықтан су алып берсе, күйеуге шығатынын айтады. Алданған Қодар Баянның шашынан ұстап, құдықтың түбіне түсе бергенде, айлакер қыз бұрымын кесіп тастайды. Қодар түпсіз тұңғиыққа құлап қаза табады. Сөйтіп Қозының кегі қайтарылады. Батыр қыз ғашығының күмбезіне келіп, өзіне қанжар салып қол жұмсайды... Дескриптор: 1 балл
2-тапсырма Жұптық жұмыс. Мәтін мазмұны бойынша кейіпкерлердің іс-әрекетіне «Концептуальді кесте» арқылы баға беріңдер
Дескриптор: 3 балл
3-тапсырма Топтық жұмыс. Оқылым мәтіні негізінде «GROW" әдісі арқылы лирикалық кейіпкерлердің образына, Қозы Көрпеш, Баян сұлу образына, символ мен кейіптеуді қолданып баға беріңдер. G-мақсат: Қозы Көрпештің, Баян сұлудың алдына қойған мақсаты қандай? R-қазіргі жағдай: Қазіргі кезде Қозы Көрпеш пен Баян сұлу секілді сөзіне берік, антына адал жігіттер мен қыздар кездесе ме? O-қолдағы мүмкіндіктер: Қозы Көрпеш пен Баян сұлу қандай мүмкіндікті пайдаланды? W-іс-әрекет: Қозы Көрпеш пен Баян сұлу мақсатына қол жеткізіу үшін қандай іс-әрекет жасады? Дескриптор: 3 балл
|