Материалдар / Қозы Көрпеш Баян сұлу жыры үзінді 8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қозы Көрпеш Баян сұлу жыры үзінді 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
толық мәліңметт
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2024
177
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

3-бөлім: Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары. Лексика

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Күні:

Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қозы Көрпеш –Баян сұлу жыры (үзінді)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8. 1. 2. 1тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, тақырыбы мен идеясын анықтау;

8.5. 1. 3 етістіктің бұйрық рай қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

Сабақтың мақсаты

Тыңдалған мәтін мазмұнын түсінеді, тақырыбы мен идеясын анықтап, бұйрық рай қызметін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолданады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

Ұйымдас

тыру

3 минут







5 минут














2 минут


















2 мин









Сабақтың ортасы


5 минут


















8 минут














5 минут


























10 минут









Сабақтың аяқталуы

5 минут








Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

1.Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Додекаэдар» әдісі

«Флешка» әдісі арқылы топқа бөлу:

І топ: Қозы Көрпеш

ІІ топ: Баян сұлу

ІІІ топ: Қарабай

Үй тапсырмасын тексеру

«Сиқырлы қорапша» әдісі

1.Лиро –эпостық жыр деп қандай жырды айтамыз?

2.Лиро-эпостық жырдың эпостық жырдан айырмашығы қандай?

3.Қандай лиро-эпостық жырларды білесің?

4.Қай жыр бойынша көркем шығарма түсрілген?

5.Бұйрық рай дегеніміз не, жасалу жолы?

6.Етістіктің ққанша райы бар ата?

Тақырыпты суреттер арқылы болжау.Мына құстар ненің символы?



Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.

Жаңа сөздер



1-тапсырма. Жеке жұмыс.Мәтінді мұқият оқыңдар. Мәтіндегі етістіктерді бұйрық формасына қойып, жікте.Таным кестесін толтыр.

Етістіктер

Бұйрық рай

Бар

Барайын

Бар

Барыңыз

барсын

тұрғызылған



орналасқан


қаланған


қаратылған


болған


түсірген


Жоғалып кеткен




2-тапсырма.Жұптық жұмыс. Бейнебаянды көріп,сәйкестендіру тестін орындаңыз.



Сергіту сәті.

Суретті мақалдар.

1.Көңіл сөздің -

.

2.Теңін тапса , бер.

3. ер - .

  3-тапсырма. Топтық жұмыс.

Мәтінді оқып, шығарманы талдау кестесін толтырыңыз.



Үйге тапсырма: Қозы Көрпеш-Баян сұлу жырын оқу.

Рефлексия.





Психологиялық ахуал

Оқушылар бір-бірне беру арқылы жазылған іс-қимылды жасауы тиіс.



Топқа бөлінеді.






Әуен қосылып тұрады, қорапша кімнің қолына түсссе сол адам сұрақтарға жауап береді.











Суреттерге сипаттам береді.




















Жаңа сөздермен танысады, талдау жасайды.










Мәтінді мұғалімнің оқуында мұқият тыңдайды. Мәтіндегі етістіктерді бұйрық райға қойып жіктейді.

















Бейнебаянды көре отырып, жыр мазмұнына талдау жасайды.










  1. Көңіл сөздің –сандығы

  2. Теңін тапса, тегін бер.

  3. Ат – ер қанаты























Қозы Көрпеш –Баян сұлу үзіндісін оқу, шығармашылық талдау кестесін толтырады.
















Бүгінгі сабақтан алған білімін төрт сөйлеммен қорытындылайды.












Дескриптор

-тест сұрақтарына тол

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!