Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    «Қызым-жағадағы құндызым,Ұлым-аспандағы жұлдызым»

    Пәні:

    Қазақ тілі мен әдебиеті

    Педагогтің аты-жөні:

    Джумабекова Роза Карибековна

    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны: 12

    Қатыспағандар саны:0

    Сабақтың тақырыбы:


    «Қозы Көрпеш-Баян сұлу-махаббат символы»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.О.5.қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдану;8.3.3.1.-прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау,кейіпкерлердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру;

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы:шығараманың композициялық құрылымын анықтайды

    Көбі:лирикалық кейіпкердің образына баға береді

    Кейбірі:кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді



    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    кезеңі










    Өткен білімді еске түсіру
















    Жаңа тақырыпты меңгеру кезеңі













    Жаңа тақырыпты оқушылардың түсінуін тексеру кезеңі















    Жаңа тақырыпты пысықтау кезеңі




















    Үй жүмысын беру , оның орындалуы туралы нұсқау беру кезеңі















    Сабақты қортындылау

    кезеңі



    Психологиялық ахуал қалыптастыру.“Мен –ғажаппын!”

    Әр адам өзіне қаншалықты баға берсе, соған соншалықты лайықты болады. Әр адамның өзіне арнаған жақсы, жағымды қолдау, мадақтау, мақтау сөздері болуы тиіс.Мысалы:- Мен осы өмірге келуіммен кереметпін.- Мен сияқты бұл өмірде ешкім де болған емес, болмайды да.Осы сияқты сендер өздерінің жақсы қасиеттерімен бөлісуге шақырамын.


    Осылар махаббат символы деуге бола ма?

    1. Махаббат құсы? (Аққу) 2. Махаббаттың символы? (жүрек) ) 3.Махаббат түсі? (қызыл) 4. Махаббат жүзігі (неке жүзік) 5. Махаббат күні (15-сәуір/

    -Ал соңғы слайд та махаббатқа тікелей байланысты екеніне бүгін сабақта көз жеткейік.

    Сонымен бүгінгі сабағымыз «Қозы Көрпеш- Баян сұлу» жырына арналатын болады.

    Сабақтың мақсаты:махаббат символына айналған « Қозы Көрпеш пен Баян сұлу» жырының кейіпкерлерінің іс-әрекетіне немесе образына баға беру,шығарманың композициялық құрылымын анықтау

    Бүгін сабағымыз махаббат тақырыбы болғандықтан, өзін-өзі бағалау парағында берілген дескриптор арқылы және менің тарапымнан «Жүрекшелермен»бағаланады.

    1/ Жырдың сюжетін еске түсіріп отырайық. /Бейнеролик/слайд/Айтылым 3оқушы

    Бұл жыр Сарыбай мен Қарабайдың аң аулап жүріп құда болып, Қозы мен Баянды күні бұрын атастыруынан басталады. Сол кезде аң аулап жүріп, ұлды болғанын естіген Сарыбай, баласын көре алмай қаза табады. Атастырылып қойған Қозы мен Баян, жүздерін көрмегенімен бір-біріне ғашық болады. Уақыт өте келе сараң Қарабай қызын жетім ұлға бергісі келмей, бір кезде отарын жұттан құтқарған, жергілікті палуан Қодарға ұзатпақшы болады. Қос ғашықтың арасына тосқауыл болған Қодар, айласын асырып, зұлымдықпен Қозыныңбасын

    алады. Қайғыдан қабырғасы қайысқан Баян, өш алу үшін қулыққа көшеді. Ол Қодарға өзіне құдықтан су алып берсе, күйеуге шығатынын айтады. Алданған Қодар Баянның шашынан ұстап, құдықтың түбіне түсе бергенде, айлакер қыз бұрымын кесіп тастайды. Қодар түпсіз тұңғиыққа құлап қаза табады. Сөйтіп Қозының кегі қайтарылады. Батыр қыз ғашығының күмбезіне келіп, өзіне қанжар салып қол жұмсайды.

    Өте жақсы,жарайсыңдар!

    Білімімізді толықтыру үшін мына мәтінді оқи салысымен сұрақтарға жауап берейік./ауызша/ Оқылым

    Жырдың 16 түрлі нұсқасы бар екен.Үйге жырдың басқа нұсқаулар туралы мәлімет тауып келу қосымша тапсырма берілген еді. Кәне тыңдап көрейік.

    Қорытынды жасайық:

    «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» жыры не туралы? Көбіне жыр соңы қайғымен аяқталып,Қозы мен Баянның өлімімен бітеді.Қорыта айтқанда, «Қозы көрпеш- Баян сұлу» жыры қазақтың ең үздік ғашықтық жырларының бірі. қолданайық.

    5жол өлең құрастыру /ауызша/Қодар;Қозы-Көрпеш;Баян-сұлу;Қарабай;-топқа бөлу

    «Эмоция кестесі» әдісі арқылы бас кейіпкер-Баянның сезімдеріне шолужасайық./өшпенділік;кек алу туралы шешім/қулық/;,адалдық;үміті үзілу,түңілу;қайғы;қуаныш.

    Қодарға ұзатылуына мәжбүр болуы-----;

    Қозыны көріп,тануы ----;

    Ғашығының қаза болуы-----;

    Қодарға талап қоюы----;

    Қодарды құдыққа тастауы-----;

    Өзін-өзі құрбан етуі----

    Дескриптор: «Эмоция кестесі» бойынша талдайды,сипаттайды.

    Сабағымыздың мақсатың бір бөлігін орындағандай болдық, енді кезек шығарманың құрылымын анықтау үшін « Хиқая картасын «пайдаланайық

    III. «Хиқая картасына» толтыру арқылы Қозы Корпеш-Баян сұлу» жырының композициялық құрылысын анықтау

    1. Басталуы (Қарабай мен Сарыбайдың құдаласуы). 2. Дамуы (Қозы Көрпеш пен Баян сұлудың дүниеге келуі, Сарыбайдың өлімі)

    3. Байланысы(Қарабайдың уәдесінен тайып, көшіп кетуі)

    4. Шиеленісуі (Қозы Көрпештің Баянды іздеп келуі)

    5. Шарықтау шегі(Қодардың Қозы Көрпештің ту сыртынан келіп өлтіруі)

    6. Шешімі (Қозы Көрпештің өлімі, жырдың трагедиямен аяқталуы

    Диалог түрінде сөйлестіру 2жұп- «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» тек жыр деп айта салуға бола ма? /слайд/-Жоқ,Өйткені Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз ауданында, Аягөз өзенінің бойында орналасқан Қозы Көрпеш пен Баян Сұлу мазары қос ғашықтың адал махаббатының дәлелі ретінде бүгінге дейін сақталып тұр. Сол себепті де 15 сәуірді «Қозы Көрпеш пен Баян сұлу күні» деп бекер атамалғанын дәлелдедік пе? Өзін-өзі бағалау бойынша қанша балл жинағандарыңды санап ,жүрекшелерді де санап шығуларыңды сұраймын.-

    Кері байланыс: «Жүрек жылуы»

    Оқушылар сабақта алған жағымды әсерлерін алдарындағы жүрек стикерлеріне жазып,тақтадағы жүрекке жабыстырады.

    Үйге тапсырма:кейіпкерге хат жазу

    Бағалау кезеңі:топ басшыларына сөз беру


    Өздерінің жақсы қасиеттерін айтып шығады







































    Жырдың мазмұнын айтып шығады



























    Оқып,сұрақтарға жауап береді












    Кейбір оқушылар

    Интернет желісінен тапқан жырдың басқа нұсқауларымен бөліседі ;қорытынды жасайды


    Кейіпкерлерді сәйкестендіреді,оқып береді









    5жол өлең құрастырып, оқып береді





    Жұптық жұмыс:бір оқушы-оқиғаларды реттейді;екіншісі-Баянның эмоцияларын жазады












    Жұптық жұмыс:бір оқушы-композициялық құрылымын реттейді;екіншісі-мазмұны бойынша реттейді






    Жұптық жұмыс:бір-біріне сұрақ қойып,жауап береді







    Оқып,қорытынды жасайды






    Оқып,жауап береді/сөйлемдерді толықтырады/











    Өз пікірлерімен бөліседі









    Алған әсерлерін жүрек стикерлерге жазып тақтадағы жүрекке жапсырады.үй жұмысын жазып алады,топ басшылары бағалайды








    Жарайсыңдар!
















    Өте жақсы!


















    Жүрекшелермен




















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Джумабекова Роза Карибековна
    14 Қаңтар 2024
    876
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Қозы көрпеш-Баян сұлу"-махаббат символы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Қозы көрпеш-Баян сұлу"-махаббат символы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 8.О.5.қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдану;8.3.3.1.-прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау,кейіпкерлердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    «Қызым-жағадағы құндызым,Ұлым-аспандағы жұлдызым»

    Пәні:

    Қазақ тілі мен әдебиеті

    Педагогтің аты-жөні:

    Джумабекова Роза Карибековна

    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны: 12

    Қатыспағандар саны:0

    Сабақтың тақырыбы:


    «Қозы Көрпеш-Баян сұлу-махаббат символы»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.О.5.қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдану;8.3.3.1.-прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау,кейіпкерлердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру;

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы:шығараманың композициялық құрылымын анықтайды

    Көбі:лирикалық кейіпкердің образына баға береді

    Кейбірі:кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді



    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    кезеңі










    Өткен білімді еске түсіру
















    Жаңа тақырыпты меңгеру кезеңі













    Жаңа тақырыпты оқушылардың түсінуін тексеру кезеңі















    Жаңа тақырыпты пысықтау кезеңі




















    Үй жүмысын беру , оның орындалуы туралы нұсқау беру кезеңі















    Сабақты қортындылау

    кезеңі



    Психологиялық ахуал қалыптастыру.“Мен –ғажаппын!”

    Әр адам өзіне қаншалықты баға берсе, соған соншалықты лайықты болады. Әр адамның өзіне арнаған жақсы, жағымды қолдау, мадақтау, мақтау сөздері болуы тиіс.Мысалы:- Мен осы өмірге келуіммен кереметпін.- Мен сияқты бұл өмірде ешкім де болған емес, болмайды да.Осы сияқты сендер өздерінің жақсы қасиеттерімен бөлісуге шақырамын.


    Осылар махаббат символы деуге бола ма?

    1. Махаббат құсы? (Аққу) 2. Махаббаттың символы? (жүрек) ) 3.Махаббат түсі? (қызыл) 4. Махаббат жүзігі (неке жүзік) 5. Махаббат күні (15-сәуір/

    -Ал соңғы слайд та махаббатқа тікелей байланысты екеніне бүгін сабақта көз жеткейік.

    Сонымен бүгінгі сабағымыз «Қозы Көрпеш- Баян сұлу» жырына арналатын болады.

    Сабақтың мақсаты:махаббат символына айналған « Қозы Көрпеш пен Баян сұлу» жырының кейіпкерлерінің іс-әрекетіне немесе образына баға беру,шығарманың композициялық құрылымын анықтау

    Бүгін сабағымыз махаббат тақырыбы болғандықтан, өзін-өзі бағалау парағында берілген дескриптор арқылы және менің тарапымнан «Жүрекшелермен»бағаланады.

    1/ Жырдың сюжетін еске түсіріп отырайық. /Бейнеролик/слайд/Айтылым 3оқушы

    Бұл жыр Сарыбай мен Қарабайдың аң аулап жүріп құда болып, Қозы мен Баянды күні бұрын атастыруынан басталады. Сол кезде аң аулап жүріп, ұлды болғанын естіген Сарыбай, баласын көре алмай қаза табады. Атастырылып қойған Қозы мен Баян, жүздерін көрмегенімен бір-біріне ғашық болады. Уақыт өте келе сараң Қарабай қызын жетім ұлға бергісі келмей, бір кезде отарын жұттан құтқарған, жергілікті палуан Қодарға ұзатпақшы болады. Қос ғашықтың арасына тосқауыл болған Қодар, айласын асырып, зұлымдықпен Қозыныңбасын

    алады. Қайғыдан қабырғасы қайысқан Баян, өш алу үшін қулыққа көшеді. Ол Қодарға өзіне құдықтан су алып берсе, күйеуге шығатынын айтады. Алданған Қодар Баянның шашынан ұстап, құдықтың түбіне түсе бергенде, айлакер қыз бұрымын кесіп тастайды. Қодар түпсіз тұңғиыққа құлап қаза табады. Сөйтіп Қозының кегі қайтарылады. Батыр қыз ғашығының күмбезіне келіп, өзіне қанжар салып қол жұмсайды.

    Өте жақсы,жарайсыңдар!

    Білімімізді толықтыру үшін мына мәтінді оқи салысымен сұрақтарға жауап берейік./ауызша/ Оқылым

    Жырдың 16 түрлі нұсқасы бар екен.Үйге жырдың басқа нұсқаулар туралы мәлімет тауып келу қосымша тапсырма берілген еді. Кәне тыңдап көрейік.

    Қорытынды жасайық:

    «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» жыры не туралы? Көбіне жыр соңы қайғымен аяқталып,Қозы мен Баянның өлімімен бітеді.Қорыта айтқанда, «Қозы көрпеш- Баян сұлу» жыры қазақтың ең үздік ғашықтық жырларының бірі. қолданайық.

    5жол өлең құрастыру /ауызша/Қодар;Қозы-Көрпеш;Баян-сұлу;Қарабай;-топқа бөлу

    «Эмоция кестесі» әдісі арқылы бас кейіпкер-Баянның сезімдеріне шолужасайық./өшпенділік;кек алу туралы шешім/қулық/;,адалдық;үміті үзілу,түңілу;қайғы;қуаныш.

    Қодарға ұзатылуына мәжбүр болуы-----;

    Қозыны көріп,тануы ----;

    Ғашығының қаза болуы-----;

    Қодарға талап қоюы----;

    Қодарды құдыққа тастауы-----;

    Өзін-өзі құрбан етуі----

    Дескриптор: «Эмоция кестесі» бойынша талдайды,сипаттайды.

    Сабағымыздың мақсатың бір бөлігін орындағандай болдық, енді кезек шығарманың құрылымын анықтау үшін « Хиқая картасын «пайдаланайық

    III. «Хиқая картасына» толтыру арқылы Қозы Корпеш-Баян сұлу» жырының композициялық құрылысын анықтау

    1. Басталуы (Қарабай мен Сарыбайдың құдаласуы). 2. Дамуы (Қозы Көрпеш пен Баян сұлудың дүниеге келуі, Сарыбайдың өлімі)

    3. Байланысы(Қарабайдың уәдесінен тайып, көшіп кетуі)

    4. Шиеленісуі (Қозы Көрпештің Баянды іздеп келуі)

    5. Шарықтау шегі(Қодардың Қозы Көрпештің ту сыртынан келіп өлтіруі)

    6. Шешімі (Қозы Көрпештің өлімі, жырдың трагедиямен аяқталуы

    Диалог түрінде сөйлестіру 2жұп- «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» тек жыр деп айта салуға бола ма? /слайд/-Жоқ,Өйткені Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз ауданында, Аягөз өзенінің бойында орналасқан Қозы Көрпеш пен Баян Сұлу мазары қос ғашықтың адал махаббатының дәлелі ретінде бүгінге дейін сақталып тұр. Сол себепті де 15 сәуірді «Қозы Көрпеш пен Баян сұлу күні» деп бекер атамалғанын дәлелдедік пе? Өзін-өзі бағалау бойынша қанша балл жинағандарыңды санап ,жүрекшелерді де санап шығуларыңды сұраймын.-

    Кері байланыс: «Жүрек жылуы»

    Оқушылар сабақта алған жағымды әсерлерін алдарындағы жүрек стикерлеріне жазып,тақтадағы жүрекке жабыстырады.

    Үйге тапсырма:кейіпкерге хат жазу

    Бағалау кезеңі:топ басшыларына сөз беру


    Өздерінің жақсы қасиеттерін айтып шығады







































    Жырдың мазмұнын айтып шығады



























    Оқып,сұрақтарға жауап береді












    Кейбір оқушылар

    Интернет желісінен тапқан жырдың басқа нұсқауларымен бөліседі ;қорытынды жасайды


    Кейіпкерлерді сәйкестендіреді,оқып береді









    5жол өлең құрастырып, оқып береді





    Жұптық жұмыс:бір оқушы-оқиғаларды реттейді;екіншісі-Баянның эмоцияларын жазады












    Жұптық жұмыс:бір оқушы-композициялық құрылымын реттейді;екіншісі-мазмұны бойынша реттейді






    Жұптық жұмыс:бір-біріне сұрақ қойып,жауап береді







    Оқып,қорытынды жасайды






    Оқып,жауап береді/сөйлемдерді толықтырады/











    Өз пікірлерімен бөліседі









    Алған әсерлерін жүрек стикерлерге жазып тақтадағы жүрекке жапсырады.үй жұмысын жазып алады,топ басшылары бағалайды








    Жарайсыңдар!
















    Өте жақсы!


















    Жүрекшелермен




















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 8 сынып
    14.01.2024
    876
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Джумабекова Роза Карибековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации