Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Қозы көрпеш-Баян сұлу"-махаббат символы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
«Қызым-жағадағы құндызым,Ұлым-аспандағы жұлдызым» |
|||||
Пәні: |
Қазақ тілі мен әдебиеті |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Джумабекова Роза Карибековна |
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: 12 |
Қатыспағандар саны:0 |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Қозы Көрпеш-Баян сұлу-махаббат символы» |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.О.5.қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдану;8.3.3.1.-прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау,кейіпкерлердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру; |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы:шығараманың композициялық құрылымын анықтайды Көбі:лирикалық кейіпкердің образына баға береді Кейбірі:кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру кезеңі Өткен білімді еске түсіру Жаңа тақырыпты меңгеру кезеңі Жаңа тақырыпты оқушылардың түсінуін тексеру кезеңі Жаңа тақырыпты пысықтау кезеңі Үй жүмысын беру , оның орындалуы туралы нұсқау беру кезеңі Сабақты қортындылау кезеңі |
Психологиялық ахуал қалыптастыру.“Мен –ғажаппын!” Әр адам өзіне қаншалықты баға берсе, соған соншалықты лайықты болады. Әр адамның өзіне арнаған жақсы, жағымды қолдау, мадақтау, мақтау сөздері болуы тиіс.Мысалы:- Мен осы өмірге келуіммен кереметпін.- Мен сияқты бұл өмірде ешкім де болған емес, болмайды да.Осы сияқты сендер өздерінің жақсы қасиеттерімен бөлісуге шақырамын.
Осылар махаббат символы деуге бола ма? 1. Махаббат құсы? (Аққу) 2. Махаббаттың символы? (жүрек) ) 3.Махаббат түсі? (қызыл) 4. Махаббат жүзігі (неке жүзік) 5. Махаббат күні (15-сәуір/ -Ал соңғы слайд та махаббатқа тікелей байланысты екеніне бүгін сабақта көз жеткейік. Сонымен бүгінгі сабағымыз «Қозы Көрпеш- Баян сұлу» жырына арналатын болады. Сабақтың мақсаты:махаббат символына айналған « Қозы Көрпеш пен Баян сұлу» жырының кейіпкерлерінің іс-әрекетіне немесе образына баға беру,шығарманың композициялық құрылымын анықтау Бүгін сабағымыз махаббат тақырыбы болғандықтан, өзін-өзі бағалау парағында берілген дескриптор арқылы және менің тарапымнан «Жүрекшелермен»бағаланады. 1/ Жырдың сюжетін еске түсіріп отырайық. /Бейнеролик/слайд/Айтылым 3оқушы Бұл жыр Сарыбай мен Қарабайдың аң аулап жүріп құда болып, Қозы мен Баянды күні бұрын атастыруынан басталады. Сол кезде аң аулап жүріп, ұлды болғанын естіген Сарыбай, баласын көре алмай қаза табады. Атастырылып қойған Қозы мен Баян, жүздерін көрмегенімен бір-біріне ғашық болады. Уақыт өте келе сараң Қарабай қызын жетім ұлға бергісі келмей, бір кезде отарын жұттан құтқарған, жергілікті палуан Қодарға ұзатпақшы болады. Қос ғашықтың арасына тосқауыл болған Қодар, айласын асырып, зұлымдықпен Қозыныңбасын алады. Қайғыдан қабырғасы қайысқан Баян, өш алу үшін қулыққа көшеді. Ол Қодарға өзіне құдықтан су алып берсе, күйеуге шығатынын айтады. Алданған Қодар Баянның шашынан ұстап, құдықтың түбіне түсе бергенде, айлакер қыз бұрымын кесіп тастайды. Қодар түпсіз тұңғиыққа құлап қаза табады. Сөйтіп Қозының кегі қайтарылады. Батыр қыз ғашығының күмбезіне келіп, өзіне қанжар салып қол жұмсайды. Өте жақсы,жарайсыңдар! Білімімізді толықтыру үшін мына мәтінді оқи салысымен сұрақтарға жауап берейік./ауызша/ Оқылым Жырдың 16 түрлі нұсқасы бар екен.Үйге жырдың басқа нұсқаулар туралы мәлімет тауып келу қосымша тапсырма берілген еді. Кәне тыңдап көрейік. Қорытынды жасайық: «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» жыры не туралы? Көбіне жыр соңы қайғымен аяқталып,Қозы мен Баянның өлімімен бітеді.Қорыта айтқанда, «Қозы көрпеш- Баян сұлу» жыры қазақтың ең үздік ғашықтық жырларының бірі. қолданайық. 5жол өлең құрастыру /ауызша/Қодар;Қозы-Көрпеш;Баян-сұлу;Қарабай;-топқа бөлу «Эмоция кестесі» әдісі арқылы бас кейіпкер-Баянның сезімдеріне шолужасайық./өшпенділік;кек алу туралы шешім/қулық/;,адалдық;үміті үзілу,түңілу;қайғы;қуаныш. Қодарға ұзатылуына мәжбүр болуы-----; Қозыны көріп,тануы ----; Ғашығының қаза болуы-----; Қодарға талап қоюы----; Қодарды құдыққа тастауы-----; Өзін-өзі құрбан етуі---- Дескриптор: «Эмоция кестесі» бойынша талдайды,сипаттайды. Сабағымыздың мақсатың бір бөлігін орындағандай болдық, енді кезек шығарманың құрылымын анықтау үшін « Хиқая картасын «пайдаланайық III. «Хиқая картасына» толтыру арқылы Қозы Корпеш-Баян сұлу» жырының композициялық құрылысын анықтау 1. Басталуы (Қарабай мен Сарыбайдың құдаласуы). 2. Дамуы (Қозы Көрпеш пен Баян сұлудың дүниеге келуі, Сарыбайдың өлімі) 3. Байланысы(Қарабайдың уәдесінен тайып, көшіп кетуі) 4. Шиеленісуі (Қозы Көрпештің Баянды іздеп келуі) 5. Шарықтау шегі(Қодардың Қозы Көрпештің ту сыртынан келіп өлтіруі) 6. Шешімі (Қозы Көрпештің өлімі, жырдың трагедиямен аяқталуы Диалог түрінде сөйлестіру 2жұп- «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» тек жыр деп айта салуға бола ма? /слайд/-Жоқ,Өйткені Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз ауданында, Аягөз өзенінің бойында орналасқан Қозы Көрпеш пен Баян Сұлу мазары қос ғашықтың адал махаббатының дәлелі ретінде бүгінге дейін сақталып тұр. Сол себепті де 15 сәуірді «Қозы Көрпеш пен Баян сұлу күні» деп бекер атамалғанын дәлелдедік пе? Өзін-өзі бағалау бойынша қанша балл жинағандарыңды санап ,жүрекшелерді де санап шығуларыңды сұраймын.- Кері байланыс: «Жүрек жылуы» Оқушылар сабақта алған жағымды әсерлерін алдарындағы жүрек стикерлеріне жазып,тақтадағы жүрекке жабыстырады. Үйге тапсырма:кейіпкерге хат жазу Бағалау кезеңі:топ басшыларына сөз беру |
Өздерінің жақсы қасиеттерін айтып шығады Жырдың мазмұнын айтып шығады Оқып,сұрақтарға жауап береді Кейбір оқушылар Интернет желісінен тапқан жырдың басқа нұсқауларымен бөліседі ;қорытынды жасайды Кейіпкерлерді сәйкестендіреді,оқып береді 5жол өлең құрастырып, оқып береді Жұптық жұмыс:бір оқушы-оқиғаларды реттейді;екіншісі-Баянның эмоцияларын жазады Жұптық жұмыс:бір оқушы-композициялық құрылымын реттейді;екіншісі-мазмұны бойынша реттейді Жұптық жұмыс:бір-біріне сұрақ қойып,жауап береді Оқып,қорытынды жасайды Оқып,жауап береді/сөйлемдерді толықтырады/ Өз пікірлерімен бөліседі Алған әсерлерін жүрек стикерлерге жазып тақтадағы жүрекке жапсырады.үй жұмысын жазып алады,топ басшылары бағалайды |
Жарайсыңдар! Өте жақсы! Жүрекшелермен
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |