Материалдар / Құмырсқа мен шегіртке
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Құмырсқа мен шегіртке

Материал туралы қысқаша түсінік
Мысал өлең
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ


Мұғалімнің аты-жөні:

Жандосова Айнаш Досановна

Пән/Сынып:

3 сынып

Қай аптаның нешінші сабағы

1-ші аптаның 4-ші сабағы

Тарау немесе бөлім атауы:

Жанды табиғат

Сабақтың тақырыбы:

Табиғат тағылымы. Шегіртке мен құмырсқа.

Оқу мақсаты:

3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық

ерекшеліктерін анықтау;

3.2.6.1 – кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін

мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау;

3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша

немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау.

Бағалау критерийі:

  • сұрақтарға дұрыс жауап береді.

  • мысалдың басты белгілерін біледі, түсінеді, кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді, талдайды.

  • шығарманы сахналайды.

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезеңдері

Тапсырма

Тапсырманың мақсаты

Бағалау

Ресурстар

1 минут


Ұйымдастыру

-Сәлеметсіздер,балалар!

2-слайд:

Сабақ мақсаты:

Сен:

  • сұрақтарға дұрыс жауап беруді үйренесің

  • мысалдың басты белгілерін біліп түсінесің, кейіпкердің іс-әрекетіне баға бересің, мысалды талдайсың.

  • шығарманы сахналауды үйренесің

Не меңгеретінін білу үшін


  • Сабақты мұхият тыңдаймыз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы нәтижеге жетуге тырысайық!

Презентация № 1бет

7-8 минут

Жаңа сабақ


3-слайд

Ойқозғау. Жұмбақты шеш:

1)Қатар-қатар қара нар, Аспанменен бара-бар.

Алды биік, арты жар.            (Құмырсқа)

2) Қос қанатты, Құмырсқа ізді,

Бота тірсекті. (Шегіртке)

4- слайд.

«Бір қадам артқа» (суретпен жұмыс)



Құмырсқаның киімі қандай? Шегірткенің ше? Шегіртке неліктен жылап тұр Бүгінгі сабаққа қандай қатысы бар деп ойлайсыңдар?

Дұрыс айтасыңдар бүгін біз И.Крыловтың «Шегіртке мен құмырсқа» мысалымен танысамыз.

5-слайд

Автормен танысу айдары.


Абай (Ибраһим) Құнанбаев (1845-1904) — ақын, ағартушы, жазба қазақ әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, композитор, аудармашы, саяси қайраткер. Абай ақындық шығармаларында қазақ халқының әлеуметтік, қоғамдық, моральдық мәселелерін арқау еткен.

Иван Андреевич Крылов (13 ақпан, 1769, Мәскеу -21 қараша, 1844, Санкт-Петербург) - орыс жазушысы, драматург, көрнекті мысалшы ақын. Крылов есімі орыс жұртшылығына күлдіргі-сықақ жанрдағы шығармалары мен мысалдары арқылы белгілі болды. Ол әсіресе мысал жанрында орыс әдебиетін жаңа сатыға көтеріп, әлемге есімі танылды.

6-слайд.

Тыңдалым:  мысалды тыңдау. «Аудио тыңдалым» әдісі арқылы

7-слайд

«Бір сұрақ» әдісі

Осы мысалдағы басты белгілер не деп ойлайсыңдар?

 Мысалдағы басты белгі шегірткенің іс-әрекеті. анимациямен

Шегірткеге қандай кеңес берер едіңдер?

 Бірге кеңес беріп көрейік.

1.Жаз бойы сауық сайран салмай қысқа азық дайындау керек еді.

2.Құмырсқа сияқты  еңбектеніп қыстың  қамын ерте ойлау керек еді.



Мақсаты: суретпен жұмыс арқылы бүгінгі сабақ тақырыбына болжам жасау











































 Мысалды  тыңдай  отырып  жалқау болмауға еңбек ету керектігін түсінеді.























































Дескриптор:



  • сұрақтарға дұрыс жауап береді.


Презентация № 2бет

8 минут


Тәжірибе


8-слайд

Сөздік жұмыс:Қабағын қайғы  жабады-қатты көңілсізденеді,мұңға батады.



Презентация № 3бет

3 минут


Бекіту





9-слайд:

«Әдебиет лотосы» әдісі арқылы мысалды талдайық.

Шығарма атауы: Шегіртке мен құмырсқа


Авторы: И.Крылов. аударған А.Құнанбаев


Кейіпкері:Құмырсқа мен шегіртке


Қандай?Жағымды, жағымсыз


Қандай жағымды қасиеттері мен қылықтары ұнайды?: Құмырсқаның еңбекқорлығы ұнады


Кейіпкерге ұқсағың келе ме, жоқ па? Себебін түсіндір.


10-слайд:

«Венн диаграммасы»



(құмырсқа мен шегірткенің ұқсастығын  және айырмашылығын анықтап көрейік)


11-слайд.

Жеке тапсырма


1.Шегіртке мен құмырсқаның бойынан адам баласында кездесетін қандай қасиеттерді байқадыңдар?


2.«Шегіртке тәрізді қиналмас үшін не істер едің?» ойыңды жазып ұстазыңмен пікірлес


«Радиоспектакль» әдісі арқылы мысалды отбасыңмен сахналап көр.

12- слайд. Кері байланыс.


13-слайд: Назарларыңа рақмет!


Тақырыпты меңгергенін анықтау



Дескриптор:

  • мысалдың басты белгілерін біледі, түсінеді, кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді, талдайды.





























  • Дескриптор:

шығарманы сахналайды.


Презентация № 4бет



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!