ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||
|
Пән/Сынып: |
3 сынып |
|||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
1-ші аптаның 4-ші сабағы |
|||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Жанды табиғат |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Табиғат тағылымы. Шегіртке мен құмырсқа. |
|||||||
|
Оқу мақсаты: |
3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау; 3.2.6.1 – кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау; 3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау. |
|||||||
|
Бағалау критерийі: |
|
|||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
1 минут |
|
Ұйымдастыру -Сәлеметсіздер,балалар! 2-слайд: Сабақ мақсаты: Сен:
|
Не меңгеретінін білу үшін |
Сабаққа белсене қатысып, жақсы нәтижеге жетуге тырысайық! |
Презентация № 1бет |
|||
|
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
3-слайд Ойқозғау. Жұмбақты шеш: 1)Қатар-қатар қара нар, Аспанменен бара-бар. Алды биік, арты жар. (Құмырсқа) 2) Қос қанатты, Құмырсқа ізді, Бота тірсекті. (Шегіртке) 4- слайд. «Бір қадам артқа» (суретпен жұмыс) Құмырсқаның киімі қандай? Шегірткенің ше? Шегіртке неліктен жылап тұр Бүгінгі сабаққа қандай қатысы бар деп ойлайсыңдар? Дұрыс айтасыңдар бүгін біз И.Крыловтың «Шегіртке мен құмырсқа» мысалымен танысамыз. 5-слайд Автормен танысу айдары. Абай (Ибраһим) Құнанбаев (1845-1904) — ақын, ағартушы, жазба қазақ әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, композитор, аудармашы, саяси қайраткер. Абай ақындық шығармаларында қазақ халқының әлеуметтік, қоғамдық, моральдық мәселелерін арқау еткен. Иван Андреевич Крылов (13 ақпан, 1769, Мәскеу -21 қараша, 1844, Санкт-Петербург) - орыс жазушысы, драматург, көрнекті мысалшы ақын. Крылов есімі орыс жұртшылығына күлдіргі-сықақ жанрдағы шығармалары мен мысалдары арқылы белгілі болды. Ол әсіресе мысал жанрында орыс әдебиетін жаңа сатыға көтеріп, әлемге есімі танылды. 6-слайд. Тыңдалым: мысалды тыңдау. «Аудио тыңдалым» әдісі арқылы 7-слайд «Бір сұрақ» әдісі Осы мысалдағы басты белгілер не деп ойлайсыңдар? Мысалдағы басты белгі шегірткенің іс-әрекеті. анимациямен Шегірткеге қандай кеңес берер едіңдер? Бірге кеңес беріп көрейік. 1.Жаз бойы сауық сайран салмай қысқа азық дайындау керек еді. 2.Құмырсқа сияқты еңбектеніп қыстың қамын ерте ойлау керек еді. |
Мақсаты: суретпен жұмыс арқылы бүгінгі сабақ тақырыбына болжам жасау
Мысалды тыңдай отырып жалқау болмауға еңбек ету керектігін түсінеді. |
Дескриптор:
|
Презентация № 2бет |
|||
|
8 минут |
Тәжірибе |
8-слайд Сөздік жұмыс:Қабағын қайғы жабады-қатты көңілсізденеді,мұңға батады. |
|
|
Презентация № 3бет |
|||
|
3 минут |
Бекіту
|
9-слайд: «Әдебиет лотосы» әдісі арқылы мысалды талдайық. Шығарма атауы: Шегіртке мен құмырсқа Авторы: И.Крылов. аударған А.Құнанбаев Кейіпкері:Құмырсқа мен шегіртке Қандай?Жағымды, жағымсыз Қандай жағымды қасиеттері мен қылықтары ұнайды?: Құмырсқаның еңбекқорлығы ұнады Кейіпкерге ұқсағың келе ме, жоқ па? Себебін түсіндір. 10-слайд: «Венн диаграммасы» (құмырсқа мен шегірткенің ұқсастығын және айырмашылығын анықтап көрейік) 11-слайд. Жеке тапсырма 1.Шегіртке мен құмырсқаның бойынан адам баласында кездесетін қандай қасиеттерді байқадыңдар? 2.«Шегіртке тәрізді қиналмас үшін не істер едің?» ойыңды жазып ұстазыңмен пікірлес «Радиоспектакль» әдісі арқылы мысалды отбасыңмен сахналап көр. 12- слайд. Кері байланыс.
13-слайд: Назарларыңа рақмет! |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Дескриптор:
шығарманы сахналайды. |
Презентация № 4бет |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Құмырсқа мен шегіртке
Құмырсқа мен шегіртке
ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||
|
Пән/Сынып: |
3 сынып |
|||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
1-ші аптаның 4-ші сабағы |
|||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Жанды табиғат |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Табиғат тағылымы. Шегіртке мен құмырсқа. |
|||||||
|
Оқу мақсаты: |
3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау; 3.2.6.1 – кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау; 3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау. |
|||||||
|
Бағалау критерийі: |
|
|||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
1 минут |
|
Ұйымдастыру -Сәлеметсіздер,балалар! 2-слайд: Сабақ мақсаты: Сен:
|
Не меңгеретінін білу үшін |
Сабаққа белсене қатысып, жақсы нәтижеге жетуге тырысайық! |
Презентация № 1бет |
|||
|
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
3-слайд Ойқозғау. Жұмбақты шеш: 1)Қатар-қатар қара нар, Аспанменен бара-бар. Алды биік, арты жар. (Құмырсқа) 2) Қос қанатты, Құмырсқа ізді, Бота тірсекті. (Шегіртке) 4- слайд. «Бір қадам артқа» (суретпен жұмыс) Құмырсқаның киімі қандай? Шегірткенің ше? Шегіртке неліктен жылап тұр Бүгінгі сабаққа қандай қатысы бар деп ойлайсыңдар? Дұрыс айтасыңдар бүгін біз И.Крыловтың «Шегіртке мен құмырсқа» мысалымен танысамыз. 5-слайд Автормен танысу айдары. Абай (Ибраһим) Құнанбаев (1845-1904) — ақын, ағартушы, жазба қазақ әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, композитор, аудармашы, саяси қайраткер. Абай ақындық шығармаларында қазақ халқының әлеуметтік, қоғамдық, моральдық мәселелерін арқау еткен. Иван Андреевич Крылов (13 ақпан, 1769, Мәскеу -21 қараша, 1844, Санкт-Петербург) - орыс жазушысы, драматург, көрнекті мысалшы ақын. Крылов есімі орыс жұртшылығына күлдіргі-сықақ жанрдағы шығармалары мен мысалдары арқылы белгілі болды. Ол әсіресе мысал жанрында орыс әдебиетін жаңа сатыға көтеріп, әлемге есімі танылды. 6-слайд. Тыңдалым: мысалды тыңдау. «Аудио тыңдалым» әдісі арқылы 7-слайд «Бір сұрақ» әдісі Осы мысалдағы басты белгілер не деп ойлайсыңдар? Мысалдағы басты белгі шегірткенің іс-әрекеті. анимациямен Шегірткеге қандай кеңес берер едіңдер? Бірге кеңес беріп көрейік. 1.Жаз бойы сауық сайран салмай қысқа азық дайындау керек еді. 2.Құмырсқа сияқты еңбектеніп қыстың қамын ерте ойлау керек еді. |
Мақсаты: суретпен жұмыс арқылы бүгінгі сабақ тақырыбына болжам жасау
Мысалды тыңдай отырып жалқау болмауға еңбек ету керектігін түсінеді. |
Дескриптор:
|
Презентация № 2бет |
|||
|
8 минут |
Тәжірибе |
8-слайд Сөздік жұмыс:Қабағын қайғы жабады-қатты көңілсізденеді,мұңға батады. |
|
|
Презентация № 3бет |
|||
|
3 минут |
Бекіту
|
9-слайд: «Әдебиет лотосы» әдісі арқылы мысалды талдайық. Шығарма атауы: Шегіртке мен құмырсқа Авторы: И.Крылов. аударған А.Құнанбаев Кейіпкері:Құмырсқа мен шегіртке Қандай?Жағымды, жағымсыз Қандай жағымды қасиеттері мен қылықтары ұнайды?: Құмырсқаның еңбекқорлығы ұнады Кейіпкерге ұқсағың келе ме, жоқ па? Себебін түсіндір. 10-слайд: «Венн диаграммасы» (құмырсқа мен шегірткенің ұқсастығын және айырмашылығын анықтап көрейік) 11-слайд. Жеке тапсырма 1.Шегіртке мен құмырсқаның бойынан адам баласында кездесетін қандай қасиеттерді байқадыңдар? 2.«Шегіртке тәрізді қиналмас үшін не істер едің?» ойыңды жазып ұстазыңмен пікірлес «Радиоспектакль» әдісі арқылы мысалды отбасыңмен сахналап көр. 12- слайд. Кері байланыс.
13-слайд: Назарларыңа рақмет! |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Дескриптор:
шығарманы сахналайды. |
Презентация № 4бет |
|||
шағым қалдыра аласыз














