|
Мектеп |
|
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
4-сынып |
Қатысқандар саны: |
|
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Құпия сөз – сіздің отбасылық пароліңіз» |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Ойлау дағылары |
Білу, түсіну, қолдану |
|
|
Сабақ кезеңдері: |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
1. Сабақ басы (5-7 минут): |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Оқушыларға «құпия сөз» ұғымы туралы сұрақтар қою. Сұрақтар: «Құпия сөз дегеніміз не?» «Құпия сөздің қандай мақсаты бар?» |
Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді. Құпия сөздер жайлы өз ойларын айтады. Сабаққа қызығушылық танытады. |
Оқушылардың жауаптарына баға беру (жеке немесе ауызша бағалау).
|
Ақпараттық карточкалар (құпия сөздер туралы сұрақтар).
|
|
|
2. Сабақ ортасы (15-20 минут): |
Оқушыларға құпия сөздердің маңыздылығы мен олардың қауіпсіздігін қорғау туралы түсінік береді. «Құпия сөздер неге қажет?» деп сұрай отырып, қауіпсіздік ережелерін талқылау. Оқушылармен бірге «құпия сөздер» жасау және оларды сақтау жолдары туралы сөйлесу. Қауіпсіз құпия сөздер мен парольдерді қалай таңдау керек екені туралы слайд көрсету. Оқушыларға жаттығулар беру: әрқайсысы өздерінің құпия сөздерін құрып, оның қауіпсіздігін бағалау.
|
Оқушының іс-әрекеті: Құпия сөздің маңызы мен қауіпсіздік ережелерін тыңдайды. Өздерінің құпия сөздерін жасап, оны дұрыс сақтауға тырысады. Топта немесе жұппен жұмыс істейді, бір-біріне көмек көрсетеді.
|
Жаттығу барысында оқушылардың жасаған құпия сөздері тексеріліп, олардың қауіпсіздігі бағаланады. Топтық бағалау: белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау.
|
Слайдтар (құпия сөздерді қалай таңдауға болатыны туралы). Ақпараттық парақшалар (құпия сөздер мен парольдердің қауіпсіздігін талқылауға арналған).
|
|
|
3. Сабақ соңы (7-10 минут): |
Сабақтың қорытындысын шығару: құпия сөздер мен паролдер арқылы өз мәліметтерімізді қорғау маңыздылығы туралы әңгімелесу. Оқушылардың сабаққа қатысуын бағалау. Қорытынды сұрақтар: «Құпия сөздерді дұрыс таңдау қалай көмектеседі?» «Құпия сөзді қалай сақтау керек?» Оқушылардың түсінгенін тексеру үшін сұрақ-жауап әдісін қолдану. |
Сабақта алған білімдерін қорытындылап, сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алу.
|
Сабақтағы белсенді қатысуды бақылап, қорытынды бағалау. Оқушылардың жауаптарын тексеріп, мақтау.
|
Қорытынды сұрақтар (слайдтар немесе тақтада жазылған). Оқушылардың түсінгенін бағалау үшін жеке бағалау парақтары.
|
|
Қорытынды: |
Сабақ барысында оқушыларға құпия сөздердің мәні мен оларды дұрыс таңдау және сақтау жолдары түсіндірілді. Бұл сабақ оқушыларға интернетте қауіпсіз болу және жеке ақпараттарын қорғау үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады.
|
||||
Осы ҚМЖға дайын сладты төмендегі сілтемеден жүктеуге болады
https://ust.kz/word/slaid_qupiya_soz__sizding_otbasylyq_parolingiz_4_synyp-360302.html
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Құпия сөз – сіздің отбасылық пароліңіз» ҚМЖ 4-сынып
«Құпия сөз – сіздің отбасылық пароліңіз» ҚМЖ 4-сынып
|
Мектеп |
|
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
4-сынып |
Қатысқандар саны: |
|
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Құпия сөз – сіздің отбасылық пароліңіз» |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Ойлау дағылары |
Білу, түсіну, қолдану |
|
|
Сабақ кезеңдері: |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
1. Сабақ басы (5-7 минут): |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Оқушыларға «құпия сөз» ұғымы туралы сұрақтар қою. Сұрақтар: «Құпия сөз дегеніміз не?» «Құпия сөздің қандай мақсаты бар?» |
Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді. Құпия сөздер жайлы өз ойларын айтады. Сабаққа қызығушылық танытады. |
Оқушылардың жауаптарына баға беру (жеке немесе ауызша бағалау).
|
Ақпараттық карточкалар (құпия сөздер туралы сұрақтар).
|
|
|
2. Сабақ ортасы (15-20 минут): |
Оқушыларға құпия сөздердің маңыздылығы мен олардың қауіпсіздігін қорғау туралы түсінік береді. «Құпия сөздер неге қажет?» деп сұрай отырып, қауіпсіздік ережелерін талқылау. Оқушылармен бірге «құпия сөздер» жасау және оларды сақтау жолдары туралы сөйлесу. Қауіпсіз құпия сөздер мен парольдерді қалай таңдау керек екені туралы слайд көрсету. Оқушыларға жаттығулар беру: әрқайсысы өздерінің құпия сөздерін құрып, оның қауіпсіздігін бағалау.
|
Оқушының іс-әрекеті: Құпия сөздің маңызы мен қауіпсіздік ережелерін тыңдайды. Өздерінің құпия сөздерін жасап, оны дұрыс сақтауға тырысады. Топта немесе жұппен жұмыс істейді, бір-біріне көмек көрсетеді.
|
Жаттығу барысында оқушылардың жасаған құпия сөздері тексеріліп, олардың қауіпсіздігі бағаланады. Топтық бағалау: белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау.
|
Слайдтар (құпия сөздерді қалай таңдауға болатыны туралы). Ақпараттық парақшалар (құпия сөздер мен парольдердің қауіпсіздігін талқылауға арналған).
|
|
|
3. Сабақ соңы (7-10 минут): |
Сабақтың қорытындысын шығару: құпия сөздер мен паролдер арқылы өз мәліметтерімізді қорғау маңыздылығы туралы әңгімелесу. Оқушылардың сабаққа қатысуын бағалау. Қорытынды сұрақтар: «Құпия сөздерді дұрыс таңдау қалай көмектеседі?» «Құпия сөзді қалай сақтау керек?» Оқушылардың түсінгенін тексеру үшін сұрақ-жауап әдісін қолдану. |
Сабақта алған білімдерін қорытындылап, сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алу.
|
Сабақтағы белсенді қатысуды бақылап, қорытынды бағалау. Оқушылардың жауаптарын тексеріп, мақтау.
|
Қорытынды сұрақтар (слайдтар немесе тақтада жазылған). Оқушылардың түсінгенін бағалау үшін жеке бағалау парақтары.
|
|
Қорытынды: |
Сабақ барысында оқушыларға құпия сөздердің мәні мен оларды дұрыс таңдау және сақтау жолдары түсіндірілді. Бұл сабақ оқушыларға интернетте қауіпсіз болу және жеке ақпараттарын қорғау үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады.
|
||||
Осы ҚМЖға дайын сладты төмендегі сілтемеден жүктеуге болады
https://ust.kz/word/slaid_qupiya_soz__sizding_otbasylyq_parolingiz_4_synyp-360302.html
шағым қалдыра аласыз













