Бөлім:
|
9.1 Құқық
түсінігі
|
Педагогтің
аты-жөні
|
Урманова
Гулфайруз Матигуловна
|
Күні:
|
02.09.2021ж
|
Сынып:9
|
Қатысушылар
саны:15
|
Қатыспағандар
саны:0
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Құқық дегеніміз не және ол
қоғамдық қатынастарға қалай әсер етеді?
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
9.1.1.1
әлеуметтік нормалар
жүйесіндегі құқық ұғымы мен ролін
түсіндіру
|
Сабақтың
мақсаты
|
Құқық, әлеуметтік норма ұғымдарының мағынасын
анықтап, құқықтың қо,амдыө қатынастардағы ролін
көрсету.
|
Бағалау
критерийлері
|
-
ауызша және жазбаша түрде тиімді қарым-қатынасты
жүзеге асырады;
-
білімді игереді, алған білімді
жариялайды;
-
құқықтық мәселелер мен жағдайларға талдау
жүргізеді және өзіндік баға береді;
-
құқық, мораль, әлеуметтік норма, заң, құқықтық
мемлекет ұғымдарының мағынасын анықтайды;
-
құқықтық және моралдік норманың айырмашылықтары
мен байланыстарын анықтайды;
-
құқықтық мемлекеттің белгілерін
анықтайды;
құқықтық мәдениеттің маңызын
түсінеді;
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге тән лексика мен
терминология:
-
мораль
-
әлеуметтік
норма
-
құқықтық
норма
-
заң
-
құқықтық
мәдениет
Диалог пен жазу үшін
пайдалы сөздер мен тіркестер:
Құқық
дегеніміз...
Мен...деп
ойлаймын
Құқықтық норманың моральдық
нормалардан айырмашылығы/ұқсастығы ...
Құқықтық мәдениетті
қалыптастыру маңызды, себебі...
|
Құндылықтарды
дарыту
|
-
Құрмет
-
Азаматтық жауапкершілік
-
Патриотизм
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Қазақстан тарихы, Дүние жүзі
тарихы
Бұл пәндерден мемлекет ұғымы мен мемлекет
типтерін еске түсіреді
|
Бастапқы
білім
|
Оқушылар бұған дейін тарих курсынан алған
білімдеріне және күнделікті өмірдегі іс тәжірибелері мен медиа
жаңалықтарының әр түрлі көздерінен берілетін адам құқығы жайлы
ақпараттарға сүйенеді.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Ұйымдастыру
кезеңі: Сәлемдесу. Оқушыларды
түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын
құру үшін
«Құрбыңа күн шуағындағы
сөздерден басталған бір ауыз тілек айт» деген әдісті
қолдану.
«Бағдаршам» әдісі арқылы
оқушыарды 3 топқа бөлу
Мұғалім.
«Миға шабуыл» әдісін қолданып,
оқушыларға келесі сұрақ қою:
«Мен бұл пәннен нені
күтемін?»
|
Дескриптор: Мұғалім пәннің негізгі
мақсатымен, ерекшеліктерімен таныстыра келе, оқушылардың өздерінен
сұрақ қою арқылы талқылау ұйымдастырады
|
ҚБ
«Мадақтау сэндвичі»
|
ҚР Конституциясы. А.
2017
Адам.Қоғам. Құқық. Оқулық.
А.2012
Тақырыптық
суреттер
|
Жаңа
сабақ
|
Сыныппен
жұмыс.
Мұғалім.
Тапсырма:
«Құқық», «мораль»,
«әлеуметтік норма», «құқықтық норма, «заң», «құқықтық мәдениет»
ұғымдарына қатысты оқулықпен жұмыс
жасаңыздар.
-
Құқық ұғымы және
құқықтық нормалар
-
Құқық және
мемлекет
-
Құқықтың қоғам
өміріндегі рөлі
Тапсырма: «Венн диаграммасын сызу арқылы
мораль мен құқықтың айырмашылығы мен ұқсастықтарын
анықтаңыздар»
мораль
ұқсастықтары
құқықтың
М.: Сыныптық талқылау
ұйымдастыру «Ойлан. Талқыла. Ойыңмен
бөліс»
«Қоғамдық қатынастарды
реттеудегі әлеуметтік нормалардың (мораль мен құқықтың) қайсысы
маңыздырақ деп ойлайсыз? Барлық дәлелдеріңізді мысал келтіру арқылы
қуаттаныз.
Елімізде құқық бұзушылықтардың
орын алу себептері азаматтардың заңдарды білмеуінен бе, әлде
құқықтық мәдениеттің төмен болуынан
ба?
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс
жасайды
Дескриптор: Оқушылар
топтық жұмыс
негізінде аталған ұғымдарға түсініктеме
беріпғ талдау, әрі бағалау жүргізеді
Дескриптор: оқушылар Венн диаграммасы
арқылы мораль мен құқықтың айырмашылығы мен ұқсастықтарын
анықтайды.
Дескриптор: Оқушылар мораль және құқықтық
нормаларға қатысты мысалдар келтіре отырып талқылау жұмысын
жүргізеді. Оқушылар критерийге сәйкес
өзара бағалау жүргізеді
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ
«Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік
жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Қазақстан Республикасы
нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық
жүйесі
http://adilet.zan.kz
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
ҚБ парағы
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты
болды
Бұл ... қиындық
туғызды
Осы ... мені
ойландырды
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
А4,
конспект
|
Үй
тапсырмасы
|
Елімізде
құқықбұзушылықтардың орын алу себептері азаматтардың заңдарды
білмеуінен бе, әлде құқықтық мәдениеттің төмен болуынан ба?
(10-20 сөйлем)
|
|
|
|