Құқық негіздері ҚМЖ 2-тоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Құқық негіздері ҚМЖ 2-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
2-тоқсан бойынша толық ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Құрметті әріптес!

НАЗАР САЛЫҢЫЗ!

Сабақтың қысқамерзімді жоспары осы оқу жылына арналған әдістемелік нұсқаулықта ұсынылған шаблон негізінде жасалды.

ҚМЖ шаблоны https://adilet.zan.kz/kaz/docs/V2000020317 сілтемесінен алынды.

Shape1

ҚМЖ шаблонының төменгі жағында жазылған ескертуді басшылыққа алып, шаблонда аталған тармақтар міндетті болып табылады, алайда мұғалім шеберлігіне, оқушылардың ерекшелігіне, қолжетімділігіне, қажеттілігіне қарай қосымша тармақтар қоса алатын мүмкіндігі бар екенін ескерткен.

Сондықтан да ҚМЖ-ны барынша ауқымды етіп, міндетті тармақтарға қосымша тармақтарды қосып жоспарладық.





Қысқа мерзімді жоспар

9– сынып, 2-тоқсан

1-сабақ

      Сабақтың тақырыбы: Мемлекеттік органдардың қызметі қандай?

Бөлім:

9.2 Мемлекеттік органдардың конституциялық құрылысы

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мемлекеттік органдардың қызметі қандай?


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.2.1 Конституция негізінде мемлекеттік органдардың қызметтерін анықтап, салыстыру

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Конституция негізінде мемлекеттік органдардың қызметтерін анықтай алады

Бағалау критерийлері



Конституция негізінде мемлекеттік органдардың қызметтерін анықтай алады

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» идеясының(6-бөлім )құндылықтарын негізге ала отырып,Ұлттық демократиялық-патриоттық ұстанымдарын бойына сіңіру


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасып, көңіл- күй сұрау, түгендеу.

«Пазл» әдісі арқылы

2 топқа бөлу. Оқушылар сандықшадан кезекпен қиынды қағаз бойынша суреттерді құрастыра отырып, топтағы физикалық карталар және оның Қазақстандағы орындарын анықтайды.

«Миға шабуыл» әдісімен жаңа сабақтың тақырыбын ашуға түрткі болатын сұрақтар қойылады.

1. Мемлекеттік органдардың қызметі қандай?

2. Мемлекеттік органдардың қызметін саа бойынша бөліңдер.

Сұрақтарға жауап ала отырып, жаңа тақырып пен оқу мақсатын ашамыз.

Дескриптор: Мұғалім пәннің негізгі мақсатымен, ерекшеліктерімен таныстыра келе, оқушылардың өздерінен сұрақ қою арқылы талқылау ұйымдастырады

«Қол шапалақ»


Интер. тақта

АКТ

Құқық негіздері

9-сынып

А.С.Ибраева

С.Б.Гончарев


Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

Сыныппен жұмыс.

Мұғалім жаңа сабақты оқушыларға бастау үшін сабақта кездесетін тірек сөздердің мағынасын тақтаға іліп қояды.

  • 1. ҚР президенті

  • 2.ҚР Парламенті

  • 3.ҚР Үкіметі

  • 4.Жергілікті басқару және өзін өзі басқару

Тапсырма №1. Қазақстан Республикасының Конститутциясын пайдалана отырып, келесі кестені толтырыңдар. (5 ұпай)

Мемлекеттік билік органдары

ҚР Конститутциясы бойынша атқаратын қызметі

ҚР президенті(44-б)


ҚР парламенті (53-57бб)


ҚР Үкіметі(66-б)


ҚР сот жүйесі (75-82 бб)



  Тапсырма №2. Тапсырма. «Серпілген сауал» Жекежұмыс

(5 ұпай)

1. Қазақстан Республикасы Үкіметінің қандай өкілеттері бар?

2.Жергілікті әкім қандай өкілеттілікті жүзеге асырады?

3.Соттар қандай қызмет атқарады?

4. Қазақстан Республикасының сот жүйесі қандай?

5. Сотсыз мемлекет болама?

Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

Жұп бойынша

Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді





















Топтық, жұптық жұмыстар барысында ашық сұрақтар тастау арқылы жадаяттық тапсырмалар орындайды.





ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Алақан-жұлдыз»





ҚБ «Ең үздік жауап»







ҚБ «Өзін-өзі бағалау»




Интер. тақта

АКТ


Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Кері байланыс

Жалғастырыңыз:

Маған ... қызықты болды

Бұл ... қиындық туғызды

Осы ... мені ойландырды

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


Интер. тақта

АКТ


Үй тапсырмасы

  1. Қайталау




























Қысқа мерзімді жоспар

9– сынып, 2-тоқсан

2-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Мемлекеттік органдардың құрылуында сайлаудың маңызы мен рөлі қандай?

Бөлім:

9.2 Мемлекеттік органдардың конституциялық құрылысы

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мемлекеттік органдардың құрылуында сайлаудың маңызы мен рөлі қандай?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.2.2 мемлекеттік органдардың құрылуындағы сайлаудың маңызы мен ролін анықтау

Сабақтың мақсаты

Барлығы:

Қазақстан Республикасының сайлау жүйесін сипаттай алады.

Бағалау критерийлері



Мемлекеттік органдардың құрылуында сайлаудың маңызы мен рөлін анықтайды

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» идеясының(6-бөлім )құндылықтарын негізге ала отырып,Ұлттық демократиялық-патриоттық ұстанымдарын бойына сіңіру.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


Ұйымдастыру: амандасу-түгендеу

I.Қызығушылықты ояту:

  • Сабақты бастамас бұрын топқа бөліп алу

  • Сыныптағы бала санына қарай бөлу

  • Әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады

  • Суреттерінде не бейнеленгенін сипаттайды

  • Берілген суреттерді біріктіріп, мәтін құрастырады.

Өткен сабақты пысықтау:

Сабаққа назарын аудару. Сабақ тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Бүгін сабақта:

  • Қазақстан Республикасының сайлау жүйесін оқып үйренеміз;

  • Мемлекеттік билікті қалыптастырудағы сайлаудың рөлі мен маңызын анықтаймыз;

Сабақтың барысы

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Оқулық


Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

Оқушыларға топқа талқылауға арналған тақырып бойынша Сұрақтар беріледі:

1.Сайлау деген не?Демократия құруда сайлау қандай рөл атқарады?

2. Белсенді және поссивті(енжар) сайлау құқығы деген не? Олардың қандай айырмашылығы бар?

1-деңгейлі тапсырма.

Кестені толтыр.

Сайлау құқығы қағидаттары


Жалпыға бірдей сайлау

Тең сайлау

Төте сайлау құқығы

Жасырын дауыс беру






2-деңгейлі тапсырма.

Сайлау күні көп адамдар сайлау бөлімшелеріне кәмелетке толмаған баалармен келеді. Ата аналары дауыс беру кабинасында баласының қолына қалам беріп, қай жерді белгілеу керек екенін көрсетіп, содан кейін бала дауыс беру жәшігіне бюлетеньді салады.Аталған жағдайда дауыс беру қағидаттары бұзылды деп ойлайсыңдарма (бізде сайлау жалпы, тікелей, тең түрде, жасырын дауыс берумен өтеді)?

Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды


Дескриптор:

Сайлау не екенін біледі;

Қалай өтетінін біледі


Дескриптор:

Жаңа тақырыпты меңгеру арқылы белсенді және поссивті сайлау құқығын ажыратады





ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады






ҚБ «Алақан-жұлдыз»





ҚБ «Ең үздік жауап»







ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Интер. тақта

АКТ

Құқық негіздері 9-сынып

А.С.Ибраева.

С.Б.Гончарев



Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Кері байланыс

Бүгінгі сабақтан мен не білдім?

Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің?

Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект


Үй тапсырмасы

  1. БАҚ-тан тіл туралы мақала оқып,өз пікірін дайындау






































Қысқа мерзімді жоспар

9– сынып, 2-тоқсан

3-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Қалай меншік иесі бола аламыз?

Бөлім:

9.2 Меншік құқығы


Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қалай меншік иесі бола аламыз?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.2.1 меншік түрлерін анықтау;

9.3.2.2 меншік құқығына ие болудың және тоқтатылудың жолдарын, құқықтық жағдаяттарды талдау арқылы анықтау

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

меншік құқығын ажыратады;

меншік құққығына ие болу жолдарын біледі.

Бағалау критерийлері



меншік түрлерін анықтайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин.

Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.

  • Суреттердің қиындыларын біріктіріп, топтарға бірігеді;

  • Суреттерінде не бейнеленгенін сипаттайды

Сыни тұрғыдан ойлауға «Түрткі, сынақтан өткізу, қайта бағыттау» сұрақтары

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

Оқу мақсатымен, тілдік мақсатпен танысады;

Жетістік критерийлерін болжайды;

Жетістік критерийлерімен танысады.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Оқулық,

Дидактикалық материалдар


Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

Топтық жұмыс «Жигсо»

Жұптық жұмыс

1-тапсырма. Асты сызылған сөздерге түсініктеме беріңіз.

2-тапсырма: Мәтінге сүйене отыра, 3 сұрақ құрастырыңыз.

Оқытудың мақсаты бойынша.

Бағалау кртитериі

Дескриптор

Кез келген тапсырмаларды орындау және тақырыпты кез келген тәсілдерімен түсіндіру пайдаланады

Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып тексереді

Орындалған тапсырмалардың дұрыстығын бақылайды

Тапсырмалардың нәтижесін тексеру

Орындалған жүмыстардың жақсы үлгілерін көрсетеді


Ұсынылған

ресурстарды талқылайды



Тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі.

Берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


Өзара дескриптор бойынша бағалау






ҚБ «Алақан-жұлдыз»




ҚБ «Ең үздік жауап»


ҚБ «Өзін-өзі бағалау»




Оқулық


Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Кері байланыс

  • Қиын болды…

  • Бүгін мен білдім…

  • Қызықты болды…


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект


Үй тапсырмасы

1. Жаңа сөздерді жаттау























































Қысқа мерзімді жоспар

9– сынып, 2-тоқсан

4-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Заңнамамен еңбек жағдайлары қалай реттеледі?

Бөлім:

9.2 Еңбек жағдайлары


Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Заңнамамен еңбек жағдайлары қалай реттеледі?


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.4.2.1 ҚР еңбек кодексінің баптарының негізінде еңбек жағдайларын анықтау;

9.4.2.2 құқықтық жағдаяттарды талдау арқылы жұмыс беруші мен жұмысшының құқықтары мен міндеттерін түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Бағалау критерийлері

Қазақстан Республикасының еңбек кодексі баптарының негізінде еңбек жағдайларын анықтайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

Ұйымдастыру кезеңі

-Оқушылармен амандасамын. Сабаққа назарын аудару. Сабақ тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Бүгін сабақта:

  • Жұмыс беруші мен жұмыскердің құқықтары мен міндеттерін, еңбек дауларын шешу жолдарын қарастырамыз;

  • Еңбек жағдайлары туралы білеміз;

Үй тапсырмасы: «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар қою

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Оқулық, Еңбек кодексі


Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

1. Бірлесе отырып сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтайды. «Айналмалы бекеттер» әдісі арқылы топтар

  • «Тақырыптың негізгі ұғымдарына анықтама беріңдер»

сұрақтарын талқылайды.


1.Топтық жұмыс

1 топ: Еңбек функциясын

2 топ: Еңбек тәрбін тізіп жазып шығады.


2. Оқушыларға жұпта және топта талқылауды тапсырамын.Топ мүшелері немесе топ басшыларының қорғауын сұраймын.


2-деңгейлі тапсырма. (5 ұпай)

ҚР Еңбек кодексін пайдаланып, еңбек фуркциясы , еңбек тәртібі, еңбекақы,еңбек жағдайы,түсініктерін оқып үйреніңдер,мағынасын ашыңдар. Еңбек функциясын шартта нақты көрсету неліктен сонша маңызды? Жұмыскердің санаты дегеніміз не?

Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

Жұп бойынша

Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді


Көрсетілген ресурстарды талқылайды














Дескрипторлар

1.Әр оқушы Еңбек шартымен танысады.

2.Әр оқушы еңбекті қорғау қалай жүзеге асатынын біледі.



Берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

Бағалау парақшасын толтырады



ҚБ Бағдаршам














ҚБ жұмысын орындау нәтижесі бойынша бағаланады



ҚБ «Келісемін»+,«Келіспеймін»-











ҚБ: «Өзін-өзі бағалау»







ҚБ жұмысын орындау


Ашық сұрап-жауаптар

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин

Кері байланыс

Не білдім?

Не көрдім?

Не түсіндім?

Нені жетілдіруім керек?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект


Үй тапсырмасы

  1. Сабақты қайталау



































Қысқа мерзімді жоспар

9– сынып, 12-тоқсан

5-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Неке қандай жағдайда қиылады және тоқтатылады? БЖБ №2

    Бөлім:

9.2 Некені қию және тоқтату жолдары

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Неке қандай жағдайда қиылады және тоқтатылады? БЖБ №2

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.5.2.1 некені қию және тоқтатылу шарттарын анықтау

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Некенің не екенін біледі

Бағалау критерийлері

Некенің бұзылуы, некенің тоқтатылуы, некенің жарамсыздығы, алименттік міндеттер ұғымдарын түсіндіреді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин


М Сабаққа кіріспе жасаңыз.

1 тапсырма: Ұсынылған суреттерден не көріп тұрсыңдар?


Б Оқушыларға мынадай сұрақтар қойылады:


-неке дегеніміз не?

- неке шарты дегеніміз не?

Оқушылар өз ойларын ортаға салады


Қол шапалақ


Дидактикалық материалдар


Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

1-тапсырма. Қазақстан Республикасының Конститутциясын пайдалана отырып, келесі кестені толтырыңдар. (5 ұпай)

Р.с

Мәтін

Ақиқат

Жалған


Ортақ бала туған кезде неке қиюды (ерлі-зайыпты болуды) мемлекеттік тіркеу орны бойынша тіркеуші органдар неке (ерлі-зайыптылық) жасын төрт жылдан аспайтын мерзімге төмендетеді




Соттың заңдық күшіне енген шешімі бойынша олардың біреуі болса да психикалық ауруы немесе ақыл-есі кемдігі салдарынан әрекетке қабілетсіз деп танылған адамдардың арасында жол берілмейді




Бір жынысты адамдарға неке қиюға жол беріледі




Неке (ерлі-зайыптылық) ерлі-зайыптылардың біреуі қайтыс болуы, сондай-ақ сот оны қайтыс болды деп жариялауы немесе хабар-ошарсыз кеткен деп тануы салдарынан тоқтатылмайды




Некені (ерлі-зайыптылықты) бұзу кезінде ерлі-зайыптылардың арасында ортақ мүлікті бөлуге, еңбекке қабілетсіз жұбайын, сондай-ақ кәмелетке толмаған балаларын күтіп-бағуға қаражат төлеуге қатысты туындайтын даулар ішкі прокуратурада қаралады.





Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру










Дескриптор:

-неке шартын біледі;

-АХАТ органдарының қызметмен танысады



Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау







Мұғалім оқушылардың жұмыстарын дескрипторлар арқылы бағалайды:



«Баспалдақ» әдісі 1.Білімім төмен

2.Орташа 3.Орташадан жоғары 4. Жоғары


Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау»




Ашық сұрап-жауаптар

Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Кері байланыс

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмыстыжалғастыруқажет


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект


Үй тапсырмасы

  1. БАҚ-тан тіл туралы мақала оқып, өз пікірін дайындау





















Қысқа мерзімді жоспар

9– сынып, 2-тоқсан

6-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Қандай әрекет қылмыс деп танылады?

Бөлім:

9.2 Қылмыс ұғымы

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:9

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Қандай әрекет қылмыс деп танылады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.7.2.1 қылмыстың белгілері мен түрлерін ажырату

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

қылмыс түрлерін ажыратады, қылмыстық құқық жүйесімен танысады

Бағалау критерийлері



Қылмыс құқық ұғымын, қылмыс құқықтың әлеуметтік қызметі мен орнын, қылмыстық құқық жүйесін анықтай алады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Кезеңі

Қызығушылықты ояту

8 мин.


«Ұйымдастыру: оқушылармен амандасу.түгендеу

Оқушыларды топқа бөліп, төмендегідей кесте іліп, орындатады.


1-тапсырма. Төмендегі кестені толытырыңыз. (5 ұпай)


Қылмыстық құқық жүйесі


Жалпы бөлім

Ерекше бөлім





2-тапсырма. Төменде берілген қылмыстық құқықтық функцияларын толтырыңыз (5 ұпай)

Қылмыстық құқықтық функциялары


Реттеушілік

Қорғаушылық






Бағалау. Әр топ басқа топтың жауаптарын бағалайды.Өзіндік және өзара бағалау

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Кестені толтырады






Әр топ өз топбасшыларын тандайды. Топ ережелерін сақтайды


ҚБ «Қол шапалақ»


Дидактикалық материалдар




Интерактивті тақта


Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

30 мин

Жаңа тақырыпқа көшу

1-ші топ тапсырмасы:

Қылмыстық құқық – тірегінің мағынасын ашады.


2-ші топ тапсырмасы

Қылмыс деп тану- тірегінің мағынасын ашады.



Жаңа тақырыпты меңгеру



Дескриптор:

-қылмыстық құқық не екенін біледі


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады








ҚБ «Өзін-өзі бағалау»




ҚБ

«Бағдаршам»

Оқулық


Сабақтың соңы

Қорытынды

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Сабақ қорытындысы.

Тапсырма. “Эссе” әдісі.

Оқылған мәлімет бойынша өз ойларына талдау жасау
Кері байланыс:

Бағдаршам әдісі

Қызыл түс.Сабақта көп нәрсені түсінбедім,сабақта белсенді бола алмадым, жауап берген жоқпын

Сары түс.Бірнеше тапсырма орындадым, сабақта өзімді жақсы сезіндім

Жасыл түс.Сабақта көп жұмыс жасадым, белсенді болдым, барлығын түсіндім

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект


Үй тапсырмасы

  1. Мәтінді оқу. Қайталау






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.02.2025
177
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі