Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Құқықтық тәрбие-құқықтық жігер
Материал туралы қысқаша түсінік
Құқықтану пәні мұғалімдеріне арналған семинар материалы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
13 Ақпан 2019
1944
4 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Алматы қаласы, Жетісу ауданы№ 2 жалпы білім беретін мектепАудандық семинарЖауапты мұғалімдер: тарих пәні мұғалімдері: Сайпова Кульпаш Аманжоловна Ауталипова Айгерим Ермекбаевна.
Пікірталас тақырыбы: Құқықтық тәрбие-құқықтық жігер Мақсаты:Құқықтық тәрбиенің өмірлік қажеттілігін түсіндіру. Құқықтық тәрбиенің, жігердің қоғамда маңызы зор екендігі түсіндіріп құқықтық сауатқа тәрбиелеу, өз ойларын еркін айтуға үйрету. Құқық бұзушылық және қылмыс белгілерімен, түрлерімен таныстыру, жасөспірімдердің құқықтары мен міндеттерімен таныстыру. Қоғамның заңдары мен нормаларын орындауға, құқықтарын біліп, оны құрметтеуге тәрбиелеу. Әділетті, шыншыл, парасатты тұлға қалыптастыру.Түрі: пікірталасКөрнекілігі: интерактивті тақта, көрнекіліктер, Қатысушылар: 2-топ. Әр топта 2 мұғалім, 1-топқа мектеп мұғалімдері, 2- топқа сырттан келген қонақтардан екі мұғалімді қосамын. 9- оқушыӨту барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі (топқа бөліп, «Ойталқы»)Жүру барысы:Кіріспе сөз.І бөлім. Мұғалім: Сәлеметсіздерме құрметті семинарға қатысушы ұстаздар, қонақтар және оқушылар! Бүгінгі «Құқықтық тәрбие және құқықтық жігер» тақырыбындағы пікірталасымызға қош келдіңіздер. Пікірталасымызды бастауға рұқсат етіңіздер. Қатысушылар 9-11 сынып оқушылары. Олардың өзіндік пікірлерімен ақылдаса келе семинарымыздың тақырыбын «Құқықтық тәрбие-құқықтық жігер» деп алуды жөн көрдік. Себебі қазіргі қоғамда жастарымыздың ұлттық санасының бұзылуы және құқықтық сананың жетіспеуі біздің қоғамымызда жастар және жасөспірімдер арасында көптеген шешілмеген мәселелеріміз жыл санап өсуіне әкеліп отыр. Осындай жағдайға себеп болатын дүниелерге мән беріп талқылайтын боламыз. Құқықтың тәрбие беру баланың жеке тұлғасын қалыптастырып, олардың бойына жоғары идеялык пен қоғамдық меншікке қатынасты көзқарасты дарытудың асыл міндеттерін атқарады. Мемлекетіміз жастарға құқықтың тәрбие беру ісіне үнемі маңыз беріп келеді. Қазақстан заңдарына терең құрмет сезімін қалыптастыру, оларды сөзсіз сақтау және орындау -ұзақ уақыт тәрбие жұмысын жүргізудің жемісі. Көбіне құқықтық сананың төмендегі, материалдық және рухани игіліктердің не екенін жөнді түсінбеушілік қоғамға жат қылықтарды туғызады. Сондықтан да әр оқушының санасына құқықтық нормаларды жеткізу, жеткізіп қана қоймай оның күнделікті мінез-құлық нормасына айналдыру үшін күресу құқықтық тәрбиенің міндеті болып табылады. Оқушылар арасында құқықтық тәртіпті бұзушылықтың алдын-алу үшін жүргізілетін шаралар:- тәртіп бұзушының теріс мінез-құлқын қалыптастыруға ықпал ететін жағдайды жою;- оқушының тәрбиесін, өмір жағдайын, ортасын сауықтыру;- оқу, еңбек іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру;- отан қорғау, туған елдің күш-қуатын молайту, сөз, баспа-сөз бостандығы мәселелері жөнінде тәрбиелік іс-шараларды откізу.Оқушылар сіздердің ойларыңызша құқықтық тәрбие дегеніміз не? өздеріңіз қалай түсінесіздерОқушы жауабы: Аяулым Жамиля
Мұғалім: Бүгін де біздің қоғамда өзекті мәселе болып отырған нашақорлық, жасөспірімдер арасындағы бұзақылық , ұрлық, т.б. қылмыстар етек алып отыр. Бұлардың өсуіне құқықтық тәрбие мен сананың , жігердің жетпей тұрғаны.Осы үш қылмыс төңірегінде бейне таспадағы деректер арқылы пікірімізді білдірейік.Мұғалім: Олай болса экранға назар аударайық. 1-видеоролик
Жасөспірімдердің теріс қылық жасауының себебі неде? Осыған не себеп? Жастар арасында қылмыстың алдын алуда жеткіліксіздік танытып отырған қандай факторлар?Сөз кезегі оқушыларда:1-оқушы: - Отбасы-адамзат қоғамының ең шағын бейнесі. 2-оқушы: әлеуметтік жағдай немесе қиын тұрмыс. 3-оқушы:-отбысындағы ата-ана тәрбиесінің жеткіліксіздігі бала болашағына балта шабумен бірдей.4-оқушы: Бұқаралық ақпарат көздері .
Мұғалім: Екінші видоероликке назар аударыңыздар. Қоғам өміріндегі қылмысты жазалау жолымен жою мүмкін бе? Қылмыс жасағанды жазалау мемлекеттік саясаттың бір парасы. Айыптының кінәсін жуып қоғамға қайта қосылуы бұл да мемлекет алдындағы өзекті міндет. Кәмелетке толмағанлдарды қоғамнан оқшаулап түзету мекемелерінде ұстаған дұрыс па? Адам қателіктен кейін түзелуіне мүмкіндік беру керек па?ІІ бөлім: Мұғалім: Қазіргі Саянның басынан өткен не болмаса басқада роликтен көрген кейіпкерлеріміздің оқиғаларына себепкер қазіргі смартфон емеспа? Қалай ойлайсыздар? Ұялы телефон зиян ба жоқ әлде пайдасы мол ма? Бір топ осы ұялы телефонның жақсы жағын, екінші топ зиянды жағына мысал келтіре отырып қорғаймыз.Екі топ өздері қорғайтын тақырыптарына байланысты бейне ролик түсіріп, бір топ телефонның ерекшеліктерімен бөліссе, екінші топ ұялы телефондардың денсаулыққа зиянын дәлел келтіріп, бір-біріне сұрақтарын қойып жан-жақты мәліметтерін келтіре келе дәлелдеп шығады. Ұялы телефон - асыққан заманда– уақытымызды үнемдейтін таптырмас көмекші Бір-бірімізбен хабар алмасып, қоңырау шалып, хабарлама жазамыз. Ұялы телефондарға суретке түсіп, интернет пен әлуметтік желілерде "отырамыз". Ойындар ойнап, фильм қарап, кітап оқимыз, оятар қойып, сүйікті әуендерімізді тыңдаймыз.Біздің қазіргі қоғамымыздағы жасөспірімдердің шалыс басып жатуына да осы ұялы телефонымыз да бір кедергісін тигізеді не болмаса кейбір шешілмей жатқан қиын мәселелерімізді жеңілдетіп, интернеттен болсада білмегенімізді іздейтініміз бар. Ал осы орайда ұялы телефон жайында бір талқылау жүргізіп жіберсек қалай болады. Екі топтың оқушылары ұялы телефонның пайдасы мен зияны жайында өздері бейнеролик түсіргенін көрсетіп олар пікір алмасады және бір-біріне сұрақтар қояды. Соңында әркім өз пікірлерін ақтап шығады. Мұғалім:Тәртіпті бала сүйініш,Төбең бір көкке жетеді.Тәртіпсіз бала күйініш,Төмендеп басың кетеді – дегендей, балаларымыздың бойында саналы тәрбие қалыптастыру үшін отбасы мен мектеп серіктестігі қажет.Қорытынды. Міне, балалар, бүгін өздеріңді Тәуелсіз еліміздің болашағы екендеріңді, яғни, нағыз азамат екендіктеріңді көрсете білдіңдер. Сонымен, қорыта келгенде бүгінгі қоғамда болып жатқан қандай да бір себепкер іздесек ол-ұялы телефондарды да жатқанын дәлелде бердіңдер. Өзіміздің құқығымызды қорғауға, міндеттерімізді орындауға, Отанымызды құрметтеуге және патриоттық сезімімізді нығайта түсуге тырысайық. Бүгінгі семинарымызға қатысып, атсалысып, пікірлескендеріңізге коптен-коп рахмет! Сау болыңыздар!
Пікірталас тақырыбы: Құқықтық тәрбие-құқықтық жігер Мақсаты:Құқықтық тәрбиенің өмірлік қажеттілігін түсіндіру. Құқықтық тәрбиенің, жігердің қоғамда маңызы зор екендігі түсіндіріп құқықтық сауатқа тәрбиелеу, өз ойларын еркін айтуға үйрету. Құқық бұзушылық және қылмыс белгілерімен, түрлерімен таныстыру, жасөспірімдердің құқықтары мен міндеттерімен таныстыру. Қоғамның заңдары мен нормаларын орындауға, құқықтарын біліп, оны құрметтеуге тәрбиелеу. Әділетті, шыншыл, парасатты тұлға қалыптастыру.Түрі: пікірталасКөрнекілігі: интерактивті тақта, көрнекіліктер, Қатысушылар: 2-топ. Әр топта 2 мұғалім, 1-топқа мектеп мұғалімдері, 2- топқа сырттан келген қонақтардан екі мұғалімді қосамын. 9- оқушыӨту барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі (топқа бөліп, «Ойталқы»)Жүру барысы:Кіріспе сөз.І бөлім. Мұғалім: Сәлеметсіздерме құрметті семинарға қатысушы ұстаздар, қонақтар және оқушылар! Бүгінгі «Құқықтық тәрбие және құқықтық жігер» тақырыбындағы пікірталасымызға қош келдіңіздер. Пікірталасымызды бастауға рұқсат етіңіздер. Қатысушылар 9-11 сынып оқушылары. Олардың өзіндік пікірлерімен ақылдаса келе семинарымыздың тақырыбын «Құқықтық тәрбие-құқықтық жігер» деп алуды жөн көрдік. Себебі қазіргі қоғамда жастарымыздың ұлттық санасының бұзылуы және құқықтық сананың жетіспеуі біздің қоғамымызда жастар және жасөспірімдер арасында көптеген шешілмеген мәселелеріміз жыл санап өсуіне әкеліп отыр. Осындай жағдайға себеп болатын дүниелерге мән беріп талқылайтын боламыз. Құқықтың тәрбие беру баланың жеке тұлғасын қалыптастырып, олардың бойына жоғары идеялык пен қоғамдық меншікке қатынасты көзқарасты дарытудың асыл міндеттерін атқарады. Мемлекетіміз жастарға құқықтың тәрбие беру ісіне үнемі маңыз беріп келеді. Қазақстан заңдарына терең құрмет сезімін қалыптастыру, оларды сөзсіз сақтау және орындау -ұзақ уақыт тәрбие жұмысын жүргізудің жемісі. Көбіне құқықтық сананың төмендегі, материалдық және рухани игіліктердің не екенін жөнді түсінбеушілік қоғамға жат қылықтарды туғызады. Сондықтан да әр оқушының санасына құқықтық нормаларды жеткізу, жеткізіп қана қоймай оның күнделікті мінез-құлық нормасына айналдыру үшін күресу құқықтық тәрбиенің міндеті болып табылады. Оқушылар арасында құқықтық тәртіпті бұзушылықтың алдын-алу үшін жүргізілетін шаралар:- тәртіп бұзушының теріс мінез-құлқын қалыптастыруға ықпал ететін жағдайды жою;- оқушының тәрбиесін, өмір жағдайын, ортасын сауықтыру;- оқу, еңбек іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру;- отан қорғау, туған елдің күш-қуатын молайту, сөз, баспа-сөз бостандығы мәселелері жөнінде тәрбиелік іс-шараларды откізу.Оқушылар сіздердің ойларыңызша құқықтық тәрбие дегеніміз не? өздеріңіз қалай түсінесіздерОқушы жауабы: Аяулым Жамиля
Мұғалім: Бүгін де біздің қоғамда өзекті мәселе болып отырған нашақорлық, жасөспірімдер арасындағы бұзақылық , ұрлық, т.б. қылмыстар етек алып отыр. Бұлардың өсуіне құқықтық тәрбие мен сананың , жігердің жетпей тұрғаны.Осы үш қылмыс төңірегінде бейне таспадағы деректер арқылы пікірімізді білдірейік.Мұғалім: Олай болса экранға назар аударайық. 1-видеоролик
Жасөспірімдердің теріс қылық жасауының себебі неде? Осыған не себеп? Жастар арасында қылмыстың алдын алуда жеткіліксіздік танытып отырған қандай факторлар?Сөз кезегі оқушыларда:1-оқушы: - Отбасы-адамзат қоғамының ең шағын бейнесі. 2-оқушы: әлеуметтік жағдай немесе қиын тұрмыс. 3-оқушы:-отбысындағы ата-ана тәрбиесінің жеткіліксіздігі бала болашағына балта шабумен бірдей.4-оқушы: Бұқаралық ақпарат көздері .
Мұғалім: Екінші видоероликке назар аударыңыздар. Қоғам өміріндегі қылмысты жазалау жолымен жою мүмкін бе? Қылмыс жасағанды жазалау мемлекеттік саясаттың бір парасы. Айыптының кінәсін жуып қоғамға қайта қосылуы бұл да мемлекет алдындағы өзекті міндет. Кәмелетке толмағанлдарды қоғамнан оқшаулап түзету мекемелерінде ұстаған дұрыс па? Адам қателіктен кейін түзелуіне мүмкіндік беру керек па?ІІ бөлім: Мұғалім: Қазіргі Саянның басынан өткен не болмаса басқада роликтен көрген кейіпкерлеріміздің оқиғаларына себепкер қазіргі смартфон емеспа? Қалай ойлайсыздар? Ұялы телефон зиян ба жоқ әлде пайдасы мол ма? Бір топ осы ұялы телефонның жақсы жағын, екінші топ зиянды жағына мысал келтіре отырып қорғаймыз.Екі топ өздері қорғайтын тақырыптарына байланысты бейне ролик түсіріп, бір топ телефонның ерекшеліктерімен бөліссе, екінші топ ұялы телефондардың денсаулыққа зиянын дәлел келтіріп, бір-біріне сұрақтарын қойып жан-жақты мәліметтерін келтіре келе дәлелдеп шығады. Ұялы телефон - асыққан заманда– уақытымызды үнемдейтін таптырмас көмекші Бір-бірімізбен хабар алмасып, қоңырау шалып, хабарлама жазамыз. Ұялы телефондарға суретке түсіп, интернет пен әлуметтік желілерде "отырамыз". Ойындар ойнап, фильм қарап, кітап оқимыз, оятар қойып, сүйікті әуендерімізді тыңдаймыз.Біздің қазіргі қоғамымыздағы жасөспірімдердің шалыс басып жатуына да осы ұялы телефонымыз да бір кедергісін тигізеді не болмаса кейбір шешілмей жатқан қиын мәселелерімізді жеңілдетіп, интернеттен болсада білмегенімізді іздейтініміз бар. Ал осы орайда ұялы телефон жайында бір талқылау жүргізіп жіберсек қалай болады. Екі топтың оқушылары ұялы телефонның пайдасы мен зияны жайында өздері бейнеролик түсіргенін көрсетіп олар пікір алмасады және бір-біріне сұрақтар қояды. Соңында әркім өз пікірлерін ақтап шығады. Мұғалім:Тәртіпті бала сүйініш,Төбең бір көкке жетеді.Тәртіпсіз бала күйініш,Төмендеп басың кетеді – дегендей, балаларымыздың бойында саналы тәрбие қалыптастыру үшін отбасы мен мектеп серіктестігі қажет.Қорытынды. Міне, балалар, бүгін өздеріңді Тәуелсіз еліміздің болашағы екендеріңді, яғни, нағыз азамат екендіктеріңді көрсете білдіңдер. Сонымен, қорыта келгенде бүгінгі қоғамда болып жатқан қандай да бір себепкер іздесек ол-ұялы телефондарды да жатқанын дәлелде бердіңдер. Өзіміздің құқығымызды қорғауға, міндеттерімізді орындауға, Отанымызды құрметтеуге және патриоттық сезімімізді нығайта түсуге тырысайық. Бүгінгі семинарымызға қатысып, атсалысып, пікірлескендеріңізге коптен-коп рахмет! Сау болыңыздар!
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)