Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу:
Армысыздар, қымбатты
оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын!
Барлықтарыңыздың
жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет!
«Адалдық» сөзіне ассоциация
құру: оқушылар адалдықты сипаттайтын сөздер айтады (шыншылдық,
әділдік, тазалық, т.б.).
|
Оқушылар жұдырық
түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын
білдіреді
|
|
Көңілді
әуен
|
Сабақтың
ортасы
|
Топқа бөлу (мысалы,
«Құқық», «Заң», «Жауапкершілік»
топтары).
Кіріспе
бөлім
«Құқықтық тәртіп дегеніміз
не?» сұрағына оқушылардың ойын тыңдау.
«Әлеуметтік жауапкершілік»
ұғымын талқылау.
Қазақстан Республикасының
Конституциясындағы негізгі құқықтар мен міндеттер туралы қысқаша
шолу.
Негізгі
бөлім
1. Топтық
жұмыс:
Әр топқа жеке тапсырма
беру:
1-топ: «Құқық бұзушылықтың алдын алу»
– құқық бұзушылық түрлері және оның
салдары туралы постер
дайындау.
2-топ: «Әлеуметтік жауапкершілік» –
қоғамдағы әр адамның міндеттері туралы пікірталас
ұйымдастыру.
3-топ: «Мен және заң» – әр адамның
заң алдындағы жауапкершілігін мысалдармен
көрсету.
Ойын:
«Менің құқығым мен міндетім»
(Оқушыларға түрлі жағдайлар беріліп, олардың құқықтары мен
міндеттері анықталады).
|
Оқушылар өз жауаптарын ортаға
салады.
Топтар өз тақырыптары бойынша
постер дайындайды және қорғайды.
Әр жағдаят бойынша оқушылар өз
шешімдерін айтады.
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
|
Ақ қағаз,
фломастерлер
|
Сабақтың
соңы
|
Қорытынды
бөлім
Оқушыларға «Құқықтық тәртіпсіз
қоғам қандай болар еді?» деген сұрақ қою.
Сабақты қорытындылау, негізгі
ойларды бекіту.
Оқушылардың сабақтан алған
әсерлерін бөлісуі (кері байланыс).
Бағалау және үй
тапсырмасы
Топтық жұмыс нәтижелерін
бағалау.
Үй
тапсырмасы: «Менің азаматтық
жауапкершілігім» тақырыбында шағын эссе
жазу.
|
Оқушылар ақ қағазға өз
ойларын қысқаша жазады
|
|
Ақ
қағаз
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарын таныстыру.
«Қаржы» сөзіне ассоциация
жасау (оқушылар өз ойларын ортаға
салады).
Кіріспе
бөлім
«Қаржылық қауіпсіздік деген
не?» сұрағын
талқылау.
Оқушыларға қаржылық
пирамидалардың қалай жұмыс істейтіні туралы қысқаша ақпарат
беру.
«Сізге аз уақытта көп ақша
табуды ұсынса, не істер едіңіз?»
деген сұраққа жауап
алу.
Негізгі
бөлім
1. Топтық
жұмыс:
Оқушыларды үш топқа
бөлу:
1-топ: «Қауіпсіз қаржылық
операциялар» – қауіпсіз төлемдер жасау жолдарын
көрсету.
2-топ: «Қаржылық пирамидалар» –
олардың негізгі белгілерін анықтау.
3-топ: «Алаяқтардан қорғану» –
алаяқтықтан сақтанудың жолдарын сипаттау.
Рөлдік
ойын:
«Мен қаржылық шешім
қабылдаймын» ойыны (оқушыларға әртүрлі
жағдайлар беріледі, олар дұрыс шешім қабылдауы
керек).
Қорытынды
бөлім
Сабақты қорытындылау, негізгі
ойларды бекіту.
«Қаржылық қауіпсіздік
ережелері» – әр оқушы 3 басты ережені
жазады.
Оқушылардың сабақтан алған
әсерлерін бөлісуі.
Үй
тапсырмасы: «Қаржылық пирамидалардан
қалай сақтану керек?» тақырыбында мақала
дайындау.
|
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға
жауап беру арқылы түсінеді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Талқылау сұрақтарын
талдайды.
|
Мотивациялық
сөздер
Сабаққа белсенді қатысқан
оқушыларды мадақтау.
Жағдайларды талқылау мен
шешімдерді ұсыну.
Топтық жұмыстағы
белсенділік.
Сабақ соңындағы рефлексия
сапасы.
|
Презентация
Бейнематериалдар
Презентация (зорлық-зомбылық
түрлері мен олардан қорғану туралы).
Видеоматериалдар
(зорлық-зомбылықты болдырмау туралы).
Жағдайлық
тапсырмалар
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушылар біз бүгін
сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой
бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз
өмірлік азық болады деп тілеймін .
|
Барлығы бүгінгі сабақта алған
әсерлерімен бөліседі.
|
Бүгінгі сабаққа белсенді
қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп,
мадақтау.
|
|