|
Күні |
24.02.25ж. |
|||
|
Тақырыбы: |
«Құқықтық тәртіп пен әлеуметтік жауапкершілік» Қауіпсіздік сабағы № 23-сабақ: «Табыстың күмәнді түрлері,қалай алаяқтардың тұзағына түспеуге болады?» |
|||
|
Сынып: |
10 сынып |
|||
|
Мақсаты: Қауіпсіздік мақсаты: |
«Табыстың күмәнді түрлері,қалай алаяқтардың тұзағына түспеуге болады?»
Күмәнді табыс көздерін анықтауды үйрену; Қаржылық алаяқтық түрлерін түсіну және олардан сақтану жолдарын білу; Өз құқықтарын білу және заңсыз әрекеттерге қарсы тұруға дағдылану; |
|||
|
Құндылық: |
Жаңашылдық-заман талабы |
|||
|
Сабақтың барысы: |
|
|||
|
Кіріспе |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау критерийлері |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру бөлімі: Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін сұрау. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру. «Ой қозғау» сұрағы: «Жылдам әрі оңай табыс табудың қандай жолдарын білесіздер?»
«Жеңіл ақша- қауіпті ме?» Бейнеролик немесе оқиға баяндау. Қаржылық алаяқтықтың қоғамдағы әсері туралы талқылау.
Күмәнді табыс түрлері: -қаржылық пирамидалар -интернет-алаяқтық( фишинг, жалған хабарламалар) -Лотерея мен жалған ұтыстар -«Жұмыс беремін» деген желеумен алаяқтық;
Алаяқтардың әдістері мен белгілері: -жылдам әрі үлкен табыс уәде ету -алдын ала төлем талап ету -белгісіз немесе күмәнді компаниялар -жеке ақпарат сұрау; «Құқықтық тәртіп» дегенді қалай түсінесіздер?сұрағы арқылы тақырыпқа қызықтыру.
Негізгі түсіндіру: Құқықтық тәртіптің қоғамдағы рөлі мен маңызы.
Әлеуметтік жауапкершіліктің азаматтық қоғамдағы орны. Мысалдар мен жағдайларды талдау. |
Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу. Оқушылар 3 топқа бөлініп, әрқайсысына тапсырма беру: 1.Талдау: қаржылық пирамидалар туралы ақпарат жинап, мысал келтіру. 2.Рөлдік ойын: «Алаяқ пен құрбан» диалогын құру және шешу жолын табу. 3.Шешім ұсыну: «Қауіпсіздік ережелері» парағын жасау. (алаяқтардан қорғану жолдары) Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады. |
-Күмәнді табыс түрлерін ажыратады.
-Алаяқтардың әдістерін сипаттайды.
-Қауіпсіздік шараларын ұсынады.
-Заңсыз әрекеттерден қорғану жолдарын түсіндіреді.
Оқушылардың жұмысын бағалау.
Кері байланыс
|
Қағаздар Маркерлер Бейнеролик |
|
|
Сабақты қорытындылау Әр топ өз жұмысын қорғайды. «Кілт сөздер» әдісі : әр оқушы сабақтағы басты 3 сөзді атайды. Негізгі ойларды бекіту. |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Құқықтық тәртіп пен әлеуметтік жауапкершілік
Құқықтық тәртіп пен әлеуметтік жауапкершілік
|
Күні |
24.02.25ж. |
|||
|
Тақырыбы: |
«Құқықтық тәртіп пен әлеуметтік жауапкершілік» Қауіпсіздік сабағы № 23-сабақ: «Табыстың күмәнді түрлері,қалай алаяқтардың тұзағына түспеуге болады?» |
|||
|
Сынып: |
10 сынып |
|||
|
Мақсаты: Қауіпсіздік мақсаты: |
«Табыстың күмәнді түрлері,қалай алаяқтардың тұзағына түспеуге болады?»
Күмәнді табыс көздерін анықтауды үйрену; Қаржылық алаяқтық түрлерін түсіну және олардан сақтану жолдарын білу; Өз құқықтарын білу және заңсыз әрекеттерге қарсы тұруға дағдылану; |
|||
|
Құндылық: |
Жаңашылдық-заман талабы |
|||
|
Сабақтың барысы: |
|
|||
|
Кіріспе |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау критерийлері |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру бөлімі: Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін сұрау. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру. «Ой қозғау» сұрағы: «Жылдам әрі оңай табыс табудың қандай жолдарын білесіздер?»
«Жеңіл ақша- қауіпті ме?» Бейнеролик немесе оқиға баяндау. Қаржылық алаяқтықтың қоғамдағы әсері туралы талқылау.
Күмәнді табыс түрлері: -қаржылық пирамидалар -интернет-алаяқтық( фишинг, жалған хабарламалар) -Лотерея мен жалған ұтыстар -«Жұмыс беремін» деген желеумен алаяқтық;
Алаяқтардың әдістері мен белгілері: -жылдам әрі үлкен табыс уәде ету -алдын ала төлем талап ету -белгісіз немесе күмәнді компаниялар -жеке ақпарат сұрау; «Құқықтық тәртіп» дегенді қалай түсінесіздер?сұрағы арқылы тақырыпқа қызықтыру.
Негізгі түсіндіру: Құқықтық тәртіптің қоғамдағы рөлі мен маңызы.
Әлеуметтік жауапкершіліктің азаматтық қоғамдағы орны. Мысалдар мен жағдайларды талдау. |
Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу. Оқушылар 3 топқа бөлініп, әрқайсысына тапсырма беру: 1.Талдау: қаржылық пирамидалар туралы ақпарат жинап, мысал келтіру. 2.Рөлдік ойын: «Алаяқ пен құрбан» диалогын құру және шешу жолын табу. 3.Шешім ұсыну: «Қауіпсіздік ережелері» парағын жасау. (алаяқтардан қорғану жолдары) Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады. |
-Күмәнді табыс түрлерін ажыратады.
-Алаяқтардың әдістерін сипаттайды.
-Қауіпсіздік шараларын ұсынады.
-Заңсыз әрекеттерден қорғану жолдарын түсіндіреді.
Оқушылардың жұмысын бағалау.
Кері байланыс
|
Қағаздар Маркерлер Бейнеролик |
|
|
Сабақты қорытындылау Әр топ өз жұмысын қорғайды. «Кілт сөздер» әдісі : әр оқушы сабақтағы басты 3 сөзді атайды. Негізгі ойларды бекіту. |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













