Құрама шарттарды программалау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Құрама шарттарды программалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Құрама шарттарды программалау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Мектеп: Әли Мүсілімов атындағы №101 мектеп – лицей

Күні: 17.02.2023ж

Мұғалімнің аты-жөні: Жұман А.Қ.

Сынып: 7 «Д»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Бөлім

IV.Python тілінде алгоритмдерді программалау

Сабақтың тақырыбы:

Құрама шарттарды программалау

Осы мақсатта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.3.3 Python программалау тіліндегі күрделі шарттарды қолдану.

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар:

-логикалық амалдарды қолдана алады;

-программалау тіліндегі күрделі шарттарды қолдана алады.


Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Мұғалімнің
іс-әрекет

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин











Ұйымдастыру кезеңі :

Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу.

Біз бүгінгі сабақта «Жүйелі білім» поездымен программалау әлеміне саяхат жасаймыз.

Топқа бөлу

Саяхат жасау үшін біз 3 түрлі вагонға бөлінуіміз қажет.

https://www.flippity.net/ сайты арқылы

Саяхатты бастау үшін сіздерге билет қажет. Ол үшін үй тапсырмасын тексерейік.

Үй тапсырмасын тексеру: «Боулинг» ойыны

1. Программалау тілінде файлдың неше типі бар?

2. Мәтіндік файл қалай сақталады?

3. Толық тармақталу қандай құрылыммен орындалады?

4. Ақиқат .......

5. Енгізу ...........

6. Алгоритмнің неше түрі бар?

7. Файлды жабу ?

Оқушылар амандасып,сабаққа әзірленеді.


Топқа бөлініп отырады. Үй тапсырмасын интерактивті тақта арқылы тексереді.









«Smart сағат» әдісі арқылы бағалау








Оқулық,

Интерактивті тақта

8 мин

Саяхаттау-жақсы дәстүр. Саяхаттау - адамның өмірін жарқын ете түсетін, түрлі тәтті естеліктерге толтыратын дүние. Ол адамға қанат бітіріп, дүниетанымын кеңейтеді. Саяхаттау үшін теміржол көлігі жер көлігінің ең сенімді және қауіпсізі болып саналады.

Біздің 1-аялдамамыз «Білім» аялдамасы.

Бұл жерде сіздер жаңа тақырыппен танысасыздар.


Жаңа білім. Күрделі шарттарды программалау.

Күрделі шарттар - логикалық амалдар көмегімен біріктірілген екі немесе бірнеше қарапайым қатынастар.


Жаңа тақырыпты дәптерге жазады. Терминдерді көшіреді.


Оқулық

Дәптер

Интерактивті тақта

Сабақтың ортасы

7 мин

Келесі аялдама «Тапсырма» аялдамасы.

Топтық жұмыс. Таратпа қағаздарына төменде берілген есепті орындаңыз.

1 топ 15<=n<=35

2 топ 27<=n<=50

3 топ 36<=n<=75



Тапсырманы орындайды.




Дескриптор:

Білім алушы

- логикалық амалдарды қолдана алады;

- программалау тіліндегі күрделі шарттарды қолдана алады.



10 мин

Жеке жұмыс.

Пернетақтадан үш сан енгізу арқылы үшбұрыштың қабырғалары бола алатын сандарды анықтаңыз.

Теорема! Кез келген үшбұрышта екі қабырғасының қосындысы үшінші қабырғасынан үлкен болады.




Берілген тапсырманы компьютерде жеке орындайды.

a=int(input('a='))

b=int(input('b='))

c=int(input('c='))

if a+b>c and a+c>b and b+c>a:

print("uwburiw bolady")

else:

print ("uwburyw bolmaidy")


Дескриптор:

Білім алушы

-логикалық амалдарды қолдана алады;

-программалау тіліндегі күрделі шарттарды қолдана алады;

-нәтижені шығарады;

-компьютерде орындайды.

Интерактивті тақта,


Таратпа материалдар

Сабақтың соңы

8 мин

Сабақты бекіту

«Сұрақтар аукционы»

1.ЖӘНЕ логикалық амалының Python программалау тілінде қалай жазылады?

2.Логикалық терістеу...

3.Күрделі шарттар дегеніміз не?

4.НЕМЕСЕ логикалық амалының Python программалау тілінде қалай жазылады?

5.Екі шарттың да бір мезетте орындалуын талап ететін логикалық амал қалай аталады?


Балалар міне сіздермен бүгін программалау әлеміне саяхат жасадық. Енді қолымыздағы Smart сағатқа қарап қанша балл жинағанымызды анықтап, айтайық.

Бағалау: Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау

10 – 8 балл – «Өте жақсы»

7 – 6 балл – «Жақсы»

5-4 балл – «Қанағаттанарлық»


Үй тапсырмасы

Практикалық жұмыс: Пернетақтадан енгізілген 3 санның кем дегенде біреуі таұ екенін тексеретін программа құрыңыз


Рефлексия

«Түстер кеші»

Қызыл, сары, жасыл түстер бойынша кері байланыс жасайды.

Қызыл- Маған қиын болды.

Сары-Сұрағым бар.

Жасыл-Барлығын түсіндім.

Интерактивті тақтада көрсетілген сұрақтарға жауап береді.

1. and

2.емес, not

3.логикалық амалдар көмегімен біріктірілген екі немесе бірнеше қарапайым қатынастар

4. or

5. және














Үй тапсырмасын алады.



Кері байланыс жасайды.



Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл


Таратпа қағаз,


интерактивті тақта


плакат



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2023
332
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі