Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
Тармақталған алгоритмдерді және
кірістірілген шарттарды программалау
тақырыбында өткен сабақтардан ойымызды бөлісейік
1.
Тармақталған алгоритмдер дегеніміз не?
2. Шарт
дегеніміз не?
3. Пайтон
программалау тілінде логикалық өрнектен кейін қандай белгі
қойылады?
4. Іf шартты
операторының құрылымы қандай?
5. Пайтондағы
салыстыру таңбаларын тақтаға жазып шық. ( екі
оқушы)
6.
Кірістірілген шарттың құрылымы қандай?
7. «Егер
мен ... , онда .... болар
едім, әйтпесе .... боламын» (үш
оқушы)
Жаңа тақырыпты ашу. (топтық
жұмыс)
)9hfvls ifhnnfhls
ghjuhfvvfkfe - осы кодты шешу арқылы біз бүгінгі жаңа тақырыбымызды
ашамыз.
Құрамды шарттарды
программалау
Оқу мақсаты: 7.3.1.2 Python
программалау тіліндегі құрама шарттарды программалау
Оқу мақсатына негізделген
сабағымыздың мақсаты:
Бүгінгі
сабағымызда, құрамды шарттардың операторларын білеміз. Python
программалау тілінде құрамды шарттарды қалай құрастыруға болатынын
үйреніп, тәжірбиеде қолданамыз.
Бүгінгі жаңа сөздермен
танысайық:
Жалған → Лож →False
Ақиқат → Истина → True
Емес → Не → Not
Және → И → And
Немесе → Или → Or
Жаңа тақырыпты
түсіндіру:
https://youtu.be/ufGzYOhqPNQ
|
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа
назарын аудару.
Үй тапсырмасына жауап беру
Flippity бағдарламасы арқылы таңдалған
оқушылар сұрақтарға жауап береді
F lippity
бағдарламасы арқылы оқушылар топқа бөлінеді
)9hfvls ifhnnfhls
ghjuhfvvfkfe - осы кодты шешу арқылы біз бүгінгі жаңа тақырыбымызды
ашамыз.
Дескриптор:Жаңа
сабақтың тақырыбын ашу
Оқушылар сабақтың оқу
мақсатымен танысады. Мақсатқа жету жолында тапсырмаларды
орындайды.
|
Үй
тапсырмасы
Бағалау:
Әр
тапсырма
2 шкала
Тақырыпты
ашу
Бағалау:
Әр
тапсырма
2 шкала
|
https://flippity.net/rp.php?c=%D0%96%D2%B1%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%B9,%D0%90%D2%9B%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0,%D0%90%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B0%D0%BD,%D0%A1%D1%8B%D1%80%D1%8B%D0%BC,%D2%92%D0%B0%D1%84%D1%83%D1%80,%D0%96%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F,%D2%9A%D1%83%D0%B0%D0%BD%D1%8B%D1%88,%D0%90%D2%9B%D1%82%D1%96%D0%BB%D0%B5%D0%BA,%D0%90%D2%9B%D0%BD%D0%B8%D0%B5%D1%82,%D0%90%D0%B9%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D1%83,%D0%9D%D2%B1%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BC,%D0%90%D0%B9%D0%B4%D1%8B%D0%BD%D3%99%D0%BB%D1%96,%D0%96%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D2%B1%D1%80,%D0%95%D0%BB%D0%BD%D0%B0%D1%80&t=Random%20Name%20Picker
https://youtu.be/ufGzYOhqPNQ
|
Сабақтың ортасы
|
-
мысал. х ақиқат мәнге, ал у жалған мәнге тең болсын. ЖӘНЕ, НЕМЕСЕ, ЕМЕС логикалық
амалдарын тексеретін программа
құрайық.
*x=true
y=false
print(x and y)
*x=true
y=false
print(x or y)
* x=true
y=false
print(not (x))
*x=true
y=false
print(not
(y))
2-мысал: Пернетақтадан сан енгізіледі.
Енгізілген санның 10-нан артық немесе тең және 100-ден кіші немесе
тең шарттарына тексеретін программа құрайық.
n=int(input())
if n>=10 and
n<=100:
print ('YES')
else:
print ('NO')
*10<=n<=100 YES
*n<10 NO
*n>100 NO
Дескриптор:
-
Берілген шарттарды орындайды.
-
Иә немесе Жоқ екенін анықтайды.
|
Жұптық
тапсырма:
x=1 мәнге,
ал у=0 мәнге тең болсын. ЖӘНЕ,
НЕМЕСЕ, ЕМЕС логикалық амалдарын тексеретін программа
құрайық.
*x=1
y=0
print(x and y) Ж:0
*x=1
y=0
print(x or y) Ж:1
* x=1
y=0
print(not (x)) Ж:0
*x=1
y=0
print(not
(y)) Ж:1
Дескриптор:
-Берілген логикалық
өрнектің төртеуінің де дұрыс жауабын
табады.
-Екілік санау жүйесіндегі 0
және 1 сандарын х және у айнымалыларына
беру
|
Тапсырманы түсіндіру
Бағалау:
Әр
тапсырма
1
шкала
|
С
лайд 5-6
|
Сабақтың соңы
|
Сабақты бекіту тапсырмасы
(жеке тапсырма)
(12>25) and
(30>25)
(30>20) or
(30<10)
not(50>16)
(12<25) and (30>25)
(30>25) or (25>10)
not(24<=24)
(36<75) and (5<43)
(48>20) or (10<50)
not(24!=24)
(27<50) and (15>7)
(10>20) or (10<50)
not(24<12)
Қабілетті
оқушыларға арналған қосымша learningapps.org
бағдарламасында дайындалған тест тапсырмасы
https://learningapps.org/view8134501
осы сілтеме
арқылы орындайды
Дескриптор:
* learningapps.org
бағдарламасында тест тапсырмасын орындайды және
тексереді
|
Мыс:
n=int(input())
if
n>25 and
30>25:
print ('YES')
else:
print ('NO')
Дескриптор:
|
Есеп
шығару
Бағалау:
Әр
тапсырма
1
шкала
Жалпы:
3 шкала
Қосымша тапсырманы
орындау
Бағалау: 2
шкала
|
Слайд 7-8
https://learningapps.org/view8134501
|
Үй тапсырмасы
|
Берілген программа кодына талдау
жүргіз.
Программа орындалғанда экранға қандай
нәтиже шығады.
Программаның блоксхемасын
құрастыр.
a
= 20
b
= 10
if
a <
1 or a >
b:
b ‰ = 3
if a / / 8 = = 2 and 2 > =
b:
b / / = 1
print ( b )
|
Оқушылар «Padlet» тақтасында үй
тапсырмасын орындап салады
a = 20
b = 10
if a < 1 or a >
b:
b %= 3
if a//8==2 and
2>=b:
b//=1
print (b)
Жауабы: 1
|
|
https://padlet.com/akmaralsugirbaeva1/7-jd1mw69p02akujei
|