Материалдар / Құрамды шарттарды программалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Құрамды шарттарды программалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Құрамды шарттарды программалау. 7 сынып. Информатика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2023
347
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


244 Ы.Жақаев атындағы орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Сүгірбаева Ақмарал Есейқызы, педагог - сарапшы


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

«№244 Ы.Жақаев атындағы орта мектебі» КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


Бөлімі:

4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

Педагогтің аты-жөні:

Сүгірбаева Ақмарал Есейқызы

Күні:

17.02.2023 жыл

Сыныбы: 7 «Ә»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

4.6. Құрамды шарттарды программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.1.2 Python программалау тіліндегі құрамды шарттарды программалау

Сабақтың мақсаты

Python программалау тілінде құрамды шарттардың операторларын біледі, құрамды шарттарды қалай құрастыруға болатынын үйреніп, тәжірбиеде қолданады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басы

















Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Тармақталған алгоритмдерді және кірістірілген  шарттарды   программалау   тақырыбында өткен сабақтардан ойымызды бөлісейік

  1.  Тармақталған алгоритмдер дегеніміз не?

  2. Шарт дегеніміз не?

  3. Пайтон программалау тілінде логикалық өрнектен кейін қандай белгі  қойылады?

  4. Іf шартты операторының құрылымы қандай?

  5. Пайтондағы салыстыру таңбаларын тақтаға жазып шық. ( екі оқушы)

  6. Кірістірілген шарттың құрылымы қандай?

  7. «Егер мен ... , онда  ....  болар едім,  әйтпесе  ....  боламын» (үш оқушы)

Жаңа тақырыпты ашу. (топтық жұмыс)

)9hfvls ifhnnfhls ghjuhfvvfkfe - осы кодты шешу арқылы біз бүгінгі жаңа тақырыбымызды ашамыз.

Құрамды шарттарды программалау

Оқу мақсаты: 7.3.1.2 Python программалау тіліндегі құрама шарттарды программалау

Оқу мақсатына негізделген сабағымыздың мақсаты:

Бүгінгі сабағымызда, құрамды шарттардың операторларын білеміз. Python программалау тілінде құрамды шарттарды қалай құрастыруға болатынын үйреніп, тәжірбиеде қолданамыз.

Бүгінгі жаңа сөздермен танысайық:

Жалған → Лож →False

Ақиқат → Истина → True

Емес → Не → Not

Және → И → And

Немесе → Или → Or

Жаңа тақырыпты түсіндіру:

https://youtu.be/ufGzYOhqPNQ


Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, сабаққа назарын аудару.


Үй тапсырмасына жауап беру

Flippity бағдарламасы арқылы таңдалған оқушылар сұрақтарға жауап береді

F lippity бағдарламасы арқылы оқушылар топқа бөлінеді

)9hfvls ifhnnfhls ghjuhfvvfkfe - осы кодты шешу арқылы біз бүгінгі жаңа тақырыбымызды ашамыз.

Дескриптор:Жаңа сабақтың тақырыбын ашу

Оқушылар сабақтың оқу мақсатымен танысады. Мақсатқа жету жолында тапсырмаларды орындайды.






Үй тапсырмасы

Бағалау:

Әр тапсырма

2 шкала

Тақырыпты ашу

Бағалау:

Әр тапсырма

2 шкала












https://flippity.net/rp.php?c=%D0%96%D2%B1%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%B9,%D0%90%D2%9B%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0,%D0%90%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B0%D0%BD,%D0%A1%D1%8B%D1%80%D1%8B%D0%BC,%D2%92%D0%B0%D1%84%D1%83%D1%80,%D0%96%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F,%D2%9A%D1%83%D0%B0%D0%BD%D1%8B%D1%88,%D0%90%D2%9B%D1%82%D1%96%D0%BB%D0%B5%D0%BA,%D0%90%D2%9B%D0%BD%D0%B8%D0%B5%D1%82,%D0%90%D0%B9%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D1%83,%D0%9D%D2%B1%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BC,%D0%90%D0%B9%D0%B4%D1%8B%D0%BD%D3%99%D0%BB%D1%96,%D0%96%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D2%B1%D1%80,%D0%95%D0%BB%D0%BD%D0%B0%D1%80&t=Random%20Name%20Picker









https://youtu.be/ufGzYOhqPNQ


Сабақтың ортасы


  1. мысал. х ақиқат мәнге, ал у жалған мәнге тең болсын. ЖӘНЕ, НЕМЕСЕ, ЕМЕС логикалық амалдарын тексеретін программа құрайық.

*x=true

y=false

print(x and y)

*x=true

y=false

print(x or y)

* x=true

y=false

print(not (x))

*x=true

y=false

print(not (y))

2-мысал: Пернетақтадан сан енгізіледі. Енгізілген санның 10-нан артық немесе тең және 100-ден кіші немесе тең шарттарына тексеретін программа құрайық.

n=int(input())

if n>=10 and n<=100:

print ('YES')

else:

print ('NO')

*10<=n<=100 YES

*n<10 NO

*n>100 NO

Дескриптор:

  1. Берілген шарттарды орындайды.

  2. Иә немесе Жоқ екенін анықтайды.

Жұптық тапсырма:

x=1 мәнге, ал у=0 мәнге тең болсын. ЖӘНЕ, НЕМЕСЕ, ЕМЕС логикалық амалдарын тексеретін программа құрайық.

*x=1

y=0

print(x and y) Ж:0

*x=1

y=0

print(x or y) Ж:1

* x=1

y=0

print(not (x)) Ж:0

*x=1

y=0

print(not (y)) Ж:1


Дескриптор:

-Берілген логикалық өрнектің төртеуінің де дұрыс жауабын табады.

-Екілік санау жүйесіндегі 0 және 1 сандарын х және у айнымалыларына беру


Тапсырманы түсіндіру

Бағалау:

Әр тапсырма

1 шкала


С лайд 5-6

































Сабақтың соңы

Сабақты бекіту тапсырмасы (жеке тапсырма)

(12>25) and (30>25)

(30>20) or (30<10)

not(50>16)

(12<25) and (30>25)

(30>25) or (25>10)

not(24<=24)

(36<75) and (5<43)

(48>20) or (10<50)

not(24!=24)

(27<50) and (15>7)

(10>20) or (10<50)

not(24<12)

Қабілетті оқушыларға арналған қосымша learningapps.org бағдарламасында дайындалған тест тапсырмасы https://learningapps.org/view8134501 осы сілтеме арқылы орындайды

Дескриптор:

* learningapps.org бағдарламасында тест тапсырмасын орындайды және тексереді

Мыс: n=int(input())

if n>25 and 30>25:

print ('YES')

else:

print ('NO')

Дескриптор:

  • Берілген есептерге код жазады.

  • Нәтижесін экранға шығарады


Есеп шығару

Бағалау:

Әр тапсырма

1 шкала

Жалпы: 3 шкала

Қосымша тапсырманы орындау

Бағалау: 2 шкала

Слайд 7-8













https://learningapps.org/view8134501

Кері байланыс



Оқушылар «Білім тамшылары» арқылы кері байланыс жүргізеді




Плакат

Үй тапсырмасы


Берілген программа кодына талдау жүргіз.

Программа орындалғанда экранға қандай нәтиже шығады.

Программаның блок­схемасын құрастыр.

a = 20

b = 10

if a < 1 or a > b:

b ‰ = 3

if a / / 8 = = 2 and 2 > = b:

b / / = 1

print ( b )

Оқушылар «Padlet» тақтасында үй тапсырмасын орындап салады

a = 20

b = 10

if a < 1 or a > b:

b %= 3

if a//8==2 and 2>=b:

b//=1

print (b)

Жауабы: 1




https://padlet.com/akmaralsugirbaeva1/7-jd1mw69p02akujei





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!