Тексерілді:
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Г.Бейсеева |
|
|
Күні: |
17.02.2025 ж |
|
|
Сынып:7а,ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Құрамды шарттарды программалау |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.3.3 Python (пайтон) программалау тіліндегі күрделі шарттарды қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python тілінде құрамды шарттарды қолдануды үйрету, шартты операторларды (if, elif, else) дұрыс пайдалану дағдыларын қалыптастыру, күрделі логикалық шарттарды тиімді түрде құра білуге бағыттау. |
|
|
Құндылық: Жасампаздық және жаңашылдық |
Әр түрлі таным құралдарын қолдану дағдылары, әлем туралы білім жинақтау (тілдік, оқырмандық мәдинет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет). |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. (Ұ) «Шаттық шеңбері» әдісі Оқушылар шеңбер бойымен тұрып бір-біріне тілек айту арқылы бір-бірінің көңілкүйін көтереді. Мысалы: Сен бүгін ерекше әдемісің! |
(Ұ) Топтастыру «Тұрғын және үй» ойыны Оқушылaрдың білім деңгейін ескере отырып, «Тұрғын және үй» ойынын пайдаланып, оқушылaрды тaңдaп aлу әдісін қолданып, таңдап алынған оқушылaр екеу-екеуден қолдaрын көтеріп ұстaсып, үйдің шaтырын жaсaйды. Келесі шaқырылғaн оқушы шaтырдың aстынa кіріп тұрғын болaды. Сәлден соң мұғaлімнің нұсқaуымен тұрғын екеу болaды. Осылaй төрт оқушыдaн шaғын 2 топ құрaлaды. |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастыру-шы бағалаумен бағаланады |
Презентация Оқулық Жұмыс дәптері Компьютер |
||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин. |
Ұжымдық жұмыс Миға шабуыл әдісі Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы жаңа білім бөліміндегі ақпаратты оқуға бағытталады. «Борт журналы» әдісі арқылы мәтінді оқып біткен соң әр топ келесі сұрақтарға жауап береді. Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім? |
Дескриптор:
|
Бағалау Топтар бір-бірін 2балл |
БағалауТоптар бір-бірін |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 31 мин. |
Практикалық тапсырмалар (Ж) 1-тапсырма. Төмендегі кестедегі логикалық өрнектің мәндерін тап (true, false).
Дескриптор:
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
(Т) 2-тапсырма. Программа жұмысын орындағаннан соң, b айнымалысының мәні неге тең болады? I топ: a=10 b=5 if a>5 and a<b: b - =10 print (10) II топ: a=15 b=5 if a>1 or a<b: b + =7 if a >1 and a= = b: b‰=4 print (b) Дескриптор:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 7 мин. Рефлексия |
Сабақты бекіту Оқушылар бүгінгі сабақты қорытындылауға арналған «Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы дайындалған сұрақтарға жауап береді. Мақсаты: Сабақты қорытындылау.
|
Логикалық амалдарды программалауда қолданудың маңыздылығы неде? |
Бағалау: Мұғалімнің қорытынды бағасы |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тарсырмасы |
Берілген программа кодына талдау жүргіз. Программа орындалғанда экранға қандай нәтиже шығады. Программаның блоксхемасын құрастыр. a = 20 b = 10 if a < 1 or a > b: b ‰ = 3 if a / / 8 = = 2 and 2 > = b: b / / = 1 print ( b ) Мақсаты: Өткен сабақты пысықтау. |
|||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Құрамды шарттарды программалау
Құрамды шарттарды программалау
Тексерілді:
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Г.Бейсеева |
|
|
Күні: |
17.02.2025 ж |
|
|
Сынып:7а,ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Құрамды шарттарды программалау |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.3.3 Python (пайтон) программалау тіліндегі күрделі шарттарды қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python тілінде құрамды шарттарды қолдануды үйрету, шартты операторларды (if, elif, else) дұрыс пайдалану дағдыларын қалыптастыру, күрделі логикалық шарттарды тиімді түрде құра білуге бағыттау. |
|
|
Құндылық: Жасампаздық және жаңашылдық |
Әр түрлі таным құралдарын қолдану дағдылары, әлем туралы білім жинақтау (тілдік, оқырмандық мәдинет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет). |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. (Ұ) «Шаттық шеңбері» әдісі Оқушылар шеңбер бойымен тұрып бір-біріне тілек айту арқылы бір-бірінің көңілкүйін көтереді. Мысалы: Сен бүгін ерекше әдемісің! |
(Ұ) Топтастыру «Тұрғын және үй» ойыны Оқушылaрдың білім деңгейін ескере отырып, «Тұрғын және үй» ойынын пайдаланып, оқушылaрды тaңдaп aлу әдісін қолданып, таңдап алынған оқушылaр екеу-екеуден қолдaрын көтеріп ұстaсып, үйдің шaтырын жaсaйды. Келесі шaқырылғaн оқушы шaтырдың aстынa кіріп тұрғын болaды. Сәлден соң мұғaлімнің нұсқaуымен тұрғын екеу болaды. Осылaй төрт оқушыдaн шaғын 2 топ құрaлaды. |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастыру-шы бағалаумен бағаланады |
Презентация Оқулық Жұмыс дәптері Компьютер |
||||||||||||||||||||||||||
|
5 мин. |
Ұжымдық жұмыс Миға шабуыл әдісі Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе Оқушыларға жаңа білім бөлімі бойынша мұғалімнің түсіндіру кіріспе сөзі жүргізіледі. Толығырақ ақпарат алу үшін оқулықтағы жаңа білім бөліміндегі ақпаратты оқуға бағытталады. «Борт журналы» әдісі арқылы мәтінді оқып біткен соң әр топ келесі сұрақтарға жауап береді. Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім? |
Дескриптор:
|
Бағалау Топтар бір-бірін 2балл |
БағалауТоптар бір-бірін |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 31 мин. |
Практикалық тапсырмалар (Ж) 1-тапсырма. Төмендегі кестедегі логикалық өрнектің мәндерін тап (true, false).
Дескриптор:
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
(Т) 2-тапсырма. Программа жұмысын орындағаннан соң, b айнымалысының мәні неге тең болады? I топ: a=10 b=5 if a>5 and a<b: b - =10 print (10) II топ: a=15 b=5 if a>1 or a<b: b + =7 if a >1 and a= = b: b‰=4 print (b) Дескриптор:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 7 мин. Рефлексия |
Сабақты бекіту Оқушылар бүгінгі сабақты қорытындылауға арналған «Конверттегі сұрақ» әдісі арқылы дайындалған сұрақтарға жауап береді. Мақсаты: Сабақты қорытындылау.
|
Логикалық амалдарды программалауда қолданудың маңыздылығы неде? |
Бағалау: Мұғалімнің қорытынды бағасы |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
Үй тарсырмасы |
Берілген программа кодына талдау жүргіз. Программа орындалғанда экранға қандай нәтиже шығады. Программаның блоксхемасын құрастыр. a = 20 b = 10 if a < 1 or a > b: b ‰ = 3 if a / / 8 = = 2 and 2 > = b: b / / = 1 print ( b ) Мақсаты: Өткен сабақты пысықтау. |
|||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













