Материалдар / Құран кәрім және тәжуид
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Құран кәрім және тәжуид

Материал туралы қысқаша түсінік
араб тілін үйренуші шәкірттерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2020
592
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары №1

Оқытушы: Сманова. Хадиша

Пән: Құран кәрім және тәжуид.

Мамандық топ: 0112000-«Исламтану» 2-курс 23-9-71,72,73

Сабақтың тақырыбы: Араб тілі жайында қысқаша мағлұмат

Күні:

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы.

Сабақтың мақсаты: Студенттерге араб тілі Құранның тілі болғасын мұсылмандардың арасында қасиетті тіл саналатындығын , маңыздылығын, кең ауқымлығын түсіндіру.


Күтілетін нәтиже:

1.Син әріпінің махражын (әріптің шығу орны) біледі

2.Син әріпін пайдаланып сөздіктерді оқи жаза алады


Сабақтың әдіс тәсілдері: Жаңа сабақты меңгерту, баяндау.

Сабақтың көрнектілігі: Оқулық, кестелер,

Пәнаралық байланыс: Құран кәрім, ақида, фиқх.

Әдебиет:

Негізгі: «Мұғаллим сәни яки әлифбә араби», Қ. Қадыршахуғлы. Алматы 2014 ж.

Қосымша: Қайрат Құрманбаев «Құран ілімдеріне кіріспе». –Алматы, 2013

















Сабақтың барысы және уақытының өлшемі

Сабақ кезеңдері

Кезең мазмұны

Уақыты

1

Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу, студенттердің қатысуын және аудиторияның дайыдығын тексеру; Қызығушылықты ояту;

5 минут

2

Білімдерін тексеру



Сұрақ қою арқылы.

Араб тілі жайында не білісіндер?

Араб тілінде неше әріп бар?

Араб тілінің исламдағы маңызы қандай?

25 минут

3

Жаңа тақырыпты жеткізу әдісі



Баяндау арқылы, қызықты ойындар, карточкалар арқылы түсіндіру.

25 минут

4

Оқушылардың өздік жұмысы

Араб тілінің әліпбиін жазу.

10 минут

5

Тақырыпты бекіту

Жалпы сұрау.

Араб тілі қандай тіл?

Не себепті құран араб тілімен түсті?

Араб тілінің маңыздылығы жөніндегі түйініңіз?


20 минут

6

Сабақ қорытындысы

Сұрау арқылы бағалау

3 минут

7

Үй тапсырмасы

Араб әліпбиін жаттау, жаттығуларын орындау.

2 минут









Оқытушының қолы__________________

Әдіскер ______________________________









Сабақ жоспары №2

Оқытушы: Сманова. Хадиша

Пән: Құран кәрім және тәжуид.

Мамандық топ: 0112000-«Исламтану» 2-курс 23-9-71,72,73

Сабақтың тақырыбы: Араб әріптерінің жазылудағы төрт түрі

Күні:

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы.

Сабақтың мақсаты: Студенттерге араб әріптерінің маңыздылығын, дұрыс жазылуын үйрету.


Күтілетін нәтиже:


1.Араб әріптерінің маңыздылығын біледі.

2.Араб әріптерінің дұрыс жазылуын біледі.


Сабақтың әдіс тәсілдері: Жаңа сабақты меңгерту, баяндау.

Сабақтың көрнектілігі: Оқулық, кестелер,

Пәнаралық байланыс: Құран кәрім, ақида, фиқх.

Әдебиет:

Негізгі: «Мұғаллим сәни яки әлифбә араби», Қ. Қадыршахуғлы. Алматы 2014 ж.

Қосымша: Қайрат Құрманбаев «Құран ілімдеріне кіріспе». –Алматы, 2013



















Сабақтың барысы және уақытының өлшемі

Сабақ кезеңдері

Кезең мазмұны

Уақыты

1

Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу, студенттердің қатысуын және аудиторияның дайыдығын тексеру; Қызығушылықты ояту;

5 минут

2

Білімдерін тексеру



Сұрақ қою арқылы.

Араб әріптерінің жазылудағы 4 түрін ата?

Араб әріптерінің маңыздылығы қандай?

25 минут

3

Жаңа тақырыпты жеткізу әдісі



Баяндау арқылы:

25 минут

4

Оқушылардың өздік жұмысы

Араб тілінің әліпбиін жазу.

10 минут

5

Тақырыпты бекіту

Жалпы сұрау.

Араб әріптерінің жазылуын білесіңдер ме?

Араб тілі қай елдерде көп таралған?

Араб тілі қай елдердің ресми тілі?


20 минут

6

Сабақ қорытындысы

Сұрау арқылы бағалау

3 минут

7

Үй тапсырмасы

Араб әліпбиін жаттау, берілген әріптерді жазып келу.

2 минут





Оқытушының қолы__________________

Әдіскер ______________________________











Сабақ жоспары №3

Оқытушы: Сманова. Хадиша

Пән: Құран кәрім және тәжуид.

Мамандық топ: 0112000-«Исламтану» 2-курс 23-9-71,72,73

Сабақтың тақырыбы: Харекеттер

Күні:

Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы.

Сабақтың мақсаты: Студенттерге харекеттердің түрлерін, Құранды дұрыс оқуды үйрету.


Күтілетін нәтиже:


1.Харекеттердің қай жерде дұрыс қойылатындығын біледі.

2.Харекеттердің түрлерін біледі.


Сабақтың әдіс тәсілдері: Жаңа сабақты меңгерту, баяндау.

Сабақтың көрнектілігі: Оқулық, кестелер,

Пәнаралық байланыс: Құран кәрім, ақида, фиқх.

Әдебиет:

Негізгі: «Мұғаллим сәни яки әлифбә араби», Қ. Қадыршахуғлы. Алматы 2014 ж.

Қосымша: Қайрат Құрманбаев «Құран ілімдеріне кіріспе». –Алматы, 2013





















Сабақтың барысы және уақытының өлшемі

Сабақ кезеңдері

Кезең мазмұны

Уақыты

1

Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу, студенттердің қатысуын және аудиторияның дайыдығын тексеру; Қызығушылықты ойындар арқылы ояту;

5 минут

2

Білімдерін тексеру




Сұрақ қою арқылы.

Харекеттердің қандай түрлерін білесіңдер?

Харекет дегеніміз не?


25 минут

3

Жаңа тақырыпты жеткізу әдісі



Баяндау арқылы:

25 минут

4

Оқушылардың өздік жұмысы

Фатиха сүресінен харекеті бар 10 сөзді табу.

10 минут

5

Тақырыпты бекіту

Жалпы сұрау.

Харекеттің маңыздылығы қандай?

Харекеттердің түрлерін атаңдар?

Касра дегеніміз не?


20 минут

6

Сабақ қорытындысы

Сұрау арқылы бағалау

3 минут

7

Үй тапсырмасы

Харекеттердің түрлерін жаттап, 30 парадан 20 сөз табу.

2 минут





Оқытушының қолы__________________

Әдіскер ______________________________







Харакаттар

Араб тілінде әріптердің дыбысталуы үшін арнайы белгілер қолданылады. Бұл белгілер «харакат» немесе "қысқа дауысты білдіретін белгілер" деп аталады. Харакаттар үшеу: фатха, кәсра, дамма.

Фатха әріптің үстіне қойылатын сызықша. Жуан әріптің үстіне қойылса "а" мен "о"-ның арасында, ал жіңішке әріптің үстіне қойылса "ә" дыбысын білдіреді.

Кәсра: әріптің астына қойылатын сызықша "и" дыбысын білдіреді.

Дамма: әріптің үстіне қойылатын үтір белгісі, "у" дыбысын білдіреді.

Сукун - әріптің үстінде немесе харакаттың жоқтығын, сонымен қатар әріптің харакатсыз дыбысталуын білдіреді.











Сабақ жоспары №4

Оқытушы: Сманова. Хадиша

Пән: Құран кәрім және тәжуид.

Мамандық топ: 0112000-«Исламтану» 2-курс 23-9-71,72,73

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!