№5 Ұйымдастырылыған оқу
іс-әрекетінің технологиялық картасы
23.11.2017ж Тәрбиеші: Тасқараева А
Т. Білім беру
саласы: Таным.
Бөлімі:
Құрастыру. Тақырыбы: «Үй және
қақпа» Мақсаты: Білімділігі: үй және қақпаны құрастыруға
үйрету; Дамытушылық: олардың түсін, пішінін,
көлемін ажырата алуға дағдыландыру;
Тәрбиелік: құрылыс материалдарын
кеңістікте дұрыс орналастыра отырып үй және қақпаны құрастыра
білуге үйрету. Көрнекіліктер,қажетті
құрал-жабдықтар: үлгі суреттер және ұүрылыс
материалдары. Әдіс-тәсілдер: түсіндіру,
көрсету,әңгімелесу,сұрақ-жауаптар.
Оқу іс-әрекетінің
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Баланың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық-қозғаушылық
|
Тәрбиеші үлгі суреттен үй мен
қақпаны көрсетіп, қанша текшеден және қандай құрылыс материалдары
пайдаланылатынын айтады. Үй жасауға арналған құрылыс материалдарын
таңдайды.
|
Үй жасау үшін текшені және
үшбұрышты балалар таңдап алады. Қақпа жасауға арналған ұзын
кірпіштерді бөлек алып қояды.
|
Ұйымдастыру-іздестіру
|
Тәрбиеші үйді қалай
құрастыруға болатынын текшені алып, оның үстіне ұшбұрышты
орналастыруды ұсынады. Үй құрастырып болған соң оның жанына қақпа
жасайды. Ол үшін екі ұзын кірпішті көлденең орналастырамыз деп,
құрастырып, көосете отырып
түсіндіреді.
Үстел үстіне қалай
орналастыруға болатынын айтады, ұсақ ойыншықтарды таратып береді.
Қақпадан машинаны жүргізеді, «Үйде кім бар?» деген сауал
қояды.
«Кімнің үйі?»
ойыны.
Тәрбиеші балалардың
құрылыстарын мұқият қарап, дұрыс орналастыруына мән беріп, бақылау
мен басшылық жасайды, қажет болғандарға көмек
көрсетеді.
|
Балалар
алдыларындағы құрылыс материалдарынан текшемен үшбұрышты тауып
алып, үй құрастырады.
Қақпаны кірпіштерді
тәрбиешінің көрсетуі бойынша орналастырып,
құрастырады.
Дайын болған
құрылысқа ұсақ ойыншықтармен ойнау арқылы сабақ
жалғасады.
Өздері құрастырған үйге қандай
ойыншықты кіргізетінін сұрайды. Балалар ұсақ ойыншықтарды көтеріп
көрсетеді.
|
Рефлексиялық
түзетушілік.
|
Балалардың өздері не
жасағандары жайында сұрайды, құрылыстарының аттарын атауды, қандай
құрылыс материалдарын пайдаланғанын
айтқызады.
|
Балалар өздерінің жасаған
құрылыстары жайында көңіл күйлерін білдіреді. Не жасағанын
айтады.
|
Күтілетін
нәтиже:
Біледі: екі түрлі құрылысты бір
мезгілде жасауды меңгереді және оны іс-әрекет барысында көрсете
алады; Игереді: үй мен қақпа жасауға қандай
құрылыс материалдарын пайдаланатынын түсінеді;
Меңгереді: құрылыс материалдарымен жұмыс
жасауды оның көлемі, пішініне сәйкес кеңістікте дұрыс орналастыра
білуге дағдыланады.