Құрау, құрау, құлыным. Тасымал

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Құрау, құрау, құлыным. Тасымал

Материал туралы қысқаша түсінік
Өлеңді мәнерлеп оқиды. Өлең не туралы айтылғанын анықтайды. Сөздерді дұрыс тасымалдауды біледі. Әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Буын және тасымал

Педагогтің аты-жөні:

Омирбаева Майгуль Рымбековна

Күні:

16.02.2024

Сынып:

1 «А»

Сабақтың тақырыбы

Құрау, құрау, құлыным. Тасымал

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.2.2.1 мұғалімнің қолдауымен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау;

1.4.1.2 мұғалімнің қолдауымен сөзді дұрыс тасымалдауды, тасымалданбайтын сөздерді білу;

1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу

Сабақтың мақсаты

Өлеңді мәнерлеп оқиды. Өлең не туралы айтылғанын

анықтайды.

Сөздерді дұрыс тасымалдауды біледі.

Әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады.

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

(3 мин)

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.


Оқушылар сабаққа назар аударады. Бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді








Сабақтың ортасы

(5 мин)















10мин

Топтарға біріктіру. Оқушылар қима қағаздар арқылы 5 топқа бірігеді.


Бағалауға әрбір дұрыс тапсырма үшін топқа бір тағадан беріліп отырады. Сабақ соңында әр топ өздерінің жинаған тағаларын санайды. Қай топта таға көп болса, сол топ жеңеді.


Өткен сабаққа кері байланыс

«Орамал тастамақ»

1. Әріп деген не?

2.Дыбыс деген не?

3. Әліпби неше әріптен тұрады? (42)

4.Дыбыстар нешеге бөлінеді? 5. Дауысты дыбыс деген не?

6.Дауыссыз дыбыс деген не?

7.Буын неден құралады?

8.Сөз неден құралады?

9.Сөйлем неден құралады?





1-тапсырма Миға шабуыл

Ұжымдық жұмыс

«Суреттер сөйлейді» әдісі

Әр топқа қиылаған суреттер салынған ашықхаттар беріледі, оқушылар берілген қима суреттерді жинақтайды.Жиналған сурет бойынша сабақтың тақырыбын ашады.




Мәтінді оқымас бұрын, мұғалім жылқы туралы біраз ақпарат айтады.






















Өлеңнің авторы жайлы қысқаша мағұлмат береді.



















Оқушылар орамалды бір бірлеріне тастай отырып,жауап береді, орамалды бір оқушыға лақтырады сұрақ қояды, қағып алған оқушы сұраққа жауап береді.











Оқушылар алдарындағы ашықхатта берілген суреттерді жинақтап сабақтың тақырыбын табады









Жылқы төрт-түліктің бірі. Жылқы иесі Қамбар ата. Қазақ халқында жылқыны құрметтеп, қасиеттеп жоғары бағалаған. Жылқы баласы сүйкімді, әрі жүйрік болып келеді. Жылқы жасына қарай: құлын, тай, құнан, дөнен, айғыр деп аталады. Жылқы сымбатты жануар,жылқы әрі жүйрік, әрі жұмысқа шыдамды жануар. Оның еті мен сүті өте шипалы. Еті жесең қорытуға жеңіл, сіңуі тез, өте пайдалы. Биенің сүтінен қымыз ашытады. Қымыз ауырған адамға ем.

Жылқы туралы аңыз әңгімелер, шығармалар, өлең-жырлар, ертегілер өте көп.




Ұлықбек Оразбайұлы Есдәулет -

қазақтың ақыны, журналист.

1954 жылы 29 сәуірде

Шығыс Қазақстан облысы Зайсан ауданы Үлкен Қаратал ауылында дүниеге келген.

Өлеңдері:

«Кесілген ағаш»,«Ауыл мен қала», «Бағдаршам»,«Шұбар тауық»,«Жаңбыр»..






































От шашу арқылы бағалау



















Орамал

















Қима қағаздар





































Оқулықпен жұмыс

1-жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқу. Суретін көрсету. Сұрақ-жауап арқылы өлеңді талдау.

  • Өлең не туралы?

  • Жылқыны қалай шақырады?

  • Сөздік жұмысын жүргізеді.

  • Өлеңнің ішінен тасмалданбайтын сөздерді табады

Өлеңді тізбектеп әрі хормен мәнерлеп оқиды.

Сұрақтарға жауап береді.

Сөздік жұмысын жүргізеді. Қазанат – ұзақ жолға шыдамды, ірі ат.


Өлеңнің ішінен тасмалданбайтын сөздерді табады.




Жауап берген топты тағаның суретімен бағалау


Оқулық, сайд

8 мин

















Сергіту сәті

2 минут

2- тапсырма

«Ойлан бөліс » әдісі

Әр топтың алдына бірнеше сөздер жазылған тапсырма таратылады.

Берілген тапсырмадағы сөздерден тасымалданбайтын сөздерді табады және не себепті тасмалданбайтыны жөнінде түсіндіру.






«Жайлауға барып қайтамыз»

Оқушыларды сергітіп, бұлшықеттерін шынықтыру мақсатында нейрогимнастикалық жаттығу орындалады.

Берілген сөздерден тасымалданбайтын сөздерді табады. Не себепті тасымалданбайтынын түсіндіреді.












Нейрогимнастикалық жаттығу

орындалады.

Оқушылар қолдарына қамшыны алып атқа мінгендей, ат үстінде отырғандай, қимыл қозғалыстарды келтіреді


Дескриптор:

-сөздерді тұтас оқиды

-тасымалданбайтын сөздерді табады

- сұраққа жауап береді


«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау


Таратпа

Қағаздар


















Нейрогимнастикалық жаттығу

орындалады.



10 мин




3 – тапсырма

Дәптермен жұмыс

«Көркем жаз» әдісі

Экранда күбі, таға, торсық, тостағанның суреттері көрсетіледі.Оқушылар берілген суреттерді атап тасмалдап жазады.


Көркем жазу

Ұ Ұ Ұ Ұ Ұ Ұ Ұ

ұ ұ ұ ұ ұ ұ ұ



Экранда берілген суреттерді атайды, тасмалдап жазады.

1. жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтайды

2.әріп элементтерін көркем жазу талаптарына сай жазады

3. әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады




Дескриптор:

- жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтайды

- әріп элементтерін көркем жазу талаптарына сай жазады

- әріптерді бір-бірімен байланыстырып жазады


Сабақтың соңы


Дұрыс сәйкестендір

«Төлдерін тап»

Экранда төлдері араласқан төрт түлік жануардардың суреттері көрсетіледі. Оқушылар әр түліктің өз төлдерін сәйкестендіріп табу қажет

Оқушылар жылдам әр түліктің өз төлдерін сәйкестендіреді

«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау

Слайд



Рефлексия

7 мин

«Не үйрендім?

не білдім?»

Сонымен балалар, жылқы малының төлін қалай атайды? Оны қалай шақырады?

Бие сүтінен не алады?

Оқушылар бүгінгі сабаққа қорытынды шығарады




Әр топтағы тағаларды санау

Мадақтау



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.07.2024
274
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі