Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Құрылымы күрделі теңдеулер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Математика Орта мерзімді жоспар бөлімі: 3А бөлім - Кестеден тыс көбейту және бөлу Күні: Сынып: 3 «Қ» |
Мектеп: №21 орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні:Курсибаева Мираш Қатысқандар саны: 22 Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Құрылымы күрделі теңдеулер / Әдебиет |
Оқу мақсаты |
3.5.1.4. Көбейту мен бөлуге берілген құрылымы күрделі теңдеулерді шешуді үйрену және теңдеудің көмегімен есептер шығару |
Күтілетін нәтижелер |
Барлық оқушылар: Көбейту мен бөлуге берілген құрылымы күрделі теңдеулерді шешуді үйренеді |
Бірқатар оқушылар: Көбейту мен бөлуге берілген құрылымы күрделі теңдеулерді шешуді үйренеді, есептер шығарады |
|
Кейбір оқушылар: Көбейту мен бөлуге берілген құрылымы күрделі теңдеулерді шешуді үйренеді және теңдеудің көмегімен есептер шығарады |
|
Бағалау критерийлері |
Көбейту мен бөлуге берілген құрылымы күрделі теңдеулерді шешуді үйренді және теңдеудің көмегімен есептер шығарды |
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: -құрылымы күрделі теңдеулер шешуді түсіндіру, сол жақ бөлігін жеңілдету, белгісіз компонентті атау, белгісіз компонентті табу ережесін біледі. Пәндік лексика және терминология: -көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулер, құрылымы күрделі теңдеулер. |
Құндылықтар |
Жұппен және топпен жұмыс үстінде ұйымшылдыққа, өзара көмек беруге дағдыландыру. |
Алдыңғы меңгерілген білім |
Құрылымы күрделі теңдеулер |
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Қоры |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0-3 мин Сабақтың басы |
Ұйымдастыру. Сәлемдесу. «Тарсия» әдісімен топқа бөліну Түрлі түсті үшбұрыш қиындылары арқылы топқа бөлу 1 топ «Жасыл» түс 2 топ «Қызғылт» түс 3 топ «Сары» түс 4 топ «Қызғылт сары» түс Оқушылар таңдап алған қағаз қиындыларынан Пазл құрастыру арқылы үй тапсырмасын пысықтайды. Бағалау парағы Ынталандыру. Оқушылардан әдебиеттің түрлері мен жанрлары туралы сұрақ қою. -Балалар осы бөлімде қандай жанрлармен таныстық естеріңе түсіріңдер? -Қазір әдебиеттік оқу сабағында не оқып жатырсындар? Осыдан кейін бірден №1 тапсырмаға көшеміз. №1 тапсырма «Топтық жұмыс» Өзара байланысты үш санды тап. Жазушының аты-жөні мен оның шығармасын және қандай жанр екенін білейік. Дескриптор
Бағалау парағы |
Оқушылар шеңберге тұрып түрлі түсті қағаз қиындылары арқылы топқа бөлінеді Әдебиеттік оқу пәні бойынша бір неше сұрақтар қойылады Оқушылар жауап береді Әр топқа ұжымдық тапсырма беріледі Топ болып №1 тапсырманы орындайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Белсендіру. Жаңа сабақ Мақсат қою Көбейту мен бөлуге берілген құрылымы күрделі теңдеулерді шешуді үйрену және теңдеудің көмегімен есептер шығару Оқушыларды жаңа тақырыппен таныстыру
Құрылымы күрделі теңдеуді шешу кезеңі 1.Амалдардың орындалу ретін анықтау 2. Күрделі теңдеуді ықшамдау. 3. Белгісіз компонентті анықтау. 4. Қарапайым теңдеуді шешу 5. Амалды орындау. 6. Дұрыстығын тексеру. 7. Теңестіру |
Оқулық. Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатын қояды Құрылымы күрделі теңдеуді шешу ережесін еске түсіреді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7-11 мин |
№2 тапсырма «Конверттегі теңдеуді шеш» Жеке жұмыс Оны тексер. Әр оқушыға бір-бірден құрылымы күрделі теңдеу беріледі
1 топ 2-топ - х: (75 : 5) =60 15 • 3 : х = 9 х:15=60 45: х = 9 х=15•60 х = 45: 9 х=900 х = 5 900: (75:5)=60 15 • 3 : 5 = 9
3-топ 4-топ х•(63:7) =54 k + 120 : 4 = 500 х•9=54 k+30= 500 х=54:9 k= 500-30 х=6 k= 470 6•(63:7) =54 470 + 120 : 4 = 500
Дескриптор:
ҚБ: «Жұлдызша» арқылы бағалау |
Оқулық, дәптермен жұмыс №2 тапсырма оқушылар жеке берілген тапсырмаларды орындайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Топтық жұмыс: №3тапсырма Кесте бойынша өрнектер құру және жазу. Олардың мәнін табу. І топ: №3 а)
Жауабы 1-топ (301 • 2)+230=832 35 • 0+404 : 4=101
ІІ топ: №3 а)
Жауабы 2 топ 960+(560 : 80) =967 75 : 1+75 : 3=101
ІІІ топ: №3 ә)
Жауабы ІІІ топ 740-(78 : 39) =738 (2 • 402)-201=603
ІV топ №3 ә)
|