Сабақтың тақырыбы: Құрылыс сызбаларының
ерекшеліктері
Сабақтың
мақсаты:
а/ Оқушыларға құрылыс сызбаларын
кескіндеу жолдары жайлы түсінік беру.
ә/ Құрылыс сызбаларын салу жолдарын
талдауға, елестету, логикалық ойлау
қабілетін
дамыту.
б/ оқушыларды тиянақтылыққа,
ұқыптылыққа, талғампаздыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі:
Сызбалар, сызба аспаптары, слайдтар, т.
б.
Пайдаланған әдебиеттер: Сызу. 9 -
сынып
Сызу.Дидактикалық
материалдар/
Сызу./электронды
оқулық/
Сызу./міндеті графикалық
жұмыстар/
Пәнаралық байланыс: геометрия,
технология, алгебра, бейнелеу өнері
Сабақтың түрі: Жаңа білімді
меңгерту.
Сабақтың
әдісі:
Түсіндірмелі, ақпаратты технологияларды
қолдану.
Керекті құрал - жабдықтар: Интерактивті
тақта, сызба аспаптары.
Сабақтың жүру
барысы:
1 Ұйымдастыру
кезеңі.
а/ сәлемдесу.
ә/ оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
2 Үй тапсырмасын
тексеру.
Эскиздердің атқаратын қызметі және оның
орындалуы.\түсінік беру\
Бекіту
сұрақтары:
1 Эскиз дегеніміз
не?
2 Эскиздің сызбадан айырмашылығы
неде?
3 Эскизді қандай ретпен
орындайды?
2, 2 Өлшеу аспаптарымен
жұмыс.
3 Жаңа сабақ.
Құрылыс сызбаларының ерекшеліктері
жоспары;
а/ құрылыс сызбаларын
кескіндеу.
ә/ құрылыс сызбаларын
оқу.
Көне заманнан өзінде қандай да бір
ғимарат тұрғызу үшін сызбаны қолданған.
Олар жетілмеген түрде орындалды және
сызбадан гөрі суретті көп елестететін.
Индустрияның дамуына байланысты
сызбалар көптеп пайда бола бастады. Біздің
айналамыздағы аспан тіреген зәулім
үйлерді, шағын ғана саяжай үйлерін,
зауыттарды,
спорт кешендерін, дүкендерді,
аялдамаларды - барлығын құрылыс
сызбаларынсыз
тұрғызу мүмкін
емес.
Ең алдымен кез келген құрылыс
жобалаудан басталады. Содан соң жұмыс
сызбалары
орындалады. Құрылыс сызбалары да біз
өткен ережелер мен безендірулерге сәйкес
орындалады. Дегенмен құрылыс
сызбаларының ерекшеліктері де бар.
Құрылыс сызбаларын
кескіндеу