Материалдар / Құсбегілік- ұлттық өнер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Құсбегілік- ұлттық өнер

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтіннен автор позициясын және көтерілген мәселеге қарым-қатынасын, тыңдаушыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, мәтіннен детальді ақпараттарды, факті мен көзқарасты анықтау, берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позициясын талқылау, мәтін құрауда есімдіктердің мағыналық түрлерін стильдік ерекшеліктеріне сай қолданып, сенімді және еркін сөйлеп жеткізу.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Тұран Лицейі» мектебі

Қазақ тілі мен әдебиеті бойынша қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

Тәуелсіз еліміздің өткені мен келешегі


Мұғалімнің аты-жөні

Ермуханова З.А.

Күні:

07.12.2022

Сынып: 11 «А»

Қатысқан оқушы саны: 12

Қатыспаған оқушы саны:-

Сабақ тақырыбы

Құсбегілік- ұлттық өнер

Оқу бағдарламасымен сәйкес оқу мақсаттары

11.3.1.1 мәтіннен детальді ақпараттарды, факті мен көзқарасты анықтау, берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позициясын талқылау:

11.5.1.4 мәтін құрауда есімдіктердің мағыналық түрлерін стильдік ерекшеліктеріне сай қолдану


Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: мәтін бойынша негізгі ойды анықтайды

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позицициясын талқылап, еркін сөйлейді.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

сөз сөйлеуде маңызды орын алатын тілдік (вербалдық) және бейвербалдық элементтерді қолданып, сенімді және еркін сөйлеп жеткізеді.

Бағалау критерийі

Мәтіннен автор позициясын және көтерілген мәселеге қарым-қатынасын, тыңдаушыға ықпал ету тәсілін талдай отырып, мәтіннен детальді ақпараттарды, факті мен көзқарасты анықтау, берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позициясын талқылау, мәтін құрауда есімдіктердің мағыналық түрлерін стильдік ерекшеліктеріне сай қолданып, сенімді және еркін сөйлеп жеткізу.

      Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау критерийі

Ресурстар

Сабақтың басы

0-2 мин

Шаттық шеңбері” жағымды психологиялық орта қалыптастыру.

2 минут

Оқушылармен сәлемдеседі,

түгендейді.















Padlet

тақтасы

Сабақтың ортасы

5 мин

























10 мин























3 мин






7 мин






10 мин


Мәтінді оқып , мәтіннен детальді ақпараттарды, факті мен көзқарасты анықтау, берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позициясын анықтайды.

Дескриптор: 3 ұпай. Әр абзацтан детальды ақпарат-1 ұпай, факт-1 ұпай және көзқарасты -1 ұпай тауып жазады.

КБ- өзін-өзі тексеру


















Тыңдалым мәтінмен жұмыс.


Бейнематериалмен танысыңдар. Берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позицициясын анықтаңдар

Дескриптор-2 ұпай. Берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позицициясын анықтайды






Жеке жұмыс. Жазылым.








«ПОПС формуласын» қолдану

Бірінші сөйлем. Менің ойымша, ... .

Екінші сөйлем. Себебі мен оны ... деп түсіндіремін.

Үшінші сөйлем. Оны мен ... деген фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын.

Соңғы сөйлем. Осыған байланысты мен ... деген түйін жасадым.


Тест орындау


Менің байқағаным..., мен ойлаймын..., менің ойымша...



Тапсырманы Padlet тақтасында орындайды









Shape1





















Мәтінді тыңдайды.


Оқырманға әсері: Құсбегілік-өнер, болашақ бренд, текті өнер

Автор позициясы: құсбегілікті насихаттау

КБ. Бірін-бірі тексереді














3 тапсырма. «Құсбегілік- қазақтың бренді» деп айтуға болады ма?«ПОПС» формуласы арқылы есімдіктерді қолданып, ойларыңды айтыңдар.

Дескриптор-4 ұпай. «ПОПС» формуласы арқылы есімдіктерді қолданып, ойларын айтады






Дескриптор-1 ұпай. Есімдіктер бойынша тест орындайды (4-5 жауап дұрыс болса-1ұпай)









Дескриптор:

-Әр оқушы өз жауабын айтады – 1 ұпай;


















Дескриптор:


Дескриптор-2 ұпай. Берілген ақпараттың оқырманға әсерін және автор позицициясын анықтайды
















4ұпай

Ойын нақты қатесіз жаза, айта алады









ПОПС:

П-позиция-ұстаным

О- обоснование-негіздеме

П-пример-мысал

С-следствие-нәтиже


Оқулық



















Сабақтың аяғы

3 мин

Қорытынды. Рефлексия.


Рефлексия





Оқушылар сабақты қаншалықты түсінгендерін айтады.



презентация

     



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!