Сабақтың
ортасы
5 мин
10
мин
3 мин
7 мин
10
мин
|
Мәтінді оқып
, мәтіннен детальді
ақпараттарды, факті мен көзқарасты анықтау, берілген ақпараттың
оқырманға әсерін және автор позициясын
анықтайды.
Дескриптор: 3 ұпай. Әр абзацтан детальды
ақпарат-1 ұпай, факт-1 ұпай және көзқарасты -1 ұпай тауып
жазады.
КБ- өзін-өзі
тексеру
Тыңдалым мәтінмен
жұмыс.
Бейнематериалмен танысыңдар. Берілген ақпараттың оқырманға
әсерін және автор позицициясын
анықтаңдар
Дескриптор-2 ұпай. Берілген ақпараттың оқырманға әсерін
және автор позицициясын анықтайды
Жеке жұмыс.
Жазылым.
«ПОПС формуласын»
қолдану
Бірінші
сөйлем.
Менің ойымша, ...
.
Екінші сөйлем. Себебі мен оны ... деп
түсіндіремін.
Үшінші
сөйлем.
Оны мен ...
деген
фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын.
Соңғы
сөйлем. Осыған байланысты мен ... деген
түйін
жасадым.
Тест
орындау
|
Менің байқағаным..., мен
ойлаймын..., менің ойымша...
Тапсырманы Padlet тақтасында
орындайды
Мәтінді
тыңдайды.
Оқырманға әсері: Құсбегілік-өнер, болашақ бренд, текті
өнер
Автор позициясы: құсбегілікті
насихаттау
КБ. Бірін-бірі тексереді
3 тапсырма. «Құсбегілік- қазақтың бренді» деп айтуға болады
ма?«ПОПС» формуласы арқылы есімдіктерді қолданып, ойларыңды
айтыңдар.
Дескриптор-4 ұпай. «ПОПС» формуласы арқылы есімдіктерді
қолданып, ойларын айтады
Дескриптор-1 ұпай. Есімдіктер бойынша тест орындайды (4-5
жауап дұрыс болса-1ұпай)
|
Дескриптор:
-Әр оқушы өз жауабын айтады –
1 ұпай;
Дескриптор:
Дескриптор-2 ұпай. Берілген
ақпараттың оқырманға әсерін және автор позицициясын
анықтайды
4ұпай
Ойын нақты қатесіз жаза, айта
алады
ПОПС:
П-позиция-ұстаным
О-
обоснование-негіздеме
П-пример-мысал
С-следствие-нәтиже
|
Оқулық
|