Білім беру
саласы: Таным.
Ұйымдастырылған оқу
қызметі: Жаратылыстану.
Тақырыбы: «Құстар – біздің
досымыз»
Мақсаты: Табиғатты сүюге
баулу,балалардың құстар туралы түсініктерін
кеңейту,
құстардың пайдасына тоқталу. Өлеңдердің
мағынасын түсіну, сөздік
қорын
байыту.Байланыстырып сөйлеуге үйрету. Табиғатқа деген мейірімін ояту, адамгершілікке баулу.
Дамытушылық:Балалардың ойлау қабілетін дамыту,өз бетімен жұмыс істеуге машықтандыру.Жауапкершілік сезімін ояту.
Тәрбиелік:Балаларды құстарды қоректендіріп тұруға үйрету. Табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру.
Түрі: Ашық сабақ.
Қолданған әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап,топпен жұмыс, көрнекіліктер,ойын.
Көрнекіліктер:Табиғатқа байланысты суреттер,құс ұялары суреттері, құстардың суреттері.
Билингвальді компонент: Құстар – птицы – birds .
|
Іс әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті. |
|
Ұйымдастырушы- қозғаушы қызмет. |
Шаттық шеңбер: Сәлем беру салтымыз, Оқып біліп жатырмыз. Келген қонақ сіздерге , Сәлем беріп жатырмыз. Сәлеметсіздерме, қонақтар, Сәлеметсіздерме, апайлар! Доброе утро всем нам! Доброе утро всем гостям!
Good morning, good morning, Good morning to you. Good morning, good morning, I am glad to see you. |
Балалар шаттық шеңберіне тұрып , қонақтармен амандасады. |
|
Ұйымдастыру - ізденушілік |
Тәрбиеші: - Балалар қазір жылдың қай мезгілі? - Қыста ауа–райы қандай болады? - Қыс мезгілінде неше ай бар? - Кім қыс айларын атап береді? - Балалар, бүгін бізде жаратылыстанудан оқу қызметі. Ғажайып сәт: Осы кезде топқа Дымбілмес кіреді. Қолында айыратқышпен сіріңкесі бар. Дымбілмес: балалар менің атым Дымбілмес. Сендер неге жиналып отырсыңдар, жүріңдер тоғайға барып от жағып, тамақ істеп, мына айыратқышпен құстарды атайық , қызық болады. -Балалар, от жағуға, құстарды атуға, ұясын бұзуға бола ма? Өте дұрыс от жағуға, құстарды атуға,ұясын бұзуға болмайды. Өрт болған жағдайда ағаштар өртеніп, құстардың ұясына зиян келеді. -Дымбілмес сен отыр «Құстар-біздің досымыз» деген тақырыптағы ұйымдастырылған оқу ісәрекетімізге қатыс.Құстар жайлы біздің балаларымыз не біледі екен, көр. Дымбілмес: жарайды.
-Балалар әдетте құстар 2-ге
бөлінеді:
Ал маусымдық құстар күн жылыда ұшып келіп
,күн салқындағанда жылы жаққа ұшып
кетеді. Ойын « Шешуін тап» Құстар жайлы жұмбақ жасыру. 1.Екi айыр құйрығы, Қияқ мұрт қанаты, Ұшқырлардың жүйрiгi. (Қарлығаш) 2.Тақылдатып, Мазаны ап, Ағаштарды тазалап, Ормандарды емдейдi, Зиянкестi жазалап. (Тоқылдақ) 3.Қара түстi қарқылдақ, Ұшып-қонып жалпылдап. Қоқыстарды шоқиды, Жем iздейдi там-тұмдап. (Қарға)
4.Ақ сарайын
талқандап, 5. Кеудесi қайқандап, Жүредi байпандап. (Қаз) Билингвальді компонент: Құстар – птицы – birds . Сергіту сәті : Буратино потянулся, Раз нагнулся, два нагнулся. Руки в стороны развел, Ключик видимо нашел. Чтобы ключик тот достать, Надо на носочки встать. Дидактикалық ойын: «Сөйлемді аяқта» ойыны Шарты: мен сендерге сөйлемнің басын бастаймын, сендер аяқтайсыңыздар. - Құстар ұша алады, өйткені ... - Құстар қоректенеді ...
- Көктемде қайтып келетін құстар ...
- Аяздан қорықпайды ...
- Үй құстары ...
- Құстар қорғайды ... - Құстар бір–біріне ұқсайды, ....
Дидактикалық
ойын: «Құстардың
түрлері»
«Құстарды топтастыру»
ойыны. Дымбілмес:Балалар, сендер көп нәрсені біледі екенсіңдер, мен көп нәрсені үйрендім , рахмет, сендерге. Мен де енді құстармен дос боламын. Сау болыңдар. |
Балалар: - Қыс мезгілі. - Суық болады, қар жауады. - Қыс мезгілінде үш ай бар. - Желтоқсан, қаңтар, ақпан айлары.
Балалар қызыға қарайды.
-Жоқ.
Балалар тыңдайды.
Балалар жұмбақтын жауабын табады.
-Қарлығаш.
-Тоқылдақ.
-Қарға.
-Балапан.
-Қаз
Балалар қайталайды.
Балалар сергіту сәтін орындайды.
- Оның қанаты бар. - Құрт, құмырсқа, жәндіктер, дәндермен. - Бұлбұл, аққу, сарыторғай,қарлығаш. - Қарға, торғай, көгершін,тоқылдақ .
- Әтеш, тауық, үйрек, қаз. - Ағаштарды. - Қанатымен, құйрығымен, тұмсығымен, жұмыртқасымен, аяғымен ұқсайды.
Балалар тапсырманы орындайды.
-Сау бол Дымбілмес. |
|
Жетекші – жөндеуші. |
Қорытынды: - Бүгін біз не жайлы әңгімелестік? - Құстардың қандай пайдасы бар? Ой балалар,балалар, Құстарда да ана бар. Құстарда да бала бар, Құс ұясын бұзбайық, Обалына қалмайық. - Балалар сендерге үлкен рахмет. Бүгінгі оқу қызметімізге барлығыңыз жақсы қатыстыңыздар. |
- Құстар жайлы – құстар біздің досымыз. - Құстар ағаштарды құрт – құмырсқадан, шыбын – шіркейлерден тазалайды. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:Құстардың түрлерін;
Қандай түсінікті игереді: құстарға қамқор болуды.
Меңгерген дағдылары: еңбекқорлыққа, достыққа, байланыстырып сөйлеуге дағдыланды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Құстар – біздің досымыз»
«Құстар – біздің досымыз»
Білім беру
саласы: Таным.
Ұйымдастырылған оқу
қызметі: Жаратылыстану.
Тақырыбы: «Құстар – біздің
досымыз»
Мақсаты: Табиғатты сүюге
баулу,балалардың құстар туралы түсініктерін
кеңейту,
құстардың пайдасына тоқталу. Өлеңдердің
мағынасын түсіну, сөздік
қорын
байыту.Байланыстырып сөйлеуге үйрету. Табиғатқа деген мейірімін ояту, адамгершілікке баулу.
Дамытушылық:Балалардың ойлау қабілетін дамыту,өз бетімен жұмыс істеуге машықтандыру.Жауапкершілік сезімін ояту.
Тәрбиелік:Балаларды құстарды қоректендіріп тұруға үйрету. Табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру.
Түрі: Ашық сабақ.
Қолданған әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап,топпен жұмыс, көрнекіліктер,ойын.
Көрнекіліктер:Табиғатқа байланысты суреттер,құс ұялары суреттері, құстардың суреттері.
Билингвальді компонент: Құстар – птицы – birds .
|
Іс әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті. |
|
Ұйымдастырушы- қозғаушы қызмет. |
Шаттық шеңбер: Сәлем беру салтымыз, Оқып біліп жатырмыз. Келген қонақ сіздерге , Сәлем беріп жатырмыз. Сәлеметсіздерме, қонақтар, Сәлеметсіздерме, апайлар! Доброе утро всем нам! Доброе утро всем гостям!
Good morning, good morning, Good morning to you. Good morning, good morning, I am glad to see you. |
Балалар шаттық шеңберіне тұрып , қонақтармен амандасады. |
|
Ұйымдастыру - ізденушілік |
Тәрбиеші: - Балалар қазір жылдың қай мезгілі? - Қыста ауа–райы қандай болады? - Қыс мезгілінде неше ай бар? - Кім қыс айларын атап береді? - Балалар, бүгін бізде жаратылыстанудан оқу қызметі. Ғажайып сәт: Осы кезде топқа Дымбілмес кіреді. Қолында айыратқышпен сіріңкесі бар. Дымбілмес: балалар менің атым Дымбілмес. Сендер неге жиналып отырсыңдар, жүріңдер тоғайға барып от жағып, тамақ істеп, мына айыратқышпен құстарды атайық , қызық болады. -Балалар, от жағуға, құстарды атуға, ұясын бұзуға бола ма? Өте дұрыс от жағуға, құстарды атуға,ұясын бұзуға болмайды. Өрт болған жағдайда ағаштар өртеніп, құстардың ұясына зиян келеді. -Дымбілмес сен отыр «Құстар-біздің досымыз» деген тақырыптағы ұйымдастырылған оқу ісәрекетімізге қатыс.Құстар жайлы біздің балаларымыз не біледі екен, көр. Дымбілмес: жарайды.
-Балалар әдетте құстар 2-ге
бөлінеді:
Ал маусымдық құстар күн жылыда ұшып келіп
,күн салқындағанда жылы жаққа ұшып
кетеді. Ойын « Шешуін тап» Құстар жайлы жұмбақ жасыру. 1.Екi айыр құйрығы, Қияқ мұрт қанаты, Ұшқырлардың жүйрiгi. (Қарлығаш) 2.Тақылдатып, Мазаны ап, Ағаштарды тазалап, Ормандарды емдейдi, Зиянкестi жазалап. (Тоқылдақ) 3.Қара түстi қарқылдақ, Ұшып-қонып жалпылдап. Қоқыстарды шоқиды, Жем iздейдi там-тұмдап. (Қарға)
4.Ақ сарайын
талқандап, 5. Кеудесi қайқандап, Жүредi байпандап. (Қаз) Билингвальді компонент: Құстар – птицы – birds . Сергіту сәті : Буратино потянулся, Раз нагнулся, два нагнулся. Руки в стороны развел, Ключик видимо нашел. Чтобы ключик тот достать, Надо на носочки встать. Дидактикалық ойын: «Сөйлемді аяқта» ойыны Шарты: мен сендерге сөйлемнің басын бастаймын, сендер аяқтайсыңыздар. - Құстар ұша алады, өйткені ... - Құстар қоректенеді ...
- Көктемде қайтып келетін құстар ...
- Аяздан қорықпайды ...
- Үй құстары ...
- Құстар қорғайды ... - Құстар бір–біріне ұқсайды, ....
Дидактикалық
ойын: «Құстардың
түрлері»
«Құстарды топтастыру»
ойыны. Дымбілмес:Балалар, сендер көп нәрсені біледі екенсіңдер, мен көп нәрсені үйрендім , рахмет, сендерге. Мен де енді құстармен дос боламын. Сау болыңдар. |
Балалар: - Қыс мезгілі. - Суық болады, қар жауады. - Қыс мезгілінде үш ай бар. - Желтоқсан, қаңтар, ақпан айлары.
Балалар қызыға қарайды.
-Жоқ.
Балалар тыңдайды.
Балалар жұмбақтын жауабын табады.
-Қарлығаш.
-Тоқылдақ.
-Қарға.
-Балапан.
-Қаз
Балалар қайталайды.
Балалар сергіту сәтін орындайды.
- Оның қанаты бар. - Құрт, құмырсқа, жәндіктер, дәндермен. - Бұлбұл, аққу, сарыторғай,қарлығаш. - Қарға, торғай, көгершін,тоқылдақ .
- Әтеш, тауық, үйрек, қаз. - Ағаштарды. - Қанатымен, құйрығымен, тұмсығымен, жұмыртқасымен, аяғымен ұқсайды.
Балалар тапсырманы орындайды.
-Сау бол Дымбілмес. |
|
Жетекші – жөндеуші. |
Қорытынды: - Бүгін біз не жайлы әңгімелестік? - Құстардың қандай пайдасы бар? Ой балалар,балалар, Құстарда да ана бар. Құстарда да бала бар, Құс ұясын бұзбайық, Обалына қалмайық. - Балалар сендерге үлкен рахмет. Бүгінгі оқу қызметімізге барлығыңыз жақсы қатыстыңыздар. |
- Құстар жайлы – құстар біздің досымыз. - Құстар ағаштарды құрт – құмырсқадан, шыбын – шіркейлерден тазалайды. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:Құстардың түрлерін;
Қандай түсінікті игереді: құстарға қамқор болуды.
Меңгерген дағдылары: еңбекқорлыққа, достыққа, байланыстырып сөйлеуге дағдыланды.
шағым қалдыра аласыз













