Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні:


    Сынып: 7

    Мектеп:

    Мұғалім аты-жөні:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Оқу мақсаты

    7.2.3.7. Қуат.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.2.3.7. – қуат ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру.

    Сабақтың негізделген оқу мақсаты

    Қуат шамасының физикалық мағынасын меңгерту.

    Қуаттың өлшем бірліктері туралы мағлұмат беру.

    Қуаттың формуласын есеп шығаруға қолданады.

    Бағалау критерийі

    Қуат шамасының анықтамасын меңгереді.

    Қуаттың өлшем бірліктері жайлы мағлұмат алады.

    Қуат жайында алған білімдерін өмірде қолдана алады.

    Тілдік мақсаттар

    Негізгі сөздер мен сөз тіркестері: Қуат, ватт, киловатт, милливатт, мегаватт, микроватт.

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Қуат шамасының анықтамасын физикалық тілде дұрыс тұжырымдай алады.

    Құндылықтарға баулу

    Индустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық өсу.

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамыж және білім беру құндылығы.

    Пәнаралық байланыс

    Технология, математика, қазақ тілі.

    ЖОСПАР

    Жоспарланған уақыт есебі

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Оқулық, күнделік, дәптер

    Психологиялық ахуалды орнату.

    Ұйымдастыру кезеңі

    3 мин

    1. Сәлемдесу.

    2. Ұйымдастыру.

    3. «Джоульдің, Уаттың » суреттері бойынша топтасады.

    ( І топ-Жұмыс, ІІ топ-Қуат.)

    Әр кезең бағалау парағы арқылы бағаланып отырады. Топта топбасшы сайлап оқушылардың әділ бағалануын тапсырады.

    Аты-жөні

    Білу

    Тусіну

    Қолдану

    Талдау

    Жинақтау

    Бағалау

    1







    2







    3







    4







    5







    6








    Оқушылар орнынан тұрады,оқу құралдарын түгендеп,сабаққа назарын аударады. Физиктердің суреттерін алу арқылы топқа бөлінеді.

    Үй тапсырмасын сұрау 5 мин (барлық сыныппен)

    «Серпілген доп» ойыны арқылы үй тапсырмасы сұралады

    1. Істелген нақты жұмысты қандай формуламен есептейміз?

    2. Ол формула қалай оқылады?

    3. Халықаралық бірліктер жүйесінде жұмыс бірлігі қалай аталады?

    4. Жұмыс жайында не білеміз?


    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

    Жұптар бір-бірінің жауаптарын дұрыстап отырады. Әрбір дұрыс жауап 1 ұпаймен бағаланады.

    Слайд

    Қызығушылықты ояту (т.жд) 2 мин

    «Миға шабуыл» әдісі

    1. Сабақтың тақырыбын мақал-мәтел арқылы табу тапсырылады. «Жақсы сөз – жанға қуат»



    Интербелсенді тақтадағы мақал-мәтел жайында ой қозғайды. Оқу мақсатын айқындайды.


    Оқушылар жасырылған ақпаратты табады


    Суреттер.

    Интербел-сенді тақта.

    СаСа Сабақтың негізгі

    бөлімі.

    Түсіну. (10 мин)


    «Төрт сөйлем» тәсілі.

    Оқулықтағы қуат тақырыбын оқу тапсырылады.

    1.«Пікір». Тақырып бойынша туындаған өзіндік пікірін айту.

    2. «Дәлел». Келтірілген өз ойларын дәлелдеу тапсырылады.

    3. «Мысал». Келтірілген өзіндік пікірлеріне мысал келтіру.

    4. «Қорытынды». Өзіндік пікірді тағы да бір рет пысықтап, қорытынды шешімді айту керек.

    1.Топтағы оқушы-лар тақырып бойынша негізгі идеяларын жеткі-зеді.

    2.Ойларын дәлел-деу керек.

    3.Мысалды өмір-ден практикадан алады.

    4.Өз ойларын нақты жеткізіп қорытын-дылап өту керек.




    Плакат, оқулық








    ө Қолдану. 10 мин

    «Білім әлеміне саяхат» әдісі. Әр оқушыға деңгейлік тапсырмалар беріледі.

    1. Биіктігі 10м сарқырамадан 2 минутта 50м3 су құлап ағады. Су ағынының қуаты қандай?

    2. Қуаты 30Вт желдеткіш 10 минутта қанша жұмыс істейді?

    3. Қуаты 600 Вт локомотив бірқалыпты қозғалып 200м аралықты 20 с-та өтеді. Оның тарту күші қандай?

    4. Берілгені:          SI-бірлігі бойынша:

          h =25м

        V = 120м3 g = 9,8 Н/кг

    t =  1мин pcу=1000 кг/м3

       Т/к - N-?                                      

     Есеп мазмұныны талдау :

    Ағынның қуатын : N=A/t

    Мұндағы: A= Fs-құлап аққан судың істелген жұмысы, F=mg суға әрекет ететін ауырлық күші, m=pV ,берілген уақыт ішіндегі аққан судың массасы,p-судың тығыздығы.

    Шешуі : N=A/t =Fh/t=mgh/t=pVgh/t=500000Вт=500кВт=0,5МВт.

                                      

    Жауабы: 0,5Мегаватт (МВт)


    Әр оқушы өзінің деңгейіне қарай берілген тапсырмаларды орындайды.


    Оқулық, дәптер, тақта.


    Талдау 3 мин

    “Пирамида” әдісі

    1. Қуат ұғымын неліктен енгізген?

    2. Жұмыстың орындалу жылдамдығын сипаттайтын шама.............. деп аталады.

    3. Қуатты қалай есептеуге болады?

    4. Қуаттың ХБЖ-гі өлшем бірлігі.

    Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы баспалдақпен жоғары көтеріледі.

    Слайд.


    Жинақтау 3 мин

    «Венн диаграммасы» әдісі бойынша оқушылар ойын жинақтайды. Жұмыс пен Қуат.


    Оқушылар берілген тапсырма бойынша диаграмманы толтырады.

    Плакат

    Маркер.

    Бағалау 4 мин

    «Ой толғау»

    Қуаттың өмірде қолданылуы. Бір топқа эссе, екінші топқа сурет салу тапсырылады.

    Оқушылар қалаған шығармашылық жұмыстарын орындайды.

    А4 қағаздары.

    Слайд.

    Үйге тапсырма. мин

    Оқулықтан: 7.2.3.7. Қуат тақырыбын оқу, өмірде қуатты тағы қай жерлерде пайдаланамыз?

    №4 есепті шығару.



    Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.

    Оқулық

    Күнделік.

    Рефлексия 3 мин

    Ке

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тленшиева Эльвира Бакытовна
    20 Мамыр 2021
    928
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    қуат ұғымының физикалық мағынасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    қуат ұғымының физикалық мағынасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ұстазға көмегі зор
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні:


    Сынып: 7

    Мектеп:

    Мұғалім аты-жөні:

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Оқу мақсаты

    7.2.3.7. Қуат.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.2.3.7. – қуат ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру.

    Сабақтың негізделген оқу мақсаты

    Қуат шамасының физикалық мағынасын меңгерту.

    Қуаттың өлшем бірліктері туралы мағлұмат беру.

    Қуаттың формуласын есеп шығаруға қолданады.

    Бағалау критерийі

    Қуат шамасының анықтамасын меңгереді.

    Қуаттың өлшем бірліктері жайлы мағлұмат алады.

    Қуат жайында алған білімдерін өмірде қолдана алады.

    Тілдік мақсаттар

    Негізгі сөздер мен сөз тіркестері: Қуат, ватт, киловатт, милливатт, мегаватт, микроватт.

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Қуат шамасының анықтамасын физикалық тілде дұрыс тұжырымдай алады.

    Құндылықтарға баулу

    Индустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық өсу.

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамыж және білім беру құндылығы.

    Пәнаралық байланыс

    Технология, математика, қазақ тілі.

    ЖОСПАР

    Жоспарланған уақыт есебі

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Оқулық, күнделік, дәптер

    Психологиялық ахуалды орнату.

    Ұйымдастыру кезеңі

    3 мин

    1. Сәлемдесу.

    2. Ұйымдастыру.

    3. «Джоульдің, Уаттың » суреттері бойынша топтасады.

    ( І топ-Жұмыс, ІІ топ-Қуат.)

    Әр кезең бағалау парағы арқылы бағаланып отырады. Топта топбасшы сайлап оқушылардың әділ бағалануын тапсырады.

    Аты-жөні

    Білу

    Тусіну

    Қолдану

    Талдау

    Жинақтау

    Бағалау

    1







    2







    3







    4







    5







    6








    Оқушылар орнынан тұрады,оқу құралдарын түгендеп,сабаққа назарын аударады. Физиктердің суреттерін алу арқылы топқа бөлінеді.

    Үй тапсырмасын сұрау 5 мин (барлық сыныппен)

    «Серпілген доп» ойыны арқылы үй тапсырмасы сұралады

    1. Істелген нақты жұмысты қандай формуламен есептейміз?

    2. Ол формула қалай оқылады?

    3. Халықаралық бірліктер жүйесінде жұмыс бірлігі қалай аталады?

    4. Жұмыс жайында не білеміз?


    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

    Жұптар бір-бірінің жауаптарын дұрыстап отырады. Әрбір дұрыс жауап 1 ұпаймен бағаланады.

    Слайд

    Қызығушылықты ояту (т.жд) 2 мин

    «Миға шабуыл» әдісі

    1. Сабақтың тақырыбын мақал-мәтел арқылы табу тапсырылады. «Жақсы сөз – жанға қуат»



    Интербелсенді тақтадағы мақал-мәтел жайында ой қозғайды. Оқу мақсатын айқындайды.


    Оқушылар жасырылған ақпаратты табады


    Суреттер.

    Интербел-сенді тақта.

    СаСа Сабақтың негізгі

    бөлімі.

    Түсіну. (10 мин)


    «Төрт сөйлем» тәсілі.

    Оқулықтағы қуат тақырыбын оқу тапсырылады.

    1.«Пікір». Тақырып бойынша туындаған өзіндік пікірін айту.

    2. «Дәлел». Келтірілген өз ойларын дәлелдеу тапсырылады.

    3. «Мысал». Келтірілген өзіндік пікірлеріне мысал келтіру.

    4. «Қорытынды». Өзіндік пікірді тағы да бір рет пысықтап, қорытынды шешімді айту керек.

    1.Топтағы оқушы-лар тақырып бойынша негізгі идеяларын жеткі-зеді.

    2.Ойларын дәлел-деу керек.

    3.Мысалды өмір-ден практикадан алады.

    4.Өз ойларын нақты жеткізіп қорытын-дылап өту керек.




    Плакат, оқулық








    ө Қолдану. 10 мин

    «Білім әлеміне саяхат» әдісі. Әр оқушыға деңгейлік тапсырмалар беріледі.

    1. Биіктігі 10м сарқырамадан 2 минутта 50м3 су құлап ағады. Су ағынының қуаты қандай?

    2. Қуаты 30Вт желдеткіш 10 минутта қанша жұмыс істейді?

    3. Қуаты 600 Вт локомотив бірқалыпты қозғалып 200м аралықты 20 с-та өтеді. Оның тарту күші қандай?

    4. Берілгені:          SI-бірлігі бойынша:

          h =25м

        V = 120м3 g = 9,8 Н/кг

    t =  1мин pcу=1000 кг/м3

       Т/к - N-?                                      

     Есеп мазмұныны талдау :

    Ағынның қуатын : N=A/t

    Мұндағы: A= Fs-құлап аққан судың істелген жұмысы, F=mg суға әрекет ететін ауырлық күші, m=pV ,берілген уақыт ішіндегі аққан судың массасы,p-судың тығыздығы.

    Шешуі : N=A/t =Fh/t=mgh/t=pVgh/t=500000Вт=500кВт=0,5МВт.

                                      

    Жауабы: 0,5Мегаватт (МВт)


    Әр оқушы өзінің деңгейіне қарай берілген тапсырмаларды орындайды.


    Оқулық, дәптер, тақта.


    Талдау 3 мин

    “Пирамида” әдісі

    1. Қуат ұғымын неліктен енгізген?

    2. Жұмыстың орындалу жылдамдығын сипаттайтын шама.............. деп аталады.

    3. Қуатты қалай есептеуге болады?

    4. Қуаттың ХБЖ-гі өлшем бірлігі.

    Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы баспалдақпен жоғары көтеріледі.

    Слайд.


    Жинақтау 3 мин

    «Венн диаграммасы» әдісі бойынша оқушылар ойын жинақтайды. Жұмыс пен Қуат.


    Оқушылар берілген тапсырма бойынша диаграмманы толтырады.

    Плакат

    Маркер.

    Бағалау 4 мин

    «Ой толғау»

    Қуаттың өмірде қолданылуы. Бір топқа эссе, екінші топқа сурет салу тапсырылады.

    Оқушылар қалаған шығармашылық жұмыстарын орындайды.

    А4 қағаздары.

    Слайд.

    Үйге тапсырма. мин

    Оқулықтан: 7.2.3.7. Қуат тақырыбын оқу, өмірде қуатты тағы қай жерлерде пайдаланамыз?

    №4 есепті шығару.



    Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.

    Оқулық

    Күнделік.

    Рефлексия 3 мин

    Ке

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Ашық сабақ 7 сынып
    20.05.2021
    928
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тленшиева Эльвира Бакытовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации