Материалдар / Қыпшақ хандығы. 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қыпшақ хандығы. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихы. 6 сынып. Қыпшақ хандығы. ҚМЖ-да жұптық, жеке жұмыстар, платформамен жұмыс көрсетілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2023
281
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

«№ 40 орта мектебі» КММ_
(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Қыпшақ хандығы 1-сабақ

Бөлім:

6.2X ғасыр - XІІІ ғасырдың басындағы Қазақстан

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қыпшақ хандығы.

Зерттеу сұрағы: Не себепті Еуразия даласы «Дешті Қыпшақ» деп аталды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.1.3 X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;

6.3.2.4 қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтау

Сабақтың мақсаты

X ғасыр - XIII ғасырдың басындағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;

қыпшақтардың Еуразия тарихындағы орнын анықтау.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру

5 мин

Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру;

Оқушыларды түгендеу;

Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айту;

Ой шақыру.

Оқушылармен сұрақ-жауап арқылы тақырыпқа шығу.

- ХІІІғ дейін Алтай тауынан Қара теңізге дейінгі жерлерді қамтыған мемлекет қалай аталды? (ХІІІғ-дан бұрын бұл мемлекет Дешті-Қыпшақ деп аталды)

- ХІ ғасырға дейін Қазақстан территориясында қандай мемлекеттер болды? (Оғыз, Қимақ, одан бұрын Түрік, Түргеш, Қарлұқ қағанаттары өмір сүрді).

Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийімен таныстыру.

Мұғаліммен амандасады;

Сабақтың мақсатқа сәйкес ой қосады;

Білім алушылар жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сабақ мақсатына жету жолдарын анықтайды;

Бағалау критерийлерімен танысады.


Сұрақтарға жауап береді. Оқушылар дәйек келтіре отырып, өз жауаптарын ұсынады.


Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері:

Бағалау критерийі:

Мемлекеттердің ерекшеліктерін анықтайды;

Қыпшақтардың Еуразиядағы орнын атайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу және түсіну




Оқулық, дәптер, қалам




Жаңа білім

5 мин















10 мин

















10 мин






М:

«Стоп кадр» әдісі арқылы бейнероликті көріп, түртіп алып отырады.

1-тапсырма «Кластер» әдісі

Жеке жұмыс

Дескриптор:

-VIII–ІХ ғ.ғ. авторлардың еңбектерінде Қыпшақтардың аталуын жазады.

ЕБҚ оқуы тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды.

2-тапсырма

Жұптық жұмыс

Дескриптор:

-Қыпшақтардың Киев Русімен қарым-қатынасын анықтайды;

-Қыпшақтардың Хоремзшах мемлекетімен қарым-қатынасын анықтайды;

-Қыпшақтардың Венгриямен қарым-қатынасын анықтайды;

-Қыпшақтардың Еуропа елдерімен қарым-қатынасын анықтайды;

-Қыпшақтардың Египетпен қарым-қатынасын анықтайды.

ЕБҚ оқуы тапсырманы сыныптасының көмегімен орындайды.

Оқушылар мәліметті көріп, түртіп алып отырады.

«Термин сөздермен» жұмыс

Дешті Қыпшақ – Қыпшақтар даласы;

Яланкуг – құл;

Половшылар – далалықтар;

Дурут – төрт тайпа;

Йетиоба –жеті тайпа;

Тоқсоба – тоғыз тайпалы;

Бөрілер – ең беделді тайпа.

Сөздерді дәптеріне жазып алады.



Оқушылардың болжамды жауаптары:

Шығыста қыпшақтар, Русьте половецтер, Еуропада командар

ЕБҚ оқуы тапсырманы мұғалімнің көмегімен орындайды.



ЕБҚ оқуы тапсырманы сыныптасының көмегімен орындайды.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Бағалау балы:

-VIII–ІХ ғ.ғ. авторлардың еңбектерінде Қыпшақтарды Шығыста қалай аталуын жазады-1б;

-VIII–ІХ ғ.ғ. авторлардың еңбектерінде Қыпшақтарды Русьте қалай аталуын жазады-1б;

-VIII–ІХ ғ.ғ. авторлардың еңбектерінде Қыпшақтарды Еуропада қалай аталуын жазады-1б

Жалпы-3 балл

Бағалау балы:

Қыпшақтардың Киев Русімен қарым-қатынасын анықтайды-1б;

-Қыпшақтардың Хоремзшах мемлекетімен қарым-қатынасын анықтайды-1б;

-Қыпшақтардың Венгриямен қарым-қатынасын анықтайды-1б;

-Қыпшақтардың Еуропа елдерімен қарым-қатынасын анықтайды-1б;

-Қыпшақтардың Египетпен қарым-қатынасын анықтайды-1б

Жалпы-5 балл

https://www.youtube.com/watch?v=7SNS_vAPYG8













Диаграмма











кесте



карта








Бекіту

5 мин






Сабақты қорытындылау

«Қазақ даласы не себепті «Дешті Қыпшақ» деп аталды?»

Үйге тапсырма

Қыпшақ хандығы туралы жазған пікірлерді іздену, жазу, тақырыпты мазмұндау

Сабақтың тақырыбын қорытындылау


Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.

1-а, 2-в


Үй тапсырмасын жазып алады.

Әрбір дұрыс жауап 1 балл

Жалпы-2 балл






Кері байланыс

5 мин

1.Мұғалім оқушыларды бағалау;

2Үйге тапсырма беру:

3) Рефлексия.

«3-2-1»

Өзіңіз жақсы түсінген 3 мәселе

Қиындық туғызған 2 нәрсе

Туындаған 1 сұрақ

Білім алушылардың ойларын тыңдау

Рефлексия

Бағалау критерийлері бойынша рефлексия береді.

Мемлекеттердің ерекшеліктерін анықтайды;

Қыпшақтардың Еуразиядағы орнын атайды.


1) дескриптор бойынша бағалайды;

2) Білім алушының

жетістігі туралы пікір білдіру;

3) ЕБҚ білім алушылардың оқу жетістігін айту


kundelik.kz


Тексерілді:

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!