Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
5
мин
|
Амандасу, жағымды ахуал
қалыптастыру;
Оқушыларды
түгендеу;
Пәнаралық байланыс пен
құндылық туралы айту;
Ой
шақыру.
Оқушылармен сұрақ-жауап арқылы
тақырыпқа шығу.
- ХІІІғ
дейін Алтай тауынан Қара теңізге
дейінгі жерлерді қамтыған мемлекет қалай аталды?
(ХІІІғ-дан бұрын бұл мемлекет Дешті-Қыпшақ деп
аталды)
- ХІ
ғасырға дейін Қазақстан территориясында
қандай мемлекеттер болды? (Оғыз, Қимақ, одан
бұрын Түрік, Түргеш, Қарлұқ
қағанаттары өмір сүрді).
Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты,
бағалау критерийімен
таныстыру.
|
Мұғаліммен
амандасады;
Сабақтың мақсатқа сәйкес ой
қосады;
Білім алушылар жеке
мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сабақ мақсатына жету
жолдарын анықтайды;
Бағалау критерийлерімен
танысады.
Сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар дәйек келтіре отырып, өз жауаптарын
ұсынады.
|
Оқушылардың көңіл-күйін және
сабаққа дайындығына ынталандыру
сөздері:
Бағалау
критерийі:
Мемлекеттердің
ерекшеліктерін
анықтайды;
Қыпшақтардың Еуразиядағы
орнын атайды.
Ойлау дағдыларының
деңгейі:
Білу және
түсіну
|
Оқулық, дәптер,
қалам
|
Жаңа
білім
5
мин
10
мин
10
мин
|
М:
«Стоп
кадр» әдісі арқылы бейнероликті
көріп, түртіп алып отырады.
1-тапсырма
«Кластер» әдісі
Жеке
жұмыс
Дескриптор:
-VIII–ІХ ғ.ғ. авторлардың
еңбектерінде Қыпшақтардың аталуын
жазады.
ЕБҚ оқуы тапсырманы
мұғалімнің көмегімен
орындайды.
2-тапсырма
Жұптық
жұмыс
Дескриптор:
-Қыпшақтардың Киев Русімен
қарым-қатынасын анықтайды;
-Қыпшақтардың Хоремзшах
мемлекетімен қарым-қатынасын
анықтайды;
-Қыпшақтардың Венгриямен
қарым-қатынасын анықтайды;
-Қыпшақтардың Еуропа елдерімен
қарым-қатынасын анықтайды;
-Қыпшақтардың Египетпен
қарым-қатынасын анықтайды.
ЕБҚ оқуы тапсырманы
сыныптасының көмегімен
орындайды.
|
Оқушылар мәліметті көріп,
түртіп алып отырады.
«Термин сөздермен»
жұмыс
Дешті Қыпшақ – Қыпшақтар
даласы;
Яланкуг –
құл;
Половшылар –
далалықтар;
Дурут – төрт
тайпа;
Йетиоба –жеті
тайпа;
Тоқсоба – тоғыз
тайпалы;
Бөрілер – ең беделді
тайпа.
Сөздерді дәптеріне жазып
алады.
Оқушылардың болжамды
жауаптары:
Шығыста қыпшақтар, Русьте
половецтер, Еуропада
командар
ЕБҚ оқуы тапсырманы
мұғалімнің көмегімен
орындайды.
ЕБҚ оқуы тапсырманы
сыныптасының көмегімен
орындайды.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Бағалау
балы:
-VIII–ІХ ғ.ғ. авторлардың
еңбектерінде Қыпшақтарды Шығыста
қалай аталуын
жазады-1б;
-VIII–ІХ ғ.ғ. авторлардың
еңбектерінде Қыпшақтарды Русьте
қалай аталуын
жазады-1б;
-VIII–ІХ ғ.ғ. авторлардың
еңбектерінде Қыпшақтарды Еуропада
қалай аталуын
жазады-1б
Жалпы-3
балл
Бағалау
балы:
Қыпшақтардың Киев Русімен
қарым-қатынасын
анықтайды-1б;
-Қыпшақтардың Хоремзшах
мемлекетімен қарым-қатынасын
анықтайды-1б;
-Қыпшақтардың Венгриямен
қарым-қатынасын
анықтайды-1б;
-Қыпшақтардың Еуропа елдерімен
қарым-қатынасын
анықтайды-1б;
-Қыпшақтардың Египетпен
қарым-қатынасын анықтайды-1б
Жалпы-5
балл
|
https://www.youtube.com/watch?v=7SNS_vAPYG8
Диаграмма
кесте
карта
|
Бекіту
5
мин
|
Сабақты
қорытындылау
«Қазақ даласы не себепті
«Дешті Қыпшақ» деп
аталды?»
Үйге
тапсырма
Қыпшақ хандығы туралы жазған
пікірлерді іздену, жазу, тақырыпты
мазмұндау
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
Оқушылар тест сұрақтарына
жауап береді.
1-а,
2-в
Үй тапсырмасын жазып
алады.
|
Әрбір дұрыс жауап 1
балл
Жалпы-2
балл
|
|
Кері
байланыс
5
мин
|
1.Мұғалім оқушыларды
бағалау;
2Үйге тапсырма
беру:
3)
Рефлексия.
«3-2-1»
Өзіңіз жақсы түсінген 3
мәселе
Қиындық туғызған 2
нәрсе
Туындаған 1
сұрақ
Білім алушылардың ойларын
тыңдау
|
Рефлексия
Бағалау критерийлері бойынша
рефлексия береді.
Мемлекеттердің
ерекшеліктерін
анықтайды;
Қыпшақтардың Еуразиядағы
орнын атайды.
|
1) дескриптор бойынша
бағалайды;
2)
Білім
алушының
жетістігі туралы пікір
білдіру;
3) ЕБҚ білім алушылардың оқу жетістігін
айту
|
kundelik.kz
|