Сабақ қазақ әдебиеті | Мектеп «Достық» ж о м |
Күні | Мұғалімнің аты – жөні Мысқалбай Айдана |
Сынып 5
| Қатысқандар | Қатыспағандар |
Осы сабақ арқылы жүзеге асыратын оқу мақсаттары
| 5. Т\Ж 1Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласымен сюжеттік дамуын сипаттау.5.А\И 1Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суретеулермен қарама-қарсы суреттеулерді табу5.Б\С 2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау.
|
Бағалау критериі
| 1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласымен сюжеттік дамуын сипаттайды.2Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулермен қарама-қарсысуреттеулерді табады.3.Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыра бағалайды.
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: 1.Әдеби шығарманы оқып мазмүнын айта алады...
|
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады:1.Әдеби шығармадағы кейіпкерді тауып; іс-әрекеттерін салыстыра алады:2.Қос диаграмманы толтыра алады.
|
| Кейбір оқушылар орындай алады:Көркемдегіш құралдарды пайдаланып; авторға хат немесе өлең жазады:..
|
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: 1.Сабақта не түсінгендерін айта алады.2.Өтілген тақырып жайында өз пікірін білдіреді..3.Берілген сұрақтарға жауап бере алады.4Кейіпкерлерді салыстырып; мінездеме береді. |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Тобыр, жортуыл, барымта жәрмеңке реуіш
|
| Диалог құруға\шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
| Талқылауға арналған сұрақтарӘңгіме не себепті Қыпшақ Сейітқұл деп аталады?Қыпшақ Сейітқұл кім ?Бірлік болмай тірлік болмас сөзін қалай түсінесіз. |
| Не себепті ...........деп ойлайсыз? Оқушылардың өз ойларын айтуға үйрете отырып, өтілетін тақырып бойынша қаншалықты хабардар екенін білу.Қосымша ақпараттар беру. |
| ИшараҚимыл қозғалыс мұғалімнің
|
Алдыңғы оқу. | Ы Алтынсариннің өмірі мен шығармаларын біледі |
Жоспар
|
Жасалған уақыты
| Жоспарланған жаттығу түрлері | Стратегиялар мен жұмыстың жүргізілуі | Ресурстар |
Басы5мин
2мин
8мин
| Ұйымдастырушылық кезеңі1.Сәлемдесу2.Түгелдеу3.Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру4.Шаттық шеңберін құру. Тілек сөздерін айту
| Шаттық шеңбері
|
|
| Топқа бөлу Тапсырмаға байланыстыра отырып 4 топқа бөлу.1.Егін2.Жұрт3.Өзен4Кәсіп | Топқа бөлу | суреттер |
| Үй тапсырмасыСұрақтар беру арқылы үй тапсырмасын пысықтау.. Сұрақтар:1.Ы Алтынсарин кім ?2.Ы Алтынсариннің қандай әңгімелерін білесіңдер?3.Қыпшақ Сейітқұл қандай кейіпкер?4.Қыпшақ Сейітқұл елі үшін қандай іс-әрекетке барды?5.Әңгіме не себепті Қыпшақ Сейітқұл аталды?6.Әңгімедегі жағымсыз кейіпкер кім?
| Білім бұтағы.(сұрақ-жауап)Топтық жұмыс | Ағаш суреті мен сұрақтар жазылған стикерлер |
Ортасы
7мин
8мин
СоңыБекіту кері байланыс.үйге тапсырма:
| Жаңа сабақ Ы Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығын түсіндіру.«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесісінің мазмұнымен таныстыру. 1 Тапсырма:Қыпшақ Сейітқұл әңгімесінің жанрына қарай фабуласымен сюжеттік дамуын сипаттаңыз.Дескриптор:1.Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы табады.2.Әңгіменің сюжеттік дамуын сипаттаймыз. 2Тапсырма: Қыпшақ Сейітқұл әңгімедегі екі нәрсені салыстыра суреттеулермен қарама-қарсы суретеулерді табыңдар..Дескриптор:1.Әдеби шығармадағы екі маңызды кейіпкерді табады.2.Қарама-қарсы суреттеулер мен суреттеуді салыстырады.3.Тапсырма: Қыпшақ Сейітқұл әңгімесіндегі кейіпкерлерді шынайы өмірімен салыстыра бағалаңдар.Дескритор:1Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырады.2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыра бағалайды.
Туйінді сөз : Әңгімеге байланысты ашаршылык пен егіншілік туралы 50 сөзден түратын эссе жазу.
|
«Уақыт тізбегі»
«Қос диаграмма»
Аудио визиоларды көру
Дәптермен жұмыс
|
Плакат
Плакат
АКТ
дәптер |
|
|
|
|
|
|
|
|
Рефлексия2 мин | Өз біліміңді тексер:1.Бүгін сабақта не түсінгендеріңізді Б Б Б әдісін қолдана отырып жазыңыздар. 2.Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңыз не үйрендіңіз сол бойынша БББ әдісін қолданыңыздар.Білемін Білдім Білгім келеді
| Жеке жұмыс
|
Қосымша ақпарат | Акт,оқулық,журнал |
|
Саралау Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдерді қызықты әрі тиімді етіп жүргіземін. | Бағалау .Қалыптастырушы бағалауды қолданамын.Оқушылар өздері топ арқылы бір-бірлерін бағалайды. Оқушыларды смайлик арқылы бағалаймын. | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
Оқушылардың қабылдау деңгейіне байланысты тапсырмалар таңдау. Тапсырманы күрделендіруде әдістерді күрделендіре отырып, деңгейлеріне сай дайындау. | Б Б Б әдісіСұрақтарға жауап ала отырып, мақтау сөздерін айтуОқушылардың жұмыстарына смайл суреттерін беру арқылы марапаттауТапсырмаларға дескриптор құра алады.
| 1.Қоршаған орта, тарих
2.Әңгіменің жанрына байланысты адамгершілік қасиеттермен байланыстыруАКТ-мен байланыс-әдебиетсабақтарында тура қолдау көрсету бағыт-бағдар беру үшін байланыстыру. |
Рефлексия (Кері байланыс) | Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері толық орындалды.2.Сабақ қызықты жақсы өтті.Сабақ жоспарға сай келтірілген. Оқушылар тапсырманың сюжеттік жанрымен фабуласын аша алды.Осы жерде оқушыларға уақытты тиімді қолдану кедергі келтірді.Алдағы уақытта уақытты тиімді пайдалануға үйретемін.Жылдам ойлап тез жазуға дағдыландырамын. Оқушыларға келешекте сабақ бұданда қызықты болу үшін, оқу мақсаттарына жету үшін әдіс-тәсілдерді түрлендіріп,Тапсырма беру.. |
|
Қорытынды бағалау 1.Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)Уақыт тізбегі арқылы оқушылар өз ойларын бір-бірлерімен алмаса отырып, ойды өрбітуі.2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді. (оқыту мен оқуға қатысты)
1Кос диаграмма арқылы оқушылар әңгімедегі екі кейіпкердің ортақ қасиетін таба алды.3.Осы сабақтың барысында барлық сынын немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым.Жекелеген оқушылардың өз ойларын еркін жеткізуіне және сыныптастарымен топта бірлесе отырып қызу жұмыс істеуіне мүмкіндік беру үшін алдымен жеке ойланатын, кейін жұптаса ойланатын, кейін топтаса отырып пікір бөлісетін тапсырма әзірлеу, .
|