"Қыпшақ Сейітқұл" тақырыбы мен идеясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Қыпшақ Сейітқұл" тақырыбы мен идеясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге қолдану үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Қазақ әдебиеті Тексерген: Құранов Е

Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсариннің «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі, тақырыбы мен идеясы

Мұғалімнің аты-жөні: Айман А

Күні:

Сынып: 5


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Оқыту мақсаты:








5.1.1.1- «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесінің мазмұнын меңгеру;

5.1.2.1- «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесінің тақырыбы мен идеясын анықтау;

5.1.3.1- Әңгімедегі кейіпкер (Сейітқұл) образын портреті мен іс-әрекеті арқылы ашу;

5.1.4.1- Әңгімені мәнерлеп оқу;

5.2.1.1- Шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5.2.3.1-«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесіндегі тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

5.2.4.1- Әңгімеден алған әсерін сипаттап, авторға хат жазу;

5.3.3.1-«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесіндегі кейіпкерді (Сейітқұл) өзіндік құндылығы тұрғысынан талдау, әдеби эссе жазу.

Сабақтың мақсаты

Ыбырай Алтынсариннің «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесінің мазмұнын меңгерту, тақырыбы мен идеясын ашу, оқушыларды өзінше ой түюге баулу. Олардың танымдық түсінігін, тіл байлығын дамытып, сөйлеу, жазу шеберліктерін арттыру. Әңгімедегі еңбектің тұрмыс пен рухани өмірдегі орнын бағалай білуге үйрету. Әңгіменің тақырыбын анықтап, идеясын тану. Оқушыларды еңбекті сүюге, жігерлі, төзімді болуға, еңбек адамдарын құрметтеуге тәрбиелеп, «адал еңбек мұратқа жеткізеді» деген ой қорыту.

Міндеті

Оқушылардың оқу материалын саналы қабылдауын қамтамасыз ету, тақырыпты түсінуіне, меңгеруіне ықпал ету.

Күтілетін нәтиже

Қанағатшыл болуға талпынады. Еңбекпен тапқан нанның тәтті болатынын жастайынан білетін болады.

7 модульдің қолданылуы

«Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту»


Қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Табыстылық ассоциациясы», «Ассоциациялық қатар» әдісі, «Егер мен ...», «Венн диограммасы», «Балық қаңқасы», «Алты неліктен», «Кластер», «ПОПС формуласы»

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, әдебиет теориясы



Сабақ кезеңдері

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

«Табыстылық ассоциациясы» тренингі

«Табыстылық ассоциациясы» тренингін ұйымдастырады

«Табыстылық ассоциациясы» тренингіне қатысады

Сабақтың мақсат-міндеттерін түсіндіру

Мұғалімнің сөзі

Сабақтың мақсаттары мен міндеттерін түсіндіреді

Сабақтың мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдайды

Білімді өзектендіру

«Ассоциациялық қатар» әдісі

«Еңбек» сөзімен ассоциациялық қатар құруды тапсырады

«Еңбек» сөзімен ассоциациялық қатар құрады

Үйтапсырмасын тексеру

«Егер мен ...» ойыны

Үй тапсырмасы бойынша сұрақтар ұсынады

Сұрақтарға жауап нұсқаларын береді

Жаңа тақырыпты оқып-үйрену

Оқулықпен жұмыс

«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесін оқуды ұйымдастырады

«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесін оқиды













Сабақ кезеңдері

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Жаңа тақырыпты оқып- үйрену

Мәтінмен жұмыс

Мәтінмен жұмысты ұйымдастырады, интерактивті тақтадан тапсырма шартын көрсетеді

Мәтінді бірнеше мағыналық бөліктерге бөледі;

Әр бөлікке атау береді;



Әр бөліктің негізгі ойын білдіретін сөйлемдерді табады;

Кейіпкерлерді сипаттайтын сөз, сөз тіркесі, сөйлемдерді анықтайды;

Мәтіндегі барлық кейіпкерлерді атайды;

Мәтіндегі оқиға орын алған жерлерді атайды;

«Жаңа тақырыпты өз бетімен меңгеру тапсырмалары»

Тапсырмаларды орындауды қадағалайды, оқушылар жауабын тыңдайды

«Білу», «Түсіну қадамдарының тапсырмаларын орындайды»

«Венн диограммасы»

Топтық жұмысты ұйымдастырады. Сейітқұлды өткен сабақтың кейіпкерлері Антон мен Жомарттың бейнесімен салыстыруды ұсынады. Бірінші топқа: Сейітқұл-Атымтай жомарт, екінші топқа: Сейітқұл-Антон

«Венн диограммасы» арқылы Қыпшақ Сейітқұлды Атымтай жомартпен, Антонмен салыстырады

Бекіту

«Балық қаңқасы» тәсілі

«Қыпшақ Се»йітқұл» әңгімесін талдап, ой қорытынды жасауға шақырады

«Балық қаңқасын» толтырады, талдайды, пікірлерін білдіреді














«Алты неліктен» әдісі

Тапсырма шартын түсіндіреді

Неліктен сұрауы бар алты сөйлем құрастырады, талдайды

Қорытындылау

Кластер

Кластер құру шартын түсіндіреді. «Кластер» туралы ұғымдарын бекітеді

ҚShape1 ыпшақ Сейітқұлға тән қасиеттерді кластер арқылы көрсетеді



Shape3 Shape2

Shape9 Shape8 Shape7 Shape6 Shape5 Shape4

«Ойлаудың алты қалпағы» әдісі

«Ойлаудың алты қалпағы» әдісі арқылы алты топқа бөлініп, өз көзқарастарын білдіруді ұсынады

Топтарға бөлініп, тапсырманы орындайды















Сабақ кезеңдері

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Қорытындылау

«ПОПС формуласы» әдісі

Тапсырма шартын түсіндіреді


Қыпшақ Сейітқұл образы туралы пікірлерін білдіреді

Shape10

1__





Shape11 Shape12

2__

« ПОПС»

формуласы



Shape13

Shape14

3__

+



Shape15

4__

+




Үй тапсырмасы

Жазбаша жұмыс

«Қазіргізаманның өзекті мәселелері қандай?» сұрағына жауап жазуды тапсырады «Қыпшақ Сейітқұл туралы менің түйген ойларым» тақырыбына эссе жазуды ұсынады

Үй тапсырмасын жазып алады

Бағалау

Өзін-өзі, топ басшыларының бағалауы

Бағалау критерийлерімен таныстырады

Бағалауды жүзеге асрады

Рефлексия

«Жақсылық тамшысы»

Қажетті құрал-жабдықтар дайындайды

Өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
16296
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі