|
Бөлім: |
Дыбыс және әріп |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абдукаримова Н.Т |
|||||
|
Күні: |
2025ж |
|||||
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қыс. Дауысты және дауыссыз дыбыстар |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; 1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу; 1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсіну |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтінді түсініп оқиды. Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді есте сақтай отырып, көшіріп жазады. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады, жуан, жіңішке болып бөлінетініне талдау жасайды. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы |
Психологиялық дайындық. «Жылулық шеңбері» – Балалар, барлығың орындарыңнан тұрып, үстел үстінен үйлеріңде қанша адам болса, |
Шашылған жұлдыздардан өздеріне ұнаған бір жұлдызды алып, орындарына жайғасады. |
|
Түрлі түсті жұлдызшалар |
||
|
|
сонша жұлдызша алыңдар. Шеңбер құрып, отбасымыздың, еліміздің амандығын тілеп, тілектеріміз орындалсын деген ниетпен қолдарымыздағы жұлдыздарды ортаға шашайық. |
|
|
|
|
Ортасы |
Оқулықпен жұмыс Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. 1-жаттығу. Мәтіннің авторы жайлы қысқаша мағлұмат беріледі. Міржақып Дулатов – аса көрнекті ағартушы, қоғам қайраткері, ақын, жазушы. Ол 1885 жылы Қостанай облысы Жанкелді ауданында дүниеге келген. Әкесі Дулат аймағына аты шыққан шебер кісі болған, ер-тұрман жасаған. Шешесі Дәмеш әнші болған. Әкесі балаларын жастайынан оқуға береді. Алғашқыда бала Міржақып ауыл молдасынан оқып, хат таныған. Мұғалім мәтінді дауыстап оқып береді. Оқушылар тарапынан мағынасы түсініксіз сөздер болса, сөздік жұмысын жүргізеді.
Дәптермен жұмыс Мұнда мұғалім д дыбысының сөздің басында, ортасында кездесетінін, сөз соңында келмей- тінін айтады.
|
1-жаттығу ауызша орындалады. Мәтінді барлық оқушы тізбектей, дауыстап мәнерлеп оқып шығады. Мәтін мазмұнын өз сөздерімен әңгімелейді. Бапсыз – жайсыз, қолайсыз деген мағынада екенін біледі. Мәтін соңындағы сұрақтарға жауап береді. Көркем жазу Д Д Д Д Д Д д д д д д д Тіл дыбыстары екіге бөлінеді. Дауысты және дауыссыз дыбыстар. Дауысты дыбыстар созылып айтылады. Олар буын құрай алады. Дауыссыз дыбыстар созылып айтылмайды, өздігінен буын құрай алмайды. |
ҚБ. «Отшашу» арқылы бағалау. |
https:// adebiportal.kz/ kz/authors/ view/705 |
43
44
|
|
Ережелерді естеріне түсіреді (дыбыс, әріп, дыбыстың түрлері). «Адасқан әріптер» ойыны 2-жаттығу жазбаша орындалады. – Балалар, алдымен берілген сөздерді айтылуы мен жазылуы бойынша салыстырып көрейік. Жазылуы Айтылуы өзен өзөн күндіз күндүз қыстыгүні қыстыгүнү киім кійім Дескриптор:
3-жаттығу ауызша орындалады. Дескриптор:
|
«Адасқан әріптер» ойыны а, с, қ, б, а, қ, а дыбыстарынан сөздер құрастырады.
Сөздердегі дыбыстардың қайсысы дауысты, қайсысы дауыссыз екенін айтады. Өзен, күндіз, қыстыгүні, киім. Әр топтан бір оқушы кезекпен сөздерге ауызша дыбыстық талдау жасайды.
|
|
|
|
Соңы |
«Алтын балыққа арналған аквариум» Оқушыларға жасырын суреттер таратылады. Кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса, топ мүшелерінің көмектесуіне болады.
|
Сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ. «Бас бармақ» арқылы бағалау. |
|
|
Кері байланыс |
Кері байланыс: «Білім ағашы» арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды. Сабақта барлығын түсінген оқушы – жасыл, көмек керек оқушы – сары, ал мүлде түсінбеген оқушы – қызыл стикерді жапсырады. |
Сабаққа, бір-бірінің жасаған жұмыстарына кері байланыс береді. |
|
Кері байланыс. «Білім ағашы». Жасыл, сары, қызыл түсті стикерлер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қыс. Дауысты және дауыссыз дыбыстар
Қыс. Дауысты және дауыссыз дыбыстар
|
Бөлім: |
Дыбыс және әріп |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Абдукаримова Н.Т |
|||||
|
Күні: |
2025ж |
|||||
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қыс. Дауысты және дауыссыз дыбыстар |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; 1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу; 1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсіну |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтінді түсініп оқиды. Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді есте сақтай отырып, көшіріп жазады. Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады, жуан, жіңішке болып бөлінетініне талдау жасайды. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы |
Психологиялық дайындық. «Жылулық шеңбері» – Балалар, барлығың орындарыңнан тұрып, үстел үстінен үйлеріңде қанша адам болса, |
Шашылған жұлдыздардан өздеріне ұнаған бір жұлдызды алып, орындарына жайғасады. |
|
Түрлі түсті жұлдызшалар |
||
|
|
сонша жұлдызша алыңдар. Шеңбер құрып, отбасымыздың, еліміздің амандығын тілеп, тілектеріміз орындалсын деген ниетпен қолдарымыздағы жұлдыздарды ортаға шашайық. |
|
|
|
|
Ортасы |
Оқулықпен жұмыс Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. 1-жаттығу. Мәтіннің авторы жайлы қысқаша мағлұмат беріледі. Міржақып Дулатов – аса көрнекті ағартушы, қоғам қайраткері, ақын, жазушы. Ол 1885 жылы Қостанай облысы Жанкелді ауданында дүниеге келген. Әкесі Дулат аймағына аты шыққан шебер кісі болған, ер-тұрман жасаған. Шешесі Дәмеш әнші болған. Әкесі балаларын жастайынан оқуға береді. Алғашқыда бала Міржақып ауыл молдасынан оқып, хат таныған. Мұғалім мәтінді дауыстап оқып береді. Оқушылар тарапынан мағынасы түсініксіз сөздер болса, сөздік жұмысын жүргізеді.
Дәптермен жұмыс Мұнда мұғалім д дыбысының сөздің басында, ортасында кездесетінін, сөз соңында келмей- тінін айтады.
|
1-жаттығу ауызша орындалады. Мәтінді барлық оқушы тізбектей, дауыстап мәнерлеп оқып шығады. Мәтін мазмұнын өз сөздерімен әңгімелейді. Бапсыз – жайсыз, қолайсыз деген мағынада екенін біледі. Мәтін соңындағы сұрақтарға жауап береді. Көркем жазу Д Д Д Д Д Д д д д д д д Тіл дыбыстары екіге бөлінеді. Дауысты және дауыссыз дыбыстар. Дауысты дыбыстар созылып айтылады. Олар буын құрай алады. Дауыссыз дыбыстар созылып айтылмайды, өздігінен буын құрай алмайды. |
ҚБ. «Отшашу» арқылы бағалау. |
https:// adebiportal.kz/ kz/authors/ view/705 |
43
44
|
|
Ережелерді естеріне түсіреді (дыбыс, әріп, дыбыстың түрлері). «Адасқан әріптер» ойыны 2-жаттығу жазбаша орындалады. – Балалар, алдымен берілген сөздерді айтылуы мен жазылуы бойынша салыстырып көрейік. Жазылуы Айтылуы өзен өзөн күндіз күндүз қыстыгүні қыстыгүнү киім кійім Дескриптор:
3-жаттығу ауызша орындалады. Дескриптор:
|
«Адасқан әріптер» ойыны а, с, қ, б, а, қ, а дыбыстарынан сөздер құрастырады.
Сөздердегі дыбыстардың қайсысы дауысты, қайсысы дауыссыз екенін айтады. Өзен, күндіз, қыстыгүні, киім. Әр топтан бір оқушы кезекпен сөздерге ауызша дыбыстық талдау жасайды.
|
|
|
|
Соңы |
«Алтын балыққа арналған аквариум» Оқушыларға жасырын суреттер таратылады. Кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса, топ мүшелерінің көмектесуіне болады.
|
Сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ. «Бас бармақ» арқылы бағалау. |
|
|
Кері байланыс |
Кері байланыс: «Білім ағашы» арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды. Сабақта барлығын түсінген оқушы – жасыл, көмек керек оқушы – сары, ал мүлде түсінбеген оқушы – қызыл стикерді жапсырады. |
Сабаққа, бір-бірінің жасаған жұмыстарына кері байланыс береді. |
|
Кері байланыс. «Білім ағашы». Жасыл, сары, қызыл түсті стикерлер |
шағым қалдыра аласыз















