Қыс. Дауысты және дауыссыз дыбыстар

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қыс. Дауысты және дауыссыз дыбыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Дыбыс және әріп

Педагогтің аты-жөні:

Абдукаримова Н.Т

Күні:

2025ж

Сынып: 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қыс. Дауысты және дауыссыз дыбыстар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану;

1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу;

1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсіну

Сабақтың мақсаты

Мәтінді түсініп оқиды.

Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді есте сақтай отырып, көшіріп жазады.

Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады, жуан, жіңішке болып бөлінетініне талдау жасайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық дайындық. «Жылулық шеңбері»

Балалар, барлығың орындарыңнан тұрып,

үстел үстінен үйлеріңде қанша адам болса,

Шашылған жұлдыздардан өздеріне ұнаған бір жұлдызды алып, орындарына жайғасады.


Түрлі түсті жұлдызшалар



сонша жұлдызша алыңдар. Шеңбер құрып, отбасымыздың, еліміздің амандығын тілеп, тілектеріміз орындалсын деген ниетпен қолдарымыздағы жұлдыздарды ортаға шашайық.




Ортасы

Оқулықпен жұмыс

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. 1-жаттығу. Мәтіннің авторы жайлы қысқаша мағлұмат беріледі.

Міржақып Дулатов аса көрнекті ағартушы, қоғам қайраткері, ақын, жазушы. Ол 1885 жылы Қостанай облысы Жанкелді ауданында дүниеге келген. Әкесі Дулат аймағына аты шыққан шебер кісі болған, ер-тұрман жасаған. Шешесі Дәмеш әнші болған. Әкесі балаларын жастайынан оқуға береді. Алғашқыда бала Міржақып ауыл молдасынан оқып, хат таныған.

Мұғалім мәтінді дауыстап оқып береді. Оқушылар тарапынан мағынасы түсініксіз сөздер болса, сөздік жұмысын жүргізеді.

  • Мәтін не туралы?

  • Қыста өзен, көлде су қайтеді?

  • Қыста орманда қандай өзгеріс болады?

  • Басқа аңдар туралы не білесіңдер?

Дәптермен жұмыс

Мұнда мұғалім д дыбысының сөздің басында, ортасында кездесетінін, сөз соңында келмей- тінін айтады.




1-жаттығу ауызша орындалады. Мәтінді барлық оқушы тізбектей, дауыстап мәнерлеп оқып шығады.

Мәтін мазмұнын өз сөздерімен әңгімелейді.





Бапсыз – жайсыз, қолайсыз деген мағынада екенін біледі. Мәтін соңындағы сұрақтарға жауап береді.




Көркем жазу

Д Д Д Д Д Д

д д д д д д

Тіл дыбыстары екіге бөлінеді. Дауысты және дауыссыз дыбыстар. Дауысты дыбыстар созылып айтылады. Олар буын құрай алады.

Дауыссыз дыбыстар созылып айтылмайды, өздігінен буын құрай алмайды.
























ҚБ.

«Отшашу»

арқылы бағалау.


https:// adebiportal.kz/ kz/authors/ view/705

43


44



Ережелерді естеріне түсіреді (дыбыс, әріп, дыбыстың түрлері).

«Адасқан әріптер» ойыны

2-жаттығу жазбаша орындалады.

Балалар, алдымен берілген сөздерді айтылуы мен жазылуы бойынша салыстырып көрейік.

Жазылуы Айтылуы

өзен өзөн

күндіз күндүз

қыстыгүні қыстыгүнү

киім кійім

Дескриптор:

  • әріптерді дұрыс орналастырады;

  • қатесіз көшіріп жазады;

  • сұрақтарға жауап береді.

3-жаттығу ауызша орындалады.

Дескриптор:

  • сурет бойынша сөзжұмбақты шешеді;

  • сұрақтарға жауап береді.



«Адасқан әріптер» ойыны

а, с, қ, б, а, қ, а дыбыстарынан сөздер құрастырады.

  1. жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып, сөздерді көшіріп жазады.

Сөздердегі дыбыстардың қайсысы дауысты, қайсысы дауыссыз екенін айтады.

Өзен, күндіз, қыстыгүні, киім. Әр топтан бір оқушы кезекпен сөздерге ауызша дыбыстық талдау жасайды.


  1. жаттығу. Сурет бойынша сөзжұмбақты шешеді. Шешуі: қоян, шырша, сауысқан.



Соңы

«Алтын балыққа арналған аквариум» Оқушыларға жасырын суреттер таратылады. Кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса, топ мүшелерінің көмектесуіне болады.

  • Дыбыс деген не?

  • Неше дауысты дыбыс бар?

  • Дауыссыз дыбыстарды ата т.б.


Сұрақтарға жауап береді.


ҚБ. «Бас бармақ»

арқылы бағалау.


Кері байланыс

Кері байланыс:

«Білім ағашы» арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды. Сабақта барлығын түсінген оқушы

жасыл, көмек керек оқушы – сары, ал мүлде түсінбеген оқушы – қызыл стикерді жапсырады.

Сабаққа, бір-бірінің жасаған жұмыстарына кері байланыс береді.


Кері байланыс.

«Білім ағашы». Жасыл, сары, қызыл түсті стикерлер



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.02.2025
246
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі