Білім беру саласы: Қатынас.
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: Қыс қызықтары
Мақсаты: Дыбыстық талдау жасауды үйрету.
Міндеттері: 1. Қыс белгілері жайлы әңгімелесу.
-
Балалардың қыс мезгілі жайлы білімдерін дамыту.
-
Табиғатты қорғай білуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құрал: Қыс мезгілінің үлгі суреті, жұмыс дәптері, қызыл және көк түсті қималар.
Сөздік жұмыс: Ұлпа.
Блингвальды компонент: Қыс – зима, қар – снег, қар қандай? – какой снег? тастай суық
-
холодный как камень.
ҰОҚ барысы:
-
Ұйымдастыру кезеңі
-
Қазір жылдың қай мезгілі?
-
Қыс мезгілінің ерекшеліктері қандай?
-
Қардың түсі қандай?
-
Қар қайтіп жауады?
-
Қыс мезгілінде неше ай бар?
-
Негізгі кезен
-
Бүгін аптаның нешінші күні?
–Жұма.
-
Қыс мезгілі, тамаша мезгіл, қандай ойын ойнайсыңдар?
-
Бәріміз асыға күтетін мерекеміз қандай мереке?
-
Балалар, осы қыс мезгілінің қызықтарын айта отырып әңгіме құрайық.
Даладағы аппақ қар күмістей жарқ-жұрқ етеді. Қардың аппақ тазалығы сондай, бетіне ештең тастағың келмейді. Енді сендер осы қыс қызықтары туралы әңгіме құраңдар.
Балалардың әңгімелерін тыңдайды.
-
Өте жақсы тағы да кім құрап береді.
-
Қыс мезгілінде сендер қармен көп ойнайтындарың ды әңгімелеріңнен байқадым.
-
Қар туралы «Қар қандай?» ертегісін оқып берейін.
«Қар қандай?»
Бірде құстар дауласады. Олар қардың, кәдімгі қардың қандай болатынын анықтайды. Ұшып жүріп сұрақ қояды:
-
Қар қандай болушы еді?
-
Алтындай жарқырап тұрады, – дейді Таң.
-
Көгілдір түсті, – дейді мұнтаздай көгілдір Аспан.
-
Тастай суық, – деп жауап береді Үйрек, тұмсығын қанатының астына тыға түсіп.
-
Жып-жылы шығар, – деп жауап қатады Тауық.
-
Жеп-жеңіл! Сондай жеңіл! – деп шу ете қалады Жел.
-
Сондай ауыр! Кереметтей ауыр! – деп күрсінеді ағаш Бұтақтары.
-
Күмістей, әрине! – деп күлімсірейді аспандағы сұлу да сымбатты Ай.
Жер-көкті шарлаған құстар алуан түрлі жауаптар естиді, бірақ олар әртүрлі болып шығады.
-
Балалар қар қандай?– деген сұраққа әр қайсысы әртүрлі жауап берді, неге? Сөздік жұмыс:
Ұлпа – жұмсақ мағынасын айтып түсіндіреді. Сергіту сәті:
(Сергіту жаттығуларын
З.Шүкіровтің «Ақша қар» өлеңімен жасатуға болады.)
Айналамда ұшып жүр, Ақ мамық қар себелеп.
Қалт-құлт еткен бейне бір, Ақ қанатты көбелек.
-
Балалар енді «қыс» сөзіне дыбыстық талдау жасату әріп қималарымен. Қ– дауыссыз дыбыс.
Ы – дауысты дыбыс. С– дауыссыз дыбыс.
-
Дауысты дыбысты қандай түспен белгілейміз?
-
Ал дауыссыз дыбысты ше? Дидактикалық ойын:
«Қай мезгілде ойнаймыз?»
Ойын шарты: Шаңғы, асық, шана, доп, хоккей, секіргіш жіп суреттеріне қарап, қай мезгілде ойнайтынын айту.
Дәптермен жұмыс:
Дәптердегі тапсырма орындалады.
-
Қорытынды бөлім. Рефлексия
-
Балалар қандай тақырыпқа әңгіме құрадық?
Қандай ертегі тыңдадық?
Күтілетін нәтиже:
Жасайды: шығармашылық әңгіме құрайды, қыс мезгілінің ойындарын бөледі;
Түсінеді: ертегі мазмұнын түсінеді, қардың қандай болатынын ;
Қолданады: сөздерге дыбыстық талдау жасайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қыс қызықтары
Қыс қызықтары
Білім беру саласы: Қатынас.
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: Қыс қызықтары
Мақсаты: Дыбыстық талдау жасауды үйрету.
Міндеттері: 1. Қыс белгілері жайлы әңгімелесу.
-
Балалардың қыс мезгілі жайлы білімдерін дамыту.
-
Табиғатты қорғай білуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құрал: Қыс мезгілінің үлгі суреті, жұмыс дәптері, қызыл және көк түсті қималар.
Сөздік жұмыс: Ұлпа.
Блингвальды компонент: Қыс – зима, қар – снег, қар қандай? – какой снег? тастай суық
-
холодный как камень.
ҰОҚ барысы:
-
Ұйымдастыру кезеңі
-
Қазір жылдың қай мезгілі?
-
Қыс мезгілінің ерекшеліктері қандай?
-
Қардың түсі қандай?
-
Қар қайтіп жауады?
-
Қыс мезгілінде неше ай бар?
-
Негізгі кезен
-
Бүгін аптаның нешінші күні?
–Жұма.
-
Қыс мезгілі, тамаша мезгіл, қандай ойын ойнайсыңдар?
-
Бәріміз асыға күтетін мерекеміз қандай мереке?
-
Балалар, осы қыс мезгілінің қызықтарын айта отырып әңгіме құрайық.
Даладағы аппақ қар күмістей жарқ-жұрқ етеді. Қардың аппақ тазалығы сондай, бетіне ештең тастағың келмейді. Енді сендер осы қыс қызықтары туралы әңгіме құраңдар.
Балалардың әңгімелерін тыңдайды.
-
Өте жақсы тағы да кім құрап береді.
-
Қыс мезгілінде сендер қармен көп ойнайтындарың ды әңгімелеріңнен байқадым.
-
Қар туралы «Қар қандай?» ертегісін оқып берейін.
«Қар қандай?»
Бірде құстар дауласады. Олар қардың, кәдімгі қардың қандай болатынын анықтайды. Ұшып жүріп сұрақ қояды:
-
Қар қандай болушы еді?
-
Алтындай жарқырап тұрады, – дейді Таң.
-
Көгілдір түсті, – дейді мұнтаздай көгілдір Аспан.
-
Тастай суық, – деп жауап береді Үйрек, тұмсығын қанатының астына тыға түсіп.
-
Жып-жылы шығар, – деп жауап қатады Тауық.
-
Жеп-жеңіл! Сондай жеңіл! – деп шу ете қалады Жел.
-
Сондай ауыр! Кереметтей ауыр! – деп күрсінеді ағаш Бұтақтары.
-
Күмістей, әрине! – деп күлімсірейді аспандағы сұлу да сымбатты Ай.
Жер-көкті шарлаған құстар алуан түрлі жауаптар естиді, бірақ олар әртүрлі болып шығады.
-
Балалар қар қандай?– деген сұраққа әр қайсысы әртүрлі жауап берді, неге? Сөздік жұмыс:
Ұлпа – жұмсақ мағынасын айтып түсіндіреді. Сергіту сәті:
(Сергіту жаттығуларын
З.Шүкіровтің «Ақша қар» өлеңімен жасатуға болады.)
Айналамда ұшып жүр, Ақ мамық қар себелеп.
Қалт-құлт еткен бейне бір, Ақ қанатты көбелек.
-
Балалар енді «қыс» сөзіне дыбыстық талдау жасату әріп қималарымен. Қ– дауыссыз дыбыс.
Ы – дауысты дыбыс. С– дауыссыз дыбыс.
-
Дауысты дыбысты қандай түспен белгілейміз?
-
Ал дауыссыз дыбысты ше? Дидактикалық ойын:
«Қай мезгілде ойнаймыз?»
Ойын шарты: Шаңғы, асық, шана, доп, хоккей, секіргіш жіп суреттеріне қарап, қай мезгілде ойнайтынын айту.
Дәптермен жұмыс:
Дәптердегі тапсырма орындалады.
-
Қорытынды бөлім. Рефлексия
-
Балалар қандай тақырыпқа әңгіме құрадық?
Қандай ертегі тыңдадық?
Күтілетін нәтиже:
Жасайды: шығармашылық әңгіме құрайды, қыс мезгілінің ойындарын бөледі;
Түсінеді: ертегі мазмұнын түсінеді, қардың қандай болатынын ;
Қолданады: сөздерге дыбыстық талдау жасайды.
шағым қалдыра аласыз













