Сабақтың кезеңі
|
Уақыты
|
Жоспар мазмұны
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеттері
|
Бағалау
|
ресурстар
|
1.Кіріспе
|
1-мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу
|
Мұғалім амандасады
|
Амандасу
|
Ауызша мадақтау
|
|
|
2-мин
|
Шаттық шеңбері
Мақсаты:
оқушылардың бірлестігін
ұйымдастыру
|
Оқушылар әр түрлі физикалық суреттер дің сәйкесін
тауып, шаттық шеңберін құрайды
|
Оқушылар біртіндеп қолдарын ұстап, қолын
ұстаған оқушыға сәтілік тілейді.
|
Ауызша мадақтау
|
Интерактивті тақта
Слайд
|
|
2-мин
|
Топқа бөлу
Мақсаты: топта өзін-өзі
реттеу, жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру
|
Мұғалім оқушыларға физикалық шамалар
бейнеленген жетондарды таратады. Мақсаты: топта өзін-өзі реттеу,
жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру
|
Берілген шамаларды алып, сәйкесін тауып,
арналған орынға отырады.
|
Ауызша мадақтау
|
Интерактивті тақта
Слайд
|
Қызығушылығын ояту
«Батыл болсаң, байқап
көр»
|
2-мин
|
Мен
туралы не білесің?
Мақсаты: оқушылардың назарын пәнге
аудару
|
Кестеде Ғ
V
ρ
P-физикалық шамалар беріледі.
Осы шамалардың атауын, белгіленуін, өлшем бірлігін
жазады
|
тақтаға шығып оқушылар кестені
толтырады.
|
Ауызша мадақтау
|
Интерактивті тақта
Слайд №1. Таратпа материалдар
|
|
2-мин
|
Миға
шабуыл:
«Ойлан тап»
|
Архимед күшіне байланысты логикалақ есеп
беріледі
|
Оқушылар Архимед туралы логикалық есепті
шешеді.
Физикалық жұмбақтарды шешеді
|
Багалау парағы мен смайлик
беріледі.
|
Интерактивті тақта
Слайд №1. Таратпа материалдар
|
|
2-мин
|
“Кім жылдам
Мақсаты: оқушылардың назарын пәнге
аудару
|
Мұғалім Архимез күші туралы сұрақтар
қояды.Сұраққа шапшаң жауап беру қажет.
Мақсаты: Оқушардың білімін
тексеру
|
Оқушылар үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап бойынша жауап береді
|
Багалау парағы мен смайлик
беріледі.
|
Интерактивті тақта
Слайд №1. Таратпа материалдар
|
ІІ.Тұсаукесер
10мин
|
5-мин
|
«Шапшаң болсаң озып
көр»
Мақсаты: оқушылардың көніл-күйін
көтеру
|
Тақырыпқа байланысты суреттер беріледі. Сол
суреттерде не туралы бейнелен.Оқушылар топта
талдайды.
Оқушылар сабақтың тақырыбын өздері
ашады.
|
Тапсырманы топта талдайды. Қай топ бірінші дайын
болады сол тақтаға шығып жауап береді
|
Багалау парағы мен смайлик
беріледі.
|
Интерактивті тақта
Слайд №1. Таратпа материалдар
|
|
15-мин
|
«Зерек болсаң шешіп көр»
Мақсаты есеп шығару дағдысын
қалыптастыру
|
1.Массасы 100кг бөрене судың бетінде қалқып
жүр.Бөренеге әрекет ететін судың көтеруші күші
қандай?
2.400Н архимед күші әрекет ететін дене суға толық
батырылған. Осы дененің көлемі қандай?
3.
Салмағы 6Н, ал көлемі
400см3
дене суға бата
ма?
|
Әр
топ берілген есептерді топ ішінде шығарып, тақтаға
жазады
|
Өзін – өзі бағалау парағына белгі
соғады
|
Интерактивті тақта
Слайд №3 Таратпа материалдар
|
|
3-мин
|
«Миға шабуыл»
Мақсаты: оқушылардың шапшаңдығын
тексеру
|
Мәтін бойынша сұрақтар
беріледі.
|
Оқушылар сураққа жауап береді
|
Өзін – өзі бағалау парағына белгі
соғады
|
Интерактивті тақта
Слайд №3 Таратпа материалдар
|
|
2-мин
|
«Сергіту сәті»
Физикалық жұмбақтар
|
1.Өзі затты құрайды,
Теңесуге таразыны сұрайды
2.Қозғалысқа келтіріп Жылдамдығын береді
Өлшемдерін қарасақ Ньютонға ол келеді.
3.Сұйық, қатты, бу болып
құбылатын
Ішіп ,кешіп, жүзетін қандай
затың?
|
Әр
топқа жұмбақтар жасырылады. Оқушылар жұмбақтың жауабын
шешеді
|
Багалау парағы мен смайлик
беріледі
|
Интерактивті тақта
Слайд №4
|
Қорытынды бөлім
|
5-мин
|
«Ой толғаныс»
Физикалық
диктант. Мақсаты: оқушының зейінін
тексеру
|
Мәтін бойынша шағын тест тапсырмалары
беріледі
|
Оқушылар тест тапсырмасын
орындайды
|
Смайликпен бағалау
|
стикелер
Бағалау парағының толтырылған
нысаны
|
|
2-мин
|
Рефлексия
" Екі жұлдыз, бір
тілек" Мақсаты:
сабақ туралы өз ойын
қорытындылау
|
Екі жұлдыз"- не ұнады
"бір тілек"- нені тілейді жазу
|
Топтардың өзара бағалауы, өздерін - өздері
бағалаған парақтар жиналып, жиынтық баға қойылады
|
Бағалау
парағы
|
|
|
2-мин
|
Үйге тапсырма
|
Үйге тапсырма:
§45 §46
24-жаттығу
|
|
|
|