Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар "Әпке" пьесасы

Қысқа мерзімді жоспар "Әпке" пьесасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Еркін ауылдық округіндегі МДШО бар № 26 ом

Пәні:

қазақ тілі

Бөлім:

Махаббат пен абырой

Педагогтің аты-жөні:

Қорабаева П.М .

Күні:

10.02.2023

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Дулат Исабеков.«Әпке» драмасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.3.1.1 көркем шығармадан алынған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану

Сабақтың мақсаты

көркем шығармадан алынған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақың басы

(Ұйымдастыру)

Ұйымдастыру кезеңі

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Сергіту сәті «Шыңғыс ханның сандары»

Оқушыларды ойынның барысымен таныстырамын.

Сабақтың мақсатын талдайды.


Сергіту сәті «Шыңғыс ханның сандары» ойыны арқылы жасырылған сандарды табады.

Мұғалімнің ауызша мадақтауы

Бояу қарындарштары

Сабақтың ортасы

(Өткен білімді еске түсіру)


«Зымыран сұрақтар» әдісі бойынша үй тапсырмасына шолу жасаймын.

-Сөздік қор деген не ?

-Сөздік құрам деген не ?

Оқушылар «Зымыран сұрақтар » әдісі бойынша берілген сұрақтарға жауап береді .

Мұғалімнің ауызша бағалауы

Конверт

(Жаңа білім)


1-тапсырма. Жеке жұмыс.

«Венн диаграммасы» арқылы

Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалауына нұсқаулық беремін .





Қол жеткізетін оқу мақсаты: осы тапсырманы орындау арқылы қол жеткізілетін сабақ мақсатына ораламын.

1-тапсырма. Жеке жұмыс.

«Венн диаграммасы» арқылы

Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалайды









Сиқырлы сызғыш әдісі бойынша дескриптор арқылы бағалаймын.

Дескриптор:

- Шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырады; 1 балл

-тарихи құндылығын бағалайды 1 балл

-көркемдік құндылығын бағалайды 1 балл


Стикер қағаздар


Мәтін

http://collegy.ucoz.ru/publ/89-1-0-12313 сайтынан алынған.



2-тапсырма. БЖБ


2-тапсырма. БЖБ



А4 өлшемді қағаздар.

Ноутбук


Мәтін https://znanio.ru/media/ashy_saba-303063 сайтынан алынған.

Сабақтың соңы

(Бекіту)


Саралау тапсырмасы.

Оқыту түрі: Жеке жұмыс.

Оқыту тәсілі: «wordwall» бағдарламасы арқылы тест тапсырмасының орындалу ретін түсіндіремін.


Саралау тапсырмасы. Жеке жұмыс. «wordwall» бағдарламасы арқылы ойнай отырып, сұрақтарға жауап береді.

Оқушыда қалыптасатын дағды: АКТ жұмыс жасау, жылдам ойлау

Өзін-өзі бағалау

Смартфон

(Кері байланыс)

«Padlet» тақтасында «+,-,?» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс береді



«Padlet» тақтасында «+,-,?» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс береді




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!