Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқа мерзімді жоспарлар.10 сынып. Қазақ тілі.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін: ___________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 1-сабақ
Бөлім: |
2-бөлім: Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс |
|||||||||||||
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
|
|||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Индустрияландыру: ұлттық өндіріс тарихы |
|||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау 10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу |
|||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыруа алады және бағалай алады. Белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана алады. |
|||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басталуы 7 минут Сабақтың ортасы 8 минут 10 минут 15 минут Сабақтың аяқталуы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ойтүрткі Суретте не туралы бейнеленген? Бұл суретті бүгінгі тақырыппен байланыстырып әңгімеле.
1-тапсырма 1)Индустрия, индустрияландыру деген не? 2) Елдің дамуында индустрияның маңызы қандай? 3) Қазақстандағы тарихы терең қандай индустриялық өнеркәсіптерді білесің? 4) Жер байлығы құндылықтың қандай түріне жатады? 3-тапсырма Әртүрлі дереккөздерді пайдаланып, еңбек, жер байлығы туралы мақал-мәтел жаз. Олардың мағынасын құндылықтармен сабақтастырып түсіндір. 4-тапсырма 1.Мәтінді мұқият тыңда. Мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыр және бағала.
2.Мәтіннен керекті сөздерді іріктеп ал. Керекті сөздерді қолдана отырып, шағын конспект жаз.
Рефлексия «Сатылым»
|
Суретті бүгінгі тақырыппен байланыстырып әңгімелейді.
Сұрақтарға жауап береді.
Әртүрлі дереккөздерді пайдаланып, еңбек, жер байлығы туралы мақал-мәтел жазады. Олардың мағынасын құндылықтармен сабақтастырып түсіндіреді.
Мәтінді мұқият тыңдайды. Мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастырады және бағалайды.
Рефлексия жасайды. Оқушылар бүгін не үйренгендерін стикерге жазып, оны сөмкеге салады, ал егер, келесі сабақта не үйренгісі келетіні жайлы ойлары болса, оны дүкенге қояды.
|
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың!
Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Дескриптор Білім алушы -мәтінде көтерілген мәселені анықтайды, -автордың ойын анықтайды, -сұрақтар құрастырады. -керекті сөздерді іріктейді, -конспекті жазады.
Бағалау: Берілген бұлт, ағаш, күн суреттері арқылы бағалау
|
Оқулық 10-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 10-сынып
Оқулық 10-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
|
Тексерілді:
Бөлім: |
2-бөлім: Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс |
|||||||||
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
|
|||||||||
Күні: |
|
|||||||||
Сынып: 10 а |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Индустрияландыру: ұлттық өндіріс тарихы |
|||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді талдау, негізгі үрдістерді анықтау 10.3.2.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу |
|||||||||
Сабақтың мақсаты |
Әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді талдап, негізгі үрдістерді анықтай алады. Мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жаза алады. |
|||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
С абақтың басталуы 8 минут Сабақтың ортасы 7 минут 10 минут 15 минут Сабақтың аяқталуы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Психологиялық ахуал «Мен басқаның көзімен» Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ойтүрткі Отандық өндірістердің дамуы туралы білетін ақпараттарыңды ақыл-ой картасы арқылы жинақтап көрсетіңдер. Талдау жасаңдар. 1-тапсырма 1.Мәтінде қандай ақпараттар берілген? Негізгі үрдістерді анықтаңыз. 2.«Пирамидалық талқылау» стратегиясын пайдалана отырып, кестеде берілген мәліметтерді талдаңыз. 3.Мәтіндердегі сандық деректерді мазмұндық тұрғыдан салыстырыңыз.
Рефлексия
«V» -
мұғалім сұрады, бірақ жауабым дұрыс болмады.
|
«Мен басқаның
көзімен»
Отандық өндірістердің дамуы туралы білетін ақпараттарын ақыл-ой картасы арқылы жинақтап көрсетеді.
Мәтіннен негізгі үрдістерді анықтайды.
«Пирамидалық талқылау» стратегиясы арқылы кестеде берілген мәліметтерді талдайды.
Мәтіндердегі сандық деректерді мазмұндық тұрғыдан салыстырады.
Мәтін құрылымын сақтай отырып, кестеде берілген мәліметтер мен үрдістерді талдайды. Берілген тақырыпта мақала жазады.
Мұғалім ұсынған стикерге шартты белгілер арқылы оқушылар өздерінің белсенділігі мен сабақтағы әрекетін бағалайды.
|
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың!
Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Дескриптор Білім алушы -мәтінде берілген ақпараттарды сипаттайды, -негізгі үрдістерді анықтайды, -кестеде берілген мәліметтерді талдайды, -негізгі мәселені анықтайды, -шешу жолдарын ұсынады, -мәтіндердегі деректерді салыстырады, -айырмашылығы мен ұқсастығын табады, -мәтін құрылымын сақтайды, -маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазады.
Бағалау
|
Оқулық 10-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 10-сынып
Оқулық 10-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
|
|
Бекітемін: ___________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 3-сабақ
Бөлім: |
2-бөлім: Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс |
||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Теміртау – қазақ Магниткасының көшбасшысы Бөлім бойынша жиынтық бағалау -1 |
||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс, интервью, пікірталас) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау; 10.3.6.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдай алады. Жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөліп, ойын дұрыс жүйелей алады, логикалық және стильдік түзетулер енгізіп, редакциялай алады |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басталуы 10 минут Сабақтың ортасы 15 минут 20 минут Сабақтың аяқталуы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ойтүрткі Суретте Теміртау металлургия комбинаты бейнеленген. 1.Теміртау металлургия комбинаты Қазақстанның қай аймағында орналасқан? (ЕББҚ оқушыға) 2.Кәсіпорын мен ол тұрған қала атауының тарихы жөнінде не білесің? 3-тапсырма Мәтінді мұқият тыңда. 1)Мәтіндегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды теріп жаз. Бұл терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды автор не үшін қолданды? 2) Ертең мектебіңізде металлургтермен кездесу кеші өтеді. өтеді. Сол кездесу кешінде көшбасшы ретінде сөз сөйлеуің керек. Сөйлейтін сөзіңде тақырыпқа байланысты терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды түрлендіре қолдан. 2-бөлім: Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс бөлімі бойынша жиынтық бағалау Оқу мақсаты 10.3.6.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау Бағалау критерийі Білім алушы
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану Орындау уақыт 20 минут Тапсырма 1. Мәтінді мұқият оқы. Мәтінді азатжолдарға бөліп, логикалық және стильдік түзетулер енгізіп, редакциялаңдар. Қазан метросы 2005 жылы қаланың 1000 жылдық тойын тойлау қарсаңында ашылыпты. Ол – Ресейдегі жетінші, КСРО құлағаннан кейінгі алғашқы іске қосылған метро. Қазан метросы бір бағытта салынуда. Әзірге онда тоғыз бекет бар, таяу арада оныншы бекет пайдалануға берілмек. Қазан метросы жер бетіне өте жақын жүргізілген. Биіктігі өте бәсең, ішкі акваториясы тар. Қасбетінің өту алаңы цементтен құйылған. Пайдалануға берілгеніне небәрі 10 жыл болса да, ол ширек ғасырдың кейпін береді. Ішкі әрлеу жұмыстары көңіл көншітпейді, сәуле беру жүйесі күңгірт. «Кремль» және «Ғабдолла Тоқай» бекеттерінен өзге аялдамалары қарапайым. Нижний Новгород қаласы метрополитені – Ресейдегі үшінші, КСРО-дағы оныншы метро. Бұл жерде тарап кеткен Одақты айтудағы себебіміз – құрылысы жүргізілген метролар сол тұстағы алып империя азаматтарының, салық төлеушілерінің қаржысына салынған. Сондықтан онда біздің де үлесіміз бар. 1973 жылы жоспарланып, 1977 құрылысы басталған Нижний Новгород метросы 1985 жылы пайдалануға берілген. Екі бағытта жұмыс істеп тұрған метроның жалпы ұзындығы 18,9 шақырымды құрайды екен. Әзірге онда 14 бекет бар. (ҚазАқпарат)
Эмоциональдық жағдай мен көңіл-күй рефлексиясы
|
Сұрақтарға жауап береді.
Мәтінді мұқият тыңдайды. Мәтіндегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды теріп жазады.
Сөйлейтін сөзінде тақырыпқа байланысты терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды түрлендіре қолданады.
2-бөлім: Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын орындайды. |
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың!
Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Дескриптор Білім алушы -терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды жазады, - автордың қолдану мақсатын айқындайды, -сөздерді берілген анықтамасымен сәйкестендіреді, - тақырыпты ашады, -терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды түрлендіре қолданады. -құрылымын сақтайды, -жүйелі сөйлейді.
Бағалау: Берілген бұлт, ағаш, күн суреттері арқылы бағалау
|
Оқулық 10-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 10-сынып
Оқулық 10-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
|
Тыңдалым мәтіні
Теміртау – қазақ Магниткасының көшбасшысы
Теміртаудың тағдыры өткен ғасырдың 30-жылдарынан бастау алған Қарағанды таскөмір бассейнін игеру кезеңімен тығыз байланысты. Екінші дүниежүзілік соғыс етек алып, 1941 жылы фашистер ел шетіне басып кіргенде, сол кездегі одақтың негізгі көмір-металлургия орталығы жау қолында қалып қойды. Сондықтан 1942 жылы Мемлекеттік қорғаныс комитеті Қарағанды кокс көмірінің базасында металл сынықтарынан болат қорытатын шағын зауыт салу туралы шешім қабылдайды. Соғыстың өрті әлі басылмаған шақта, яғни 1944 жылдың 31 желтоқсанында Қарағанды облысындағы әлі ешкімге белгісіз Самарқан деген елді мекенде, Нұра өзенінің жағасында болат қорытатын зауыт салынып, тұңғыш балқыма алынған. Майданның қажеті үшін жеделдете салынса да, бұл құрылыс кездейсоқ шешім емес еді. Сонау 30-жылдары ғұлама ғалымдар Қ. Сәтбаев, М. Русаков, А. Сперанский Орталық Қазақстанның минералды ресурстарын жан-жақты зерттей келе, болашақ өндірістің орнын белгілеп қойған.
Жанқиярлық еңбектің арқасында небәрі 18 айдың ішінде жаңа зауыттың мартен цехы іске қосылады. Бұл үшін 3 мың адам жұмысқа тартылған еді. Қазіргі жастар сене қоймайды: жұмысшылар аш-жалаңаш жүріп, бар жұмысты қолмен атқарды, қарулары күрек, қайла болатын. Тұрмыстары да адам төзгісіз еді: 80–100 адамнан іркес-тіркес барақтарда үйме-жүйме болып тұрып жатты.
Осылай Қазақстан қара металлургиясының негізі қаланды. Қара металлургия өндірісіне қазақ жастары алынып, олар Нижний Тагиль, Белорецк, Алапаевск, атақты Магнитогорскіден отты мамандықты игеріп жатты. Сөйтіп, соғыс бітер жылдың алдында, дәл 31 желтоқсан күні тұңғыш қазақстандық болат балқытылып, бірден қару-жарақ, артиллерия снарядтарын шығаруға жөнелтілді. Жеңісті жақындатуға бұл бір мысқал болса да үлес еді.
Мартен пешін қабылдап алу жөніндегі мемлекеттік комиссияны сол кездегі республика Халық Комиссарлары Кеңесі төрағасының орынбасары Д.Қонаев басқарған. Қазақ металлургия зауытының құрылысшылары мен металлургтерін Жоғарғы Бас Қолбасшы құттықтады: «Қазақ металлургия құрылысының құрылысшыларын және монтажшыларын, Қазақ металлургия заводы қызметкерлерін №1 мартен пешінің құрылысын бітіріп, пайдалануға берулеріңізбен құттықтаймын. Соғыс уақытының қиын жағдайларында құрылысшылар мен монтажшылардың қажырлы еңбегі арқасында Қазақ ССР-індегі тұңғыш металлургия заводының құрылысы іске асырылуда. Қазақ Республикасы индустриялы өркендей берудің базасы болған Қазақ металлургия заводының құрылысын тез аяқтап, көрнекі табыстарға жетулеріңізді тілеймін».
«Егемен Қазақстан» газетінен...
Тексерілді: ___________
Бөлім: |
2-бөлім: Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс |
|||||||||||||
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
|
|||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Теміртау – қазақ Магниткасының көшбасшысы |
|||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.2.3.1 көпшілікке арналған дәріс, интервью, мақала, очерктің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау 10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу |
|||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Көпшілікке арналған очерктің құрылымы мен рәсімделуін ажырата алады, жанрлық ерекшеліктеріне талдау жасай алады. Белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана біледі. |
|||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басталуы 10 минут Сабақтың ортасы 10 минут 15 минут 5 минут Сабақтың аяқталуы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Психологиялық ахуал «Атомдар мен молекулалар» Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ойтүрткі Топтық жұмыс Қазақстан магниткасы – Теміртау жөнінде ментальді карта бойынша білетін ақпараттарыңды жинақтаңдар.
1-тапсырма Мәтінді мұқият оқы. Мәтіннің құрылымы мен рәсімделуіне, жанрлық ерекшелігіне талдау жаса.
2-тапсырма Тақырыпқа байланысты терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды түрлендіре қолданып, «Металлургияның дамуы – еліміздің экономикасының дамуы» тақырыбында ойтолғау жазыңдар. 3-тапсырма Оқылым мәтінің мазмұны туралы пікіріңді «Төрт сөйлем» құрылымына салып жаз. 1. Пікір. Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз. 2. Дәлел. Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде. 3. Мысал. Пікіріңді өмірмен байланыстырып, мысал келтір. 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды жаса.
Үйге тапсырма: 12-тапсырма Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
Мен сабақта ......... қиналдым, себебі ...................... Маған сабақта ........ ұнады, себебі ................. Маған .....................оңай болды, себебі .............. Мен бүгін ........ әсерде болдым, себебі ............
|
Психологиялық ахуал «Атомдар мен молекулалар» Молекулалар атомдардың жиынтығы екендігі баршаға да мәлім. Оқушылар сыныптың бос жеріне жиналады. Ойынды жүргізуші «Атомдар!» деп дауыстағанда, олар бір-бірімен араласып, әрілі-берілі жүруі керек, өйткені олар қазір броундық қозғалыстағы атомдар іспетті. Ал, жүргізуші «Молекулар!» деп айтып, бір санды атаса (мәселен, үш немесе төрт, бес, алты) оқушылар сол аталған сан құрамында топтарға жедел түрде бірігуі керек. Қалыс қалған оқушылар (топ құрамын аталған саннан кем құрғандар) айып ретінде бір тапсырма орындайды: өлең оқиды, ән айтады т.с.с. Ойынның нәтижесінде құралған топтар сол құрамда парталарға да отыруына болады: олар сабақты осы құрамда жалғастырады.
Мәтінді мұқият оқиды. Мәтіннің құрылымы мен рәсімделуіне, жанрлық ерекшелігіне талдау жасайды. Тақырыпқа байланысты терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды түрлендіре қолданып, «Металлургияның дамуы – еліміздің экономикасының дамуы» тақырыбында ойтолғау жазады.
Оқылым мәтінің мазмұны туралы пікірлерін «Төрт сөйлем» құрылымына салып жазады.
Оқушылар «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы нені білгенін,маңызды ақпарат не болғанын және қиын тудырған тапсырманы параққа жазып береді.
|
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың!
Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Дескриптор Білім алушы -мәтінді құрылымын анықтайды, -мәтіннің рәсімделуін ажыратады, -мәтіннің жанрлық ерекшелігін анықтайды, -мәтіндегі тілдік оралымдарға талдау жасайды.
Дескриптор Білім алушы -тақырыпқа қатысты ойтолғау жазады, -терминдер мен ұғымдарды қолданады, -тілдік оралымдарды түрлендіре қолданады.
|
Оқулық 10-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 10-сынып
Оқулық 10-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
|
Тексердім: ___________
Бөлім: |
2-бөлім: Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс |
|||||||||||||||||
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
|
|||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||
Сынып: 10 а |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Заманауи индустрия: ұлттық өндіріс жетістіктері |
|||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс, интервью, пікірталас, мақала) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау; 10.3.6.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау |
|||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс, интервью, пікірталас, мақала) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдай алады. Жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөліп, ойын дұрыс жүйелей алады, логикалық және стильдік түзетулер енгізіп, редакциялай алады |
|||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
Сабақтың басталуы 10 минут Сабақтың ортасы 15 минут 15 минут Сабақтың аяқталуы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Психологиялық ахуал «Айна»
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ойтүрткі Суреттердің бүгінгі тақырыпқа қанай байланысы бар? Отандық өнімдер және ұлттық өндіріс жетістіктері жайында не білеміз?
3-тапсырма Мәтінді мұқият тыңдаңдар. 1.Мәтіндегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды теріп жазыңыз. Бұл терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды автор не үшін қолданды? 2.Мәтінде берілген терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды берілген анықтамасымен сәйкестендіріңдер.
2-тапсырма Берілген тақырыптардың біріне мәтін құраңдар. Өз мәтіндеріңде термин сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолданыңдар. Бір-біріңнің мәтіндеріңді тексеріп, орынсыз қолданылған сөздер мен логикалық, стильдік қателерді анықтаңдар. 1)Цифрлық технологияның игілігін көру 2)Экономикалық-әлеуметтік тұрмысты жақсарту
Үйге тапсырма: 2-тапсырма
Рефлексия «Интервью» (бір оқушы шығып басқаларына сұрақ қояды): 1. Бүгінгі сабақ саған ұнады ма? Несімен? 2. Бүгінгі сабақта нені білдің? 3. Бүгінгі сабаққа қатыспағанда қайтер едің, елестетіп көрші? 4. Бүгінгі сабақтан алған әсеріңмен бөліс? |
Психологиялық ахуал «Айна» Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады (немесе партада отырып та болады). Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол қылады, солды оң жасайды. Бір минуттан кейін оқушылар рөлдерімен алмасады.
Мәтінді мұқият тыңдайды. Мәтіндегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды теріп жазады. Мәтінде берілген терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды берілген анықтамасымен сәйкестендіреді.
Берілген тақырыптардың біріне мәтін құрайды. Өз мәтіндеріңде термин сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолданады. Бір-біріңнің мәтіндеріңді тексеріп, орынсыз қолданылған сөздер мен логикалық, стильдік қателерді анықтаңдар.
|
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың!
Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Дескриптор Білім алушы - терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды теріп жазады, -сөздерді берілген анықтамасымен сәйкестендіреді,
Дескриптор Білім алушы -берілген тақырып аясында мәтін құрайды, -орынсыз қолданылған сөздер мен логикалық, стильдік қателерді анықтайды. |
Оқулық 10-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 10-сынып
Оқулық 10-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
|
Тексерілді:
Бөлім: |
2-бөлім: Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Заманауи индустрия: ұлттық өндіріс жетістіктері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді талдау, негізгі үрдістерді анықтау; 10.3.2.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді талдап, негізгі үрдістерді анықтай алады. Мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жаза алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басталуы 10 минут Сабақтың ортасы 15 минут 15 минут Сабақтың аяқталуы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Психологиялық ахуал «Жүректі тазарту» Оқушыларға таза парақшалар таратылады. Оған дәл қазіргі кездегі ойындағы кірбіңді, ренішті, қолайсыз көңіл күйді жазу ұсынылады. Жазып болған соң, қоқыс жәшігіне тастайды. Осылайша барлық жағымсыз көңіл күйден арылып, тазарған жүрекпен, көтеріңкі көңіл күймен сабақ басталады Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; 6-тапсырма Мәтінді мұқият оқыңдар. Сұраққа жауап беріңдер. 1.Нанотехнология дегенді қалай түсінесің? 2.Жаратылыстану ғылымдары қандай салаларға бөлінеді? (ЕББҚ оқушыға) 3.Нанотехнологияның даму тарихы неден басталады? 7-тапсырма Жұптық жұмыс Мәтіннің екінші абзацының мазмұны бойынша кестені жұбыңмен бірге толтырып, басқа жұптармен орын алмастырып, бағалаңдар.
8-тапсырма Мәтіндегі ақпаратқа сүйеніп, жаратылыстану ғылымдарының интеграциясын көрсететін сызба жаса. Оны сынып алдында түсіндір. ЕББҚ оқушыға тапсырма Берілген мәтін бойынша «ББТЗО» кестесін толтыр. Б (білемін) Ол туралы мен не білемін? Б (білгім келеді) Нені білгім келеді? Т (табу) Көбірек ақпаратты қайдан таба мын? З (зерделеу) Нені зерделеу керек? О (одан кейінгі іс-әрекет) Одан әрі не істеу керек?
Үйге тапсырма: 11 -тапсырма
Рефлексия «3-2-1» тәсілі бойынша өз ойыңды жаз.
|
Психологиялық ахуал
«Жүректі тазарту» тренингі арқылы көтеріңкі көңіл күймен сабаққа назар аударады.
Мәтінді мұқият оқиды. Сұраққа жауап береді.
Мәтіннің екінші абзацының мазмұны бойынша кестені жұбымен бірге толтырып, басқа жұптармен орын алмастырып, бағалайды.
Мәтіндегі ақпаратқа сүйеніп, жаратылыстану ғылымдарының интеграциясын көрсететін сызба жасайды. Оны сынып алдында түсіндіреді.
Берілген мәтін бойынша «ББТЗО» кестесін толтырады.
«3-2-1» тәсілі бойынша Сабақтан алған 3 маңызды ақпаратты анықтайды. Сабақта 2 іс-әрекетті, қиындық тудырған 1 мәселені көрсетеді.
|
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың!
Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Дескриптор Білім алушы -мәтіннің мазмұны бойынша кестені толтырады, -физика ғылымына қатысты термин сөздерді анықтайды, -химия-биологияға қатысты ұғымдарды анықтайды.
. |
Оқулық 10-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 10-сынып
Оқулық 10-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
|
Бекітемін: ___________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 7-сабақ
Бөлім: |
2-бөлім: Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Нәтиже сабақ. Бөлім бойынша жиынтық бағалау – 2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.2.3.1 көпшілікке арналған дәріс, интервью, мақала, очерктің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Көпшілікке арналған интервьюдің құрылымы мен рәсімделуін біліп, жанрлық ерекшеліктеріне талдау жасай алады. Белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басталуы 10 минут Сабақтың ортасы 10 минут 20 минут Сабақтың аяқталуы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Психологиялық ахуал «Әдемі ойлай және демала біл» жаттығуы Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; 1-тапсырма Топтық жұмыс Осыған дейінгі білімдеріңді пайдаланып, «Индустрияландыру» сөзіне сөзжұмбақ құрастырыңдар. Сөзжұмбақтарыңды бір-бірлеріңе ұсыныңдар. 2-тапсырма Мәтінді оқыңдар. Қазақстан индустрияландыру жолында Индустрияландыру жолындағы мақсат-міндеттерді іске асырудағы арнайы экономикалық аймақтар мен парктердің үлесі зор. Дайын инфрақұрылым, кәсіпкерлер үшін қарастырылған жеңілдіктер, өзге де қызмет түрлері жаңа өндірісті жолға қоюға көп қолдау берері анық. Сондай индустриялық парк Таразда ашылды. Нысан дайын өндірістік және әкімшілік ғимараттары мен қоймалары бар 41 гектар алаңда орналасқан. Мұнда 20-ға тарта шағын және орта кәсіпорын шоғырланады. Қазірдің өзінде 4 кәсіпкер темір бұйымдарын шығаратын цех ашуға ниет білдіріп отыр. Келешекте дәл осы жерден бизнес инкубатор ашу да жоспарланған. Қарлығаш Аралбекова, Жамбыл облыстық кәсіпкерлік және индустриалдыинновациялық дамыту басқармасының басшысы: – Бұл Үкімет үшін өте тиімді. Өйткені инфрақұрылымды түгелдей қайтадан өткізу ол бірнеше өте үлкен қаражатқа түседі. Басқару компаниясын ашу мәселесі, банкпен, бізбен келісімдер қазір болып жатыр. Жуық арада бизнес инкубаторды ашуды осы жақын арада көздеп отырмыз. Специалистер, бухгалтер болсын, юрист болсын, айти технолог болсын, облысымыздың басқа да кәсіпкерлерге тегін қызмет көрсету. Осындай индустриялық аймақ Маңғыстау облысында да өз жұмысын бастады. Мұнда кәсіпкерлерге барлық жағдай жасалған. Іскер азаматтар парктің бірнеше тиімділігі бар дейді. Азамат Тасмағамбетов жеңіл әрі берік пенопласт бұйымдар шығарумен айналысады. Индустриялық паркке қоныстанғалы бері кәсіпкердің шығыны азайып, саудасы қызған. Азамат Тасмағамбетов, жеке кәсіпкер: – Өте тиімді. Өйткені индустриялық аймақта біріншіден ғимарат дайын. Суы, тоғы өткізулі тұр. Артында теміржолы өтіп тұр. Мысалы, вагон келсе жүк түсіріп алуға болады және бағасы әрине. Аумағы 189 гектар жерді алып жатқан индустриялық парк жүзден астам өндіріс орындарына қызмет жасауға қауқарлы. Отандық кәсіпорындармен бірге шетелдік компаниялар да орналаса алады. Мәтіннің құрылымы мен рәсімделуіне, жанрлық ерекшелігіне талдау жаса.
2-бөлім: Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс бөлімі бойынша жиынтық бағалау Оқу мақсаты 10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу Бағалау критерийі Білім алушы
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану Орындау уақыт 20 минут
2.Ертең мектебіңізде жас кәсіпкерлер форумы өтеді. Сіз сол форумның қорытындысында көшбасшы ретінде сөз сөйлеп, қатысушылар атынан үндеу хат мәтінін жариялауыңыз керек. Тақырыбы: «Кәсіпкерлерді бірге қолдайық!» Үндеу хатыңызда тақырыпқа байланысты терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды түрлендіре қолданыңыз.
Рефлексия
«Білім поштасы» 1.Менің ойымша... 2.Себебі... 3.Мысалы... 4.Қорыта айтқанда...
|
Психологиялық ахуал
«Әдемі ойлай және демала
біл» жаттығуы
Мәтінді оқиды. Мәтіннің құрылымы мен рәсімделуіне, жанрлық ерекшелігіне талдау жасайды.
|
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың!
Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Дескриптор Білім алушы -мәтіннің құрылымын анықтайды, -рәсімделуін ажыратады, -жанрлық ерекшелігіне талдау жасайды, - мәтіндегі терминдер мен ұғымдар, тілдік оралымдарды анықтайды.
. |
Оқулық 10-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 10-сынып
Оқулық 10-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
|
Бекітемін: ___________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 8-сабақ
Бөлім: |
2-бөлім: Индустрияландыру: Ұлттық өндіріс |
|||||
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Тоқсанды қайталау сабағы |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді талдау, негізгі үрдістерді анықтау; 10.3.2.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу; |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Әртүрлі графиктік мәтіндердегі мәліметтерді талдап, негізгі үрдістерді анықтай алады. Мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жаза алады. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басталуы 5 минут Сабақтың ортасы 15 минут 20 минут Сабақтың аяқталуы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Психологиялық ахуал тудыру кубигі 1.Амандас 2. Құшақтас 3.Тілек айт 4.Мақта 5.Күлкі сыйла 6.Би қимылдарын бірге қайтала Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын, бағалау критерийлерімен таныстыру 1-тапсырма Мақаланы мұқият оқып шығыңдар. «Шеврон» – Қазақстанның сенімді серіктесі» мәтінінде берілген ақпаратты графиктік мәтін түрінде «Торлы диаграмма» әдісімен жазыңдар. «Шеврон» – Қазақстанның сенімді серіктесі Мұнай-газ өнеркәсібі қызметінің барлық салаларына: көмір сутектерді барлауға, өндіруге, тасымалдауға және өткізуге қатысатын, сонымен қатар мұнай-химия өнімдерін өндірумен, оларды бөлшек сауда бағасы мен сату ісімен айналысатын «Шеврон» компаниясының дүниежүзілік мұнай өндіру саласында үлесі мол. 1873 жылы Лос-Анжелесте (АҚШ) құрылған «Шеврон» компаниясы қазір әлемнің 90-нан астам мемлекетінде жұмыс істейді. 23 елде мұнай мен табиғи газ өндіреді, олардың ішінде Қазақстан да бар. Қазақстанда компания – «Теңіз шевройл» бірлескен кәсіпорнының басты құрылтайшысы. 1993 жылы 6 сәуірде ҚР Президенті мен «Шеврон» директорлар кеңесінің төрағасы Кеннет Дерр «Теңіз шевройл» бірлескен кәсіпорнын құру туралы келісімге қол қойған-ды. 2018 жылы «Теңіз шевройл» кәсіпорнының Қазақстанда жұмыс істеп келе жатқанына 25 жыл толды. Осы уақыт ішінде «Шеврон» Қазақстанның ең ірі әрі сенімді инвесторларының біріне айналды. Аталмыш корпорация, салықпен бірге есептегенде, елімізге 123 млрд АҚШ доллары көлемінде инвестиция құйды. 2-тапсырма Графиктік мәтіндегі деректерді пайдаланып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап, өнеркәсіп өндірісі жөнінде мәтін құра. Рефлексия «Білім поштасы» 1.Менің ойымша... 2.Себебі... 3.Мысалы... 4.Қорыта айтқанда... |
Психологиялық ахуал Психологиялық ахуал тудыру кубигі арқылы кубиктердегі Тапсырмаларды бірге қайталап, оқушылар өз бойларына жағымды ахуал қалыптастырады. Мақаланы мұқият оқып шығады. «Шеврон» – Қазақстанның сенімді серіктесі» мәтінінде берілген ақпаратты графиктік мәтін түрінде «Торлы диаграмма» әдісімен жазады. Графиктік мәтіндегі деректерді пайдаланып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап, өнеркәсіп өндірісі жөнінде мәтін құра.
|
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін! Дескриптор Білім алушы -мәтіннен негізгі мәліметтерді талдайды, -негізгі үрдістерді анықтайды. Дескриптор Білім алушы -мәтіндегі деректерді пайдаланады, -маңызды тұстары мен үрдістерді талдайды, -мәтін құрайды. . |
Оқулық 10-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл Қалыптас тырушы бағалауға арналған тапсырма лар жинағы 10-сынып Оқулық 10-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
|