Мектеп: №37.Қ.Үкібев атындағы жом
ккм
Күні: Мұғалімнің
аты-жөні: Тасимов
Абай
Сынып:6 Қатысқандар:
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Қазақстан халықтарының
зергерлік өнерімен танысу
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
6.1.2.1 Ұлдар/ Қыздар - қазақ
халқының ұлттық және әлем мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн
туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін
көрсету
|
|
Барлық оқушылар орындай
алады: Қазақ ұлттық
мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайні туралы түсініктеме
береді
|
Көпшілігі орындай
алады: Қолөнер мен дизайннің
ерекшеліктерін ажыратады
|
Кейбіреулері орындай
алады: Әлем мәдениетінің өнері мен
дизайні туралы нақты түсінік бере
алады
|
|
Пәнге қатысты сөздік қор
мен терминдер: дизайн,модель,өнер
туындылары
|
Диалогтер мен жазу үшін
қолданылатын терминдер:
ұста, зергерлері көркем құйма,
бедерлеу, соғу, қаптау, күмістеу, термелеу, бұрау,
үзбелеу
|
Талқылауға арналған
сұрақтар: қазақ халқының ұлттық және
әлем мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының
ерекшеліктері ою өрнектерінде екенін рас
па?Дәлелде.
|
Бағалау
критерийі
|
өнер, қолөнер мен дизайні
туралы түсініктеме береді;
ерекшеліктерін
ажыратады;
нақты түсінік бере
алады
|
Құндылықтарға
баулу
|
Халымыздың ұлттық құндылығы
мен мәдениетін жаңғыртуға үлес қосуға
баулу
|
Пәнаралық
байланыс
|
тарих
|
Тақырып бойынша алдыңғы
білім
|
5-сыныпта алғашқы түсінік
қалыптасқан
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Психологиялық
ахуал
Топқа
бөлу
|
Оқушылармен амандасу,
түгелдеу.
Бір-біріне ізгі тілек айтып,
жағымды ахуал орнату. Сыныпты үш топқа бөлу үшін «Сөз қоржыны»
әдісін пайдаланамын. Қоржынға «ұста,зергер,шебер» туралы сөздер
жазылған парақ қиындыларын
саламын.
Әр оқушы сол сөздерді алу
арқылы өз тобын анықтайды және
топтасады.
Жаңа сабақ тақырыбын ашу үшін
«миға шабуыл» ретінде зергерлік бұйымдар суреттерін көрсетемін.
Оқушылар өздеріне таныс бұйымдардың атын атау барысында олардың
жазылуына да тоқтайды.
|
|
Сабақтың
ортасы
Сергіту
сәті
|
Зергерлік бұйымдар туралы
бейнебаян көрсетемін.
«Интервью» әдісімен тақырыпқа
байланысты оқушылар бір-бірінен сұрақ жауап
алады
«Жүзік
кімде» ойыны арқылы оқушыларды
сергітіп аламын.
«Ақпараттық
ақаулық» әдісімен бір-біріне жалған
ақпараттар беріп, ақаулықтарын
табады
|
<iframe
width="415"
height="253"
src="https://www.youtub
e.com/embed/L
7XETvuL0Nc" frameborder="0"
allow="accelerometer; autoplay;
enc
rypted-media; gyroscope;
picture-in-picture"
allowfullscreen></iframe>
|
Сабақтың
соңы
|
«Әдеби шеңбер» арқылы сабақты
бекіту
«Ауа райы» әдісі арқылы
оқушылардан рефлексия
алынады.
|
Кеспе
қағаздар
|
Қосымша
ақпараттар
|
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек
қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға
қандай тапсырмалар бересіз?
|
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды
игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Қабілетті оқушылармен
жұмыс
«Дербес пікір жазу»
әдісі
Үлгерімі төмен
оқушылармен жұмыс
Әрір тапсырмада тиімді кері
байланыс жасау және
Артығын табу
тесті
|
Қалыптастырушы
бағалауда
бағдаршамды
пайдалану
|
Осы сабақта қолданылатын
қауіпсіздік ережелерінің
тармақтары
|