Материалдар / Қысқа мерзімдік жоспар. Тақырыбы: Баскетбол добын алып жүру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қысқа мерзімдік жоспар. Тақырыбы: Баскетбол добын алып жүру

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімдік жоспар. 5 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2021
1005
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып:

5 б

Күні:

16.02.2011

Сабақтың тақырыбы:

Допты алып жүру.

Құзыреттіліке жеткізетін сабақтың мақсат – міндеттері:

а) Ақпараттық:






ә) Коммуникативтік :



б) Проблеманы шешу:




Спорттық ойындардың ережелерімен әдіс – тәсілдерін тереңдетіп үйрету, ағзаның жаттыққандығын қамтамасыз ететін қозғалыс қимылдарына іскерліктерімен дағдыларына және де дене мен ақыл ой жұмыс қабілеттілігіне қажетті білімділігін қалыптастыру, ойынға деген қызығушылығын арттыру.


Споттық ойындар арқылы ептілікке, батылдыққа дағдыландыру, танымдылығын дамыту, бауырмашылдыққа, бірліке, татулыққа, инабаттылыққа баулу.


Қимыл қозғалыс қабілеттерін, дене қасиеттері, жылдамдық, ептілік, күш, төзімділік, икемділік дамыту, осы қасиеттерді өмірде қолдана білу.

Сабақтың типі:

Жаңа сабақ жетілдіру

Сабақтың әдісі:

Топтық әдіс

Қолданатын педагогикалық технологиялары:

Ынтымақтастьық технологиясы

Пән аралық байланыс:

А.Ә.Д, физиология, гигиена

Қажетті құрал жабдықтар:

Ысқырық , доп, секундомер


Сабақтың барысы

Оқытушының қызметі

Оқушының қызметі

Жаттығу мөлшері

Күтілетін нәтиже

1

Дайындық бөлімі

  • Сапқа қатарға тұрғызу

  • Кезекшінің мәлеметін тыңдау

  • Амандасу

  • Сабақтың өтілуін, мақсатын түсіндіру

  • Саптағы жаттығулар


Денесін тік ұстап тұруын қадағалау.Сабаққа дайындығын анықтау.


Боймен сапқа тұру


Бұйрықтарды орындау

15 мин

Комуникативтік құзіреттік: Бұйрыққа сәйкес саптық жаттығулар орында.Топтық іс- әрекеттерді орындайды.


Жүгіру жаттығулары

а) бір орында жүру

ә) алға адымдай жүру

б) аяқтың ұшымен жүру


в)өкшемен жүру

г) аяқтың ішімен жүру


ғ)аяқтың сыртымен жүру


д) жартылай отырып жүру

е) отырып жүру




ж) жылдам жүру, жоғарлау


Жаттығуды бір мезгілде орындау.

Қолды жоғары көтеріп жүру,мүмкіншілігінше жоғары созып жүру.

Қолмен бүйірді ұстап денені тік ұстау.

Қолмен бүйірді ұстап денені тік ұстау.

Қолдарын алға созып жүру.Қолдарын бастарына қойып отырып жүруін қадағалау





Қолды жоғары көтеріп керілу, денені тік ұстау.

Басын көтеріп тік қарау.

Ара- қашықтықты сақтау.

Аяқты тізеден бүгу

Қолдарын бастарынан жібермей, орыннан тұрмай жүру.




2-3 рет

2 р


2 р


2 р



2 р




Проблеманы шешу құзыреттілігі:Қойылған проблеманы шешу үшін жаттығу түрлерін таңдайды.


Жүгірудің түрлері:

а) жеңіл баяу жүгіру



ә) оң, сол жанымен жүгіру





б) кері, теріс жүгіру

в) аяқты артқа лақтыра баяу алға жүгіру

г) тізені көтеріп жүгіру



д) жеңіл баяу жүгіру

Терең тыныс алып, жәй жүгіру, демді басу




Жалпы дамыту жаттығулары:

1. Б.Қ-Н.Т қолымызды

иығымызға бүгіп қоямыз 1-

қолымызды жоғары

көтереміз аяқтың ұшымен

тұрамыз 2- Б.Қ.

3- қолымызды жоғары көтереміз аяқтың ұшымен тұрамыз 4- Б.Қ.

2. Б.Қ-Н.Т қолды бүгіп

иыққа қою 1-2 алға

айналдыру 3-4 артқа

айналдыру

3. Б.Қ.-Н.Т оң қол жоғары

сол қол төменде 1-2 оң

қолды артқа сілтеу 3-4

қолды ауыстырып сілтеу

4. Б.Қ.- аяқ иық көлемінде

қолымыз белімізде 1-2 оң қолды жоғары көтеріп солға иілу 3-4 сол қолды жоғары көтеріп оңға иілу.

5. Б.Қ.-Н.Т қол белде 1-

қолымызды жоғары

көтереміз 2-алға иілеміз 3-

отырамыз қолымызды алға

созамыз 4-Б.Қ

6. Б.Қ.-Н.Т 1-қолды жоғары

көтеру аяқтың ұшымен тұру 2-Б.Қ. 3- қолды жоғары көтеру аяқтың ұшымен тұру 4-Б.Қ.

7. Б.Қ.-Н.Т 1- секіреміз қолымызды жоғары көтеріп шапалақтау 2-Б.Қ. 3- секіреміз қолымызды жоғары көтеріп шапалақтау 4-Б.Қ.

Бір орында жүру


Аяқ ұшымен жүгіріп мұрнымен тыныс алып өзін сергек ұстау

Жауырын иыққа салмақ түсіріп қолды айналдырып жүгіру.Басты ғана бұру.

Денені сәл еңкейтіп, аяқты қолға тигізу.

Денені тік ұстап, қолды алға созып, тізені қолға тигізуін қадағалау.

Қолды жоғары көтеріп терең тыныс алып, төмен түсіргенде демді сыртқа шығаруын қадағалау




Жаттығуды бірге жасау






Дене қозғалмайды




Сапалы орындалуын назар аудару



Бір бағытта орындалуын бақылау




Жаттығуды бірдей сәнді орындау




Қолдың ұшына қарауға назар аудару





Қолдармен бір мезгілде соғуға үйрету



Жүруді сол аяақтан бастау


Саптық қатармен жүгіру.


Қолдарын дұрыс айналдыру.




Қолды артқа ұстау.


Қолды алға бел деңгейінде ұстау.


Ауаны жұтып тез шығару.Терең дұрыс дем алу.Қолдың ұшына қарау керілу



Қолдың ұшына қарау керілу






Басты көтеріп денені тік ұстау



Қолды түзу ұстау





Тереңірек иілу




Керіліп созылу тізені бүкпей алға тік қарау



Кең тыныс алу






Сан бойынша орындау



Тыныс алу


2 р



2 р





2 р



2 р









5-6 рет







8-10 рет




8-10 рет





7-8 рет




7-8 рет





7-8 рет







7-8 рет


Жаттығуларды орындауда қадамдардың логикалық бірізділігін сақтайды.






Жаттығуды орындау техникасын қатаң сәйкестікте жүргізіледі












Жаттығуларды орындау үшін қажетті ресурстарды анықтайды.









Жаттығу орындау техникасын қатаң сәйкестікте жүргізіледі




Проблеманы шешу құзіреттілігі:

Үлгілі орындаған жаттығуларды салыстырады сәйкес қорытынды жасайды.Іс - әрекет бақылауды тапсырылған тәртіппен орындайды.

Орындалған жаттығуларын белгіленген мөлшермен тәсілдерге сәйкес бағалайды.

2

Негізгі бөлім:

Оқушыларды сапқа тұрғызу. Баскетболдың әдістерін көрсете отырып түсіндіру. Допты алып жүру алаңда ойыншының орын ауыстыруына мүмкіндік беретін тәсіл.

Ол қалқандағы торға доп жеткізу, допты қауіпті аймақтан алып шығу кезінде ойыншы допты саусақтармен жерге ұру арқылы алға лақтырады.

Допты алып жүрудің екі тәсілі бар: жай шоршытып алып жүру және мықын деңгейіне дейін шоршытып алып жүру.

Допты оң қолмен де, сол қолмен де алып жүруге болады. Допты алып жүргенде адымды кең ашып, баяу жүгіруге де болады.












Бір орында жаттығуды топпен және жекелей түсіндіру және орындау





Қолдың бүгіліп жазылуын қадағалау.





Ойын ережесін тыңдау

30 мин


Коммуникативтік құзіреттілік: Ойынды бұйрыққа сәйкес бастап аяқтайды.Ойын арасындағы үзілістерді тиімді пайдаланады.Командалар алдында ойындарды орындау ережесін сақтайды.

Ақпараттық құзіреттілік:Орындалған жаттығуларды жүйелейді.Жаттығулардың меңгергенін. , меңгермегенін анықтайды.

Өз қызметіне мақсат қоюға, оны іске асыру үшін қажетті жағдайларды анықтауға, жетістіктерге жету процесін жоспарлайды және ұйымдастырады.

3

Қорытынды бөлім:

Оқушыларды бір қатармен сапқа тұрғызу, сабақты қысқаша қорытындылау, оқушыларды бағалау, үйге тапсырма беру, оқушылармен қоштасу.



Жақсы дұрыс орындаған оқушыларды мадақтау, жіберген қателіктерін айту



Ойынға барлық оқушылар қатысу




5 мин

1 рет

Өз қызметіне мақсат қоюға, оны іске асыру үшін қажетті жағдайларды анықтауға, жетістіктерге жету процестерін жоспарлайды және ұйымдастырады.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!