|
Жүгіру
жаттығулары
а) бір
орында жүру
ә) алға
адымдай жүру
б)
аяқтың ұшымен жүру
в)өкшемен жүру
г)
аяқтың ішімен жүру
ғ)аяқтың
сыртымен жүру
д)
жартылай отырып жүру
е) отырып жүру
ж) жылдам жүру, жоғарлау
|
Жаттығуды бір мезгілде орындау.
Қолды жоғары көтеріп жүру,мүмкіншілігінше жоғары
созып жүру.
Қолмен
бүйірді ұстап денені тік ұстау.
Қолмен
бүйірді ұстап денені тік ұстау.
Қолдарын
алға созып жүру.Қолдарын бастарына қойып отырып жүруін
қадағалау
|
Қолды жоғары көтеріп керілу, денені тік
ұстау.
Басын
көтеріп тік қарау.
Ара- қашықтықты сақтау.
Аяқты
тізеден бүгу
Қолдарын бастарынан жібермей,
орыннан тұрмай жүру.
|
2-3
рет
2 р
2 р
2 р
2 р
|
Проблеманы шешу
құзыреттілігі:Қойылған проблеманы шешу үшін жаттығу түрлерін
таңдайды.
|
|
Жүгірудің түрлері:
а) жеңіл
баяу жүгіру
ә) оң, сол жанымен жүгіру
б) кері,
теріс жүгіру
в) аяқты артқа лақтыра баяу алға
жүгіру
г)
тізені көтеріп жүгіру
д) жеңіл
баяу жүгіру
Терең
тыныс алып, жәй жүгіру, демді басу
Жалпы
дамыту жаттығулары:
1. Б.Қ-Н.Т қолымызды
иығымызға бүгіп қоямыз 1-
қолымызды жоғары
көтереміз аяқтың ұшымен
тұрамыз 2- Б.Қ.
3- қолымызды жоғары
көтереміз аяқтың ұшымен тұрамыз 4- Б.Қ.
2.
Б.Қ-Н.Т қолды бүгіп
иыққа
қою 1-2 алға
айналдыру 3-4 артқа
айналдыру
3.
Б.Қ.-Н.Т оң қол жоғары
сол қол
төменде 1-2 оң
қолды
артқа сілтеу 3-4
қолды ауыстырып сілтеу
4. Б.Қ.- аяқ иық көлемінде
қолымыз белімізде 1-2 оң қолды жоғары көтеріп солға иілу
3-4 сол қолды жоғары көтеріп оңға иілу.
5.
Б.Қ.-Н.Т қол белде 1-
қолымызды жоғары
көтереміз 2-алға иілеміз 3-
отырамыз
қолымызды алға
созамыз
4-Б.Қ
6. Б.Қ.-Н.Т 1-қолды жоғары
көтеру
аяқтың ұшымен тұру 2-Б.Қ. 3- қолды жоғары көтеру аяқтың ұшымен тұру
4-Б.Қ.
7.
Б.Қ.-Н.Т 1- секіреміз қолымызды жоғары көтеріп шапалақтау 2-Б.Қ. 3-
секіреміз қолымызды жоғары көтеріп шапалақтау 4-Б.Қ.
Бір
орында жүру
|
Аяқ
ұшымен жүгіріп мұрнымен тыныс алып өзін сергек ұстау
Жауырын иыққа салмақ түсіріп қолды айналдырып
жүгіру.Басты ғана бұру.
Денені
сәл еңкейтіп, аяқты қолға тигізу.
Денені
тік ұстап, қолды алға созып, тізені қолға тигізуін қадағалау.
Қолды
жоғары көтеріп терең тыныс алып, төмен түсіргенде демді сыртқа
шығаруын қадағалау
Жаттығуды бірге жасау
Дене
қозғалмайды
Сапалы
орындалуын назар аудару
Бір
бағытта орындалуын бақылау
Жаттығуды бірдей сәнді орындау
Қолдың
ұшына қарауға назар аудару
Қолдармен бір мезгілде соғуға үйрету
Жүруді сол аяақтан бастау
|
Саптық қатармен жүгіру.
Қолдарын
дұрыс айналдыру.
Қолды
артқа ұстау.
Қолды
алға бел деңгейінде ұстау.
Ауаны
жұтып тез шығару.Терең дұрыс дем алу.Қолдың ұшына қарау керілу
Қолдың
ұшына қарау керілу
Басты
көтеріп денені тік ұстау
Қолды
түзу ұстау
Тереңірек иілу
Керіліп
созылу тізені бүкпей алға тік қарау
Кең
тыныс алу
Сан
бойынша орындау
Тыныс алу
|
2 р
2 р
2 р
2 р
1р
1р
5-6
рет
8-10
рет
8-10
рет
7-8
рет
7-8
рет
7-8
рет
7-8 рет
|
Жаттығуларды орындауда қадамдардың логикалық бірізділігін
сақтайды.
Жаттығуды орындау техникасын қатаң сәйкестікте жүргізіледі
Жаттығуларды орындау үшін қажетті ресурстарды анықтайды.
Жаттығу
орындау техникасын қатаң сәйкестікте жүргізіледі
Проблеманы шешу құзіреттілігі:
Үлгілі
орындаған жаттығуларды салыстырады сәйкес қорытынды жасайды.Іс -
әрекет бақылауды тапсырылған тәртіппен орындайды.
Орындалған жаттығуларын белгіленген
мөлшермен тәсілдерге сәйкес бағалайды.
|
2
|
Негізгі бөлім:
Оқушыларды сапқа тұрғызу. Баскетболдың әдістерін көрсете
отырып түсіндіру. Допты алып жүру алаңда ойыншының орын ауыстыруына
мүмкіндік беретін тәсіл.
Ол қалқандағы торға доп
жеткізу, допты қауіпті аймақтан алып шығу кезінде ойыншы допты
саусақтармен жерге ұру арқылы алға лақтырады.
Допты алып жүрудің екі
тәсілі бар: жай шоршытып алып жүру және мықын деңгейіне дейін
шоршытып алып жүру.
Допты оң қолмен де, сол қолмен де алып жүруге
болады. Допты алып жүргенде адымды кең ашып, баяу жүгіруге де
болады.
|
Бір
орында жаттығуды топпен және жекелей түсіндіру және орындау
Қолдың бүгіліп жазылуын
қадағалау.
|
Ойын ережесін тыңдау
|
30
мин
|
Коммуникативтік құзіреттілік: Ойынды бұйрыққа сәйкес бастап
аяқтайды.Ойын арасындағы үзілістерді тиімді пайдаланады.Командалар
алдында ойындарды орындау ережесін сақтайды.
Ақпараттық құзіреттілік:Орындалған жаттығуларды
жүйелейді.Жаттығулардың меңгергенін. , меңгермегенін
анықтайды.
Өз қызметіне
мақсат қоюға, оны іске асыру үшін қажетті жағдайларды анықтауға,
жетістіктерге жету процесін жоспарлайды және
ұйымдастырады.
|
3
|
Қорытынды бөлім:
Оқушыларды бір
қатармен сапқа тұрғызу, сабақты қысқаша қорытындылау, оқушыларды
бағалау, үйге тапсырма беру, оқушылармен қоштасу.
|
Жақсы дұрыс орындаған оқушыларды
мадақтау, жіберген қателіктерін айту
|
Ойынға
барлық оқушылар қатысу
|
5 мин
1 рет
|
Өз қызметіне мақсат қоюға, оны іске
асыру үшін қажетті жағдайларды анықтауға, жетістіктерге жету
процестерін жоспарлайды және ұйымдастырады.
|