Бөлім:
|
3-бөлім. «рython
тілінде программалау»
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
3.7. Санды енгізу
және шығару
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
6.3.2.1 Рython
тіліндегі сызықтық алгоритмдерді
жазу.
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар:
input және print командалары
программада атқаратын қызметін біледі.
Көптеген
оқушылар:
Рython тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазуда функцияларды
пайдаланады.
Кейбір
оқушылар:
Рython тіліндегі
сызықтық алгоритмдерді жазады.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Төменде берілген сұрақтарға ұжым болып талқылау
жасайды.
- Күнделікті өмірдегі
іс-әрекеттеріңнің бірін сызықты алгоритм ретінде қалай өрнектеген
болар едің?
-Математикадағы сандар осімен
программалаудағы деректер типінің өзара байланысын қалай
сипаттайсың?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
ҚБ:
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
31
мин.
|
Оқулықпен
жұмыс:
(Т) «Айналмалы бекет» әдісі
арқылы екі
топқа оқулықтағы мәтінді топта оқып, талдап, келесі топпен ой
бөлісу беріледі.
|
1-топ: prіnt ()
2-топ: input ()
|
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
-
Оқулықтағы ақпаратпен
танысады.
-
Топ ішінде талқылау
жүргізеді.
-
Топтар арасында таныстыру
жұмыстарымен жалғастырады.
|
Оқулық,
жұмыс дәптері
ДК
|
|
(Т) №1 тапсырма.
Практикалық тапсырмада
input() және print() функцияларының
қолдануына талдау жасай отырып, төмендегі өрнектерді орындау
жолдарына программа құрастырыңдар:
|
1-топ:
1) 352*985*25*3
2-топ:
2) 362+1206+215554+6957+628
|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл.
|
Оқулық,
жұмыс дәптері
ДК
|
|
Сызықтық
программаларды құруға арналған
тапсырмалар
(Т) 1-топ:
№2
тапсырма.
Х сандар осінде Х1
және
Х2 бүтін санды нүктелері
берілген (1-сурет). Осы нүктелер арасындағы қашықтықты табатын
программа құрастыр.
(Т) 2-топ: №3
тапсырма.
Х -тің мәні берілген деп, төмендегі өрнектін мәнін
есепте.
Дескриптор: Жалпы - 3
балл.
-берілген тапсырманы дұрыс
орындайды.
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
«Еркін микрофон» әдісі
арқылы төменде
берілген сұрақтарға жауап береді.
-
input() функциясындағы
әдістердің қандай маңызы бар?
-
print() функциясында
end=’\n’ әдісін қандай мақсатта қолданады?
-
Программалау кезінде
input() функциясын қолдану алгоритмнің
қай қасиетін орындауға мүмкіндік туғызады?
-
input() және
print() функцияларының қандай негізгі
айырмашылығы бар.
-
‘548+895+1000+5012’ жолынан
сандарды ажыратып, оларды бір-біріне қосу үшін input() функциясы қалай жазылады?
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма»,
«Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан
күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы
мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып
әзірлеуді қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
орындалады.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі
сабақтарда неге назар аудару керек?
1:
2:
|