Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Арайлап атқан күнге
(қолдарымызды жоғары көтереміз)
Топқа
бөлу:Қысқаша көбейту формулалары
бойынша қиынды қағаздар арқылы 3 топқа
бөлу
1-топ
«»
2-топ
«»
3-топ
«»
Оқушылар топ ішінен
топбасшысын тағайындайды, топбасшыларына бағалау парағы
таратылады.
Үлестірмелі
қағаздар
Үй тапсырмасын тексеру:
«Көршіңді тексер» әдісі
Үйге берілген есептерінің
шығарылуын тексеру, қателіктер болса жою (инерактивті тақтада
есептің жауаптары көрсетіледі, «көршінді тексер» арқылы тексеру.
Бір есеп 1 балл ).
«Миға шабул әдісі»
Қайталау сұрақтары:
Қысқаша көбейту формулалары
деп нені айтады?
Екі өрнектің қосындысының
квадратының ережесін айтыңдар.
Екі өрнектің айырмасының
квадратының ережесін айтыңдар.
Екі өрнектің квадраттарының
айырмасының ережесін айтыңдар
Қалыптастырушы
бағалау
Сұраққа дұрыс жауап берген
оқушыға 1балл беріледі, топбасшысы бағалау парағына баллды
қояды.
Кері
байланыс:«Басбармақ»әдісі
Слайд
1
Сабақтың
ортасы
Білім
дағдысы:Қолдану
Белсенді
оқыту:«Қате» жауап
әдісі
1-тапсырма
(I)
Дұрыс өрнекті «плюс»
таңбасымен белгілеңіз
c)
d)
Қалыптастырушы
бағалау
«Өзін-өзі
бағалау»әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі
бағалайды, дұрыс жауап интерактивті тақтада
көрсетіледі.
Дұрыс
жауап
4 дұрыс
жауап
3 дұрыс
жауап
2дұрыс
жауап
1 дұрыс
жауап
Балл
4
3
2
1
Слайд
2,
Білім
дағдысы:Талдау
Белсенді оқыту: «Ойлан,
жұптас, пікірлес!»
2-тапсырма(I)
Оқулықпен жұмыста деңгейлік
тапсырмалар
А:
№377.
Көпмүше түрінде
жазыңдар:
1);
2);
В:Өрнекті
ықшамдаңдар:
;
2)
С:Тендеулерді
шешіңіз
а)
б)
Қалыптастырушы
бағалау
«Өзін-өзі
бағалау»әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі
бағалайды, дұрыс жауап интерактивті тақтада
көрсетіледі
Деңгей
Дескриптор
балл
А
Қысқаша көбейту формуласын
қолданады
1
В
1) Екі өрнектің қосындысының (айырмасының ) формуласын
қолданады
1
2) Екі өрнектің айырмасының формуласын
қолданады
1
3) Жақшаны дұрыс ашады
1
4)Ұқсас қосылғыштарды
біріктіреді
1
С
1) Бір мүшені көпмүшеге көбейте
алады
1
2) Екі өрнектің қосындысының формуласын
қолданады
1
3)Жақшаны аша алады
1
4)Таңбалар ережесін қолдана
алады
1
5)Ұқсас қосылғыштарды
біріктіреді
1
6)Белгісіз азайғышты таба
алады
1
7) Белгісіз көбейткішті таба
алады
1
Оқулық
Білім
дағдысы:Жинақтау
Белсенді оқыту: «
Джигсо»әдісі
3 - тапсырма(I, W,
G)
1-топ
1.Натурал п-нің кез келген
мәніндеөрнегінің мәні 8-ге
бөлінетінін дәлелдеңіз
2-топ
2.4ab өрнегін a+b және a-b
өрнектері арқылы өрнектеңдер.
3-топ
3.Тік төртбұрыш жанынан оның
қабырғаларына тіркеп квадраттар салынған
(19-сурет). Бір квадраттың ауданы
екіншісінен 95см2артық. Егер тік төртбұрыштың
ұзындығы енінен 5см артық болса , оның периметрін
табыңдар
19-сурет
Топтар бірін-бірі бағалайды,
жоғарғы балл-4
4 - Тапсырма
(G)Практикалық
жұмыс
Білім
дағдысы:жинақтау
Белсенді
оқыту:«IDEAL
тәсілі»
(оқушылар топта
формулалардың геометриялық мағынасын түсіндіреді, жұмыстарын келесі
топ тексереді)
1-топ
№ 347. 16-суретті
пайдаланып,a және b оң сандары
үшін
формуласының геометриялық
мағынасын түсіндіріңдер.
16-сурет
2-топ
№ 348. 17-суретті
пайдаланып,a және b оң сандары
үшін
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз