Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Қысқаша көбейту формулалары
Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ, Алгебра пәні, 7-сынып
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.2.1.10 a^2-b^2= (a-b)(a+b) ,
(a±b)^2= a^2±2ab+b^2 қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;
7.2.1.11 a^3-b^3=(a-b)(a^2∓ab+b^2 ),
(a±〖b)〗^3=a^3±3a^2 b+3ab^2±b^3 қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;
Сабақ мақсаттары Екі өрнектің квадраттарының айырымын табу формуласын анықтайды;
Екі өрнектің квадраттарының айырымын қысқаша көбейту формуласы арқылы табады
Әр оқушылар көбейтуді
орындайды, ұқсас мүшелерді біріктіреді, алған нәтижелерін
хабарлайды.
(а-в)(а+в) =
а2- ав +ав -
в2=
а2-в2
Енді керісінше жазып
көрейік:
а2-в2=(а-в)(а+в)
Слайд
2
а2-в2=(а-в)(а+в) теңдігінің
оқылуы:екі өрнектің квадраттарының айырмасы олардың айырымы мен
қосындысының көбейтіндісіне
тең.
Бұл қысқаша
көбейту формуласының бірі болып
табылады.
Мадиктант
Матикалық
диктант:
1) Х және 8 санының қосындысының
квадраты.
2) 3 және а санының айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі
3) 4х және 3 санының өрнектерінің айырмасы мен қосындысының
көбейтіндісі
Сәйкестендіру Мына өрнектерді өз
бағандарына жаз: (x+y)2,
81x2-16 ,
(3a-b)2,
(16x-3)2,
25-4a2.
ұмыс Кестені
толтыр
Жұптық
жұмыс:
Слайд
1
(а-в)(а+в)=?
Cлайд 2-
ереже
Сабақтың
соңы
10-12
минут
5
минут
Тарсия әдісі
(сыныппен жұмыс)
Суреттегі модель
бойынша шаршы ауданың
жазыныз:
Шығармашылық
жұмыс
Келесі сызбаларды
қолданып, екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадрат
формулаларын қорытып шығарыңдар. Сызбаларды салып, формулалардың
қорытындысын дәптерге
жазыңдар.
Оқушылардың сабақ
мақсатына жеткенін анықтау үшін қалыптастырушы бағалау тапсырмасы
беріледі.
Тапсырма деңгейлік
тапсырма ретінде ұсынылады.
А деңгей №31.7
(3,6),
В деңгей№31.13
(3,4), №31.21 (1),
Қалыптастырушы
бағалау тапсырмасы 1- қосымшада
беріледі.
Тапсырманы
бағалау дискрипторлары
Екі өрнектің
квадраттарының айырымы формуласын
біледі
Есеп шығаруда
қолданады
Үйтапсырмасы: А
деңгей №31.7 (5),
В деңгей№31.13 (2),
№31.21 (2),
Саралау – Сіз
қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
Бағалау – Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
Денсаулық жəне
қауіпсіздік техникасын
сақтау
1. Жаңа сабақ
тақырыбын ашу үшін оқушылардың бұрыннан білетін мәліметіне сүйену
жоспарланды. Ол «Ой қозғау» сұрақтары арқылы
жүргізіледі.
Белсенді оқу
әрекетін ұйымдастыру интерактивті тақтада(а-в)(а+в)=?сұрағына жауап беру арқылы
жүргізіледі.
Сабақты бекіту үшін
оқушылардың белсенділігін дамыту үшін «Сократтық
әдіс»жоспарланды,
Тапсырмалар
сараланды, жұпта орындау үшін А деңгейден 4 есеп алынды, себебі әр
жұп 2 амал оындайды. Оқушылардың оқу мақсатына жеткенін анықтау
үшін деңгейлік тапсырмалар жоспарландыА деңгей №31.7
(3,6),
В деңгей №31.13
(3,4), №31.21 (1),
Оқушыларды қолдау
үшін жұпта орындалған тапсырмалардың бірнешеуі тақтада орындалып
тексеріледі.
Үй тапсырмасы
ретінде сыныпта орындалған тапсырмалардың жалғасы
беріледі.
2.Жұптық жұмыс
барысында оқушылардың бірін – бірі сағат тілімен тапсырманы
ауыстыру арқылы бағалануы
жоспарланды.
3.Жеке оқушының
жұмысы дескрипторарқылы бағалануы
жоспарланды.
Оқушыларды қолдау
бағыттау үшін кері байланыс сұрақтары
беріледі.
АКТ слаид
көрсетіледі.
Оқушылар «Сократтық әдіс»
кезінде еркін
қозғалады.
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары шынайы
ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы
ахуал қандай болды?
Мен
жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды
ма?
Мен берілген
уақыт ішінде үлгердім
бе?
Мен өз
жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне
неліктен?
539тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз