|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3 В.Қысқаша көбейту формулалары |
Мектеп: №11 орта мектебі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 26.01.2022ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Нағымашева Д.Ш. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 алгебра |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы : Қысқаша көбейту формулалары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.1.10
7.2.1.11
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Екі өрнектің квадраттарының айырымын табу формуласын анықтайды; Екі өрнектің квадраттарының айырымын қысқаша көбейту формуласы арқылы табады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Геометрия - фигуралардың ауданын есептеу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Бірмүшені көпмүшеге көбейту, көпмүшені көпмүшелерге көбейту. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 8 минут |
Үй жұмысы:
Оқулықтағы № 150 есепті
Негіздері бірдей дәрежелерді қалай көбейтеміз? Негіздері бірдей дәрежелерді қалай бөлеміз? Нөлге тең емес кез келген санның нөлінші дәрежесі неге тең? Кез келген санның бірінші дәрежесі неге тең? Бірмүше дегеніміз не? Көпмүше дегеніміз не? Көпмүшені көбейткіштерге қалай жіктеуге болады? Көп мүшені көп мүшеге қалай көбейтеміз? Оқушылар бір-бірінің жауабын тыңдап бармақпен бағалайды. Маған сенің жауабың ұнады, себебі... Мен сенің жауабыңды толықтырамын... Мен сенің жауабыңа қанағаттанбадым, себебі... Мұғалім тарапынан оқушылардың жауабына қарай кері байланыс беріледі. |
Алгебра 7-сынып А.Е.Абылқа-сымова т.б. «Мектеп» баспасы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Cабақтың ортасы 20 минут |
Сабақ мақсатын ашу үшін оқушылардың бұрыннан білетін білімдері қолданылады. Бүкіл сыныпқа проблемалық жағдай слаидта беріледі (а-в)(а+в) көпмүшені көпмүшеге көбейтуді орындаңдар! Әр оқушылар көбейтуді орындайды, ұқсас мүшелерді біріктіреді, алған нәтижелерін хабарлайды. (а-в)(а+в) = а2- ав +ав - в2= а2-в2 Енді керісінше жазып көрейік: а2-в2=(а-в)(а+в) Слайд 2
Мадиктант
1) Х және 8 санының қосындысының
квадраты.
Сәйкестендіру
ұмыс Жұптық жұмыс:
|
Слайд 1 (а-в)(а+в)=? Cлайд 2- ереже |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 10-12 минут
5 минут |
Тарсия әдісі (сыныппен жұмыс)
Суреттегі модель бойынша шаршы ауданың жазыныз:
Шығармашылық жұмыс Келесі сызбаларды қолданып, екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадрат формулаларын қорытып шығарыңдар. Сызбаларды салып, формулалардың қорытындысын дәптерге жазыңдар.
Оқушылардың сабақ мақсатына жеткенін анықтау үшін қалыптастырушы бағалау тапсырмасы беріледі. Тапсырма деңгейлік тапсырма ретінде ұсынылады. А деңгей №31.7 (3,6), В деңгей№31.13 (3,4), №31.21 (1), Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы 1- қосымшада беріледі. Тапсырманы бағалау дискрипторлары
Үйтапсырмасы: А деңгей №31.7 (5), В деңгей№31.13 (2), №31.21 (2),
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1. Жаңа сабақ тақырыбын ашу үшін оқушылардың бұрыннан білетін мәліметіне сүйену жоспарланды. Ол «Ой қозғау» сұрақтары арқылы жүргізіледі. Белсенді оқу әрекетін ұйымдастыру интерактивті тақтада (а-в)(а+в)=?сұрағына жауап беру арқылы жүргізіледі. Сабақты бекіту үшін оқушылардың белсенділігін дамыту үшін «Сократтық әдіс»жоспарланды, Тапсырмалар сараланды, жұпта орындау үшін А деңгейден 4 есеп алынды, себебі әр жұп 2 амал оындайды. Оқушылардың оқу мақсатына жеткенін анықтау үшін деңгейлік тапсырмалар жоспарланды А деңгей №31.7 (3,6), В деңгей №31.13 (3,4), №31.21 (1), Оқушыларды қолдау үшін жұпта орындалған тапсырмалардың бірнешеуі тақтада орындалып тексеріледі. Үй тапсырмасы ретінде сыныпта орындалған тапсырмалардың жалғасы беріледі.
|
1.Ой қозғау сұрақтарында оқушылар бірін – бірі "Бармақпен" бағалайды. Маған сенің жауабың ұнады, себебі... Мен сенің жауабыңды толықтырамын... Мен сенің жауабыңа қанағаттанбадым, себебі... Арқылы кері байланыс беріледі. 2.Жұптық жұмыс барысында оқушылардың бірін – бірі сағат тілімен тапсырманы ауыстыру арқылы бағалануы жоспарланды. 3.Жеке оқушының жұмысы дескриптор арқылы бағалануы жоспарланды. Оқушыларды қолдау бағыттау үшін кері байланыс сұрақтары беріледі. |
АКТ слаид көрсетіледі. Оқушылар «Сократтық әдіс» кезінде еркін қозғалады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Нағымашева Дина ШарапбаевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Қысқаша көбейту формулалары
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Қысқаша көбейту формулаларыМатериал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ, Алгебра пәні, 7-сынып
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.2.1.10 a^2-b^2= (a-b)(a+b) ,
(a±b)^2= a^2±2ab+b^2 қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;
7.2.1.11 a^3-b^3=(a-b)(a^2∓ab+b^2 ),
(a±〖b)〗^3=a^3±3a^2 b+3ab^2±b^3 қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;
Сабақ мақсаттары Екі өрнектің квадраттарының айырымын табу формуласын анықтайды;
Екі өрнектің квадраттарының айырымын қысқаша көбейту формуласы арқылы табады
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||






















