Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    7.3 В.Қысқаша көбейту формулалары

    Мектеп: №11 орта мектебі

    Күні: 26.01.2022ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Нағымашева Д.Ш.

    Сынып: 7 алгебра

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы : Қысқаша көбейту формулалары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.2.1.10

    қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

    7.2.1.11

    қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

    Сабақ мақсаттары

    Екі өрнектің квадраттарының айырымын табу формуласын анықтайды;

    Екі өрнектің квадраттарының айырымын қысқаша көбейту формуласы арқылы табады


    Пәнаралық байланыстар

    Геометрия - фигуралардың ауданын есептеу

    Алдыңғы білім

    Бірмүшені көпмүшеге көбейту, көпмүшені көпмүшелерге көбейту.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    8 минут

    1. Ұйымдастыру кезеңі- сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

    2. Жаңа тарау болғандықтан сабақ тақырыбына оқушыларды тарту үшін сұрақ жауап жүргізіледі.

    Үй жұмысы:

    Оқулықтағы № 150 есепті
    көршінді тексер әдісі мен тексеріп бағалаймыз.


    1. Ой қозғау

    Негіздері бірдей дәрежелерді қалай көбейтеміз?

    Негіздері бірдей дәрежелерді қалай бөлеміз?

    Нөлге тең емес кез келген санның нөлінші дәрежесі неге тең?

    Кез келген санның бірінші дәрежесі неге тең?

    Бірмүше дегеніміз не?

    Көпмүше дегеніміз не?

    Көпмүшені көбейткіштерге қалай жіктеуге болады?

    Көп мүшені көп мүшеге қалай көбейтеміз?

     Оқушылар бір-бірінің жауабын тыңдап бармақпен бағалайды.

    Маған сенің жауабың ұнады, себебі...

    Мен сенің жауабыңды толықтырамын...

    Мен сенің жауабыңа қанағаттанбадым, себебі...

    Мұғалім тарапынан оқушылардың жауабына қарай кері байланыс беріледі.

    Алгебра

    7-сынып

    А.Е.Абылқа-сымова т.б.

    «Мектеп» баспасы





























    Cабақтың ортасы

    20 минут

    Сабақ мақсатын ашу үшін оқушылардың бұрыннан білетін білімдері қолданылады.

    Бүкіл сыныпқа проблемалық жағдай слаидта беріледі

    (а-в)(а+в) көпмүшені көпмүшеге көбейтуді орындаңдар!

    Әр оқушылар көбейтуді орындайды, ұқсас мүшелерді біріктіреді, алған нәтижелерін хабарлайды.

    (а-в)(а+в) = а2- ав +ав - в2= а2-в2

    Енді керісінше жазып көрейік:

    а2-в2=(а-в)(а+в)

    Слайд 2


    а2-в2=(а-в)(а+в) теңдігінің оқылуы:екі өрнектің квадраттарының айырмасы олардың айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең.

    Бұл қысқаша көбейту формуласының бірі болып табылады.

    Мадиктант

    Матикалық диктант:

    1) Х және 8 санының қосындысының квадраты.
    2) 3 және а санының айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі
    3) 4х және 3 санының өрнектерінің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі


    Сәйкестендіру
    Мына өрнектерді өз бағандарына жаз:
    (x+y)2 , 81x2-16 , (3a-b)2, (16x-3)2 , 25-4a2.




    ұмыс
    Кестені толтыр

    Жұптық жұмыс:

    Слайд 1

    (а-в)(а+в)=?

    Cлайд 2- ереже

    Сабақтың соңы

    10-12 минут









































































    5 минут


    Тарсия әдісі (сыныппен жұмыс)


    Суреттегі модель бойынша шаршы ауданың жазыныз:



    Шығармашылық жұмыс

    Келесі сызбаларды қолданып, екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадрат формулаларын қорытып шығарыңдар. Сызбаларды салып, формулалардың қорытындысын дәптерге жазыңдар.



    Оқушылардың сабақ мақсатына жеткенін анықтау үшін қалыптастырушы бағалау тапсырмасы беріледі.

    Тапсырма деңгейлік тапсырма ретінде ұсынылады.

    А деңгей №31.7 (3,6),

    В деңгей№31.13 (3,4), №31.21 (1),

    Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы 1- қосымшада беріледі.

    Тапсырманы бағалау дискрипторлары

    • Екі өрнектің квадраттарының айырымы формуласын біледі

    • Есеп шығаруда қолданады

    Үйтапсырмасы: А деңгей №31.7 (5),

    В деңгей№31.13 (2), №31.21 (2),






    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау

    1. Жаңа сабақ тақырыбын ашу үшін оқушылардың бұрыннан білетін мәліметіне сүйену жоспарланды. Ол «Ой қозғау» сұрақтары арқылы жүргізіледі.

    Белсенді оқу әрекетін ұйымдастыру интерактивті тақтада (а-в)(а+в)=?сұрағына жауап беру арқылы жүргізіледі.

    Сабақты бекіту үшін оқушылардың белсенділігін дамыту үшін «Сократтық әдіс»жоспарланды,

    Тапсырмалар сараланды, жұпта орындау үшін А деңгейден 4 есеп алынды, себебі әр жұп 2 амал оындайды. Оқушылардың оқу мақсатына жеткенін анықтау үшін деңгейлік тапсырмалар жоспарланды А деңгей №31.7 (3,6),

    В деңгей №31.13 (3,4), №31.21 (1),

    Оқушыларды қолдау үшін жұпта орындалған тапсырмалардың бірнешеуі тақтада орындалып тексеріледі.

    Үй тапсырмасы ретінде сыныпта орындалған тапсырмалардың жалғасы беріледі.





    1.Ой қозғау сұрақтарында оқушылар бірін – бірі "Бармақпен" бағалайды.

    Маған сенің жауабың ұнады, себебі...

    Мен сенің жауабыңды толықтырамын...

    Мен сенің жауабыңа қанағаттанбадым, себебі...

    Арқылы кері байланыс беріледі.

    2.Жұптық жұмыс барысында оқушылардың бірін – бірі сағат тілімен тапсырманы ауыстыру арқылы бағалануы жоспарланды.

    3.Жеке оқушының жұмысы дескриптор арқылы бағалануы жоспарланды.

    Оқушыларды қолдау бағыттау үшін кері байланыс сұрақтары беріледі.

    АКТ слаид көрсетіледі.

    Оқушылар «Сократтық әдіс» кезінде еркін қозғалады.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?

    Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нағымашева Дина Шарапбаевна
    24 Қараша 2022
    1229
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқаша көбейту формулалары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқаша көбейту формулалары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ, Алгебра пәні, 7-сынып Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.2.1.10 a^2-b^2= (a-b)(a+b) , (a±b)^2= a^2±2ab+b^2 қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану; 7.2.1.11 a^3-b^3=(a-b)(a^2∓ab+b^2 ), (a±〖b)〗^3=a^3±3a^2 b+3ab^2±b^3 қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану; Сабақ мақсаттары Екі өрнектің квадраттарының айырымын табу формуласын анықтайды; Екі өрнектің квадраттарының айырымын қысқаша көбейту формуласы арқылы табады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    7.3 В.Қысқаша көбейту формулалары

    Мектеп: №11 орта мектебі

    Күні: 26.01.2022ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Нағымашева Д.Ш.

    Сынып: 7 алгебра

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы : Қысқаша көбейту формулалары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.2.1.10

    қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

    7.2.1.11

    қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

    Сабақ мақсаттары

    Екі өрнектің квадраттарының айырымын табу формуласын анықтайды;

    Екі өрнектің квадраттарының айырымын қысқаша көбейту формуласы арқылы табады


    Пәнаралық байланыстар

    Геометрия - фигуралардың ауданын есептеу

    Алдыңғы білім

    Бірмүшені көпмүшеге көбейту, көпмүшені көпмүшелерге көбейту.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    8 минут

    1. Ұйымдастыру кезеңі- сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

    2. Жаңа тарау болғандықтан сабақ тақырыбына оқушыларды тарту үшін сұрақ жауап жүргізіледі.

    Үй жұмысы:

    Оқулықтағы № 150 есепті
    көршінді тексер әдісі мен тексеріп бағалаймыз.


    1. Ой қозғау

    Негіздері бірдей дәрежелерді қалай көбейтеміз?

    Негіздері бірдей дәрежелерді қалай бөлеміз?

    Нөлге тең емес кез келген санның нөлінші дәрежесі неге тең?

    Кез келген санның бірінші дәрежесі неге тең?

    Бірмүше дегеніміз не?

    Көпмүше дегеніміз не?

    Көпмүшені көбейткіштерге қалай жіктеуге болады?

    Көп мүшені көп мүшеге қалай көбейтеміз?

     Оқушылар бір-бірінің жауабын тыңдап бармақпен бағалайды.

    Маған сенің жауабың ұнады, себебі...

    Мен сенің жауабыңды толықтырамын...

    Мен сенің жауабыңа қанағаттанбадым, себебі...

    Мұғалім тарапынан оқушылардың жауабына қарай кері байланыс беріледі.

    Алгебра

    7-сынып

    А.Е.Абылқа-сымова т.б.

    «Мектеп» баспасы





























    Cабақтың ортасы

    20 минут

    Сабақ мақсатын ашу үшін оқушылардың бұрыннан білетін білімдері қолданылады.

    Бүкіл сыныпқа проблемалық жағдай слаидта беріледі

    (а-в)(а+в) көпмүшені көпмүшеге көбейтуді орындаңдар!

    Әр оқушылар көбейтуді орындайды, ұқсас мүшелерді біріктіреді, алған нәтижелерін хабарлайды.

    (а-в)(а+в) = а2- ав +ав - в2= а2-в2

    Енді керісінше жазып көрейік:

    а2-в2=(а-в)(а+в)

    Слайд 2


    а2-в2=(а-в)(а+в) теңдігінің оқылуы:екі өрнектің квадраттарының айырмасы олардың айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең.

    Бұл қысқаша көбейту формуласының бірі болып табылады.

    Мадиктант

    Матикалық диктант:

    1) Х және 8 санының қосындысының квадраты.
    2) 3 және а санының айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі
    3) 4х және 3 санының өрнектерінің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі


    Сәйкестендіру
    Мына өрнектерді өз бағандарына жаз:
    (x+y)2 , 81x2-16 , (3a-b)2, (16x-3)2 , 25-4a2.




    ұмыс
    Кестені толтыр

    Жұптық жұмыс:

    Слайд 1

    (а-в)(а+в)=?

    Cлайд 2- ереже

    Сабақтың соңы

    10-12 минут









































































    5 минут


    Тарсия әдісі (сыныппен жұмыс)


    Суреттегі модель бойынша шаршы ауданың жазыныз:



    Шығармашылық жұмыс

    Келесі сызбаларды қолданып, екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадрат формулаларын қорытып шығарыңдар. Сызбаларды салып, формулалардың қорытындысын дәптерге жазыңдар.



    Оқушылардың сабақ мақсатына жеткенін анықтау үшін қалыптастырушы бағалау тапсырмасы беріледі.

    Тапсырма деңгейлік тапсырма ретінде ұсынылады.

    А деңгей №31.7 (3,6),

    В деңгей№31.13 (3,4), №31.21 (1),

    Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы 1- қосымшада беріледі.

    Тапсырманы бағалау дискрипторлары

    • Екі өрнектің квадраттарының айырымы формуласын біледі

    • Есеп шығаруда қолданады

    Үйтапсырмасы: А деңгей №31.7 (5),

    В деңгей№31.13 (2), №31.21 (2),






    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау

    1. Жаңа сабақ тақырыбын ашу үшін оқушылардың бұрыннан білетін мәліметіне сүйену жоспарланды. Ол «Ой қозғау» сұрақтары арқылы жүргізіледі.

    Белсенді оқу әрекетін ұйымдастыру интерактивті тақтада (а-в)(а+в)=?сұрағына жауап беру арқылы жүргізіледі.

    Сабақты бекіту үшін оқушылардың белсенділігін дамыту үшін «Сократтық әдіс»жоспарланды,

    Тапсырмалар сараланды, жұпта орындау үшін А деңгейден 4 есеп алынды, себебі әр жұп 2 амал оындайды. Оқушылардың оқу мақсатына жеткенін анықтау үшін деңгейлік тапсырмалар жоспарланды А деңгей №31.7 (3,6),

    В деңгей №31.13 (3,4), №31.21 (1),

    Оқушыларды қолдау үшін жұпта орындалған тапсырмалардың бірнешеуі тақтада орындалып тексеріледі.

    Үй тапсырмасы ретінде сыныпта орындалған тапсырмалардың жалғасы беріледі.





    1.Ой қозғау сұрақтарында оқушылар бірін – бірі "Бармақпен" бағалайды.

    Маған сенің жауабың ұнады, себебі...

    Мен сенің жауабыңды толықтырамын...

    Мен сенің жауабыңа қанағаттанбадым, себебі...

    Арқылы кері байланыс беріледі.

    2.Жұптық жұмыс барысында оқушылардың бірін – бірі сағат тілімен тапсырманы ауыстыру арқылы бағалануы жоспарланды.

    3.Жеке оқушының жұмысы дескриптор арқылы бағалануы жоспарланды.

    Оқушыларды қолдау бағыттау үшін кері байланыс сұрақтары беріледі.

    АКТ слаид көрсетіледі.

    Оқушылар «Сократтық әдіс» кезінде еркін қозғалады.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?

    Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Ашық сабақ 7 сынып
    24.11.2022
    1229
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нағымашева Дина Шарапбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации