
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқаша көбейту формулалары
Қызылорда қаласы
Сақтапберген Әлжіков атындағы №144 мектеп
Математика пәні мұғалімі
Жаксимова Жазира Кантаевна
Педагогің Аты, Тегі; Әкесінің аты (бар болған жағдайда): |
Жаксимова Жазира Кантаевна |
|||||
Пән/Сынып: |
Алгебра / 7 сынып. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
Күні: |
|
|||||
Бөлім: |
Қысқаша көбейту формулалары |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Екі өрнектің квадраттарының айырмасы. |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.2.1.10
қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану; |
|||||
Сабақтың мақсаттары: |
-екі өрнектің квадраттарының айырмасының формуласын білу -екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын есеп шығаруда қолдану |
|||||
Сабақ барысы: |
||||||
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
5 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Екі өрнектің квадраттарының айырмасы тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласы. - екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын қолдану. Үй тапсырмасын тексеру. №31.4. Сұрақтар. Тең өрнектерді сәйкестендіріңіз.
|
Амандасады, сабаққа дайындалады. Сұрақтарға жауап береді |
|
Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық. Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары |
|
10 мин |
Жаңа сабақты бекіту |
a – b айырмасын a + b қосындысына көбейт: (a – b)(a + b) = a2 + ab – ab + b2 = a2 – b2 немесе a2 – b2 = (a – b)(a + b). a2 – b2 = (a – b)(a + b) теңдігі екі өрнектің квадраттары айырмасының формуласы деп аталады және «екі өрнектің квадраттарының айырмасы олардың айырмасы мен қосындысының көбейтіндісіне тең» деп оқылады. 1-мысал. Көбейтуді орында: a) (5 – 3b)(5 + 3b) = 52 – (3b)2 = 25 – 9b2. b) (7 + 4c)(7 – 4c) = 72 – (4c)2 = 49 – 16c2. 2-мысал. Көбейткіштерге жікте: a) 81 – n2 = 92 – n2 = (9 – n)(9 + n). b) 100m2 – 16x2 y4 = (10m)2 – (4xy2)2 = (10m – 4xy2)(10m + 4xy2 ). 3-мысал. Теңдеуді шеш: x2 – 100 = 0. Шешуі. Алдымен теңдеудің сол жағын көбейткіштерге жікте: x2 – 100 = x2 – 102 = (x – 10)(x + 10). Кейін (x – 10)(x + 10) = 0 теңдеуін шеш. Көбейткіштердің бірі нөлге тең болғанда ғана көбейтіндінің мәні нөлге тең болады: x – 10 = 0 немесе x + 10 = 0, осыдан x = 10 немесе x = –10. Теңдеудің екі шешімі бар: 10 және –10. Жауабы: –10 және 10.
|
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады
|
«Бағдаршам» арқылы қалыптастыру шы бағалау
|
Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық. |
|
15 минут |
Бекіту тапсырмасы |
Тапсырмалар. 1.Тиімді тәсілмен есептеңіздер 2. Теңдеулерді шешіңіздер
3. Көбейтінді түрінде жазыңыздар.
4.Тиімді тәсілмен шығарыңдар:
|
Оқушылар дескрипторға сәйкес тапсырмаларды орындайды. Тапсырманы орындайды
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! ![]() Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз! ![]()
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Сертификатталған тренер жасаған
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ Министірлікпен келісілген курстар тізімі |