Материалдар / Қысқаша көбейту формулалары

Қысқаша көбейту формулалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқаша көбейту формулалары
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қызылорда қаласы

Сақтапберген Әлжіков атындағы №144 мектеп

Математика пәні мұғалімі

Жаксимова Жазира Кантаевна

Педагогің Аты, Тегі; Әкесінің аты (бар болған жағдайда):

Жаксимова Жазира Кантаевна

Пән/Сынып:

Алгебра / 7 сынып. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:


Бөлім:

Қысқаша көбейту формулалары

Сабақтың тақырыбы:

Екі өрнектің квадраттарының айырмасы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.2.1.10

қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

Сабақтың мақсаттары:

-екі өрнектің квадраттарының айырмасының формуласын білу

-екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын есеп шығаруда қолдану

Сабақ барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйым

дастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Екі өрнектің квадраттарының айырмасы тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: - екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласы.

- екі өрнектің квадраттарының айырмасы формуласын қолдану.

Үй тапсырмасын тексеру. №31.4.

Сұрақтар.

Тең өрнектерді сәйкестендіріңіз.

Амандасады, сабаққа

дайындалады.





Сұрақтарға жауап береді











Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық.

Тақта

Бор


Кітап

Дәптер


Интерактивті тақта


Бағалау парақтары

10 мин

Жаңа сабақты бекіту


a – b айырмасын a + b қосындысына көбейт:

(a – b)(a + b) = a2 + ab – ab + b2 = a2 – b2

немесе

a2 – b2 = (a – b)(a + b).

a2 – b2 = (a – b)(a + b) теңдігі екі өрнектің квадраттары айырмасының формуласы деп аталады және «екі өрнектің квадраттарының айырмасы олардың айырмасы мен қосындысының көбейтіндісіне тең» деп оқылады.

1-мысал. Көбейтуді орында:

a) (5 – 3b)(5 + 3b) = 52 – (3b)2 = 25 – 9b2.

b) (7 + 4c)(7 – 4c) = 72 – (4c)2 = 49 – 16c2.

2-мысал. Көбейткіштерге жікте:

a) 81 – n2 = 92 – n2 = (9 – n)(9 + n).

b) 100m2 – 16x2 y4 = (10m)2 – (4xy2)2 = (10m – 4xy2)(10m + 4xy2 ).

3-мысалТеңдеуді шешx2 – 100 = 0.

ШешуіАлдымен теңдеудің сол жағын көбейткіштерге жікте:

x2 – 100 = x2 – 102 = (x – 10)(x + 10).

Кейін (x – 10)(x + 10) = 0 теңдеуін шеш. Көбейткіштердің бірі нөлге тең болғанда ғана көбейтіндінің мәні нөлге тең боладыx – 10 = 0 немесе x + 10 = 0, осыдан x = 10 немесе x = –10.

Теңдеудің екі шешімі бар: 10 және –10.

Жауабы: –10 және 10.












Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады

























«Бағдаршам»  арқылы қалыптастыру шы бағалау







Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық.


15

минут
























Бекіту тапсырмасы

Тапсырмалар.

1.Тиімді тәсілмен есептеңіздер

2. Теңдеулерді шешіңіздер



3. Көбейтінді түрінде жазыңыздар.

4.Тиімді тәсілмен шығарыңдар:

Оқушылар дескрипторға сәйкес тапсырмаларды орындайды.



Тапсырманы орындайды















Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі