Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Қысқаша көбейту формулалары
Материал туралы қысқаша түсінік
қысқаша көбейту формулаларын есептер шығаруға қолданып білу; өтілген теориялық материалға есептер шығару барысында қайталау; оқушылардың есептеу қабілетін арттыру; ұқыптылыққа үйрету.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: «Қысқаша көбейту формулалары»Сабақтың мақсаты: қысқаша көбейту формулаларынесептер шығаруға қолданып білу; өтілген теориялық материалға есептер шығару барысында қайталау; оқушылардың есептеу қабілетін арттыру; ұқыптылыққа үйрету.Сабақтың түрі: білімді қолдану сабағы.Сабақтың әдісі: репродуктивтік әдіс, ішінараізденушілік; топтық жұмыс, өзбетімен жұмысСабақта жаңа технологияныпайдалану: деңгейлік тапсырмаларКүтілетін нәтиже: қысқаша көбейту формулаларыесептер шығаруға қолданып білу.І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеруІІ. Өткен сабақты пысықтау. «Ой қозғау»а) Ауызша сұрақтар (слайд 2)1. Өрнекті оқыңыз:
2. Бірмүшенің квадраты түріне келтіріңдер:3. Бірмүшенің кубы түріне келтіріңдер:ә) Графикалық диктант. Оқушылар жауаптары «ия» немесе «жоқ» депжауапбереді «ия» жауабына дәптерлеріне кесіндісызады, «жоқ» деген сөздің орнына бұрышты сызады.
(слайд 3)ІІІ. «Ой толғаныс кезеңі» (слайд 4)Әрбір тапсырмаға дұрыс жауаптауып, оған сәйкес әріптерден сөз құрастыр.
№1
№2
№3
№4
№5
№6
№7
№8
№9
Қ
А
З
А
Қ
С
Т
А
Н
(слайд 5)IV. Өз бетімен жұмыс №1 (слайд 6)Қима қағаздарға формулалар жазылған, әрбіреуін реттік нөмері бар.Формуланың оң немесесол жағын атаимыз. Сіздерсол формуланың реттікномерінжазып отырасыңдар. Соңында бір сан шығады.
Мұғалім оқиды.1. Екі өрнектің қосындысының квадраты.2. Екі өрнектің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі3. Екі өрнектің кубтарының қосындысы4. Екі өрнектің кубтарының айырмасы5. Екі өрнектің айырмасының квадратыДұрыс жауабы: 53142 (слайд 7)V. Сергіту сәті (флешкадағы материал)VІ. Өз бетімен жұмыс №2 (слайд 8)Дұрыс теңдік шығатындай етіп, бос орынды толтырыңыз:Дұрыс жауаптары (слайд 9)VII . Өз бетімен жұмыс №3 (слайд 10)Есептеңдер:Жауаптары: 399, 840, 64, 49, 375 (слайд 11)VІІІ. Сабақтың қорытындысы: оқушыларды бағалауІХ. Үйге тапсырма: ІІІ тарауды қайталау, 668, 669, 670–есеп 157-беттегіХ. Сөзжұмбақ1. Құрамында әріпі бар теңдік2. Берілген теңдеуді дұрыс теңдікке айналдыратын айнымалының мәні3. ах= в – сызықтық теңдеу, мұндағы х-айнымалы, а мен в – сандар4. Бірмүшелердің қосындысы5. Екі шамалардың арасындағы байланыс, егер тәуелсіз айнымалының кезкелген мәніне тәуелді айнымалының бір мәні сәйкес келетінболса.6. Тәуелсіз айнымалы7. Сызықтың функцияның графигіСлайд 121. Теңдеу2. Түбір3. Сызықтық4. Көпмүше5. Функция6. Аргумент7. Түзу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз