Материалдар / Қысқаша көбейту формулалары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қысқаша көбейту формулалары

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқаша көбейту формулаларын есептер шығаруға қолданып білу; өтілген теориялық материалға есептер шығару барысында қайталау; оқушылардың есептеу қабілетін арттыру; ұқыптылыққа үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2018
530
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Қысқаша көбейту формулалары»Сабақтың мақсаты: қысқаша көбейту формулаларын есептер шығаруға қолданып білу; өтілген теориялық материалға есептер шығару барысында қайталау; оқушылардың есептеу қабілетін арттыру; ұқыптылыққа үйрету.Сабақтың түрі: білімді қолдану сабағы.Сабақтың әдісі: репродуктивтік әдіс, ішінара ізденушілік; топтық жұмыс, өзбетімен жұмысСабақта жаңа технологияны пайдалану: деңгейлік тапсырмаларКүтілетін нәтиже: қысқаша көбейту формулалары есептер шығаруға қолданып білу.І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеруІІ. Өткен сабақты пысықтау. «Ой қозғау»а) Ауызша сұрақтар (слайд 2)1. Өрнекті оқыңыз: 

2. Бірмүшенің квадраты түріне келтіріңдер:3. Бірмүшенің кубы түріне келтіріңдер:ә) Графикалық диктант. Оқушылар жауаптары «ия» немесе «жоқ» деп жауап береді «ия» жауабына дәптерлеріне кесінді сызады, «жоқ» деген сөздің орнына бұрышты сызады.

    (слайд 3)ІІІ. «Ой толғаныс кезеңі»  (слайд 4)Әрбір тапсырмаға дұрыс жауап тауып, оған сәйкес әріптерден сөз құрастыр.
№1№2№3№4№5№6№7№8№9
  ҚАЗАҚСТАН
 (слайд 5)IV. Өз бетімен жұмыс №1 (слайд 6)Қима қағаздарға формулалар жазылған, әрбіреуін реттік нөмері барормуланың оң немесе сол жағын атаимыз. Сіздер сол формуланың реттік номерін жазып отырасыңдар. Соңында бір сан шығады.

Мұғалім оқиды.1. Екі өрнектің қосындысының квадраты.2. Екі өрнектің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі3. Екі өрнектің кубтарының қосындысы4. Екі өрнектің кубтарының айырмасы5. Екі өрнектің айырмасының квадратыДұрыс жауабы: 53142  (слайд 7)V. Сергіту сәті (флешкадағы материал)VІ. Өз бетімен жұмыс №2  (слайд 8)Дұрыс теңдік шығатындай етіп, бос орынды толтырыңыз:Дұрыс жауаптары (слайд 9)VII . Өз бетімен жұмыс №3 (слайд 10)Есептеңдер:Жауаптары: 399, 840, 64, 49, 375 (слайд 11)VІІІ. Сабақтың қорытындысы: оқушыларды бағалауІХ. Үйге тапсырма: ІІІ тарауды қайталау, 668, 669, 670–есеп 157-беттегіХ. Сөзжұмбақ1. Құрамында әріпі бар теңдік2. Берілген теңдеуді дұрыс теңдікке айналдыратын айнымалының мәні3. ах= в – сызықтық теңдеу, мұндағы х-айнымалы, а мен в – сандар4. Бірмүшелердің қосындысы5. Екі шамалардың арасындағы байланыс, егер тәуелсіз айнымалының кез келген мәніне тәуелді айнымалының бір мәні сәйкес келетін болса.6. Тәуелсіз айнымалы7. Сызықтың функцияның графигіСлайд 121. Теңдеу2. Түбір3. Сызықтық4. Көпмүше5. Функция6. Аргумент7. Түзу









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!