|
Педагогің Аты, Тегі; Әкесінің аты (бар болған жағдайда): |
Кашкинбаева Г.К. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
7 сынып. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
24.02.2025 ж |
|||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Қысқаша көбейту формулалары |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қысқаша көбейту формулаларын қолданып өрнектерді түрлендіру |
|||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.2.1.15 қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау ;
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
5 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Қысқаша көбейту формулаларын қолданып өрнектерді түрлендіру тақырыбын қарастырамыз. Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:
«Қатені тап» тапсырмасында оқушылар екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадраты және екі өрнектің қосындысы мен айырмасының кубы формулаларын қайталап, естеріне түсіреді. 1.
2.
3.
4.
5.
|
Амандасады, сабаққа дайындалады. Сұрақтарға жауап береді Оқушылар бірін бірі тексереді. Барлық қателерді таба алдыңыздар ма? |
«Бағдаршам» арқылы қалыптастыру шы бағалау |
Оқулық; оқу құралдары; тақта; слайд; |
|||||||||||||||||||||
|
10 мин |
Жаңа сабақты бекіту. |
Тапсырма. а) Көбейтінділерді көпмүшелерге түрлендіріңіз және табылған жауапқа сәйкес келетін әріптерді жазыңыз.
|
⠀⠀
|
«Бағдаршам» арқылы қалыптастыру шы бағалау
|
Интернет ресурстары
Оқулық; оқу құралдары; тақта; слайд; Карточкалар;7 сыныпқа арналған оқулық Презентация |
|||||||||||||||||||||
|
15 минут |
Бекіту тапсырмасы |
Тапсырма. 1-тапсырма.Теңдік орындалатындай * орнына бірмүшелер қойыңыз. a)
2-тапсырма.Өрнектің мәнін табыңыз:
3-тапсырма. Бос
орындарды
4-тапсырма. Өрнекті тиімді тәсілмен есептеп, төменгі тұжырымдардың қайсысы ақиқат, қайсысы жалған екендігін анықтаңыз:
|
Оқушылар дескрипторға сәйкес тапсырмаларды орындайды. Жаз
ылуы бойынша формулаларды жалғастырады (1) ҚКФ ажырата алады (1) Формуланы ауызша тұжырымдай алады
Оқулықтан есептерді шығарады.
|
|
Презентация Слайд Интернет ресурстары Оқулық; оқу құралдары; тақта; слайд; Карточкалар;7 сыныпқа арналған оқулық Презентация |
|||||||||||||||||||||
|
10 мин |
Оқулықпен жұмыс |
Оқулықтан есептер шығару: |
Тапсырманы орындайды |
Оқушының тақтадағы белсенділігіне байланысты ауызша бағалау |
Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық. Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары |
|||||||||||||||||||||
|
5 минут |
|
Бүгінгі сабақта:
Кері байланыс. «Бес саусақ» әдісі арқылы 1. Маған ұнағаны 2. Маған қиындық тудырған 3. Мен үшін маңызды ақпарат 4. Білгім келеді 5. Ұсынысым Үй жұмысы. №5 /есептер жинағы/ Өрнектерді ықшамдаңыз
a)
b)
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Кері байланыс |
Оқулық; оқу құралдары; тақта; слайд; |
|||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқаша көбейту формулаларын қолданып өрнектерді түрлендіру
Қысқаша көбейту формулаларын қолданып өрнектерді түрлендіру
|
Педагогің Аты, Тегі; Әкесінің аты (бар болған жағдайда): |
Кашкинбаева Г.К. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
7 сынып. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
24.02.2025 ж |
|||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Қысқаша көбейту формулалары |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қысқаша көбейту формулаларын қолданып өрнектерді түрлендіру |
|||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.2.1.15 қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау ;
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
5 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Қысқаша көбейту формулаларын қолданып өрнектерді түрлендіру тақырыбын қарастырамыз. Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:
«Қатені тап» тапсырмасында оқушылар екі өрнектің қосындысы мен айырмасының квадраты және екі өрнектің қосындысы мен айырмасының кубы формулаларын қайталап, естеріне түсіреді. 1.
2.
3.
4.
5.
|
Амандасады, сабаққа дайындалады. Сұрақтарға жауап береді Оқушылар бірін бірі тексереді. Барлық қателерді таба алдыңыздар ма? |
«Бағдаршам» арқылы қалыптастыру шы бағалау |
Оқулық; оқу құралдары; тақта; слайд; |
|||||||||||||||||||||
|
10 мин |
Жаңа сабақты бекіту. |
Тапсырма. а) Көбейтінділерді көпмүшелерге түрлендіріңіз және табылған жауапқа сәйкес келетін әріптерді жазыңыз.
|
⠀⠀
|
«Бағдаршам» арқылы қалыптастыру шы бағалау
|
Интернет ресурстары
Оқулық; оқу құралдары; тақта; слайд; Карточкалар;7 сыныпқа арналған оқулық Презентация |
|||||||||||||||||||||
|
15 минут |
Бекіту тапсырмасы |
Тапсырма. 1-тапсырма.Теңдік орындалатындай * орнына бірмүшелер қойыңыз. a)
2-тапсырма.Өрнектің мәнін табыңыз:
3-тапсырма. Бос
орындарды
4-тапсырма. Өрнекті тиімді тәсілмен есептеп, төменгі тұжырымдардың қайсысы ақиқат, қайсысы жалған екендігін анықтаңыз:
|
Оқушылар дескрипторға сәйкес тапсырмаларды орындайды. Жаз
ылуы бойынша формулаларды жалғастырады (1) ҚКФ ажырата алады (1) Формуланы ауызша тұжырымдай алады
Оқулықтан есептерді шығарады.
|
|
Презентация Слайд Интернет ресурстары Оқулық; оқу құралдары; тақта; слайд; Карточкалар;7 сыныпқа арналған оқулық Презентация |
|||||||||||||||||||||
|
10 мин |
Оқулықпен жұмыс |
Оқулықтан есептер шығару: |
Тапсырманы орындайды |
Оқушының тақтадағы белсенділігіне байланысты ауызша бағалау |
Жалпы білім беретін мектептің 7–сыныбына арналған оқулық. Тақта Бор Кітап Дәптер Интерактивті тақта Бағалау парақтары |
|||||||||||||||||||||
|
5 минут |
|
Бүгінгі сабақта:
Кері байланыс. «Бес саусақ» әдісі арқылы 1. Маған ұнағаны 2. Маған қиындық тудырған 3. Мен үшін маңызды ақпарат 4. Білгім келеді 5. Ұсынысым Үй жұмысы. №5 /есептер жинағы/ Өрнектерді ықшамдаңыз
a)
b)
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Кері байланыс |
Оқулық; оқу құралдары; тақта; слайд; |
|||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз





























м
м


















