Қысқаша көбейту формулаларын қолданып өрнектерді түрлендіру

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қысқаша көбейту формулаларын қолданып өрнектерді түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
алгебралық өрнектерді көбейткіштерге жіктеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану жолы;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогің Аты, Тегі; Әкесінің аты (бар болған жағдайда):

Кашкинбаева Г.К.

Пән/Сынып:

7 сынып. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:

27.02.2025 ж

Бөлім:

Қысқаша көбейту формулалары

Сабақтың тақырыбы:

Қысқаша көбейту формулаларын қолданып өрнектерді түрлендіру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.2.1.15

қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау ;


Сабақтың мақсаттары:

  • алгебралық өрнектерді көбейткіштерге жіктеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану жолы;

  • алгебралық өрнектерді көбейткіштерге жіктеу үшін ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару,

  • топтау, қысқаша көбейту формулаларын қолдану сияқты түрлі әдістің комбинацияларын қолдану жолы

Сабақ барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйым

дастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Қысқаша көбейту формулаларын қолданып өрнектерді түрлендіру тақырыбын қарастырамыз. Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

  • алгебралық өрнектерді көбейткіштерге жіктеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану жолы;

  • алгебралық өрнектерді көбейткіштерге жіктеу үшін ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару, -топтау, қысқаша көбейту формулаларын қолдану сияқты түрлі әдістің комбинацияларын қолдану жолы Үй тапсырмасын тексеру. №8 /есептер жинағынан/




Амандасады, сабаққа

дайындалады.


Сұрақтарға жауап береді







Оқушылар бірін бірі тексереді.












«Бағдаршам»  арқылы қалыптастыру шы бағалау

Оқулық; оқу құралдары; тақта; слайд;







10 мин

Жаңа сабақты бекіту.

Тапсырма.

Тақырыпқа шығу мақсатында оқушылар келесі сұрақтарға жауап береді:

  1. саны 3-ке бөліне ме?

  2. саны 3-ке бөліне ме?

  3. саны 3-ке бөліне ме?



Оқушылар а) пунктегі тапсырмадағы әрбір қосылғыш 3-ке бөлінетінін көреді. Бірақ б) пункті оларға қиындық туғызады. Кейбір оқушылар кубтардың қосындысын көбейткіштерге жіктеу керектігін түсінуі мүмкін. с) пункті үшін квадраттардың айырмасын қолданып, дәлелдеуге болатынын түсінеді.

Квадраттардың айырмасы

Кейбір есептеулерді тиімді орындау үшін квадраттардың айырмасы формуласын қолдануға болады:




⠀⠀













«Бағдаршам»  арқылы қалыптастыру шы бағалау

Интернет ресурстары

Оқулық; оқу құралдары; тақта; слайд;

Карточкалар;7 сыныпқа арналған оқулық

Презентация

15

минут
























Бекіту тапсырмасы

Тапсырма 1. Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығарыңыз.  

а)

б)

в)

г)


Тапсырма 2. Көпмүшелерді топтау тәсілмен көбейткіштерге жіктеңіз:

а)

б)

в)

г)


Тапсырма 3. Тендеуді шешіңіз


«Жасырын дифференциация» техникасын қолдану. Әр оқушы өзіне тапсырма таңдайды. Тапсырмаларды таңдау шарттары: әр оқушы өзіне 3 тапсырма таңдайды, есептер диагональ арқылы немесе вертикаль арқылы немесе горизонталь арқылы болу керек.

Диагональ –жоғары деңгей тапсырмалар

Горизонталь – орта деңгей тапсырмалар

Вертикаль – төмен деңгей тапсырмалар



Көбейткіштерге жіктеңдер



Оқушылар дескрипторға сәйкес тапсырмаларды орындайды.





Жазылуы бойынша формулаларды жалғастырады (1)

ҚКФ ажырата алады (1)

Формуланы ауызша тұжырымдай алады


















Оқулықтан есептерді шығарады.





Дескриптор:

ысқаша көбейту формуларынды біледі;

-қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралық өрнектерді тепе-тең түрлендірулерді біледі.


Презентация Слайд







Интернет ресурстары





Оқулық; оқу құралдары; тақта; слайд;

Карточкалар;7 сыныпқа арналған оқулық

Презентация

10 мин

Оқулықпен жұмыс

Оқулықтан есептер шығару:

Тапсырманы орындайды

Оқушының тақтадағы белсенділігіне байланысты ауызша бағалау

оқу құралдары;


5 минут








Бүгінгі сабақта:

  • алгебралық өрнектерді көбейткіштерге жіктеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану;

  • алгебралық өрнектерді көбейткіштерге жіктеу үшін түрлі әдістердің комбинацияларын қолдану.

Кері байланыс.

«Бес саусақ» әдісі арқылы

1. Маған ұнағаны

2. Маған қиындық тудырған

3. Мен үшін маңызды ақпарат

4. Білгім келеді

5. Ұсынысым

Үй жұмысы. №



Тақырыпты меңгергенін анықтау







Кері байланыс







Оқулық; оқу құралдары; тақта; слайд;








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.02.2025
180
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі