Материалдар / Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру" ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Маусым 2021
410
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Алгебра

Күні:

Сынып: 7

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру

Оқу мақсаттары

7.1.2.14 Тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Қысқаша көбейту формулаларын біледі.

Басым бөлігі: Есептер шығару барысында формулаларды қолдана алады.

Кейбір оқушылар: Тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын өрнектердің мәнін есептеуге, бөлшектерді қысқартуға, теңдеулерді шешуге, пропорциядан белгісіз х-ті табуға қолдана алады.

Бағалау критерийлері

1.Қысқаша көбейту формулаларын қолдана біледі.

2.Тиімді есептеу үшін қолданған формулаларын ашып көрсетеді.

Тілдік мақсаттар


Қысқаша көбейту формулаларын атайды; ауызша түсіндіріп ереже түрінде айта алады.


Құндылықтарды дарыту

Оқушылардың бойына Қазақстандық патриотизм, азаматтық жауапкершілікті дарыту. Есептер шығару барысында бір-біріне көмектесу арқылы сыйластық қарым-қатынасқа баулу.

Пәнаралық байланыстар

Математика 5-6 сыныптар, тарих

Алдыңғы білім

7.2.1.10; 7.2.1.11

Қысқаша көбейту формулаларын біледі, қолданады.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы











1.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

Ертеңгілік шеңбері

Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!


2.Топқа бөлу:1-топ «Бөлшек»

2-топ «Теңдеу»

3-топ «Өрнек»

Топ басшыларына бағалау парағы таратылады.

Топ мүшелері

Үй тапсырмасы

6 балл

Сәйкестен

діру

7 балл

Жасырын әріптер

2 балл

Мазмұнды сызбамен жұмыс

5 балл

Жеке жұмыс

6 балл

Жалпы балл











































1-6 балл `2

7-15 балл `3

16-21 балл `4

22-25 балл `5



3.Сабақтың мақсатын таныстыру:

Тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолданып есептер шығару.


4. Үй тапсырмасын тексеру: интерактивті тақтадан тапсырманың дұрыс жауаптары көрсетіледі, оқушылар өзін-өзі тексереді, бағалайды жасыл қалам әдісін қолданады (әр дұрыс жауапқа 1 балл).

Шаттық шеңбері















Қима қағаздар

Фазл


Бағалау парағы
















Интерактивті тақта беті
















Сабақтың ортасы








































5.Ой қозғау

Сәйкесін табыңдар:

(алдыңғы білімді жаңа біліммен байланыстыру)

аShape1 2 – в2 (а-в)(а2 + ав + в2)

(а + в)2 а3 + 3а2в +3ав2 + в3

(а – в)2 (а – в)(а +в)

(а + в)3 (а + в)(а2 – ав + в2)

( а – в)3 а2 – 2ав + в2

а3 + в3 а2 + 2ав + в2

а3 - в3 а3 - 3а2в - 3ав2 - в3

(әр дұрыс жауапқа 1 балл, оқушылар өзін-өзі тексереді)



2.Топтық жұмыс.

1) «Жасырын әріптер»


1-топ:

С – есепте: 872 + 2* 87*13 + 132

А - а3 – 25а = 3a2 – 15 a

2a + 10 x

пропорциясынан х-тің мәнін табыңдар.


2-топ:

Т – өрнектің мәнін табыңдар:

125 – (5 – 3х)(25 + 15х + 9х2), мұндағы х= -4/3

А а3 – 25а 3a2 – 15 a

2a + 10 x

пропорциясынан х-тің мәнін табыңдар.


3-топ:

Н – теңдеуді шешіңдер: 3х2 – 27х=0

А

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!